Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. eu iau de buna ce a zis Q despre yamaha. Ca in conditii de grup bun si pe un tur yamaha a reusit sa faca un pas in fata. Si s-a vazut in cele 3 pole-uri. nimeni nu se astepta aici sa faca ceva. Deci exista un oarecare avans. Parerea mea este ca incepe sa ajunga din urma pe ceilalti. ca pana la ducati e cale lunga, asta tot Q o spune, ca daca nu reusesc el o sa isi caute in alta parte. Eu sper sa fie ducati.
  3. A3a cursa consecutiva fara puncte pentru Peco. Stiu ca suna ciudat dar mi-e mila de el . Sper ca pentru maine sa-i gaseasca echipa ceva setari mai de Doamne-ajută si sa se bată si el acolo sus la podium
  4. Azi
  5. Salut, De curând am cumpărat o pw50 pt cea mica, 5 ani. Căutăm anturaj in București și pe lângă București. Mă gândesc că este mai fun daca ar fi mai mulți pitici pe 2 roti Găsim?
  6. Bine zis. Se vede progres. N a fost chiar prezicere, se cam făcuse timpul
  7. Fata sotiei lui Pecco spunea totul. Durere mare. Imi pare rau pentru italian. Satana il distruge.
  8. Da,Nesimțit Miller...a plecat la arat cu Mir după el. Ducati Ducati și iar Ducati...this is getting boring. Vine Gunther Steiner în motogp? La cine și când?wow
  9. După 6 săptămâni am recuperat și piesele de la vopsit electrostatic, e bine față de 9 luni cât am așteptat pt piesele de Etz. Calitatea "lucrarii" e 8/10, detaliile fine fac diferența si faptul ca am cerut special sa nu sableze și sa nu vopsească peste seria poansonata de pe cadru, lucru care nu sa întâmplat, vedem cum va fi la RAR
  10. Can't argue that.macar pana la început de 2026 ar trebui sa nu carteasca.Dar după aceea... Eu totuși contrazic "revirimentul" pana vad niște performante pe cald și pe un circuit mare. Lorenzo...long time ago. Morbi în 2020?...sa trecem peste. Ți-as da dreptate dacă ar fi altul de la Yamaha peste Q. Nu am absolut nici un dinte împotriva lor,susțin doar ca (din păcate!!!) nu sunt capabili sa recupereze gap'ul nici pana la Ducati'urile vechi de client,iar asta înseamnă ca se vor bate etern pt locurile 6-8-10.Mai au circuite unde,ca si Aprilia,sclipesc ,dar cu o floare nu se face primavara.That's all.Cand vor fi consistent în primii 5-6 (uite, cum e Zarco cu Honda) atunci da,pana atunci "revirimentul Yamaha" e doar wishful thinking.
  11. Aici yamaha nu prea a excelat la Aragon. Lorenzo a castigat aici cu yamaha si Morbidelli cand s-a tinut in toamna cu temperaturi in jurul a 20 de grade. pe langa asta, Q a si declarat ca nu e un circuit pe care se descurca. e si Method cu yamaha cam cum esti tu cu talentul lui Q:). Deci sunteti chit
  12. Actualul contract al lui Q a intrat in vigoare la inceputul anului, sezonul a inceput acum 4 luni, motoreta a inceput sa livreze oarece rezultate in ultimele trei etape. Eu zic ca s-au miscat un pic, iar pana la 1,5 ani mai este. Vedem ce va fi peste un an si jumatate. La banii pe care ii ia, Q ar trebui sa aibe rabdare si sa puna osul la treaba.
  13. Nu eram pe mijloc ci in partea dreapta la ceva distanta, s-a urcat pe mine cu treapta din partea dreapta, distanta aveam, trafic lejer si semaforul verde in fata. Unele situații nu ai cum sa le prevezi. Pe stanga este o banda dedicata autobuzelor. Ideea pentru începători este sa nu încerce sa salveze feru ci sa sara pentru ca un os rupt e mai greu de reparat decat mobra. Daca nu era motorul boxer probabil ajungea pana sub jumate dubei
  14. Nu am apucat decat sa urlu ceva înjurături in romana si sa sar ca o căprioară
  15. Și eu tot la asta ma gândesc. Acuma,cum să îți zic...candva trebuie sa tragi linie si sa zici destul,la un moment dat trebuie luata o decizie dacă rezultatele nu vin... Aia vroiam sa subliniez și eu - sa nu ne excitam și sa îl confundam cu un pilot cum e MM. Eu ii dau timp 20 de ani Și asta e drept,decât duda de Miller... Eu am așteptările pe care cred ca le are și Q - ca în aproximativ 1-1.5 ani sa ii dea lui Q o moto cu care se poate bate la podiumuri. Nu vad asta insa la ei. Ai tot zis de revirimentul Yamaha,am spus încă de la Jerez "hai sa nu ne excitam încă,pt ca sunt condiții si temperaturi speciale care nu se regăsesc pe majoritatea circuitelor",lucru cu care m-ai contrazis.Iata însă că la primul circuit mare și cu temperaturi normale de vara s-a dovedit (din pacate) ca am avut dreptate...nu ca as fi vrut. Faptul ca tu te lansezi acum într-o întreaga pledoarie cum ca am eu probleme cu Yamaha sau etc nu schimba cu nimic the facts și anume - Yamaha merge pe circuite tehnice mici și cu temperaturi de sub 30 grade,în rest grip oha - deci n-au rezolvat absolut nimic,astea sunt rezultatele indiferent cât scrii tu ca vad eu trunchiat faptele lor de arme,rezultatele lor sunt zero. Doamne ajuta sa gresesc si sa fie ca tine,insa Ii mai vedem la Missano dacă e răcoare.
