Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Nu au fost arătate toate la toți. Altfel vedeam doar LLP uri în loc de cursa
  3. Salutare. Sunt nou și sper că am postat un trebuie. Ca orice începător, am vrut să-mi schimb semnalizările(implicit și lampa de la număr), după ce am montat tot(led), nu mi-am dat seama că am nevoie de rezistențe pentru ca acestea să funcționeze, am observat că semnalele se aprindeau doar pe jumătate(jumătate din leduri). Problema este că acum nu mi se mai aprind semnalele pe spate deloc, nici poziția pe STOP(deși frana spate se aprinde), lampa număr și BORDUL. Motocicleta pornește, dar nu mai am curent pe ce am enumerat mai sus. De unde aș putea începe să verific ce s-a întâmplat?
  4. Deci mai are cineva senzatia ca s-au topit niste LL-uri...cum-necum...
  5. La mm s a șters greu dacă țin bine minte. Îmi făceam griji sa nu fi călcat dunga și sa i dea sa facă din nou. O fi fost err de grafica,nu cred ca scapi asa ușor. E o penalizare serioasa.
  6. Produs vândut. Făcut raport pt închidere. Ms pt găzduire!
  7. Azi
  8. Buna, caut un service (sau persoana) in zona Oradea care se ocupa si cu schimbat spite si centrat. In cazul meu e vorba de roata spate de KLR650 cu 36 de spite, am deja kit de spite nou.
  9. Intrebare despre regulament: cand aia care aveau de facut doua LL au intrat ultima oara la boxe sa schimbe, unii din ei mai aveau inca de facut LL. Cand au iesit de la boxe li se stersesera. Tuturor. E in regulament sa se stearga daca mai 8ntri o data sa schimbi inapoi sau erau uitate smnele din cauza ca se zapacisera oamenii de la butoane?
  10. Cred ca ti-e rau. Eu sunt super happy ca MM a terminat pe doi si chiar in timpul cursei ma rugam la zeul motociclismului sa nu-l apuce vreo nebuneala sa-l prinda pe Zarco sa-i arate el cine e seful. Nu, a facut super bine. Nu m-am bucurat ca a cazut Bagnania, nu stiu unde ai citit tu asta??? Discutia era despre Alex Marquez despre care am zis ca ar fi vremea sa mai si cada, prea e constant. Karma, statistici, plm.. cat o sa mai tine dracu locu 2, pana cand? Chiar si eu m-am bucurat pt Zarco, a facut o cursa de zile mari, insa meritul e in mare parte pt ca a NIMERIT de cate ori si cat ploua, a fost consecvent cu pneurile, bravo lui. Dar asta nu e un talent deosebit, doar a intuit foarte bine ca o sa-i trebuiasca pneurile de ploaie toata cursa. Cat despre cursa, in afara de haos si cascadorii rasului.. eu nu am vazut nimic special la ea, e asa exciting sa vezi pe unii cum merg pe oua in 1.46 - 1.48 cand timpu normal de uscat este 1.3??WTF Da, a fost o cursa deosebita fata de restul dar nu neparat o capodopera de racing pur. Iar Zarco putea foarte bine sa cada in ultimul tur si gata nu mai era marele erou.. Cum sa ma oftic cand MM este deja cu avans si fata de fratior.. de Pecco nu mai zic.
  11. Nu zici rău. Deocamdată Aprilia nu a ieșit cu nimic oficial, dar e foarte posibil să-i fi zis lu' gipsy chiar așa. Dracu' știe ce scrie în contractul ăla, dar mulți și-au luat măsuri. N-ai voie să faci aia, aia, aia... Afacerea asta pare că devine mai interesantă decât campionatul. Ca să zic și ceva despre cursă, thumbs up pentru Zarco, a fost un fel de "now or never!". Marc a stat la cutie, probabil a aflat că a căzut Pecco și a socotit punctele, chiar a declarat diplomatic că a încercat să-l ajungă pe Zarco, a văzut că nu câștigă prea mult dacă forțează și s-a concentrat să păstreze distanța față de cel din spate. Briefly: - Tâmplaru', omul zilei. - Marquez, omul weekend-ului.
  12. Ba, asa ofticos n-am vazut in viata mea! In loc sa te bucuri ca a terminat pe 2, ca a cazut Peco, plm, tu te ofruschezi ca-l aplauda lumea mai mult pe Zarco.
