Toată activitatea
- Azi
-
Era retorica intrebarea legat de SYM. Normal ca merita benzina pentru kilometri,cazarea si mancarea de diferenta,oricand!
-
Vulcanizare auto-moto Bucuresti sector 6
topic a răspuns lui Kristian în Mihai Pazel Antonul Oferte de service in Romania
Stii ca ai citat postari de 8 si respectiv 6 ani,nu? -
Sunt fost posesor de Honda Hornet 600 din 1999. Cumparata de mine la 28k km ca fiind al doilea proprietar de noua in mod real. In aproape 6 ani de folosinta si vreo 18-20k km am avut de 2 ori probleme cu mufa releului de incarcare care s-a carbonizat efectiv in ambele dati, un releu de incarcare caci in inteligenta lor cei de la Honda l-au montat sub rezervorul de benzina fix deasupra cilindrilor 2 si 3 si ultima problema, ce m-a determinat sa scap de Honda, a fost amestecarea lichidului de racire cu uleiul, fapt datorat simeringurilor din termoflot. Asta a umplut paharul si cu asta, sa nu mai aud de Honda ever. O experienta imi ajunge ca sa ma conving, nu-mi trebuie mai multe cu mai multi bani dati aiurea pe un brand supraestimat...
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
daca spatele nu mai impinge asa tare, fata isi recapata aderenta, pam pam, black magic -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Iti dai seama cata diferenta face daca iti pleaca aia in slide de AMBELE roti si ECU inchide gazul....si roata fata?cum o opreste?ca hai sa zici ca roata spate are o reactie la inchiderea gazului,dar fata? Cum opreste el fata din ecu daca nu are voie sa intervina asupra franei? Ciudat. 4sure -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
sau nu -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
zice ca previne highside, deci cand aluneca spatele si brusc gaseste aderenta. mintea mea in gandul ei nu poate intelege cum poate ajuta ca reduce cuplul cand spatele ala prinde aderenta si e lansare de pilot. vb aia si cu bicicleta face urat cand re-gaseste aderenta. nu e niciun motor al carui cuplu sa ajute /incurce in cazul ala. *acest sistem va rezolva toate problemele lui Peco, acesta va recupera si va castiga campionatul in mod spectaculos, inchizand gura pe vecie celor care il numesc campion de carton. -
Vulcanizare auto-moto Bucuresti sector 6
topic a răspuns lui icsu în Mihai Pazel Antonul Oferte de service in Romania
Super baieti, n-am mai fost de ceva timp acolo caci nu am avut nevoie si cumva sunt in partea cealalta a Bucurestiului dar ma duc maine pentru indreptat o janta data in groapa Da, sunt baietasi acolo dar patroana cam stramba din nas, doar echilibreaza jante si schimba cauciucuri, desi sunt la 10 minute de mine si pe site au afiasat ca indrepata jante nu le indreapta iar pt echilibrat sau schimbat cauciucuri am sunat eu astazi trebuie sa vii cu janta demontata -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
cred eu ca este vorba de alunecarea cu ambele roti. adica IMU in functie de intertie, inclinare simte si deplasarea in laterala, si probabil intervine cand motoreta pleaca in derapaje cu ambele roti. Poate e si suplimentar peste TC care doar simte diferenta de rotatie dintre FW si RW ... sau poate chiar de la toata aerodinamica de pe motoreta care a crescut fortele asupra cauciucurilor, mai ales in viraje, e posibil ca asta sa intervina pentru a scadea uzura lor... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
corect -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Asta vroiam sa scriu. De fapt voi așteptați o altă dezamăgire -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Acum citeam si eu : Stability control is a system that reduces engine torque when/if the bike slides, reducing that slide. It’s slightly different to traction control, which instead reacts to the tyre spinning. Deci intervine asupra motoretei la fel ca si TC reducand cuplul motor (probabil inchide gazul ca altcuma cum sa reduci cuplul motor?...) Intradevar TC monitorizeaza wheel speed sensor si cand percepe de la semnalele lor (facand o comparatie intre viteza celor 2 roti) ca o roata a luat-o razna,intervine asupra clapetelor de accel. Asta face acelasi lucru...dar cum?Ii spune IMU cand motoreta aluneca?Un fel de ESP/DSC rudimentar (pt ca nu are voie sa le angreneze frana)?Dar face acelasi lucru ca si TC...chiar nu pricep.Ok - din moment ce l-au introdus in mod clar ajuta la ceva ca probabil au facut n teste inainte,dar nu inteleg - poate o moto sa alunece fara sa ii alunece rotile?Aa,sau TC e atat de rudimentar (sau setat atat de loose la cererea pilotilor) incat nu mai intervine? Ciudat.Sa vedem daca le foloseste la ceva. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
