Vizitator _Raul_ Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Amortizorul de TDM o fi la fel ca dimensiuni cu cel de XTZ? Poti sa fii sigur 100 % daca descarci manualele pentru ambele modele de Tdm si compari cu datele din manualul de ST sau din pozele puse de Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 10, 2008 Autor Share Postat Iulie 10, 2008 (editat) E total diferit, are 2 arcuri, si daca nu ma insel lucreaza fara bielete... Cel de ST e foarte bun, poti sa iei fara probleme unul SH, al meu la 100.000km e impecabil. Editat Iulie 10, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Am inteles ideea. Doar cand m-or da banii afara din casa o sa caut ceva mai bun Imi trebuie neaparat maneta de ambreiaj, ca asta s-a rupt. Vreo posibilitate de SH, sau sa ma duc direct la magazin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Sarumana. Cred ca de la cazatura s-a fisurat si a inceput sa se miste cu tot cu oglinda. I-am pus un soi de manson de tabla sub ea si cand am strans suruburile, la revedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 @cristi-mic: multam pt. raspuns we-ul aceasta am iesit la prima plimbare cu ea (Buc.-cabana Voina-putin spre iezer numa, ca s-a rupt drumu'-bran-cabana Diham-DN1-Buc cu pasager si muuulte bagaje) si am constatat ca: motorul trage f. bine de jos, de la 2000 de ture chiar si in viteza a 5-a, nefiind nevoit sa mestec in cutie ca la monocilindru consum mediu 6,2%. mers intre 1-a si a 2-a pe forestier si 140-150 km/h pe unde permitea soseaua(mi s-a parut destul de stabila la viteza asta in ciuda inaltimii motoretei) suspensii geniale. pe portiunea Rucar-Bran unde e valurita soseaua si plina de gropi, pe mine ma lua somnu' si pe forestier e parfum incepand de la 4000-4500 ture sesizes o vibratie ca de KTM lc4 . asa fac toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 14, 2008 Autor Share Postat Iulie 14, 2008 Cata, ma bucur ca imi impartasesti parerile, si asta inca de la prima tura. Consumul e bun, considerind ca e vorba de forestier. Si mie imi iese in jur de 6% indiferent de conditii. La suspensii (pe fata) poti sa te mai joci cu viscozitatea uleiului (eu am 15W) si cu 2-3cm de saibe inaltatoare (peste arc, sub capace). Pe spate eu merg cu arcul comprimat aproape de maxim (uitasem sa spun ca eu merg numai cu pasager - deci si consumul e dat in conditiile astea). Referitor la vibratii...sint mai mult chestii: - sincronizarea carburatoarelor - destul de importanta, mai ales ca ai 2 cilindri care trebuie sa se impace bine - rezervorul e urias (incap 30 litri daca bagi pina sus - se largeste gaurica de sub buza de umplere si merge repede alimentarea dupa ce nivelul benzinei trece de git) si intra in rezonanta daca nu are toate cele 6 !! suruburi de prindere - in jurul a 5000rpm se schimba regimul de mers si se transforma din pisicuta care trage de la 2000rpm in motorul sport din care deriva (generatia FZ). De-aia apare un fel de vibratie, sanatoasa de altfel si care nu deranjeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 Nu ma laud, dar camiloiul meu a implinit 100.000km..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Nu ma laud, dar camiloiul meu a implinit 100.000km..... Bravo! la mai multi! acu ai o motoreta noua la zero kilometrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 Yeap ! O sa-i fac si un cadou saptamina viitoare - un set de Metzeler Karoo Traveller, ca-i place din ce in ce mai mult pe teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Parbriz de om gospodar... Gasim oare pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Adevaru' e ca-i cam aiurea sa te uiti pe jos prin parbriz... dar si mai aiurea e ca la 140 sa-mi falfaie casca cu tot cu cap Il am pe givi ala mare, dar parca ar merge unu' mai lat macar... Mustaciosul ala e cam sfrijit, nu ma sperie... Uite aici calaret de supertenere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Azi prima pana... Am iesit din parcare de la munca si cand sa bag iar in viteza, s-a oprit. Scoasa din viteza merge, cum bag intr-o treapta, moare... Ceva idei de defect? Achile mi-a zis ca sub sa e nustiu ce dioda. Cum n-am avut chei la mine, am venit cu metroul acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Azi prima pana...Am iesit din parcare de la munca si cand sa bag iar in viteza, s-a oprit. Scoasa din viteza merge, cum bag intr-o treapta, moare... Ceva idei de defect? Achile mi-a zis ca sub sa e nustiu ce dioda. Cum n-am avut chei la mine, am venit cu metroul acasa Dioda am