  13. Acum caut articolul ăla. Nu l-am găsit încă, dar am găsit alte două interesante. Într-unul Pecco zice că a testat și el cadrul, dar nu a observat nimic pozitiv și a revenit la cel vechi: A new swingarm was available to the factory Ducati riders at the Jerez test, Davide Tardozzi explained. However, that remains a key point of difference between the bike that Bagnaia is riding and his teammate Marquez’s. “I am already using the one from last year,” Bagnaia said about swingarms. “Marc is using another one. “I tested it. But I didn’t like it. The feeling was very similar so I changed back to mine, and we will continue with it." https://www.crash.net/motogp/news/1069401/1/pecco-bagnaia-brings-new-item-le-mans-something-marc-marquez-already-using În altul, Diggia spune că încearcă și el aceleași senzații ca Pecco și nu simte fața: https://www.gpone.com/en/2025/05/10/motogp/di-giannantonio-zero-confidence-in-the-front-a-problem-ive-never-had-before.html Uite-l și pe ăla unde Pecco zice imediat după teste că el nu a testat șasiul nou, pentru că nu simte că poate face asta până nu simte din nou fața ca înainte: https://www.gpone.com/en/2025/04/28/motogp/bagnaia-marquez-tried-the-chassis-i-wasnt-in-the-condition-to-do-it.html Și aici ce a zis Tardozzi după teste: “We tested different things with both riders,” Tardozzi told MotoGP.com. “With Marc, we investigated the front [end] things, just to give him more confidence on the entering of the corners. While with Pecco we had to investigate more the balance of the bike, that he was not happy with during the weekend. “But we also had new parts, a swingarm that we have to test again.” https://www.crash.net/motogp/news/1068856/1/ducati-we-have-not-only-two-champions-two-intelligent-guys
  14. Nu cred ca mai sta LM10 la Honda. In afara de matreata n-a facut prea multe pe acolo. Inteleg ca i s-ar atribui de catre unii abilitati de dezvoltator, dar motocicleta trebuie dezvoltata pentru victorie, nu pentru locul 14.
  15. e nebunie daca e asa. adica stii ca peco nu simte moto si nu ii dai lui sa testeze cadrul? in conditiile in care celalalt pilot putea teoretic sa castige tot pana acum. (afara de GP le mans)
  16. Am citit undeva că "sarcinile au fost trasate" de "ăi mari", piloții doar au executat. Am făcut un pic de research după ce am citit chestia aia auzită de @frigider la TNT și am înțeles că la Jerez în teste lui Marc i s-a dat cadrul nou (el a zis că pe pistă nu a sesizat nicio îmbunătățire, dar dacă inginerii cred că e mai bun, el are încredere în ei), iar lui Pecco i s-au dat altele. Aparent, nu a fost alegerea piloților. Caut articolele și revin cu un update.
  17. Cred ca Peco a facut i greseala in a alege sa nu testeze noul cadru. E drept Peco nu e Satana, ca asta e in stare sa faca si din cacatu ala de honda bici si mai si trozneste!
  18. cum ar fii sa il dea si Aprilia in judecata pentru accidentarea din afara circuitului care a privat-o de un pilot esential un numar considerabil de curse si teste? bine de la taranush m-as astepta la orice
  19. A mai apărut și în alte părți. Nu iese fum fără foc. Stai să vedem pe circuitele cu grip mai prost ce face Ogura, poate acolo are mai multe șanse. Bezzecchi se plânge că troaca vibrează prea tare, mai tare decât Ducati: https://www.gpone.com/en/2025/05/10/motogp/bezzecchi-i-keep-getting-vibrations-and-i-dont-know-why.html
  20. https://www.crash.net/motogp/news/1069671/1/ducati-confident-pecco-bagnaia-can-adapt-after-frank-admission-about-2025 Ce zice Tardozzi despre Pecco și motocicleta lui Pecco... Și ceva zvonuri despre noul 850 care va începe testele pe pistă la începutul anului viitor: https://www.gpone.com/en/2025/05/08/motogp/ducati-pushing-hard-first-motogp-850-tests-in-march.html
  21. hahaha, buna asta! PS. vine JM la Ducati Factory, pleaca Pecco la Honda, sa fie cu Marini
  22. Nasolica https://www.autosport.com/motogp/news/martin-pushing-to-exit-aprilia-contract-early-manufacturer-considering-legal-action/10722045/
  23. Din fericire s-au vandut multe unități, cel putin din dezmembrari o sa găsim piese o perioadă , usor
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...