Toată activitatea
- Ora trecută
-
Daca MM castiga o cursa, nu mai este nimic iesit din comun. Vorbim de cel mai mare talent, cu 12 ani de experienta doar la clasa mare, pe cea mai buna motocicleta a momentului, cu (poate), cea mai buna echipa tehnica in spate. In cazul lui, stim la ce sa ne asteptam. Dar cand un rookie, pe o motoreta de client (ce e drept, una de top) si cu o echipa formata dintr-un inginer, doi mecanici si un analist de date pleaca de pe 6, retrogradeaza in turul doi pe pozitia a 9-a si de acolo incepe recuperarea, pana pe locul 2, ei bine, asta este o realizare jos palaria! Titlul neoficial de "omul/pilotul cursei" premiaza un comportament/performanta de exceptie, in cursa, nu neaparat victoria. Desigur, victoria poate fi obtinuta in conditii iesite din comun, cum a fost cazul acelei curse castigate de Binder, pe slick-uri, pe o pista inmuiata de apa. Imi aduc aminte ca ultimul tur a fost de infarct. Normal ca omul a meritat din plin titlul de "omul cursei". Sa nu uitam ca italian a fost si Machiavelli...
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Cel care termina cursa in cel mai scurt timp. poti sa spui ca a fost cel mai rapid.... dar termenul de rapid in general se refera la cel mai rapid tur. anyway, vorbe in van, ca sa mai treaca timpul pana vineri. cel mai probabil o sa avem un alt week-end in care MM o sa ne arate de ce e cel mai bun. Modul in care se adapteaza la circuit si gaseste limitele este de-a dreptul impresionant. acum 10 ani eram la redbull cand a revenit in calendar si vineri am stat inainte de virajul 3 pe franare. Nu era sicana. dupa fp1 MM frana cel mai tarziu si nici nu a mai schimbat punctul de franare. sambata au inceput si ceilalti sa franeze cam in acelasi punct in care frana MM. doar ca el gasise reperul dupa 1 sesiune, in timp ce, ceilalti dupa 3. -
Motocicleta CfMoto 450sr abs
topic a răspuns lui MariMard în MariMardul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Ofer certificat fiscal ITP valabil inca un an -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Amin. Cel mai rapid din cursa nu e ala care face fastest lap in cursa? Nu e neapărat tot ala care câștigă cursa. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
Si o poza cu ciuboata lui FA54 Mai @B.B. cel mai rapid pilot din cursa e ala care termina pe primul loc. Cel mai rapid DIN CALIFICARI, e ala care face timpul de pole. Nu au legatura una cu alta. Tot rastalmacesti aiurea aceleasi cuvinte numai ca sa nu zici ca e ca noi. Cand noi oricum nu am sustinut vreodata ca Bez ca a facut pole e cel mai rapid din weekend. Ci cel.mai rapid la finalul sesiunii de calificari fiindca tadaaaa a facut timpul care l-a plasat in pole. - Azi
-
Da, e corect ce zici, nu neg. Insa dupa mintea mea creata.. cel mai rapid este cel care castiga cursa.. Asa cum tot el este "omul cursei"! Omul zilei, al cursei, etc este EVIDENT cel care o castiga si nu cel care a fost cel mai simpatic... De fapt eu propun ca punctele la fiecare weekend sa se dea pilotilor in functie de ce voteaza publicul pe social media, ce atata agitattie si risc prin curse, depasiri, etc.. Eventual nici sa nu se mai dea cu motocicletele pe-acolo, ii plimba cu remorca, fac un wheelie, un burnout si asta e.. Si-asa e degeaba daca castigi o cursa, tot nu esti omul zilei.. Sa moara si sa invie ca John Snow. Da, de o echipa 100% italiana care a facut pact cu Satana
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
karma is a bitch.... -
Motocicleta CfMoto 450sr abs
topic a răspuns lui apriliacluj în MariMardul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
ITP, valabilitate pana cand? oferi certificat fiscal? -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
din cate vezi unii au fost foarte impresionati de MM fapt care i-a determinat sa evite complet acest topic. uneori mai intru pe fb ca mai primesc vreun link si vad chestii de GP multi italieni considera ca Peco e sabotat. "nu a uitat sa mearga de anu trecut pana acum" -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Sau ca in sprint a avut DNF..este alta poveste. la nivel de ritm de cursa pe cauciucuri uzate, a mers mai bine ca AM. Pe 3 a fost Acosta parca...sunt analizele pe motogp. Ma rog, nu vreau sa intru in polemica cine a fost cel mai rapid. Ma minunez ca inca exista oameni care pun la indoiala nivelul de anul asta a lui MM. Adica, nu inteleg ce ar trebui sa faca mai mult MM ca sa ii convinga pe aia...... -
Motocicleta este în stare perfecta , foarte puțin folosită. Lucrez in Danemarca deci am folosit o foarte rar. Motocicleta este înscrisa , an fabricație 2024, unic proprietar Am făcut 2086 km, reviziile făcute la CfMoto București, mai are 4 ani garanție , Motocicleta are cartea de service ,unde se specifica clar unde au fost făcute , când au fost făcute , Rar , factura achiziție , are câteva accesorii : grile radiator , suport plus cutii laterale , suport telefon , plus alte mici protecții . Prețul este 4000€ (cu toate accesoriile incluse ). poate fi văzută În Brăila, comuna Ulmu. Pentru a-mi multe detalii ne auzim pe whatsapp +4552673133
