Thomas Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 Dupa iernatul intr-un garaj neincalzit, dar acoperita cu plasticuri peste tot si cu o prelata peste ea, in primavara i-am descoperit urmatoarea zona cu rugina. A se vedea poza. Cum naiba fac sa scap de rugina aia ? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucu Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 habar n-am, da' si pe mine ma intereseaza Nucu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 Cureti bine rugina cu smirghel si apoi dai cu spray negru (sau argintiu) de tobe (special termorezistent 800 grade). Se gaseste la Metro/Selgros/Carrefour la sectiunea auto. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 13, 2005 Autor Share Postat Aprilie 13, 2005 Buuuuuun, multzam de sfat. Ma duc azi la cumparaturi si vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 Eu am dat cu de-aia neagra, ere aderenta excelenta si rezista fara probleme chiar si cind se inrosesc galeriile. Doar ca devine negru-mat spre gri cind se incinge, si ramine asa. Oricum, problema ruginei e eliminata definitiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 Cureti bine rugina cu smirghel si apoi dai cu spray negru (sau argintiu) de tobe (special termorezistent 800 grade). Se gaseste la Metro/Selgros/Carrefour la sectiunea auto. Spor la treaba. exact asta vroiam sa zic si eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 Am si eu o intrebare: cam cat costa un spray din ala ca sa stiu daca bat drumu pana la metro sau nu ca la mine e departe.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 Cam 120-150 mii lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 (editat) Am folosit si eu in 3 cazuri pina acuma.Din pacate la mine am dat cu spray argintiu(tot termorezistent,si tot pt. galerii de evacuare),si s-a dus dreaq` jos,ca bronzu de pe soba.Alea negre spray-uri au tinut bine,erau de alt fel,numai ca nu mai stiu cum le zicea. Asadar atentie ca e plin comertul socialist de produse proaste,prin urmare ziceti care marci de sprayuri is bune.Eu o sa va zic de care sa va feriti,ca mi se pare ca mai am tubul cu ala argintiu. Pentru vopsit normal(une nu e temp.mare) ,recomand Rallye,lackspray,de alea cu lac in ele,dupa care dati cu spray transparent cu lac,tot din aceeasi gama. Editat Aprilie 14, 2005 de Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 Pana acum nu m-am uitat ce marca e da' ideea e ca nici unu nu a tinut; adevaru e ca nu am dat cu lac-aici nu vb de tobe,da' am auzit ca daca dai si un strat de lac tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Aprilie 15, 2005 Share Postat Aprilie 15, 2005 Sa le ia dreaq de lucruri de cacao.Dejaba incerci cu lac,ca tat se cojeste.Eu am incercat peste vopseaua termorezistenta,si tot degeaba. Dupa cum am spus,numa aia neagra a tinut,dar nu pot sa spun cit si cum.Probabil ca dupa un mers prin ploaie zdravan e gata si de aia. Singura solutie e urmatoarea: Mergi la un atelier de confectii metalice ce fac balustrazi de inox(de astea trebuie sa fie cam prin toate orasele mai mari),te duci deci cu coturile de evacuare inmina la ei,si le zici sa iti faca altele din tzeava de inox.Chiar putin mai mari in diametru ,casa iasa gazele mai rapid.Eu unu asa am de gind sa fac.Sper sa reusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 UNDE????????? ma intereseaza si pe mine , ca la ce "varsta" au coturile de nipru.... si coturile noi nu-s departe de astea vechi... deja cred ca le gauresti cu un cui.... daca le faci pe undeva , te rog mult da-mi un P.M. si vb mai en-detail! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Faza cu coturile de inox e ideala...daca aveti de unde ... Cit despre vopseaua neagra, e SINTO pentru esapament (800 grade Celsius), si rezista f bine la temperatura si abraziune. Doar ca devine mata/usor gri la temperatura mare (la coturi). In rest, pe cot incalzita la rosu rezista perfect. Exista SINTO esapament argintie, dar nu am folosit. Daca e la fel de buna ca aia neagra, atunci e super.