Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Cel care termina cursa in cel mai scurt timp. poti sa spui ca a fost cel mai rapid.... dar termenul de rapid in general se refera la cel mai rapid tur. anyway, vorbe in van, ca sa mai treaca timpul pana vineri. cel mai probabil o sa avem un alt week-end in care MM o sa ne arate de ce e cel mai bun. Modul in care se adapteaza la circuit si gaseste limitele este de-a dreptul impresionant. acum 10 ani eram la redbull cand a revenit in calendar si vineri am stat inainte de virajul 3 pe franare. Nu era sicana. dupa fp1 MM frana cel mai tarziu si nici nu a mai schimbat punctul de franare. sambata au inceput si ceilalti sa franeze cam in acelasi punct in care frana MM. doar ca el gasise reperul dupa 1 sesiune, in timp ce, ceilalti dupa 3.
  3. Amin. Cel mai rapid din cursa nu e ala care face fastest lap in cursa? Nu e neapărat tot ala care câștigă cursa.
  4. Si o poza cu ciuboata lui FA54 Mai @B.B. cel mai rapid pilot din cursa e ala care termina pe primul loc. Cel mai rapid DIN CALIFICARI, e ala care face timpul de pole. Nu au legatura una cu alta. Tot rastalmacesti aiurea aceleasi cuvinte numai ca sa nu zici ca e ca noi. Cand noi oricum nu am sustinut vreodata ca Bez ca a facut pole e cel mai rapid din weekend. Ci cel.mai rapid la finalul sesiunii de calificari fiindca tadaaaa a facut timpul care l-a plasat in pole.
  5. Azi
  6. Da, e corect ce zici, nu neg. Insa dupa mintea mea creata.. cel mai rapid este cel care castiga cursa.. Asa cum tot el este "omul cursei"! Omul zilei, al cursei, etc este EVIDENT cel care o castiga si nu cel care a fost cel mai simpatic... De fapt eu propun ca punctele la fiecare weekend sa se dea pilotilor in functie de ce voteaza publicul pe social media, ce atata agitattie si risc prin curse, depasiri, etc.. Eventual nici sa nu se mai dea cu motocicletele pe-acolo, ii plimba cu remorca, fac un wheelie, un burnout si asta e.. Si-asa e degeaba daca castigi o cursa, tot nu esti omul zilei.. Sa moara si sa invie ca John Snow. Da, de o echipa 100% italiana care a facut pact cu Satana
  7. ITP, valabilitate pana cand? oferi certificat fiscal?
  8. din cate vezi unii au fost foarte impresionati de MM fapt care i-a determinat sa evite complet acest topic. uneori mai intru pe fb ca mai primesc vreun link si vad chestii de GP multi italieni considera ca Peco e sabotat. "nu a uitat sa mearga de anu trecut pana acum"
  9. Sau ca in sprint a avut DNF..este alta poveste. la nivel de ritm de cursa pe cauciucuri uzate, a mers mai bine ca AM. Pe 3 a fost Acosta parca...sunt analizele pe motogp. Ma rog, nu vreau sa intru in polemica cine a fost cel mai rapid. Ma minunez ca inca exista oameni care pun la indoiala nivelul de anul asta a lui MM. Adica, nu inteleg ce ar trebui sa faca mai mult MM ca sa ii convinga pe aia......
  10. Motocicleta este în stare perfecta , foarte puțin folosită. Lucrez in Danemarca deci am folosit o foarte rar. Motocicleta este înscrisa , an fabricație 2024, unic proprietar Am făcut 2086 km, reviziile făcute la CfMoto București, mai are 4 ani garanție , Motocicleta are cartea de service ,unde se specifica clar unde au fost făcute , când au fost făcute , Rar , factura achiziție , are câteva accesorii : grile radiator , suport plus cutii laterale , suport telefon , plus alte mici protecții . Prețul este 4000€ (cu toate accesoriile incluse ). poate fi văzută În Brăila, comuna Ulmu. Pentru a-mi multe detalii ne auzim pe whatsapp +4552673133
  11. da, nu a redus ritmul desi avea multe secunde in fata. sch brusca de subiect: si cu ritmul ala a terminat pe 8, numa el sa nu fii.
  12. cuvantul gresit aici este rapid. cel care ia pole-ul este in general cel mai rapid, exceptand momentele in care ai FP-uri pe uscat si Q pe ploaie, sau conditii meteo diferite. In Q toti pilotii dau 95-100% din potential. ceea ce nu se intampla niciodata in cursa, unde se merge undeva in jurul a 80%. Da, nu tot timpul, cel mai bun pilot ia pole-ul. sau pilotul cu cel mai bun ritm de cursa(MM a fost cu peste 0.3 in ritm de cursa mai rapid ca orice alt pilot) In austria : FP1 - MM 1.29.3 FP2 = MM - 1.28.7 PR - MM - 1.28.1 Q2 - Bez - 1.28.0 Sprint - AM - 1.29.0 Race - Bez = 1.29.5 Deci, cine a fost cel mai rapid? A, daca nu cadea MM, probabil ca avem un tur de 1.27.5...probabil. Dar a cazut. In materie de pace de cursa, MM avea cel mai bun ritm, in jurul a 1.29.5, cu peste 0.3 mai bun decat al doilea care a fost Bagnaia.
