Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. In principal ma intereseaza scaritele pasager dar si altele. Daca dezmembreaza vreun coleg sau are piese disponibile, sunt interesat. Multumesc, asfalt uscat!
  3. Azi
  4. Ce vroiam sa subliniez e faptul ca nu neapărat puterea motorului e problema lor,și de aia zic ca V4 și cuplul superior inerent ii va salva. Da normal ca V4 implica un rebuild de la zero al motoretei și avantajele dar și dezavantajele care vin cu asta. Eu cred ca Yamaha nu își va reveni în viitorul apropiat. Vorba lu ala de stătea cu picioarele pe masa - change my mind Nevermind ca au început cursele și finally pe low temp low grip a ieșit și Alonso la joc. Super cursa făcută de Alonso și Agius,foarte proasta mișcarea cu acel block-pass a mazgalitului de Canet.Ma bucur ca nu a prins podiumul ca urmare a prostiei făcute în ultimul tur.
  5. Asa o cursa de faina la moto2 nu cred ca am mai vazut... Superb
  6. Plus ca se pot juca mai usor cu distributia maselor, livrarea puterii, etc.... Amu, sa vedem cum vor influenta noile gume Pirelli, optiunea pentru V4 sau L4. In era Bridgestone, fara elemente aero, L4 a fost win, win...
  7. Salut, Are 50 cm. A fost pe o Aprilia RX 50. Asta in vremurile lui bune.
  8. Buna ziua ma poate ajuta cineva sami spuna de ce capacitate este acest motor ?
  9. dupa cum au declarat cei de la yamaha, avantajul V4 este dimensiunea motorului in special in latime. lucru care permite sa se joace mai mult cu geometria motoretei si faptul ca nu o sa mai fie asa lata in fata. Pentru aero, ei zic ca asta e cea mai mare pb a lor. Motoreta este f lata de unde si posibilitatiile reduse de configuratii aero.
  10. Nu mi se pare ca privești obiectiv,probabil pt ca dacă ai privi obiectiv și ai vedea ca Q ridica motoreta si nu invers,atunci ti-ai contrazice singur teoria despre marii ingineri japonezi și "revirimentul Yamaha". Q încercând sa tina piept mareei Ducati a rupt gumele nu mai avea mare lucru când a venit Zarco. Honda e mai puternica ca și putere motor și ieșire. Sunt 2 lucruri pe care i le imput lui Q la cursa asta - ca nu a ținut interiorul la Zarco (hai sa zicem ca probabil nu se aștepta să între ala chiar asa de dur pe vibrator pe sub el,dar Zarco e renumit pt asa ceva) și faptul ca nu poate merge tare în primele tururi când e în față- acolo însă...nu știu,poate e problema de Yamaha grea și cu gume reci (deși am văzut ca tot timpul e smecher pe frane în primele viraje). După spusele lui Marquez Lorenzo era singurul care putea merge în ritm de cursa cu moto grea și gume reci,și asa aplica tactica aceea enervanta cu 2.5-3s în față din primele 2 tururi și după aia just managing.E ceva f greu oricum.Si periculos. Vezi ca nu Quartararo ci Yamaha merge dupa reteta asta.Si stai sa vezi mult trâmbițatul (de tine,ești singurul care susține asta btw,ai observat nu?) "Reviriment Yamaha" la 45 de grade la asfalt.Acolo sa vezi,când pierd puținul grip pe care îl au la temperatura scăzută.Desigur atunci o sa dai vina tot pe Quartararo ca "nu stie sa exploateze atuurile motoretei".In calificari stie in cursa uita.Facepalm. Și vezi ca atat Lorenzo cât și Stoner au trecut pe la mai multe mărci moto PE CARE AU CASTIGAT CURSE ba chiar campionate,și si-au modulat stilul în funcție de motoreta,spre deosebire de alte legende,nu dam nume ca se știu,care au căzut în genunchi când a venit vremea sa își modifice stilul de mers.Mda. True true Asta am zis și eu mai sus - degeaba vin cu V4 - cuplul nu va schimba mare lucru,pe lângă puterea scăzută (care in sine e o problema într-adevăr) problema cea mai mare a Yamaha e lipsa de grip pe spate.Aia se întâmplă și pt ca stau slab pe aero și pt ca toată motoreta e gândită old-school style aruncata pe față,în timp ce Ducati e total diferita - se vede mult la poziția rezervorului. De aia merge yamaha bine pe viraj dar prost pe iesire...Ducati merge aproape fel de bine pe viraj dar mult mai bine pe iesire. Deci nu cred ca V4 e rezolvarea,rezolvarea e sa schimbe modul de gândire al motoretei,sa înceapă cu planșa goala...ceea ce la japonezi nu ai sa vezi. O singura șansă au - poate scoate pirelli o guma super mega bună pe față și una praf pe spate,atunci o sa își revină ca prin minune.Dar dupa cum e acum cu guma spate grippier decât cea de față sau cu ambele gume la același nivel,eu nu vad Yamaha sa fie capabila de ceva,chiar și cu 2 V4. Repet - just wait and see - stai sa vina vara 4real sa vedem 35 grade in aer și 50 la asfalt - Ducati ktm și aprilia merg bine și atunci cu grip ul,Yamaha va fi distrusă.
