Sari la conținut

Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx


Radu46
 Share

Postări Recomandate

urate ultimele discutii despre o mobra la care tin!!!

evident ca ti se pare mai moarta daca ai mers pe zx 10....dar ....

dar...fiind atat de experimentat ..cum zici tu ca esti. :-L ...ar fi trebuit sa vezi si varsta si limitarile motocicletei si sa o judeci la varsta, valoarea ei ca mobra si valoarea ei pe piata!!

....asta despre rautati!!

....

revenind la intinzator!!

nu mai surubariti, improvizati...si alte romanisme...sa nu zic tiganii!!

e recunoscut ca intinzatorul ala e naspa...cumparati fratilor unul de generatie noua...si bucurati-va de pasaroi!!!

...

..eu zic ca mobrele astea ..xx..busa..zzr sunt pentru oameni un pic mai maturi!!!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 533
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oameni buni! Aveti idee de unde se pot achizitiona articole cu honda? Ca am tot cautat pe net, dar ma invart ca o basina in nadragi... imi trebuie un pont sigur! Stima!



Referitor la discutiile de mai sus... al meu, intr-o saptamana, nu mi-a facut nici o problema! nu tacane, nu troncane, iar cand ii aud motorul, dupa ce astup evacuarile, toarce ca o pisicuta! el totusi este din '98 si are acum aproape 94000km... este posibil ca aceste probleme uzuale sa le fi rezolvat irlandezu care a avut-o sau trebuie sa ma astept cat de curand la astfel de probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha! Deci sunt lucruri diferite raportul si presiunea. Acum am inteles. La tine am verificat vara trecuta si era 13. Ai idee, la modelul asta culbutorii se regleaza sau sunt pastile?

Cu stima!

 

Pastile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Balauronule, am avut aceeasi chestie, tacanitul ala foarte urat si suparator. Nu am incercat sa "repar" intinzatorul vechi, ci am cumparat unul nou. Am urmarit un mic tutorial pe youtube, m-am pus pe treaba, si in 20 minute a fost gata impachetata la loc. Dupa ce am pornit-o => liniste totala, nici cel mai mic tacanit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Balauronule, am avut aceeasi chestie, tacanitul ala foarte urat si suparator. Nu am incercat sa "repar" intinzatorul vechi, ci am cumparat unul nou. Am urmarit un mic tutorial pe youtube, m-am pus pe treaba, si in 20 minute a fost gata impachetata la loc. Dupa ce am pornit-o => liniste totala, nici cel mai mic tacanit.

Salut, de unde ti-ai luat intinzatorul?

 

Eu zic sa il lasati in pace cu "martoagele" lui. Nicio mobra are cum sa fie pe placul tuturor. daca motocicleta e in "mintile" ei o sa se bucure altcineva de ea si el o sa isi vada ce alti cai. Chiar daca are o varsta, xx-ul face fata cu brio si in ziua de azi. Parerea mea. O zi buna tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul l-am cumparat anul trecut in Mai de la Autonet Satu Mare, a costat 345 RON. Autonet-ul are si departament pentru motociclete, sunt cativa baieti foarte de treaba care se ocupa de motociclete. Am luat de la ei incepand de la tank-pad, cauciucuri, rimstripes, parbriz fumuriu, intinzatorul, etc.

Multumesc pentru informatie.eu preferam direct importatorul Honda, dar a disparut de la noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

credeti ca e util sa facem un forum separat frumos organizat pt. comunitatea noastra ?



desi vad ca nu este nici un feedback m-am apucat totusi sa creez un forum romanesc dedicat posesorilor de XX. este inca la inceput dar in functie de activitatea noastra o sa-i dedic mai mult timp.

va astept acolo la adresa

 

http://test.cadolino.ro/cbr1100xx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut!!! Ceva noutati despre pasaroii nostri??? As avea nevoie de niste sfaturi... Si anume, as vrea sa incep sa o "reconditionez"... Sa o dezbrac de tot... si ca tot fac lucrul asta, mi-ar trebui niste recomandari cu privire la : ulei, lichide (frana+ambreiaj), gume, consumabile in general... cu ce v-ati inteles cel mai bine... Stima!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut mecanicul niste verificari. Am sa iau caietul de service cu diagnoza si manualul sa studiez despre ce e vorba.

Geo, ai intalnit pana acum senzorul stricat sau a fost problema de "traseu"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema de ecu..600rr 954,929.F4i...deci se prea poate si la xx fiind din aceasi tehnologie.

