George M. Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Salutare! Microbul mi-a patruns in sange prin luna Mai, iar infectia s-a dezvoltat spectaculos si rapid. Prima oara ma gandeam sa-mi iau un scuter de 49, in ideea ca am categoria B si pot circula linistit, conform noii legislatii, dar cineva mi-a sugerat sa ma sui mai intai pe unul ca sa vad cum imi sta, eu avand 1.85 m si 90 kg. Ce-i drept, imi cam intra in fund, iar ca sa pot intinde putin picioarele trebuia sa stau pe locul pasagerului. Pariez ca aratam caraghios. Una peste alta, mi-a placut experienta pe doua roti + motor, desi, ca sa am o viteza cat de cat decenta trebuia sa merg cu motorul numai in blana. Atunci am constatat ca scuterul de 49 nu-i de mine, asa ca am inceput sa ma uit dupa maxiscutere si sa iau in considerare scoala de soferi pentru categoria A, numai ca aveam o problema: mai trebuia sa astept inca trei luni pana la implinirea varstei de 24 de ani. Timp berechet pentru alegerea unui model bun si care sa-mi placa. Asa ca, usor-usor, pe masura ca virusul lucra in sange, am inceput sa ma uit dupa Yamaha Majesty 250, Suzuki Burgman 400 (doar modelul K7 sau mai nou) si Burgman 650 Executive K5. Crestea cilindreea, cresteau pretentiile, dar crestea si pretul. Pana intr-o zi cand, din intamplare, am descoperit pe internet Deauville-ul 700. Mi-a placut atat de mult, atat ca aspect, cat si la partea tehnica, incat am stiut ca asta este motocicleta pe care mi-o doresc. Deja uitasem de maxiscutere. De fapt, mie motocicletele imi placeau de la inceput, dar pana atunci nu gasisem una care sa fie si practica, si de aceea ma uitam dupa maxiscutere. M-a interesat si ma intereseaza ca agregatul sa aiba si spatii de depozitare, concepute de fabricant, pentru o potrivire perfecta cu linia motocicletei. Am cautat pe bikeshop.ro Deauville-ul si am gasit in toata tara doar doua anunturi mai de actualitate, ambele motoare cam la acelasi pret, doar ca unul dintre ele era fara ABS si arata mai neingrijit. Deja bugetul necesar se dublase si incepuse sa ma ingrijoreze ideea de a da atatia bani pe o prima motocicleta, incepator fiind, la care se mai adauga si cheltuielile cu echipamentul. Puteam sa-mi iau masina buna de banii astia. Insa am stat si m-am gandit bine, am comparat avantajele si dezavantajele moto vs. auto si am decis: nu-mi trebuie masina la varsta asta, prefer sa merg iarna cu tramvaiul dar sa merg vara cu motocicleta. Am avut ocazia sa vad pe viu ambele motoare si m-am decis sa-l iau pe cel cu ABS, care arata mult mai bine decat cel fara. Il am de pe data de 27 august, chiar de ziua mea, drept cadou, dupa atatia ani de munca si privare prosteasca de la unele chestii doar pentru a economisi bani albi pentru zile negre, ca un tanar dornic de a-mi cladi viitorul intr-un timp cat mai scurt. Este fabricata in 2006, modelul pentru Anglia, in mile si cu ghidon pe dreapta, adus in tara in 2009. L-am cumparat la 18.000 de km si arata cam asa. Astazi se implinesc 5 zile de cand am permisul de conducere si pana acum am facut 260 de km. Este o placere s-o conduc, suspensii si frane excelente, şa foarte confortabila, ciclistica foarte buna, protectie la vant foarte buna, iar de doua zile i-am pus si mansoane incalzite. Am mers toata saptamana cu ea (exceptie luni, caci am avut examenul), iar temperaturile n-au trecut de 10 C, n-am simtit nici un disconfort, abia astept o zi mai insorita ca sa fac o iesire mai lunga. Stiu la ce m-am inhamat, ca incepator. Stiu ca e grea, peste 260 de kg cu plinul facut. Stiu ca e coioasa, dar nu e genul care sa te indemne la tampenii. Stiu ca e scumpa. Stiu ca "o vei scapa pe jos", dar nici eu nu-s de mamaliga. Stiu ca "iti va ramane mica si dupa un an o vei schimba". Stiu ca era mai bine sa-mi iau poate un naked usurel, micut si ieftin dupa care sa nu plang, dar asta mi-a placut, asta am luat. Eu sunt fericit cu ea! Nu vreau s-o schimb nici la anul, nici mai tarziu si mi se pare potrivita atat pentru naveta prin oras, cat si pentru drumuri in afara. Va doresc asfalt uscat, acuma cat mai este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Bravo...arata bestial...s-o porti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 frumos exemplar, bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Frumoasa si ingrijita arata! O alegere inteligenta, putin surprinzatoare din partea unui tanar. Si ca sa fiu si putin carcotas, ai sa descoperi repede ca nu e chiar asa de coioasa, ci