Toată activitatea
- Azi
-
Totul despre - Import/inmatriculare moto din UK
topic a răspuns lui Florin969696 în Kitty XRxul MAREA BRITANIE
Salut. Ai cumva detaliile acelui broker vamal, te rog? -
Florin969696 s-a înregistrat pe forum
-
Dintre astea MT03. Dar mai aimo gramada de alte variante, depinde de buget si ce ai de gand sa faci cu ele.
-
topcase de o casca, imbinat cu unul textil de bmw. nu au joc,testate la 120 km/h. 250 ron. dambovita,gaesti. 0721277729. vali.
-
-
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Haha Blestemele lui Pecco...Prima oara îl ajung pe fratele cel mic Meamwhile,Ducati a facut niște schimbări la aero,Honda a adus mai multe update-uri,Yamaha au venit și ei cu ceva puternic - țineți-va bine - o evacuare finală nouă.Cred ca au schimbat cel puțin 4-5 soluții de evacuări noi pana acum ca pana la urma sa nu le adopte... -
Momentan e incaltat cu Road 6, gumele au putin peste 2000 km. Urmatoarele vor fi Mutant, pana atunci ma folosesc de ce am. Pentru aratura am DR-ul, Xmoto e pentru drumurile zilnice, care au si portiuni de macadam si pamant.
-
Cuplul ala e bun pe drept și pe uscat,nu știu pe înclinat sau ud cum e.
-
ER-6N, pentru că nu este de o vârstă cu mine sau cu bunica ta.
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
AM a inceput si el cu "nu simt fata" -
andrei_candy îl urmărește pe Kawasaki Er6n cel mai bun pentru A2?
-
Salutări ! Am luat prin primăvară permisul de A2 și mă gândeam undeva pe la sfârșitul iernii sa achiziționez un motor. Cred că m.am uitat la aproximativ toate modelele pentru A2 și cumva am ajuns la er6n și Aprilia shiver 750. Recent am fost dat o tura cu Yamaha mt03 660 și am rămas impresionat ce cuplu are, abia reușeam să mă țin de motor fara să mă salte de pe scărițe , având un cuplu de 57nm daca nu mă înșel. Er6n mi.se pare potrivit datorita aspectului, cuplului și puterii sale. Pentru mine Shiver este mai slab pe aspect, dar câștigă la cuplu și putere. Îmi place senzația de a te da pe spate, nu mă dau în vânt după top speed, deci prefer cuplul. Acum aștept păreri de la voi. Kawasaki Er6n sau Aprilia Shiver 750.
-
andrei_candy s-a înregistrat pe forum
-
paruse ca a facut clic, dar i-a plecat ingineru, probabil nu-l plateau aia de la ktm. nu zici f rau. eu cred ca deja este enervant ca face 2 ani fara victorie. sper sa plece repede pe alta moto.
-
inca o iesire prin munti, vai si ape cristaline incheiata cu bine gasca mare si zurlie care ziua se sparge in mici grupuri ce colinda’ drumurile serpuite din munti de la 0m altitudine pana sus printre nori la 2900m kilometri rulati, mancaruri bune, glume tembele si multa prosteala cum ii sta bine unei gasti formata prin 2008 nu e zi fara cateva ore de stat in sa si asta imi place cel mai mult 5600 km rulati plus cateva sute salvate cu trenul de noapte
-
Top Case GIVI V40NT Tech Monokey 40 litri impecabil
topic a răspuns lui pierrotlefou în pierrotlefouul Altele
Vândut. Se poate închide -
Mie Acosta imi pare un fel de Jack Miller la stilul de pilotaj, cat are pneuri se bate si e competitiv,, dar ca sa fie competitiv si sa se bata consuma pneurile la greu dupa care .. cade sau ramane in pluton. A adunat mai multe puncte pt ca Binder a avut mai multe DNF, Viniales e inconstant de cand e el + accidentare si lipsa cateva curse, iar cu Bastianini nu are rost sa-l comparam, sincer nu stiu ce cauta acel baiat in MotoGP.
