Sari la conținut

Honda NT700VA Deauville


George M.
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

 

Microbul mi-a patruns in sange prin luna Mai, iar infectia s-a dezvoltat spectaculos si rapid. Prima oara ma gandeam sa-mi iau un scuter de 49, in ideea ca am categoria B si pot circula linistit, conform noii legislatii, dar cineva mi-a sugerat sa ma sui mai intai pe unul ca sa vad cum imi sta, eu avand 1.85 m si 90 kg. Ce-i drept, imi cam intra in fund, iar ca sa pot intinde putin picioarele trebuia sa stau pe locul pasagerului. Pariez ca aratam caraghios. Una peste alta, mi-a placut experienta pe doua roti + motor, desi, ca sa am o viteza cat de cat decenta trebuia sa merg cu motorul numai in blana.

 

Atunci am constatat ca scuterul de 49 nu-i de mine, asa ca am inceput sa ma uit dupa maxiscutere si sa iau in considerare scoala de soferi pentru categoria A, numai ca aveam o problema: mai trebuia sa astept inca trei luni pana la implinirea varstei de 24 de ani. Timp berechet pentru alegerea unui model bun si care sa-mi placa.

 

Asa ca, usor-usor, pe masura ca virusul lucra in sange, am inceput sa ma uit dupa Yamaha Majesty 250, Suzuki Burgman 400 (doar modelul K7 sau mai nou) si Burgman 650 Executive K5. Crestea cilindreea, cresteau pretentiile, dar crestea si pretul. Pana intr-o zi cand, din intamplare, am descoperit pe internet Deauville-ul 700. Mi-a placut atat de mult, atat ca aspect, cat si la partea tehnica, incat am stiut ca asta este motocicleta pe care mi-o doresc. Deja uitasem de maxiscutere.

 

De fapt, mie motocicletele imi placeau de la inceput, dar pana atunci nu gasisem una care sa fie si practica, si de aceea ma uitam dupa maxiscutere. M-a interesat si ma intereseaza ca agregatul sa aiba si spatii de depozitare, concepute de fabricant, pentru o potrivire perfecta cu linia motocicletei.

 

Am cautat pe bikeshop.ro Deauville-ul si am gasit in toata tara doar doua anunturi mai de actualitate, ambele motoare cam la acelasi pret, doar ca unul dintre ele era fara ABS si arata mai neingrijit. Deja bugetul necesar se dublase si incepuse sa ma ingrijoreze ideea de a da atatia bani pe o prima motocicleta, incepator fiind, la care se mai adauga si cheltuielile cu echipamentul. Puteam sa-mi iau masina buna de banii astia. Insa am stat si m-am gandit bine, am comparat avantajele si dezavantajele moto vs. auto si am decis: nu-mi trebuie masina la varsta asta, prefer sa merg iarna cu tramvaiul dar sa merg vara cu motocicleta.

 

Am avut ocazia sa vad pe viu ambele motoare si m-am decis sa-l iau pe cel cu ABS, care arata mult mai bine decat cel fara. Il am de pe data de 27 august, chiar de ziua mea, drept cadou, dupa atatia ani de munca si privare prosteasca de la unele chestii doar pentru a economisi bani albi pentru zile negre, ca un tanar dornic de a-mi cladi viitorul intr-un timp cat mai scurt.

 

Este fabricata in 2006, modelul pentru Anglia, in mile si cu ghidon pe dreapta, adus in tara in 2009. L-am cumparat la 18.000 de km si arata cam asa.

 

post-77812-0-98788600-1380981885_thumb.jpgpost-77812-0-31202800-1380981889_thumb.jpgpost-77812-0-74736700-1380981887_thumb.jpgpost-77812-0-25852100-1380981890_thumb.jpgpost-77812-0-28041700-1380981891_thumb.jpgpost-77812-0-80793600-1380981892_thumb.jpgpost-77812-0-31222700-1380981894_thumb.jpgpost-77812-0-94192100-1380981895_thumb.jpgpost-77812-0-56571200-1380981897_thumb.jpg

 

Astazi se implinesc 5 zile de cand am permisul de conducere si pana acum am facut 260 de km. Este o placere s-o conduc, suspensii si frane excelente, şa foarte confortabila, ciclistica foarte buna, protectie la vant foarte buna, iar de doua zile i-am pus si mansoane incalzite. Am mers toata saptamana cu ea (exceptie luni, caci am avut examenul), iar temperaturile n-au trecut de 10 C, n-am simtit nici un disconfort, abia astept o zi mai insorita ca sa fac o iesire mai lunga.