  11. nu stiu daca mai multa putere e suficient. Trebuie sa poata sa o puna si jos. Yamaha face mult overspinning pe iesire. De aia au venit cu o bascula noua. De aia toti vb de ca au lucrat la electronica. MM l-a depasit pe o linie dreapta relativ scurta cu multi metri inainte de punctul de franare. si asta se intampla in general cand ai o iesire mult mai buna din ultimul viraj. Daca e o linie dreapta ca la Mugello, atunci si cu o iesire mult mai proasta il faci la viteza de top. au spus-o toti, incepand cu AE, ca e f usor sa blochezi yamaha, trebuie doar sa ramai pe trasa ca nu isi mai poate fructifica avantajul de viteza pe viraj. Ca sa depasesti fara sa risti peste limita trebuie sa fi mai rapid ca motoreta din fata, macar sa o pui paralel cu cea din fata. asta pb ca s-a intamplat si din cauza ca yamaha distruge mult mai repede guma spate din cauza overspinningului. dupa ultimile 3 curse, sunt convins ca, Q pe ducati le-ar fi dat mult de furca fratiilor Marquez.
  12. Omiți un detaliu foarte important în dinamica depasirilor : ca să "incerci" o depășire trebuie sa fii mai rapid decât cel din față.Ori,dacă te-ai uitat atent la cursa ai văzut ca nea lgbt asta se ținea de ei ba chiar se apropia pe frane si pe întrare dar pe accelerare și orice fel de linie dreaptă spunea orice Ducati Aprilia ba chiar și Honda "bye-bye".O frana el bine dar dacă pe accel și linie dreaptă e sitting duck efectiv e șah mat. Zicea Marquez de multe ori - să scoți timpul sau sa forțezi numa din frane e ceva ce poti face cateodata dar nu e o strategie bună pt ca nu poți sa o faci la nesfârșit plus ca e foarte riscant. Yamaha are nevoie de mai multa putere - asta nu e chiar asa greu,greu e faptul ca mai are nevoie și de grip pe accelerare,ala e cel mai greu de produs. Nu se va schimba mare lucru cu un V4 din păcate. Probabil cu un V4 va merge la nivelul apriliei care am văzut ca se ținea pe linia dreaptă de Ducatis,nu ii dădeau 4-5 lungimi ca lui Q.Dar nu are nici grip pe iesire Yamaha,se vedea clar când accelerau ca Yamaha lui Q ii încurcă teribil,s-a vazut la Diggia care când a reușit sa treacă finally de Q pe iesire i-a dat 2-3 lungimi de motoreta.
  13. Ieri
  14. corect, da ai vazut cum a trecut MM de el pe drept? daca avea timp sa faca ceva loc intre el si loc 2 era altceva. da mm nu s-a jucat. cand culmea, de obicei Q forteaza super mult in primele ture. e totusi bine ca se bate acolo sus chiar si putin, incet incet poate ii da de cap. cele mai misto depasiri Zarco le-a facut. ok poate si MM pe exterior in prima curba.