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
100% ar deveni mai eficient in abordarea cursei si mai competitiv - una e sa managerieze el cursa in focul luptei cu 170 puls si atata stres si alta e un colectiv de strategie de pe margine cu toate datele la dispozitie - de aia o fac si in F1 pt ca sunt mult mai competitivi asa. DAR - cu ce ne-ar ajuta pe noi??? Faptul ca acum pilotul termina cursa in 48.16.xx ca si timp by himself si cu comm radio ar termina-o in 46.12.xx si ar fi mult mai eficient?ne incalzeste cu?.... Pt ca toti ar avea echipe de strategie care sa ii conduca,adica ar merge toti mult mai eficient. Si pt noi ar fi zero avantaje...si pt ei la fel de fapt.Doar dezavantaje in faptul ca toata treaba asta ar comporta multe cheltuieli pt un strategy team si o gramada de date ce au aia nevoie,scenarii samd -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
are ceva circuitu asta. in acelasi timp au si cazut destul de multi. singura parte buna e ca poate un pilot primind indicatii la obiect ar deveni mai competitiv. doar sa nu devina ala care e deja competitiv mai competitiv si deci fix pix. -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact.La ce naiba sa te uiti? Daaa,dar nu se compara. Una e sa ii scrie 15msg pre-scrise si alta e sa ii zica "stay out" cand e flag-to-flag,"push to get...x time",now save your tires","push red button map x" samd samd cu alte cuvinte efectiv sa ii conduca de pe margine la metru. Daca au full radio,in loc sa conduca pilotul cursa cum e cazul acum,va conduce un inginer de cursa pilotul in fiecare secunda,si vom vedea o batalie ale echipelor de strategi. Si nici macar nu le trebuie bi-directional pt asta,tot ce le trebuie e sa poata vorbi tot timpul cu pilotul.Pilotul nu trebuie sa vorbeasca inapoi,doar sa execute ce i se spune.Si s-a dus tot. -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Sa moara Cici, toti primii 20 sunt in aceeasi secunda! -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
pai asta pt ca F1 e boooooring :))) Si acum le pot arata mapping 8. Dar dacă e 2way vorbește non stop cu el " ai 3 zecimi, ai 6 zecimi" Se pierde rău din farmec când știi non stop situația. Dar poate sunt ceva limitări,nu or sta la chat toata cursa naibii Și 1 way e nașpa ca ii zice echipa info sensibila non stop *când e cazul -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Parerea mea este ca e intresantcpentru noi, o mana de oameni din fenomen. Exceptand cateva GP-uri, le mans gen... sunt extrem de putini spectatori. Daca sunt putini nu vim sponsori, daca nu vin sponsori, nu sunt bani, samd.... parerea mea este ca se va schimba, poate mai milt intr-un show decat competitie.... am fost anul trecut la F1 la vip, am avut o invitatie. ce m-a socat era ca de la inaltimea vip-ului, nici macar nu se vedea cursa... sa zic ca vedea 50m de pista. Si oricum nimeni nu era neaparat intresat de ce ae intampla in cursa, ei erau acolo pt cu totul alte scopuri. Pb ca asa se va ajunge si in motogp la un moment dat. -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
la cat de fit e MMul, as zice ca inca 4-5 sezoane poate concura fara probleme, in top doar atunci s-ar schimba ceva, daca careva alt constructor ar scoate o mobra muuuult mai buna decat Ducati ceea ce nu prea vad cum s-ar intampla.... -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
De aia imi e cel mai frica. Atunci nu mai gandesc pilotii,au oameni de le spun ce sa faca. Da stiu ce zici,dar nu inteleg de ce ar vrea rezultate diferite. Fata de plictiseala monumentala care e F1 (am incetat sa o urmaresc demult pt ca efectiv ajunsesem sa ma abtin cu greu sa nu picotesc la fiecare cursa),in motogp e destul de animata treaba. Din 2020 incoace a fost foarte animat,Marquez e cel care a adus plictiseala,si el e cel care o aduce si acum.Dar pana sa isi revina Marquez a fost un campionat ff animat,2023 si 2024 au fost perfecti zic eu. 2025 boring intradevat,si 2026 la fel indiferent de ce ar nascoci Liberty. Dar Marquez nu mai duce mult,din 2027 eu cred ca va fi iarasi interesant. Nu ma pot supara pe Marquez pt ca e atat de puternic,si sunt dispus sa astept pana in 2027 -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Pitstop pentru realimentare si schimb gume . Votez pentru -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
stai ca baga comunicatii bidirectionale si se instruiesc colegii sa lase pe colegu sa treaca, ca-n F1 care se bucura de succes