-
MariMard s-a înregistrat pe forum
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
da, nu a redus ritmul desi avea multe secunde in fata. sch brusca de subiect: si cu ritmul ala a terminat pe 8, numa el sa nu fii. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
cuvantul gresit aici este rapid. cel care ia pole-ul este in general cel mai rapid, exceptand momentele in care ai FP-uri pe uscat si Q pe ploaie, sau conditii meteo diferite. In Q toti pilotii dau 95-100% din potential. ceea ce nu se intampla niciodata in cursa, unde se merge undeva in jurul a 80%. Da, nu tot timpul, cel mai bun pilot ia pole-ul. sau pilotul cu cel mai bun ritm de cursa(MM a fost cu peste 0.3 in ritm de cursa mai rapid ca orice alt pilot) In austria : FP1 - MM 1.29.3 FP2 = MM - 1.28.7 PR - MM - 1.28.1 Q2 - Bez - 1.28.0 Sprint - AM - 1.29.0 Race - Bez = 1.29.5 Deci, cine a fost cel mai rapid? A, daca nu cadea MM, probabil ca avem un tur de 1.27.5...probabil. Dar a cazut. In materie de pace de cursa, MM avea cel mai bun ritm, in jurul a 1.29.5, cu peste 0.3 mai bun decat al doilea care a fost Bagnaia. -
29PZL și-a schimbat imaginea de profil
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
Cine a vazut filmul Rush intelege fraza asta parca Zarco mergea constant atunci, ceilalti erau mai lenti pe masura ce trecea turele... -
Nu doar romanii, e in natura umana trasatura asta de omagiere. Noi vedem asta ca ar fi mai abitir ca si la ceilalti, caci suntem intre noi mai tot timpul.
-
Cat se poate de corect, dar totusi...
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
exceptia a fost Zarco la le Mans - ii era oarecum frica sa incetineasca sa nu piarda senzatia -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
“drive as slowly as possible, as long as you still win” J. M. Fangio de la el a pornit aceasta expresie, si de-a lungul anilor, a mai fost folosita si de Jackie Stewart, Niki Lauda, ori Alain Prost __________________ „Scopul nu este să câștigi cu cel mai mare avans, ci să câștigi cu cel mai mic risc.” Niki Lauda -
Am mai gasit undeva exprimata (de cineva) aceeasi idee: secretul unei curse este acela de a merge cat mai slow posibil, pentru a obtine victoria. De mirare este ca MiMisor a trebuit sa afle lucrul asta de la Mick Doohan. Dar, intr-adevar se vede o schimbare in exprimarea lui pe bicla, iar vestea proasta pentru concurenta este ca aceasta schimbare il face inspaimantator de eficient. Astept sa il vad, cand va fi pus sub presiune... daca va fi pus, pentru ca stim ca in acele situatii isi arata limitele. Insa, la ce a aratat pana acum, nu cred ca vom avea pe cineva care sa ii dea batai de cap, sezonul asta si nici la anul. In alta ordine de idei, au concurat pilotii cu acel sistem de stabilizare, despre care se vorbea aici? Ceva declaratii ale pilotilor, referitoare la sistem?
-
Eu tot ce voiam sa zic era ca într-un weekend nu neapărat cel care ia pole este cel mai rapid/bun. Pot lua și alții pole din greșeală. Cel mai elocvent a fost acest weekend. OK, a luat si Bez podium.. dar daca se entuziasma cineva ca o sa se alinieze din nou planetele sa câștige o cursă dupa cum s-a văzut a fost dezamăgit. Da, calificările au loc ca sa stabilească ordinea pe grilă, plus mai e ceva in regulament ca trebuie sa obtii macar xx% din timpul primului ca sa poti participa la cursa..(ca de aia se cheama CALIFICARI) insa nu cred ca s-a întâmplat vreodată in istoria recentă la MotoGP sa nu se califice cineva. De genul sa nu fii asa prost incat sa fii lăsat sa participi si sa-i incurci pe ceilalți in cursă.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
pai scena aia cand Brusli l-a batut pe Chuck Norris, i-a costat pe regizori cam cat PIBul Hong Kongului in acel an dupa aia au aparut Darth Vader si Van Damme.... -
Vînd cort 2 pers montat de 2 ori(mi am luat unul cu terasa). Are folie de ploaie si toate accesoriile . Saltea de o persoana si un sac dormit folosite la 2 iesi (le am luat împreuna) Pret 150 lei. Cîmpina ph, 0732 032 744(wzap).
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
E foarte clar: Cel mai rapid în sesiunea 1. Cel mai rapid în sesiunea 2. Cel mai rapid în sesiunea 3. Cel mai rapid în Q1. Cel mai rapid în Q2 Cel mai rapid în cursă (fastest lap). Eu tot nu sunt lămurit cu Brusli și ceilalți... Revin peste vreo două ore cu un post serios, acum am ceva de făcut... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai e simplu, sesiunea de calificari NU stabileste cel mai rapid pilot al weekendului ci stabileste grila de start in functie de timpii obtinuti in cele 15 minute indiferent daca acestia sunt cu 1 minut mau slabi decat in alte sesiuni. De obicei da, in Q se fac cei mai rapizi timpi insa nu e o obligatie/regulă.