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Eu am dat pe orice era nichel cu vasilina peste iarna ... shi s-au pastrat impecabil ... bine ca in primavara cand am scos motorul oricat am shters vasilina tot a inceput sa puta cand s-a incalzit toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Am incercat si eu anul trecut cu Sinto ( termorezistent chipurile pana la 800 C) si a iesit un negru mat superb. La prima ploaie a iesit rugina prin ea desi curatasem coturile pana la metal curat. Anul asta am incercat cu altceva , tot spray negru, pe baza de silicon, termorezistent cica la 600 de grade. A iesit un negru lucios foarte frumos. La prima incalzire a motorului vopseaua a "fiert" pe coturi si s-a matuit, dar nu arata chiar rau. La prima ploaie a iesit rugina prin ea Din punctul meu de vedere nu s-a inventat vopseaua care sa reziste pe coturi la motocicleta. Pe tobe e ok , pe tevile mai departate e ok, dar imediat la iesirea din motor arde tot Cand treci printr-o balta sau incepe ploaia si tu ai motorul incalzit la maxim, efectiv se "decapeaza" orice acoperire. Daca gasiti careva o solutie viabila pls dati de stire. Pana atunci, am auzit ca in primavara asta se poarta rugina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 eu am dat la toba de eshapament vreo juma de zi cu smirghel, apoi cu bormashina cu perie de sarma, am facut-o luna, stralucea, dup-aia am curatzat-o cu o substantza chimica ( nu mai tzin minte numele - un fel de dizolvant de vopsea parca) shi dup-aia am dat cu spray negru termorezistent la 650 grade, dar dupa o saptamana a inceput sa cada iar vopseaua pot sa fac in alt mod incat sa nu-mi mai cada vopseaua ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvn Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Cum naiba fac sa scap de rugina aia ? Vinde motorul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 Salutari!, eu am folosit o solutie de bronz (cred ca era de sobe ) obtinuta dintr-un praf (se gaseste la pliculete prin obor)..diluata cu diluant pt. vopsele !..am dat cu solutia respectiva pe radiatoarele de la cilindrii ....si este ok !(doar la inceput a mirosit un pic pana sa "copt" bronzul !)...si dupa accea n-am mai avut probleme bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 20, 2005 Autor Share Postat Aprilie 20, 2005 Vinde motorul ! Tu plateste-ti amenzile alea, domnu' contravenient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Cu perie de sarma scapi imediat de ea si nici nu se ia vopseaua, eu am dat p ceva nichelat care aveam impresia k ruginiserra si nu se mai putea lua sub nici o forma si am dat cu peria de sarma k sa pot vopsi cu spray-ul si... dupa c am dat cu peria de sarma nu a mai fost nevoie sa vopsesc! Incercati, cel putin la mine nu a mai fost nevoie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 acoperita cu plasticuri peste tot si cu o prelata peste ea Mare prostie Pote te-ai gandit sa nu-i fie frig saracuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Cu perie de sarma scapi imediat de ea si nici nu se ia vopseaua, eu am dat p ceva nichelat care aveam impresia k ruginiserra si nu se mai putea lua sub nici o forma si am dat cu peria de sarma k sa pot vopsi cu spray-ul si... dupa c am dat cu peria de sarma nu a mai fost nevoie sa vopsesc! Incercati, cel putin la mine nu a mai fost nevoie.. Mda, pana la prima ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Mda, pana la prima ploaie ce solutie vreti sa gasiti? sa tina o vesnicie? care ar fi farmecul? cureti coturile si le vopsesti in fiecare an. ati incercat careva cu negru mat pt tabla scolara? oricum....n-au cum sa tina 4-5 stagiuni! la ce-i supusa vopseaua de pe coturi.......!!!!! si eu am de gand sa-i fac la nepra mea doua coturi din inox...si cu asta basta. la lustruiesc la inceputul fiecarui sezon...si pacea domnului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 28, 2005 Autor Share Postat Aprilie 28, 2005 Mare prostie Pote te-ai gandit sa nu-i fie frig saracuta. Pai avand in vedere ca prelata nu o acoperea 100%, adik sa fie un fel de punga, am ales solutia sa ii acopar cu plastic gura tobei , capetele de la firele de baterie, plus la motor cat de cat. Nu au fost acoperite coturile astea ruginite. Prelata este dintr-un material respirabil (gen GORE-TEX) si a acoperit cam 80% toata moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.