 

Stiu la ce m-am inhamat, ca incepator. Stiu ca e grea, peste 260 de kg cu plinul facut. Stiu ca e coioasa, dar nu e genul care sa te indemne la tampenii. Stiu ca e scumpa. Stiu ca "o vei scapa pe jos", dar nici eu nu-s de mamaliga. Stiu ca "iti va ramane mica si dupa un an o vei schimba". Stiu ca era mai bine sa-mi iau poate un naked usurel, micut si ieftin dupa care sa nu plang, dar asta mi-a placut, asta am luat. Eu sunt fericit cu ea! Nu vreau s-o schimb nici la anul, nici mai tarziu si mi se pare potrivita atat pentru naveta prin oras, cat si pentru drumuri in afara.

 

Va doresc asfalt uscat, acuma cat mai este! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa si ingrijita arata! O alegere inteligenta, putin surprinzatoare din partea unui tanar. Si ca sa fiu si putin carcotas, ai sa descoperi repede ca nu e chiar asa de coioasa, ci mai curand putin puturoasa iar gentile laterale au un volum derizoriu de mic, mi se par de a dreptul nepractice, desi e adevarat ca se integreaza in linia generala a moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai parte de cat mai multi Km. fara incidente.

arata foarte bine :10: :love: ,sunt foarte curios care este diferenta intre650 si 700,iar de cutiile laterale dupa mine ,sunt foarte incapatoare mai ales ca le-am folosit toata vara si mi-au fost de mare folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarteee tare frate! lasa ca este o motocicleta cu un motor foarte fiabil din cate stiu eu asta daca a ramas la acelasi motor de transalp cu toate un pic mai puturos dar te asigur ca nici nu iti trebuie mai mult! ce sa zic motocicleta in general arata bestial si sa dea Dumnezeu sa si mearga la cum arata si sa nu ai problem cu ea,eu am un TDM 850 si credema ca tare asi lua si eu un Deauville ca asta dar acum sa ma ierti ori eu sunt chior la ora asta ori tu nu ai scris pretul :)) cat ai dat pe ea! mersi mult si asfalt uscat si la cati mai multi kilometri frumosi cu ea in frumoasa noastra patrie ROMANIA!! BAFTA MULTA!

Editat de ciudinesco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi motor de pe transalp?

 

(s-o stapanesti sanatos).

 

Din cate stiu, asa e :)

 

Pentru OP: mobra arata foarte foarte bine si pun pariu ca merge la fel cum arata. Multa bafta si sa mai prindem cateva zile de dat sezonul asta. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o stapanesti sanatos,e o motocicleta fiabila,comoda si foarte practica,+ ca poti care linistit un pasager si bagaje,ai grija de ea,mergi cat mai incet ,prudent si putin in oras,greutatea motocicletei nu ar trebuii sa fie o problema pentru tine ,esti destul de inalt,atingi bine cu picioarele jos,daca erai mai scund atunci era o problema mai mare greutatea...asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru urari, aceleasi ganduri bune si voua din partea mea! :)

 

Frumoasa si ingrijita arata! O alegere inteligenta, putin surprinzatoare din partea unui tanar. Si ca sa fiu si putin carcotas, ai sa descoperi repede ca nu e chiar asa de coioasa, ci mai curand putin puturoasa iar gentile laterale au un volum derizoriu de mic, mi se par de a dreptul nepractice, desi e adevarat ca se integreaza in linia generala a moto.

 

Mi s-a mai spus ca este o alegere surprinzatoare pentru varsta mea, citez, "ti-ai luat motocicleta de mosnegi". :laugh: Tot ce mi-am dorit a fost si este o motocicleta practica, fiabila, confortabila si pe care sa ma simt in siguranta.

Despre puturosenia ei am mai citit pe net, dar nu ma deranjeaza. In fond, sunt 240 kg la o cilindree de 680 cmc, este normal sa nu fie la fel de sprintena precum un naked de 180 kg si 650 cmc.

La Deauville 700 se gasesc de cumparat capace mai mari, deci, volumul gentilor poate fi marit la nevoie.

 

Sa ai parte de cat mai multi Km. fara incidente.

arata foarte bine,sunt foarte curios care este diferenta intre650 si 700,iar de cutiile laterale dupa mine ,sunt foarte incapatoare mai ales ca le-am folosit toata vara si mi-au fost de mare folos.

 

Diferentele intre 650 si 700 ar fi urmatoarele:

- in 2006 motocicleta a fost redesenata si 700 arata complet diferit fata de 650;

- cilindreea a fost extinsa de la 647 cmc la 680 cmc;

- s-a trecut de la carburatie la injectie;

- puterea a crescut de la 55 CP la 65 CP

- sistemul de franare pe 700 este de tip combinat: apesi fata, franeaza doar fata; calci spatele, franeaza spatele + un piston de la discul din stanga de pe fata;

- etrierele pe fata sunt cu 3 pistoane;

- au introdus optional ABS-ul;

- cutiile au volumul marit + comunica intre ele printr-o fereastra de trecere.