mai curand putin puturoasa iar gentile laterale au un volum derizoriu de mic, mi se par de a dreptul nepractice, desi e adevarat ca se integreaza in linia generala a moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piturlea Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 arata excelent!Bun venit in comunitatea motociclistilor romani, asfalt fara gropi si sa te bucuri de motocicleta toata viata, fara evenimente neplacute!Doamne ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintpeter Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 amice....las ca te obisnuiesti tu cu ea si ea cu tine...e superba... drumuri cat mai lungi, bune si uscate sa aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Foarte frumoasa! Daca o sa renunt vreodata la cruiser( chiar daca nu cred :-P ), modelul acesta o sa il iau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Sa ai parte de cat mai multi Km. fara incidente. arata foarte bine ,sunt foarte curios care este diferenta intre650 si 700,iar de cutiile laterale dupa mine ,sunt foarte incapatoare mai ales ca le-am folosit toata vara si mi-au fost de mare folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 acelasi motor de pe transalp? (s-o stapanesti sanatos). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciudinesco Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 (editat) Foarteee tare frate! lasa ca este o motocicleta cu un motor foarte fiabil din cate stiu eu asta daca a ramas la acelasi motor de transalp cu toate un pic mai puturos dar te asigur ca nici nu iti trebuie mai mult! ce sa zic motocicleta in general arata bestial si sa dea Dumnezeu sa si mearga la cum arata si sa nu ai problem cu ea,eu am un TDM 850 si credema ca tare asi lua si eu un Deauville ca asta dar acum sa ma ierti ori eu sunt chior la ora asta ori tu nu ai scris pretul ) cat ai dat pe ea! mersi mult si asfalt uscat si la cati mai multi kilometri frumosi cu ea in frumoasa noastra patrie ROMANIA!! BAFTA MULTA! Editat Octombrie 5, 2013 de ciudinesco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 acelasi motor de pe transalp? (s-o stapanesti sanatos). Din cate stiu, asa e Pentru OP: mobra arata foarte foarte bine si pun pariu ca merge la fel cum arata. Multa bafta si sa mai prindem cateva zile de dat sezonul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 sa o stapanesti sanatos,e o motocicleta fiabila,comoda si foarte practica,+ ca poti care linistit un pasager si bagaje,ai grija de ea,mergi cat mai incet ,prudent si putin in oras,greutatea motocicletei nu ar trebuii sa fie o problema pentru tine ,esti destul de inalt,atingi bine cu picioarele jos,daca erai mai scund atunci era o problema mai mare greutatea...asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tizzle Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Asfalt uscat George! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Octombrie 5, 2013 Autor Share Postat Octombrie 5, 2013 Va multumesc tuturor pentru urari, aceleasi ganduri bune si voua din partea mea! Frumoasa si ingrijita arata! O alegere inteligenta, putin surprinzatoare din partea unui tanar. Si ca sa fiu si putin carcotas, ai sa descoperi repede ca nu e chiar asa de coioasa, ci mai curand putin puturoasa iar gentile laterale au un volum derizoriu de mic, mi se par de a dreptul nepractice, desi e adevarat ca se integreaza in linia generala a moto. Mi s-a mai spus ca este o alegere surprinzatoare pentru varsta mea, citez, "ti-ai luat motocicleta de mosnegi". Tot ce mi-am dorit a fost si este o motocicleta practica, fiabila, confortabila si pe care sa ma simt in siguranta. Despre puturosenia ei am mai citit pe net, dar nu ma deranjeaza. In fond, sunt 240 kg la o cilindree de 680 cmc, este normal sa nu fie la fel de sprintena precum un naked de 180 kg si 650 cmc. La Deauville 700 se gasesc de cumparat capace mai mari, deci, volumul gentilor poate fi marit la nevoie. Sa ai parte de cat mai multi Km. fara incidente. arata foarte bine,sunt foarte curios care este diferenta intre650 si 700,iar de cutiile laterale dupa mine ,sunt foarte incapatoare mai ales ca le-am folosit toata vara si mi-au fost de mare folos. Diferentele intre 650 si 700 ar fi urmatoarele: - in 2006 motocicleta a fost redesenata si 700 arata complet diferit fata de 650; - cilindreea a fost extinsa de la 647 cmc la 680 cmc; - s-a trecut de la carburatie la injectie; - puterea a crescut de la 55 CP la 65 CP - sistemul de franare