Toată activitatea
- Ora trecută
-
Se vinde motoreta din poze. Cumparata de la MotorTeam (a fost moto de test) cand avea 700 km. Stock fara nici o modificare. Are ITP proaspat facut. Revizia de 3 ani facuta ieri pe 01.07.2025. Toate cele 3 revizii au fost facute la dealer. Are aproape 7800 km. Necazuta, nelovita. Functioneaza impecabil. Avand si revizia si itp proaspat facute nu are nevoie de nici o investitie pana la urmatoarea revizie. Toate actele sint ok. Pret 5900 euro negociabil. Tel 0723.351.716
-
Se vinde motoreta din poze. Cumparata de la MotorTeam (a fost moto de test) cand avea 700 km. Stock fara nici o modificare. Are ITP proaspat facut. Revizia de 3 ani facuta ieri pe 01.07.2025 (ulei, filtru ulei, lichid frana, curatat si uns lant). Toate cele 3 revizii au fost facute la dealer. Are aproape 7800 km. Necazuta, nelovita. Functioneaza impecabil. Avand si revizia si itp proaspat facute nu are nevoie de nici o investitie pana la urmatoarea revizie. Toate actele sint ok. Are garantie 4 ani, intre 2022-2026. Pret 5900 euro negociabil. Tel 0723.351.716 Locatie: Bucuresti, sect 3, zona Auchan Titan
-
bckrist s-a înregistrat pe forum
-
Neatzaaaa! Diiiii
- Azi
-
Buna dimineata! Spor!
-
Salutare , revin cu un update... Casca Axxis Hunter SV Oni revine la vanzare. A probat-o Speedy, care poarta S si i-a fost mica. Probabil este buna pentru cineva cu un cap mai mic ce poarta XS, mai mult ca sigur o domnisoara. Casca Axxis Jet s-a dat. Numai de bine sa auzim!
- Ieri
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Can't hate that. Mie nu mi-ar plăcea sa ajungă pe ultimul loc,multa lume chiar ma acuza ca sunt fan Marquez (atunci când susțineam ca ii va manca pe copii cu fulgi cu tot) dar mi-ar plăcea totuși sa nu câștige așa la lejer,la pas,ci sa se bată sa tragă și sa se chinuie până în ultimul viraj din ultima cursă - gen cum a câștigat JM89 titlul anul trecut.La cuțite până la final. Hai ca merită să câștige titlul asta după câte a pătimit din 2020 până acuma...și am mai zis-o și repet - nu e vina lui ca ceilalți (Pecco în principal) nu reușesc sa se ridice la nivelul de viteza/performanță impus de el. E normal e logic ce se întâmplă dar e boring într-adevăr. Sper ca printr-o minune sau ceva sa nu avem fix același scenariu și la anul deși,până acum nu vad vreo scăpare. -
Călătorind prin India, Vietnam și Thailanda pe motocicletă, am învățat mai multe decât din toate cărțile de istorie la un loc. Dar într-o seară în Thailanda… am primit o lecție pe care n-o voi uita niciodată! După ce m-am cazat, am parcat motocicleta frumos, ca băiatul responsabil. Apoi am intrat într-un restaurant, am mâncat ceva bun, am băgat două beri blonde (de-alea reci, nu vă gândiți la prostii ) și... a început ploaia! După vreo 2-3 ore de stat la povești cu mine însumi și cu norii, ies liniștit să plec. Ce să vezi? Motocicleta mea era... culcată! La somn direct pe jos! Nisipul, pământul, ploaia – toate s-au combinat într-un fel de noroi artistic, dar motorul meu nu a apreciat arta asta modernă. În acest video mi-am adus aminte de pățania asta și am povestit-o cu tot sufletul (și un pic de râs amar). Vă mulțumesc din inimă celor care mă urmăriți și mă susțineți! Să auzim numai de bine, drumuri uscate, motociclete în picioare și soare în viața voastră!
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Speedy.K în Cavaleruul Competitii Internationale
Nici eu nu-i doresc raul lu' Marquez decat pe plan sportiv, nu-l urasc, doar il antipatizez. Stii diferenta?! Daca Marquez ajunge maine pe ultimul loc in clasament imimpare bine. Daca Marquez isi rupe gatu' la propriu maine nu numai ca nu-mi pare bine, dar imi pare foarte rau. Pe de alta parte vad ca tu inclini numai spre extreme in orice discutie, ndiferent de subiect. -
calin simina s-a înregistrat pe forum
-
Salut grup! am si eu cred cam aceeasi problema. totul ok in mers insa cand scad turatia sub 3000 da in nas. daca scot pe liber se opreste. O sa incerc zilele astea sa fac ce am citit mai sus sa vad daca functioneaza, mai putin treaba cu reglajul carburatoarelor. pentru asta inteleg ca esti un kit de care am nevoie deci nu o sa ajung in punctul ala. ce nu citesc prin comentarii este daca s-a rezolvat problema sau nu..si daca da care a fost mai exact. Multumesc
-
Caldura nu e chiar o problema, tocmai ce am venit din 2 saptamani de Grecia si aprox 5k km, cu zile de 900 km pe 40 grade asa ca duc la caldura. De Thassos stiu ca e full e doar o propunere ca nah e mai aproape. Alexandroupoli tocmai ce am venit, nici nu mi-a trecut prin cap dar da merge de facut. + Se accepta si in munti la bulgaroi - pare rau ca nu poti veni Alti doritori? Accept vitezomani, incepatori, VR46, hodorogi pe 2 roti, maicute moto, etc etc. Vreau un grup "incluziv"
-
salutare pentru mom cam o luna trebuie sa stau cuminte cu drumurile lungi asa ca nu pot veni insa 1 evita THASSOS este full 2 mergi spre zona de munte caci tot sudul ro bg gr va fi sub caldura 3 daca chiar vrei grecia mergi la Alexandropoli unde mergeam de samb - dum pentru spritz ai hotel fain Tahalasa in afara orasului, taverne la greu pe malul marii si ceva plaje frumoase 4 daca vrei munte de 3 zile mergi in muntii Rodopi Bulgaria
-
Buna sa va fie inima, Din întâmplare am liber vineri astfel încât caut tovărășie pentru o tura începând cu vineri 4 iulie și retur duminica 6 iulie. Ca destinații propun următoarele: - Istanbul - Thassos (deși f aglomerat in perioada asta) - Sunny Beach (șpriț) Doritorii sa ridice mana sus.