  13. Cine a vazut filmul Rush intelege fraza asta parca Zarco mergea constant atunci, ceilalti erau mai lenti pe masura ce trecea turele...
  14. Nu doar romanii, e in natura umana trasatura asta de omagiere. Noi vedem asta ca ar fi mai abitir ca si la ceilalti, caci suntem intre noi mai tot timpul.
  15. Cat se poate de corect, dar totusi...
  16. exceptia a fost Zarco la le Mans - ii era oarecum frica sa incetineasca sa nu piarda senzatia
  17. “drive as slowly as possible, as long as you still win” J. M. Fangio de la el a pornit aceasta expresie, si de-a lungul anilor, a mai fost folosita si de Jackie Stewart, Niki Lauda, ori Alain Prost __________________ „Scopul nu este să câștigi cu cel mai mare avans, ci să câștigi cu cel mai mic risc.” Niki Lauda
  18. Am mai gasit undeva exprimata (de cineva) aceeasi idee: secretul unei curse este acela de a merge cat mai slow posibil, pentru a obtine victoria. De mirare este ca MiMisor a trebuit sa afle lucrul asta de la Mick Doohan. Dar, intr-adevar se vede o schimbare in exprimarea lui pe bicla, iar vestea proasta pentru concurenta este ca aceasta schimbare il face inspaimantator de eficient. Astept sa il vad, cand va fi pus sub presiune... daca va fi pus, pentru ca stim ca in acele situatii isi arata limitele. Insa, la ce a aratat pana acum, nu cred ca vom avea pe cineva care sa ii dea batai de cap, sezonul asta si nici la anul. In alta ordine de idei, au concurat pilotii cu acel sistem de stabilizare, despre care se vorbea aici? Ceva declaratii ale pilotilor, referitoare la sistem?
  19. Eu tot ce voiam sa zic era ca într-un weekend nu neapărat cel care ia pole este cel mai rapid/bun. Pot lua și alții pole din greșeală. Cel mai elocvent a fost acest weekend. OK, a luat si Bez podium.. dar daca se entuziasma cineva ca o sa se alinieze din nou planetele sa câștige o cursă dupa cum s-a văzut a fost dezamăgit. Da, calificările au loc ca sa stabilească ordinea pe grilă, plus mai e ceva in regulament ca trebuie sa obtii macar xx% din timpul primului ca sa poti participa la cursa..(ca de aia se cheama CALIFICARI) insa nu cred ca s-a întâmplat vreodată in istoria recentă la MotoGP sa nu se califice cineva. De genul sa nu fii asa prost incat sa fii lăsat sa participi si sa-i incurci pe ceilalți in cursă.
  20. pai scena aia cand Brusli l-a batut pe Chuck Norris, i-a costat pe regizori cam cat PIBul Hong Kongului in acel an dupa aia au aparut Darth Vader si Van Damme....
  21. Vînd cort 2 pers montat de 2 ori(mi am luat unul cu terasa). Are folie de ploaie si toate accesoriile . Saltea de o persoana si un sac dormit folosite la 2 iesi (le am luat împreuna) Pret 150 lei. Cîmpina ph, 0732 032 744(wzap).
  22. E foarte clar: Cel mai rapid în sesiunea 1. Cel mai rapid în sesiunea 2. Cel mai rapid în sesiunea 3. Cel mai rapid în Q1. Cel mai rapid în Q2 Cel mai rapid în cursă (fastest lap). Eu tot nu sunt lămurit cu Brusli și ceilalți... Revin peste vreo două ore cu un post serios, acum am ceva de făcut...
  23. Pai e simplu, sesiunea de calificari NU stabileste cel mai rapid pilot al weekendului ci stabileste grila de start in functie de timpii obtinuti in cele 15 minute indiferent daca acestia sunt cu 1 minut mau slabi decat in alte sesiuni. De obicei da, in Q se fac cei mai rapizi timpi insa nu e o obligatie/regulă.
  24. sunt mai multi factori care pot influenta timpii din calificari. trafic, cazaturi, steaguri galbene, vremea! DAR toata discutia se invarte in jurul la cel mai rapid in calificari, adica acolo unde conteaza sa scoti timpul cel mai rapid, ca sa pleci din Pole position! ca il materializeaza sa nu in victorie, e alt aspect. Nu am zis nici unde ca cel mai rapid din calificari are locul 1 in curse garantat, nici decum. Calificarile se fac in niste conditii speciale, caucioace , putin carburant, totul reglat pentru a fii cel mai rapid pentru 2-3 ture. Nu vedeti ca de multe ori dupa al doilea run in Q2 unii raman fara carburant sa mai ajunga la boxe (Acosta chiar sesiunea din Austria), pt ca totul e calculat la limita. Cum rulezi in calificari va fii complet diferit de Sprint si diferit de GP, la fel si intre sprint si GP sunt diferente...
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...