- au introdus calculatorul de bord;

- pozitiile si faza scurta stau aprinse permanent din momentul punerii contactului; in locul butonului de faza scurta a aparut un buton pentru semnalizarea de avarie, foarte util.

Cam atat imi amintesc acum.

 

acelasi motor de pe transalp?

 

(s-o stapanesti sanatos).

 

Internetul zice ca da.

 

Foarteee tare frate! lasa ca este o motocicleta cu un motor foarte fiabil din cate stiu eu asta daca a ramas la acelasi motor de transalp cu toate un pic mai puturos dar te asigur ca nici nu iti trebuie mai mult! ce sa zic motocicleta in general arata bestial si sa dea Dumnezeu sa si mearga la cum arata si sa nu ai problem cu ea,eu am un TDM 850 si credema ca tare asi lua si eu un Deauville ca asta dar acum sa ma ierti ori eu sunt chior la ora asta ori tu nu ai scris pretul cat ai dat pe ea! mersi mult si asfalt uscat si la cati mai multi kilometri frumosi cu ea in frumoasa noastra patrie ROMANIA!! BAFTA MULTA!

 

A costat 4000 de euro, luata din Prahova. :)

 

sa o stapanesti sanatos,e o motocicleta fiabila,comoda si foarte practica,+ ca poti care linistit un pasager si bagaje,ai grija de ea,mergi cat mai incet ,prudent si putin in oras,greutatea motocicletei nu ar trebuii sa fie o problema pentru tine ,esti destul de inalt,atingi bine cu picioarele jos,daca erai mai scund atunci era o problema mai mare greutatea...asfalt uscat

 

Greutatea nu este deloc o problema, mie imi place, o simt foarte stabila pe drum si imi da un sentiment de siguranta. Stiu cum e cu pasager. Cand am cumparat-o nu aveam permis si m-a ajutat un prieten s-o aduc acasa. Asa ca am mers calare pe ea doi handralai de peste 1.85/90 kg + bagajele, de la Ploiesti la Iasi, 450 km. Facusem un calcul si ne-am apropiat la limita de masa maxima admisibila din certificatul de inmatriculare. Se comporta exemplar atat solo cat si in tandem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa te poarte sanatos, iar tu sa o porti cu mare grija!

Spun asa, pentru ca la inceput nerabdarile sunt mari si intram in sezon de iarna. Deci atentie la asfaltul foarte rece si la neelasticitatea cauciucurilor in cazul asta.

Stiu ca mai erau posesori de Deauville in Iasi. Userul Dexxter-tot iesean, paremi-se a fost cu asa ceva in Alpi. Mai era cel putin inca un posesor de Deauville.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări de la Cetatea Neamțului!

 

Astăzi a fost frumos afară, o zi însorită cu 10-12C, așa că n-am putut sta în casă. Am facut plinul și m-am pornit spre Târgu Frumos, Pașcani, Moțca, Târgu Neamț, Cetatea Neamțului, Hanu Ancuței, castelul de apă de la Roman, Târgu Frumos și Iași.

 

1382297_10201892132522609_1252408854_n.j



Stiu ca mai erau posesori de Deauville in Iasi. Userul Dexxter-tot iesean, paremi-se a fost cu asa ceva in Alpi. Mai era cel putin inca un posesor de Deauville.

 

In Iasi mai sunt doua Deauville-uri 650 si atat. Dexxter a avut un 700.



Va multumesc pentru urari si sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

De la Iași la Hanu Ancuței, apoi prin Girov la Piatra Neamț, barajul Bicaz, Cheile Bicazului, Lacul Roșu, Gheorghieni, Toplița, Borsec, Poiana Largului, Târgu Neamț, înapoi la Hanu Ancuței, prânz plus cină și, în final, acasă la Iași. Plecat Sâmbătă dimineață, întors acum o oră, un sfarșit de săptămână senzațional. Asfalt uscat, atât cât a mai rămas!

 

1383686_10201934275616160_490892337_n.jp

 

1375252_10201934272736088_212563040_n.jp

 

1377207_10201934272936093_78352753_n.jpg

 

1379983_10201934275216150_477838154_n.jp

 

1385383_10201934272816090_1554895879_n.j



Deși zonele de podiș nu sunt la fel de spectaculoase precum cele de munte, călătoria până la Bârlad cu ocazia concertului a fost foarte plăcută. La întoarcere, în timpul unui mic popas la lacul de acumulare Solești, am găsit ceva interesant.

 

1384126_10201981723762334_1475900304_n.j

 

1377462_10201981728962464_1702142010_n.j

post-77812-0-71690000-1383873124_thumb.jpg

Editat de George M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru urari, aceleasi ganduri bune si voua din partea mea! :)

 

 

Mi s-a mai spus ca este o alegere surprinzatoare pentru varsta mea, citez, "ti-ai luat motocicleta de mosnegi". :laugh: Tot ce mi-am dorit a fost si este o motocicleta practica, fiabila, confortabila si pe care sa ma simt in siguranta.

