Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Astazi un banal dar necesar schimb ulei si o mult mai importanta reparatie a electromotorului la motocicleta mea Aprilia Mana 850. Mi s-a intamplat de vreo doua ori sa nu dea motorul peste cap, incercat a doua oara mergea fara probleme. In afara de asta mai avea un simptom, pornea la prima cheie dar nu mai pornea in ritmul obisnuit, cand pornea din prima rotatie cand pornea dupa 3-4-5 ture. Drept urmare am dat electromotorul jos pentru a-l verifica banuind ca voi gasi ceva praf de carbune in el dar am gasit altceva si anume conectorul bornei de plus oxidat si un carbune blocat tot din cauza oxidului. Am curatat oxidul de pe conector, am deblocat carbunele, am spalat tot electromotorul, uns pe unde trebuie si l-am asamblat. Ca o paranteza, mai intai am dat drumul la uleiul din motor pentru ca oricum trebuia schimbat iar electromotorul este montat sub motor. Dupa demontarea bornelor de la baterie trebuie demontat cotul de esapament al cilindrului din fata, operatiune usoara avand in vedere ca piulitele s-au desfacut usor din cauza materialelor de calitate. Ulei Castrol Magnatec 5W40 si filtru Mahle OC11. Am folosit ulei auto deoarece acest motor nu este de turatie (putere maxima la 7000 ture) si nu are ambreiaj in ulei, totodata acest tip de ulei este disponibil la orice importator serios: Bardi Auto, Autonet, Auto Total. Toate agregatele pe care le-am tinut pe Castrol Magnatec s-au comportat foarte bine, nu fac reclama ci este experienta mea, altii spun ca nu e bun aici e o alta discutie pt ca acest ulei exista si contrafacut iar multi il cumpara de la magazinele din targul Vitan. Anterior am folosit Motul la cererea clientului cand motocicleta nu era a mea dar acum e motocicleta mea si eu decid ce pun in motor. Mai jos o imagine cu o palnie cumparata de la Yato, mi se pare foarte utila si este ieftina: Dupa schimbul de ulei am putut proba electromotorul care inca de la prima cheie a aratat ca s-a schimbat situatia, invarte fara probleme iar acum motocicleta porneste la fel de fiecare data. Pun si numarul de kilometri ca reminder pentru mine, cu Motul a mers 5000km, tot atat va merge si cu Castrol.
  3. Salut călduros colegilor ! M-am orientat la un BMW 1200 RT , din 2012, pe care l-am luat de 2 săptămâni. Fostul proprietar mi-a vândut și o diagnoza GS 911 , versiunea 1006.3 , luat de pe Alliexpres cu 200 lei. Am încercat să fac diagnoza, dar nu am reușit nicicum să mă conectez la laptop ( 2 diferite). Am încercat și cu alt cablu de date... Nimic... A folosit cineva, funcționează ? Sau e bună de aruncat ? Dacă vreun coleg mă poate lămuri , mulțumesc anticipat ! Pot fi contactat și la relufarcas@yahoo. com sau 0740133824. Asfalt uscat !
  4. Azi
  5. pai e alta mancare de peste se chiloteaza mai intens, motoreta e indaratnica. n-ai vazut rupea norma sectoru 1 si 2 si pe 3-4 pierdea tot de 2 ori bestia cred ca ar fii bun cu Q20 in echipa, pianu ala cere finete si cred ca Bestia ar fii mai potrivit acolo. sper sa nu uit maine de warm up sa vad ce mai scot baietii pe interval
  6. A avut ceva buba la umăr. Ziceau Englezii ca e riscant ce face. Nu te grăbești sa revii după problema la umăr - cazi 1 data nașpa și papa cariera. Eu ma bucur pt Basti, pare ca a găsit ceva. Ce lin era pe ducati (țin minte greșit?) și ce fel merge pe ktm, se mișcă în toate partile,zici ca e binder
  7. in afara de tampenia din calificare nu l-am vazut sa fie pe contre-pied.. nu m-ar deranja sa ai dreptate muhahahhahaa dar cu Vin care a fost treaba ca n-am ascultat calumea comentariul in FPuri..
  8. Știi cum e, o pune jos și aia e. Și la cota și jerez teoretic câștiga. Practic nu. Ceasu negru, pisica rea.
  9. Te agăți de orice,poate poate bifează mm Gp-ul cred ca e f personala treaba ca nu a câștigat aici. O pata neagra.
  10. daca si cu parca... din pacate pt voi MM a culcat-o si culmea in turul de iesire de la boxe, deci nu forta. pe propria prostie. Avea potential dar nu l-a materializat. Asa ce cel mai rapid conform calificarilor si timpilor a fost Bez
  11. Ma refeream la faptul ca a luat acel pole cineva va crede ca va face ceva si in curse. Pai nu a fost for fuck sake! Tu ai văzut calificările? MM a culcat-o cand se pregătea de tururile bombă.. deci pole-ul lui Bezz a fost ca si cum Marquez nu a participat. Asta si ziceam .. ca cine isi facea iluzii ca pole-ul lui Bezz înseamnă ceva.. e doar naiv. In sprint le-a aratat MM cine e tata lor.. (de parcă ar mai fi nevoie) Weekendul asta port acest șnur la chei..