  15. O fi si problema de L4, dar este si una care tine de pilot. Nu a uitat sa mearga, cum bine spui (si o demonstreaza in calificari), dar nu a stiut niciodata sa depaseasca. O depasire a lui, este un eveniment de trecut in calendar, doua, trei depasiri in aceeasi cusa, sunt de trecut in cartea de istorie a competitiei. Astazi Zarco i-a aratat cum se depaseste, pe o motocicleta la fel de slaba ca si M1. Poate chiar mai slaba pe acceleratie si la top speed. Frantuji amandoi. Unul poate, celalalt nu... Si cum spuneam si altatdata, ok... nu poate depasi, dar nu are nici defensiva. L-au depasit toate Ducati-urile, pentru ca... Ducati, dar l-a depasit Bezz pe Aprilia, Zarco cu Honda, doua motociclete care sunt departe de ceea ce arata Ducati. Plus ca nu toate depasirile la el au fost pe linii drepte, ci pe franare, so.. nu mai are scuze Astazi a plecat din pole, a luat un start foarte bun si a ajuns la conducerea cursei. A avut toata pista in fata. Si???? Este foarte adevarat ca dataorita caracteristicilor, Yamaha este o motoreta foarte buna pe viraj. Asa a fost Yamaha mereu si este firesc ca acest atu sa fie folosit pentru a face timpul pe tur, dar in cursa trebuie sa te adaptezi, mai ales cand esti prins in trafic. Problema lui Q este tocmai asta, ca el atat stie: sa duca viteza pe viraj. Daca nu poate face asta, este mort. Toti pilotii care au avut un stil de pilotaj pe reteta asta, au avut aceeasi problema... prinsi in pluton, nu mai erau capabili sa recupereze. Asa a fost Stoner, asa a fost Lorenzo. Tocmai de aceea, ambii au avut o strategie bazata pe un start beton si odata ajunsi pe prima pozitie, luptau doar cu cronometrul. Daca nu le iesea, erau anonimi. Quartararo merge dupa aceeasi reteta, care nu prea mai functioneaza in competitia actuala.
  16. aoleu: yama vrea viteza pe viraj, daca ai moto in fata pe trasa = pla viteza pe viraj.
  17. Nu am văzut sprint dar se pare ca fratelui strâmb deja i s-a urcat la cap. Pecco.. cartoneala maximă.. Quartalaba.. nici eu nu pricep cum poti scoate un tur bomba in quali si apoi in cursa nu esti in stare de nimic. Fking strange..
  18. nu fi rau. e celebra problema L4: singur pe circuit = cox. depasiri pla. viteza pe viraje OK dar daca e ducati in fata = pla. poate cu v4-ul sa se rezolve ceva. nu e ca si cum a uitat sa mearga. parea ca l ocheste pe dl. Carton pe final... te rog, vb de MM acum yama curenta vrea viteza pe viraj. daca ai o moto in fata pe viraj pla viteza pe viraj. asteptam v4?
  19. Cum spuneam, AM, principalul contender la titlu. Comentatorii britanici ce spun? Ia titlul, o echipa de client Ducati, pentru al doilea an consecutiv, in detrimentul celei de uzina???? Excelenta cursa pentru Digia, Bezzecchi si Zarco. Depasirile lui Zarco la Miller si mai ales la Bagnaia mi-au adus aminte de ce nu il place Rossi pe frantuz.... Merge excelent batranul, pe Honda aia. Bagnaia in cadere libera. Nu numai ca il bat fratii Marquez, dar uite ca il bate Digia, pe acelasi material de concurs... nu este prea promitator pentru viitorul lui la Ducati. Maturile par foarte ingrijorate. Quartalabo, daca MotoGP ar fi competitie de contratimp, ar fi campion. Din pacate, pentru el si din fericire pentru noi, nu este. Trebuie sa mai lucreze.
  20. Măi da Qualbalgbt ăsta rapidu mai stie oare si să dea sau doar să ia . O nenorocită de depășire nu a incercat toată cursa. Mai era să-l depășeasca un kktm si aveam tot meniul. Speram să-l țină erectia macar juma de cursă si sa incurce lumea puțin acolo in față
  21. Zarco iar a dat cox ne arata peco. MM e pe 25 AM e pe 24 Peco pe 25, unde e diferenta?
  22. Mda Cupa Ducati Yamaha pe linia dreapta useless în fata lor Chiar și Honda lui Zarco la fel. Aprilia însă are ceva forța,singura care putea tine pasul pe accelerare.Pacat ca Bez s a trezit târziu. Pecco a terminat roata spate destul de devreme...slăbuța prestația. Maine...probabil Marquez pe 1 și 2.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...