new tech for Austria GP: read all about it! https://www.motogp.com/en/news/2025/08/13/new-for-austria-stability-control-arrives-in-motogp/756164 -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
scrie si tu umpic sa inteleaga toata lumea -
Iti spun eu ce e aia ..SYM …pentru astia care doar citesc NUMELE nu au si folosit lol Andaluzia …… siera nevada….cabo da roca …..grossglocker…bucuresti SYM CRUISIM …. de ce sa dau DUBLU ??? sym vs honda prefer sa i bag IN BENZINA …CAZARI….MANCARE
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
diiiiiii! #hastagrezistincaunpic# _____________ PS. de fapt stau si ma intreb, de ce ne agitam, oricum stim rezultatul, cine castiga -
Vandut
-
Motociclete de TRIAL
topic a răspuns lui Kristian în Bigfootul Discutii generale enduro si motocross
Te scap eu de ea,am inaltimea potrivita. -
Ca unul ce a avut si doo Honde in trecut,pot sa spun ca is la fel de fiabile-cel putin din anii aia,ca oricare alta japoneza de atunci.DOAR ca,atunci cand ai nevoie de o piesa,gasesti in mare doar OEM la pret prohibit...De asta am spus ce am spus.Stiu ca ai Honda,dar fii realist legat de zilele noastre,s-a cam dus fiabilitatea "pe viata",cam la orice producator.Apropo,pe 2025 vazusem,dar nu am memorat locul,cum ca Honda ar fi scazut la vanzari global,in primul semestru,undeva la 28-30% ca vanzari de unitati auto si moto.Nu e singura,mai sunt si alte nume consacrate,dar 10% dpmdv e o cifra mare,darmite de 3 ori... Am mai mare incredere in Yamaha caci au expertiza mare pe productia de motoare,indiferent de categoria de autovehicul.Ti-o spune netul,nu eu,gasesti marci ca Toyota,Daihatsu,Mitsubishi,Subaru,Ford,etc care au apelat la Yamaha pentru fabricarea motoarelor de diferite destinatii si cilindrei. Kawasaki nu am avut,doar Yamaha,Suzuki si Honda am avut si am de la japonezi. Iti dau ultimul exemplu ce l-am intalnit in service-ul moto unde am lucrat:a venit cineva cu un Transalp 600 din 96 sau 97,nu mai tin minte ca avea probleme cu robinetul de benzina.I s-a facut comanda de unul OEM si a ajuns la pretul de 1080 de lei... L-a montat pe acela caci nu a gasit niciunde nici sh in dezmembrari.Discutam de un robinet simplu,din zamac,nu de un CDI sau ceva de genul... Deci "rautatea mea" are in mare parte ca fundament experienta mea din service,de 10 ani.Mult,putin,decide tu.
-
https://www.facebook.com/MotoGP/videos/10156017985885769/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Si ceva istorie... dacă tot e plictiseala mare pe aici Ps. Apar in imagini si actualii șefi ai lui MM
-
nu am folosit beta-ul la trial ci mai mult la dualsport, cand ktm-ul era in service, dar un scurt feedback: - pentru inaltimea mea (178 cm) e un pic micuta daca vreau sa ma duc ridicat in picioare - frana spate foarte OK, frana fata slabuta daca vrei sa o folosesti si pe strada - puterea mica in general nu m-a deranjat, daca e nevoie prinde 100... dar la urcari mai abrupte a fost nevoie sa folosesc treapa 1 - greutatea mica cumva i-ti da curaj sa te bagi peste tot cu ea chiar daca esti singur repet, singurul lucru mai serios care nu-mi place la ea, e suspensia - spatele parca e prea moale - fata parca nu lucreaza ca si o suspensie - adica la viteza ceva mai mare, peste denivelari mici, parca nu se comprime / extinde destul de repede si tinde sa se flexeze - telescoapele au fost servisate, mecanicul i-a pus cuzineti noi (care din fabrica nu sunt !!!) , ulei mai subtire ca sa reactioneze mai repede peste denivelari, dar parca tot nu e ce trebe pt dualsport.
-
Următoarea etapă 5-6-7 septembrie la Leresti
-
Continuarea nu ti-a placut, de asta ai extras din context doar partea pe care ai crezut ca poti face misto? Lasa atitudinea de pusti rasfatat, nu iti face cinste.
-
asta-i argument? pff...cand vad d-astea, trec mai departe, so 90's pentru unii mult, pentru altii un biscuite. go for sym! aici sa ne tavalim de ras...o sa se miste cu 0.2microsecunde mai repede. daca ai baut un pahar de apa, deja nu mai e diferenta de putere. Ai facut probabil si un excel cu puterea, cum e livrata, greutatea scuterului, rapoarte de transmisie...la o mârță de 125cmc. multumim ianachim! o parere pertinenta, care are/a avut sym, hnda ~300cmc
-
'Onda chiar e 'Onda, e un producator consacrat care si-a aratat din plin fiabilitatea si performanta. Nu detin un Sym si nu pot afirma daca sunt bune ori rele, dar Sym nu e Honda, o spune chiar numele :)) Lasa "rautatile" ca n-ai ales marca potrivita de care sa te legi. Vezi pe la Kawasaki, acolo ai mai multe sanse.