pe 700 este de tip combinat: apesi fata, franeaza doar fata; calci spatele, franeaza spatele + un piston de la discul din stanga de pe fata; - etrierele pe fata sunt cu 3 pistoane; - au introdus optional ABS-ul; - cutiile au volumul marit + comunica intre ele printr-o fereastra de trecere. - au introdus calculatorul de bord; - pozitiile si faza scurta stau aprinse permanent din momentul punerii contactului; in locul butonului de faza scurta a aparut un buton pentru semnalizarea de avarie, foarte util. Cam atat imi amintesc acum. acelasi motor de pe transalp? (s-o stapanesti sanatos). Internetul zice ca da. Foarteee tare frate! lasa ca este o motocicleta cu un motor foarte fiabil din cate stiu eu asta daca a ramas la acelasi motor de transalp cu toate un pic mai puturos dar te asigur ca nici nu iti trebuie mai mult! ce sa zic motocicleta in general arata bestial si sa dea Dumnezeu sa si mearga la cum arata si sa nu ai problem cu ea,eu am un TDM 850 si credema ca tare asi lua si eu un Deauville ca asta dar acum sa ma ierti ori eu sunt chior la ora asta ori tu nu ai scris pretul cat ai dat pe ea! mersi mult si asfalt uscat si la cati mai multi kilometri frumosi cu ea in frumoasa noastra patrie ROMANIA!! BAFTA MULTA! A costat 4000 de euro, luata din Prahova. sa o stapanesti sanatos,e o motocicleta fiabila,comoda si foarte practica,+ ca poti care linistit un pasager si bagaje,ai grija de ea,mergi cat mai incet ,prudent si putin in oras,greutatea motocicletei nu ar trebuii sa fie o problema pentru tine ,esti destul de inalt,atingi bine cu picioarele jos,daca erai mai scund atunci era o problema mai mare greutatea...asfalt uscat Greutatea nu este deloc o problema, mie imi place, o simt foarte stabila pe drum si imi da un sentiment de siguranta. Stiu cum e cu pasager. Cand am cumparat-o nu aveam permis si m-a ajutat un prieten s-o aduc acasa. Asa ca am mers calare pe ea doi handralai de peste 1.85/90 kg + bagajele, de la Ploiesti la Iasi, 450 km. Facusem un calcul si ne-am apropiat la limita de masa maxima admisibila din certificatul de inmatriculare. Se comporta exemplar atat solo cat si in tandem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 (editat) Sa te poarte sanatos, iar tu sa o porti cu mare grija! Spun asa, pentru ca la inceput nerabdarile sunt mari si intram in sezon de iarna. Deci atentie la asfaltul foarte rece si la neelasticitatea cauciucurilor in cazul asta. Stiu ca mai erau posesori de Deauville in Iasi. Userul Dexxter-tot iesean, paremi-se a fost cu asa ceva in Alpi. Mai era cel putin inca un posesor de Deauville. Editat Octombrie 6, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoflix Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Felicitari. Arata fain. Imi plac si gentile laterale, se integreaza bine. Si foarte bine ai procedat sa-ti iei cu ABS. O sa-ti salveze viata. Safe travels. Keep the rubber side down! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Octombrie 6, 2013 Autor Share Postat Octombrie 6, 2013 Salutări de la Cetatea Neamțului! Astăzi a fost frumos afară, o zi însorită cu 10-12C, așa că n-am putut sta în casă. Am facut plinul și m-am pornit spre Târgu Frumos, Pașcani, Moțca, Târgu Neamț, Cetatea Neamțului, Hanu Ancuței, castelul de apă de la Roman, Târgu Frumos și Iași. Stiu ca mai erau posesori de Deauville in Iasi. Userul Dexxter-tot iesean, paremi-se a fost cu asa ceva in Alpi. Mai era cel putin inca un posesor de Deauville. In Iasi mai sunt doua Deauville-uri 650 si atat. Dexxter a avut un 700. Va multumesc pentru urari si sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Foarte frumoasa,o sa ajungi sa o iubesti ca pe un tovaras de drum pe care te poti baza oricand. Sa ai parte de calatorii minunate fara incidente si sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Noiembrie 8, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) De la Iași la Hanu Ancuței, apoi prin Girov la Piatra Neamț, barajul Bicaz, Cheile Bicazului, Lacul Roșu, Gheorghieni, Toplița, Borsec, Poiana Largului, Târgu Neamț, înapoi la Hanu Ancuței, prânz plus cină și, în final, acasă la Iași. Plecat Sâmbătă dimineață, întors acum o oră, un sfarșit de săptămână senzațional. Asfalt uscat, atât cât a mai rămas! Deși zonele de podiș nu sunt la fel de spectaculoase precum cele de munte, călătoria până la Bârlad cu ocazia concertului a fost foarte plăcută. La întoarcere, în timpul unui mic popas la lacul de acumulare Solești, am găsit ceva