Despre puturosenia ei am mai citit pe net, dar nu ma deranjeaza. In fond, sunt 240 kg la o cilindree de 680 cmc, este normal sa nu fie la fel de sprintena precum un naked de 180 kg si 650 cmc.

La Deauville 700 se gasesc de cumparat capace mai mari, deci, volumul gentilor poate fi marit la nevoie.

 

 

Diferentele intre 650 si 700 ar fi urmatoarele:

- in 2006 motocicleta a fost redesenata si 700 arata complet diferit fata de 650;

- cilindreea a fost extinsa de la 647 cmc la 680 cmc;

- s-a trecut de la carburatie la injectie;

- puterea a crescut de la 55 CP la 65 CP

- sistemul de franare pe 700 este de tip combinat: apesi fata, franeaza doar fata; calci spatele, franeaza spatele + un piston de la discul din stanga de pe fata;

- etrierele pe fata sunt cu 3 pistoane;

- au introdus optional ABS-ul;

- cutiile au volumul marit + comunica intre ele printr-o fereastra de trecere.

- au introdus calculatorul de bord;

- pozitiile si faza scurta stau aprinse permanent din momentul punerii contactului; in locul butonului de faza scurta a aparut un buton pentru semnalizarea de avarie, foarte util.

Cam atat imi amintesc acum.

 

 

Internetul zice ca da.

 

 

A costat 4000 de euro, luata din Prahova. :)

 

 

Greutatea nu este deloc o problema, mie imi place, o simt foarte stabila pe drum si imi da un sentiment de siguranta. Stiu cum e cu pasager. Cand am cumparat-o nu aveam permis si m-a ajutat un prieten s-o aduc acasa. Asa ca am mers calare pe ea doi handralai de peste 1.85/90 kg + bagajele, de la Ploiesti la Iasi, 450 km. Facusem un calcul si ne-am apropiat la limita de masa maxima admisibila din certificatul de inmatriculare. Se comporta exemplar atat solo cat si in tandem.

ma bucur ca ia facut acesta alegere . se pare ca ce am discutat noi nu afost in zadar si asta conteaza!! asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Deauvillita mea are acum si proiectoare de ceata (2 x 55 W), comandate de la un singur buton, cu 3 pozitii - 3 functii implementate:
a. Stinse;
b. Ambele aprinse:
c. Aprins doar stangul, respectiv, dreptul, cand semnalizez stanga, respectiv, dreapta (doar de la butonul de semnalizare). A se vedea "cornerig lights", populare pe Honda Goldwing si pe autoturismele fabricate dupa 2013, cel putin.

Proiectoarele sunt cumparate din bazar, cu 40 de lei perechea, becurile incluse. Au carcasa metalica, iar lentila este din sticla clara, nu plexiglas. La pretul lor s-au mai adaugat inca 60 de lei (piese pentru realizarea instalatiei), plus munca mea.

Sunt foarte multumit de rezultat, mi-au imbunatatit considerabil vizibilitatea pe timp de noapte, care, oricum era buna. Le-am reglat in asa fel incat sa lumineze in directia de iesire din viraj, caci acolo este o zona in care nu prea se vede bine, decat daca exista faruri adaptive.

Mai ramane sa-i pun incalzire in scaun si gata, dar probabil la toamna, desi, la cum se anunta vremea i-as pune de pe-acum. :D

 

1501703_10202607369443085_1221506490_n.j

 

1560542_10202607358482811_1161512942_n.j

 

Faza scurta.

 

577826_10202607347442535_144574072_n.jpg

 

Faza scurta + proiectoare.

 

71416_10202607368003049_121494725_n.jpg

 

Faza scurta + proiectoare + faza lunga.

 

1017667_10202607358442810_2111137379_n.j

 

1600993_10202607357882796_1160499713_n.j

 

1557518_10202607359802844_91806252_n.jpg

 

1489240_10202607351162628_16045442_n.jpg

 

1514993_10202607364202954_2055156027_n.j

 

1549548_10202607362842920_722559514_n.jp

 

1530319_10202607367603039_1895955889_n.j

 

1557666_10202607360002849_2125577430_n.j

 

1546047_10202607367563038_425503554_n.jp

Editat de George M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri






In momentul acesta, daca aprind toate becurile, inclusiv stopul frana si semnalizarile, consumul este de 414 W. Alternatorul genereaza 438 W la 5000 rot/min, deci, mai raman 24 W in situatia cea mai defavorabila. Adica, acesti 24 W asigura bateriei un curent de incarcare de 2 A, ceea ce-i suficient, dar nu cred ca voi mai avea "loc" si de incalzirea in șa.





Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...