-
Proces la RAR control
topic a răspuns lui Adrian M. în kriszoul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
Ei, si acum stim care i povestea. Deci intrebarea ta este de fapt: Eu am permis categoria A2. Detin o motocicleta ale carei acte limiteaza puterea la 35 KW, dar eu in realitate am scoasa limitarea pe moto. MA PRINDE RAR? Buuun. Prima data, ce faci tu este ilegal, si de dosar penal. Mergi cu permis categoria A2, cu o moto categorie A. Adica mergi fara permis , ca tu nu ai de a. Repet, DOSAR PENAL. Asta prima. A doua-RAR poate sau nu constata magareata. Depinde. Daca vorbim de o moto mai veche, care nu i limitata din soft, ci cu un kit e limitare, DA, RAR SE PRINDE. Ca lipseste kitul. Daca insa vorbim de o moto moderna, pe care producatorul o vinde in doua variante-de a ,sau de a2-limitata DOAR DIN SOFT, atunci RAR nu se prinde la un control pe strada. Dar cred ca la tine nu i din soft, ci din kit/lipsa. A treia-VEZI CA NU ORICE MOTO SE POATE LIMITA LA CATEGORIA A2. Adica tu poti limita si o hayabusa la 35kw, dar asta nu o face sa fie limitata LEGAL PENTRU A2. Definitia de pe net: Categoria de permis auto A2 cuprinde: -motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale SI acum vin eu si te intreb? de ce te risti aiurea? Nu ai stare? Pune inapoi kitul de limitare, mergi asa pana ai 24 ani, dai de A complet, si aia e. COMPLETARE: OMOLOGARE PRODUCATOR TOBA-NU MAI VALOREAZA NIMIC, daca nu ai trecut pe la RAR pentru a fi trecuta in acte. OMOLOGAREA DE LA PRODUCATOR nu mai este suficienta pentru a circula legal, din 2024. Au schimbat legea. Adica daca te opreste si tu le arati omologarea de la producator, ei tot iti dau amenda si iti iau talonul,fiindca nu ai trecut pe la RAR sa iti omologheze ei. Sau poate tu la asta te referi-desi ma indoiesc. -
Donatii - dar nu in bani
topic a răspuns lui SONYC în Inger`Albastruul Actiuni caritabile si de sustinere
-
Proces la RAR control
topic a răspuns lui Kristian în kriszoul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
Completeaza-ti datele de la profil sa stim cu cine stam de vorba! Si mai ales locatia. -
Da-i click pe avatarul tau,apoi ai editeaza profil dreapta sus.
-
Schimba toate lichidele (frana/antigel/ulei), verifica placutele de frana si incearca sa ai anvelope cat mai bune (DOT recent, nu din 2017). In rest doar apa, paie si bataie, modelul asta este foarte fiabil daca este intretinut. Asfalt uscat!
-
Multumesc frumos! Macar o sa stau linistit ca nu are vreo problema.
-
Proces la RAR control
topic a răspuns lui kriszo în kriszoul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
Salut, mersi pentru raspunsul, am toba omologata cu db killer, itp-asigurare nou cauci, frana nou etc… , dar motorul este limitat la 35kw din hartiile, din realitate are 70kw -
Cel putin curioasa motoclcieta asta. Vezi ca au facut un episod cu ea cei de la 44tetth-ceva episod de budget touring battle. Posibil sa ai probleme cand ai nevoie de piese, fiind un model produs pentru piata americana/importat in Europa doar de catre cumparatori. Eu m-as orienta mai degraba la honda nt 700 deauville. Aceeasi marie, dar facuta pentru piata europeana. Sau la prima generatie de paneuropean, daca vorbim tot de honda. Sau la un R1100Rt, poate R1150RT.
-
E absolut normala, nu e cazul sa iti faci griji.
-
Proces la RAR control
topic a răspuns lui Adrian M. în kriszoul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
Salut, IN loc sa ne iei prin invaluire, nU mai bine ne spui de fapt ce ai in neregula la motocicleta din dotare? Ca de fapt sigur aia este grija ta? Burlan gol? Modificari facute la misto? Leduri in loc de luminile originale? ce ? Daca este vorba de Bucuresti, se uita la "di tati". Se uita pe acte, sa corespunda cu realitatea. Se uita la lumini, la evacuare. Si deja aici s-a blocat treaba pentru o gramada de motociclisti, mai ales aia amatori de tobe goale. Si la cum ai pus intrebarea, sigur tot cu o toba aftermarket/ciuceng, jonglezi si tu, este? -
Vibratia asta de 4-5 din 10 o am doar in jurul turatiei de 5000. In rest nu prea sunt vibratii care sa ma deranjeze.
-
Multumesc frumos pentru raspunsuri. Nu stiu decat modele sau alte caracteristici. Am gasit pe Reddit pe cineva care o sa faca o plimbare cu mama. Scuze, dar nu am idee ce date si unde trebuie completate. O zi frumoasa