interesant. Editat Noiembrie 8, 2013 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Va multumesc tuturor pentru urari, aceleasi ganduri bune si voua din partea mea! Mi s-a mai spus ca este o alegere surprinzatoare pentru varsta mea, citez, "ti-ai luat motocicleta de mosnegi". Tot ce mi-am dorit a fost si este o motocicleta practica, fiabila, confortabila si pe care sa ma simt in siguranta. Despre puturosenia ei am mai citit pe net, dar nu ma deranjeaza. In fond, sunt 240 kg la o cilindree de 680 cmc, este normal sa nu fie la fel de sprintena precum un naked de 180 kg si 650 cmc. La Deauville 700 se gasesc de cumparat capace mai mari, deci, volumul gentilor poate fi marit la nevoie. Diferentele intre 650 si 700 ar fi urmatoarele: - in 2006 motocicleta a fost redesenata si 700 arata complet diferit fata de 650; - cilindreea a fost extinsa de la 647 cmc la 680 cmc; - s-a trecut de la carburatie la injectie; - puterea a crescut de la 55 CP la 65 CP - sistemul de franare pe 700 este de tip combinat: apesi fata, franeaza doar fata; calci spatele, franeaza spatele + un piston de la discul din stanga de pe fata; - etrierele pe fata sunt cu 3 pistoane; - au introdus optional ABS-ul; - cutiile au volumul marit + comunica intre ele printr-o fereastra de trecere. - au introdus calculatorul de bord; - pozitiile si faza scurta stau aprinse permanent din momentul punerii contactului; in locul butonului de faza scurta a aparut un buton pentru semnalizarea de avarie, foarte util. Cam atat imi amintesc acum. Internetul zice ca da. A costat 4000 de euro, luata din Prahova. Greutatea nu este deloc o problema, mie imi place, o simt foarte stabila pe drum si imi da un sentiment de siguranta. Stiu cum e cu pasager. Cand am cumparat-o nu aveam permis si m-a ajutat un prieten s-o aduc acasa. Asa ca am mers calare pe ea doi handralai de peste 1.85/90 kg + bagajele, de la Ploiesti la Iasi, 450 km. Facusem un calcul si ne-am apropiat la limita de masa maxima admisibila din certificatul de inmatriculare. Se comporta exemplar atat solo cat si in tandem. ma bucur ca ia facut acesta alegere . se pare ca ce am discutat noi nu afost in zadar si asta conteaza!! asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Ianuarie 8, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Deauvillita mea are acum si proiectoare de ceata (2 x 55 W), comandate de la un singur buton, cu 3 pozitii - 3 functii implementate:a. Stinse;b. Ambele aprinse:c. Aprins doar stangul, respectiv, dreptul, cand semnalizez stanga, respectiv, dreapta (doar de la butonul de semnalizare). A se vedea "cornerig lights", populare pe Honda Goldwing si pe autoturismele fabricate dupa 2013, cel putin.Proiectoarele sunt cumparate din bazar, cu 40 de lei perechea, becurile incluse. Au carcasa metalica, iar lentila este din sticla clara, nu plexiglas. La pretul lor s-au mai adaugat inca 60 de lei (piese pentru realizarea instalatiei), plus munca mea.Sunt foarte multumit de rezultat, mi-au imbunatatit considerabil vizibilitatea pe timp de noapte, care, oricum era buna. Le-am reglat in asa fel incat sa lumineze in directia de iesire din viraj, caci acolo este o zona in care nu prea se vede bine, decat daca exista faruri adaptive.Mai ramane sa-i pun incalzire in scaun si gata, dar probabil la toamna, desi, la cum se anunta vremea i-as pune de pe-acum. Faza scurta. Faza scurta + proiectoare. Faza scurta + proiectoare + faza lunga. Editat Ianuarie 8, 2014 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Atentie la cat duce alternatorul !!!!!!!!!!!!! 2x55W + Oxford + incalzire sea e prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Ianuarie 9, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2014 In momentul acesta, daca aprind toate becurile, inclusiv stopul frana si semnalizarile, consumul este de 414 W. Alternatorul genereaza 438 W la 5000 rot/min, deci, mai raman 24 W in situatia cea mai defavorabila. Adica, acesti 24 W asigura bateriei un curent de incarcare de 2 A, ceea ce-i suficient, dar nu cred ca voi mai avea "loc" si de incalzirea in șa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Ok, tu stii mai bine, era doar un semnal de alarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Ianuarie 23, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2014 Desigur, iti multumesc! Luasem deja in vedere calculatia consumului general. Iata noile lumini de ceata la Deauville-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.