schimbat-o, nu ar trebui sa aiba nimic. Bine ca mi-ai spus ca ai schimbat suportul de maneta de ambreiaj. E acelas circuit. Vezi acolo. Problema asta am avut-o si eu si am gasit un fir ros care dadea la masa si mima cricul pus. Cred ca de la senzorul d la ambreiaj e toata povestea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) Azi prima pana...Am iesit din parcare de la munca si cand sa bag iar in viteza, s-a oprit. Scoasa din viteza merge, cum bag intr-o treapta, moare... Ceva idei de defect? Achile mi-a zis ca sub sa e nustiu ce dioda. Cum n-am avut chei la mine, am venit cu metroul acasa Ce povestesti tu aici (mergea perfect pe liber, la o secunda dupa de bagam in viteza si dadeam drumul la ambreiaj, murea) mie mi s-a intamplat la mama d..., pe Cheile Gilortului. Foarte fun sa nu iti mai porneasca motorul prin anexele muntilor. Asta a fost prima data. A culminat cu opriri ale motorului in mers, pentru o fractiune de secunda, asa, din senin, dupa care isi revenea instant. La mine a fost senzorul de la cric. Mi-era rusine mie de el cand l-am curatat. Oxidase intr-un mare fel. Bine, nici nu stiu de cate ori a vazut el curatenie acolo. Verifica si asta. Daca merge greu de tot sau sacadat e un mare semn. Editat Iulie 30, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Motorul toarce normal, se accelereaza cum trebuie pe neutral. Cum am bagat in viteza, moare instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 la mine a fo curatzat de tot senzorul de cric...curatzat cu clestele si puse firele in scurt. mai sunt 2 variante: un fir care da la masa sau senzorul de ambreiaj belit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 3, 2008 Autor Share Postat August 3, 2008 Yeah.........!!!!!! Caucioace noi: Metzeler Karoo Traveller. Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc). Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Yeah.........!!!!!!Caucioace noi: Metzeler Karoo Traveller. Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc). Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine. Super misto arata! Cred ca asta e raspunsul pt gume... dual sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Yeah.........!!!!!!Caucioace noi: Metzeler Karoo Traveller. Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc). Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine. Beton! Ce pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 4, 2008 Autor Share Postat August 4, 2008 135E perechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Ieri mi s-a smuls pastila din maneta, de la cablul de ambreiaj... Aveti idee cum si unde se poate repara asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Ieri mi s-a smuls pastila din maneta, de la cablul de ambreiaj... Aveti idee cum si unde se poate repara asa ceva? acasa, cu un ciocan de lipit, (pasta degresanta + fludor) si o piulita pt. spita de bicicleta. ai grija inainte sa tai cablul sa-l aranjezi, infasoara-l in scoci sa nu se imprastie.dupa ce ai bagat cablul prin piulita si l-ai cositorit e bine sa-l bati un pic cu ciocanu la cap, sa infloreasca (cablul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) Sarumana, aproape asa am facut. Am luat un cablu de bicicleta mai tapan, la capat l-am trecut printr-o capsa pentru spita de bicicleta si l-am prins cu un surubel cu gaura pentru cablul de frana tot de bicicleta... acum daca se rupe, il pot schimba numaidecat Editat August 9, 2008 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 salutare de curand (5 zile) mi-am luat si eu o vaca, yamaha supertenere din 90 31000 km(daca sunt reali cel de sus stie) de mers merge super ,am fost duminica la o tura spre huedin-belis-tarnita-gilau si s-a comportat exemplar trebuie sa-i schimb chitul de lant si uleiul mai are cineva din cluj acest model? asfalt uscat asa arata vacuta mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 (editat) se ineaca bujiile, cateodata doar una si cealalta isi revine dupa 2 minute, alteori sunt moarte amandoua si trebuiesc schimbate. se intampla numai la pornirea la rece. bujii normale dpr8ea ce scrie la carte. carburatoare reglate si sincronizate. nu pun iridium pt. ca se ineaca si mai repede. in ultimul timp am mers numa in oras, cam pana in 4 mii de ture. un posesor de ST zicea ca d-aia se ineaca,mers subturat numa' in oras. ce sa fac? sa merg aiurea in ture numa ca sa se curete? nu-mi place si creste si consumul inutil. cred ca exista si alta solutie. Editat Septembrie 23, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.