Daca traseul bord ecu are continuitate,Ecu ramane in ecuatie.

De verificat si senzorul in sine daca nu sunt probleme cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am identificat problema. Senzor de vitezometru: pus senzor de 954, invartit roata spate - citeste viteza in bord.

Partea proasta e ca senzorul asta costa destul de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus o lampa stop de R6,parca arata putin mai bine decat cu stopul original, semnalizarile le-am ascuns in gurile de ventilatie din codita...tobele sunt de R1,am facut in jur de 2000km cu ea si nu are funingine pe iesirea la toba nici cat sa te murdaresti pe un deget,daca aveam de gand sa o pastrez ii puneam un PC III pentru o functionare mai buna cu evacuarile astea,fata de tobele originale cam balbaie pe ralanti.

post-58740-0-97373300-1370687606_thumb.jpg

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut ! am achizitionat de curand o honda xx an 97 si am urmatoarea pb :mergeam constant in viteza 5 la 3000 de ture si am simtit ca accelera si deccelera singura (mergea in valuri)......am zis ......carburatia sigur .Am sincronizat carburatia la un baiat f cunoscut ....rezultatul nesatisfacator(nu trage de jos,da in nas,rateuri in admisie .....la 7 mii incepe sa traga .Inainte sa o duc la specialist am constat ca in air box avea un circuit (tub)aer apturat 100%cu un plastic .AM apturat din nou admisia din stanga si merge la fel ca la inceput .am citit tot forumul din 2008 ....si nu am vazut nici o pb asemanatoare ca a mea.va rog daca puteti sa ma ajutati cu informatii.motocicleta merge rotund la relanti si porneste la sfert . cei care sunt in masura sa-mi dea informatii in legatura cu pb pe care o am ,lasa-ti un nr de tel .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! am achizitionat de curand o honda xx an 97 si am urmatoarea pb :mergeam constant in viteza 5 la 3000 de ture si am simtit ca accelera si deccelera singura (mergea in valuri)......am zis ......carburatia sigur .Am sincronizat carburatia la un baiat f cunoscut ....rezultatul nesatisfacator(nu trage de jos,da in nas,rateuri in admisie .....la 7 mii incepe sa traga .Inainte sa o duc la specialist am constat ca in air box avea un circuit (tub)aer apturat 100%cu un plastic .AM apturat din nou admisia din stanga si merge la fel ca la inceput .am citit tot forumul din 2008 ....si nu am vazut nici o pb asemanatoare ca a mea.va rog daca puteti sa ma ajutati cu informatii.motocicleta merge rotund la relanti si porneste la sfert . cei care sunt in masura sa-mi dea informatii in legatura cu pb pe care o am ,lasa-ti un nr de tel .

T.N.G. e ce-l care te poate ajuta,intra la sectiunea cu hayabusa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit buba la pasaroi dupa 10 zile de stres ..... Am desfacut alt xx sa vad ce imi lipseste la mobra si ce sa vezi nu am plasticele albe care obtureaza fluxul de aer sa nu se duca spre far ..... Si nu am nici plasticele negre care vin prinse p carena la "orizontala " in care sunt infipte cele 2 plastice albe plasticele acestea formeaza un " ram air " care da voie sa intre un anumit debit de aer in functie de viteza p care o ai . Daca aveti informati referitoare la cod de piesa , denumire ...... Dezmembrari xx 97-98 Vo rog postati multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu am schimbat carburatoarele, pur si simplu nu am mai reusit sa ii fac nimic, mergea numai in 3 pistoane, practic trebuiau reglate saptamanal.

Daca e cineva interesat de cele pe care le-am dat jos.....

Editat de aricioplanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

as dori sa stiu de unde sa ii iau la a mea discul stanga de frana!!! drapta a fost deja nlocuit si voiam sa il scimb si pe stanga!!! as mai avea nevoie de placute de frana si kit-ul pentru furca! daca stiti de unde sa le iau... ca pe net nu prea gasesc!!! multumesc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as dori sa stiu de unde sa ii iau la a mea discul stanga de frana!!! drapta a fost deja nlocuit si voiam sa il scimb si pe stanga!!! as mai avea nevoie de placute de frana si kit-ul pentru furca! daca stiti de unde sa le iau... ca pe net nu prea gasesc!!! multumesc!!!

romimoto s-au wemoto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...