  12. sunt f curios la anu ce va face AM cu GP de anu asta valabil si pt ceilalti.
  13. are discurile mari aici, care-i plac. nu stim daca asta e tot. maine clar ar trebui sa miste, sprinturile clar nu ii plac, dar azi nu a fost vina lui. e rau ca si AM iar a inceput sa mearga bine.
  14. reactia lui peco de vineri: https://www.motogp.com/en/videos/2025/08/15/has-bagnaia-finally-found-a-solution-to-his-front-end-issues/756488?playlistId=425453 chiar sunt curios ce s-a intamplat de data asta ... ma astept maine sa performeze
  15. fanii se bucura, normal, e bine pt moral etc. cum s-a bucurat si Peco de hotdogul ala..sper ca a fost bun ca nu cred ca mai pupa i-a pus MM niste plumb pe janta sa i-o dezechilibreze, clar. si zahar in benzina. englezii spuneau ca e posibil sa se fi miscat cauciucul pe janta si sa se fi dezechilibrat roata? Tardozzi a zis "cauciucul spate". *nu mai zic de AM cum i-a facut loc lu MM sa castige. asa a luat cele 8 titluri, s-au dat altii la o parte. **ref setari start: englezii au emis o parere: Peco pleca de pe partea curata si deci poate s-au lacomit putin sa -i dea niste Nm in plus pentru start. ciudat ca si Aldeguer a facut slide sincron cu Peco, care erau sansele?
  16. nu man, cel mai rapid e ala care e in pole. ca a cazut x, ca mers y la trena, ca a fost steag galben.. nu conteaza detaliile astea. ci cine are cel mai bun timp la final de calificari.. e foarte simplu. va place voua sa complicati situatiile de dragul comentariilor in plus. e clar ca peco a fost sabotat, odata cu setarile de start si apoi cu voblajul ala care se tot repeta.
  17. nu vreau sa reluam iar discutia de data trecuta, daca nu cadea mm nu mai era bez cel mai rapid. dar a cazut, deci bez in pole. a fost artificial cel mai rapid. cum e si cand mai sunt steaguri galbene. aici ma opresc pe tema asta *previziunile mele reci ca gheata par ca se adeveresc: deja MM e campion cu 4 etape inainte de final. *asta era deja de la jumate, dinainte de pauza de vara. *e ca si cum ai spune ca Peco a castigat GP COTA. pe hartie da, in realitate nu l-a castigat el ci l-a pierdurt MM. e un rezultat fals. real e cand omu e in fata , da cox si castiga. ca si victoria lui Bez- a crapat troaca lu Queertararo. era in fata la 5 (cinci) secunde intregi.. pe hartie suna bine, in realitate nu prea.
  18. Sa ne explici si noua cum vine asta daca pilotul respectiv e in pole dar de fapt n-a fost cel mai rapid ...
  19. nu vreau sa fiu rau dar e pole fals. adica nu a fost el chiar cel mai rapid. adica a fost dar cu noroc.
  20. A facut deja ceva, respectiv pole position. Orice punct vine ca si bonus.
  21. Pe acest circuit, problemele cu fata, pe care le are Pecco, au devenit vizibile in sensul cel mai propriu al cuvantului. Filmarea aceea cu camera de bord, a aratat niste vibratii pe front end, de-a dreptul scary. Abia a putut italianul sa controleze motocicleta. Foarte urata faza... si cred ca si Morbi a avut probleme asemanatoare, prea multe erori si in dreptul italo-brazilianului. Sunt foarte curios ce vor declara. In rest, cred ca rezultatul nu a surprins pe nimeni. Bine ca sezonul nu are 30+ curse, ca ii spulbera lui Rossi numarul de victorii inca din acest an.
  22. Diii diiiii... 393 pct face Marcelus si prima victorie din Austria!! Pecco double ghinion.. întâi la start apoi i s-a dereglat trotineta pe drum. BBinder foarte tare si Acosta la fel. Cei care credeati ca Bezzechi va face ceva....
  23. Nu fi rau ca n-a fost vina lui acel start ratat, insa n-am înțeles de ce mai apoi nu a revenit macar in lupta pentru puncte Ceva asemănător a pățit si colegul lui anul trecut si parca a încheiat pe podium
  24. Da, multam fain, astept un link ceva. Trebuie inlocuit uleiul cu unul mai putin vascos, valvele care sa permita trecerea unei cantitati mai mari de ulei, arcurile ca sa permita o cursa mai lunga spre 200 mm fara schimbarea garzii la sol. Se pare ca arcurile progresive Hyperpro + ulei 5W ar fi o solutie, dar daca se adauga si valve mai largi cred ca ar fi ideal. Probabil ca foarte putini au facut asta pe V-Strom pana acum.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...