  16. salut, as vrea sa gravez un laptop dar daca se poate mai adanc, sub 1mm dar nu stiu exact cat, nu am cum sa masor. si inca o alta modificare - discutam in privat ca nu vreau sa dau din casa. corpul e din aluminiu. ms + noroc! *prefer sa mai si functioneze laptopu dupa ce ii facem treaba asta
  17. Itp 2026 Asigurare 2026 Se vinde cu perfectarea actelor Locația Moinesti jud bacau Tel.0751070504
  18. se spune ca echipa ducati face tot posibilul sa ii dea lu peco ce vrea. mai e si cealalta abordare "asta e moto, descurca-te". atmosfera nu mai e ok pt ca e mereu departe. mereu a fost el miezu, acum nu mai e. unde pui ca il bat si alte moto ducati, si mai de neimaginat. numa el sa nu fii.
  19. Nu stiu ce asteptari ai si nu prea iti inteleg logica, in ceea ce priveste evolutiile Yamaha. Anul trecut si acum 2 ani, Yamaha NU EXISTA pe nici un circuit. Anul asta, cu "motocicleta de primavara/toamna", Q reuseste trei pole-uri si obtine niste clasari foarte decente in curse. Ar fi avut (foarte probabil) si o victorie, daca nu s-ar fi blocat hole shotul vietii. Toata lumea, de la experti, la forumistii vorbesc de un progres evident la Yamaha, tu esti singurul gica contra din peisaj. La Aragon, ce asteptari ai de la Quartararo???? Pe circuitul asta, Q a fost mereu (sub)mediocru, INDIFERENT PE CE MOBRA A CONCURAT. Pur si simplu este un circuit care il depaseste. Pana acum. Poate ma contrazice weekendul asta. Repet, imi este greu sa inteleg hate-ul asta gratuit si lipsa de obiectivitate, in analizele pe care le faci. Ai decretat ca oamenii de la Yamaha (si Honada) sunt japonezi, deci tampiti, si ca lucreaza haotic, slefuiesc suruburi si alte bull shit-uri de genul asta si te incapatanezi, in ciuda tuturor evidentelor, sa sustii aceleasi teorii. Indivizii astia de la Yamaha, au dormit pe ei timp de 2-3 sezoane. acum sunt in plin proces de reconstructie, la ce te astepti??? Sa mearga perfect pe toate circuitele, in toate conditiile. Ca sa ajunga la nivelul ala, este nevoie de timp, nu se poate recupera 3 ani de somn, in doua trei luni de sezon. Pecco nu il poate bate pe MiMi pe nici o motoreta, insa una este sa fie batut pe alta motocicleta, decat Ducati si alta sa fie batut sistematic de colegul de echipa, pe material de concurs egal. Discrepanta de performanta este foarte evidenta, astfel ca s-ar mai estompa, daca ar concura pe alta motocicleta. Unde mai pui, ca este batut si de alti piloti Ducati, pe motociclete de client, asa ca plecarea la alt constructor pare foarte logica. Si este foarte posibil ca nici atmosfera din jurul lui sa nu mai fie ceea ce trebuie. Intrebarea care ma macina, este: daca pleaca la Yamaha, isi ia si maturile cu el? Un motiv in plus, sa nu te mai increzi in experti. Asculta-ti instinctul!
  20. Am avut o Mazda 3 Skyactive-G de 165CP, cutie manuala si sunt complet de acord cu afirmatia de mai sus (chiar daca a mea cred ca era ceva mai usoara - fara awd, fara AT). In cazul modelului meu, fiind prima iteratie pe acea platforma (2014), mai existau niste nemultumuri: - zgomot mare la vant/rulaj; efectiv la 130 km/h verificam daca sunt geamurile complet inchise . Similar cum faci la Logan/Sandero (cu care am mers recent) la viteze de autostrada. Din ce am inteles au lucrat la partea asta, iar facelift-urile ce au urmat au fost din ce in ce mai bine antifonate (deh, sunt 11 ani de la lansare). - A/C-ul nu facea fata vara. Posibil sa fie din cauza geamurilor de proasta calitate (lucru confirmat si de alti posesori). - materialele de la interior nu erau nici pe departe la fel de calitative ca la, sa zicem, o Skoda/Seat sau VW din acelasi an de fabricatie. Sasiu/suspensie setate misto, directie decenta, consum bun in oras (ceva mai bun ca un turbo de putere similara), dar in extraurban se simtea underpowered rau. Exact cum ai zis tu, mult zgomot si (prea) multa benzina consumata pentru performantele ei. Am vandut-o dupa mai putin de 2 ani si am luat un Leon FR 1.8TSI de 180CP, tot manual, cu ceva dotari pt "sufletul" meu, si anume suspensie adaptiva si directie sport variabila/progresiva. Incomparabil la toate capitolele!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...