Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_
Amortizorul de TDM o fi la fel ca dimensiuni cu cel de XTZ?

 

 

Poti sa fii sigur 100 % daca descarci manualele pentru ambele modele de Tdm si compari cu datele din manualul de ST sau din pozele puse de Cristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E total diferit, are 2 arcuri, si daca nu ma insel lucreaza fara bielete...

Cel de ST e foarte bun, poti sa iei fara probleme unul SH, al meu la 100.000km e impecabil.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ideea. Doar cand m-or da banii afara din casa o sa caut ceva mai bun :angryfire:

 

Imi trebuie neaparat maneta de ambreiaj, ca asta s-a rupt. Vreo posibilitate de SH, sau sa ma duc direct la magazin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarumana. Cred ca de la cazatura s-a fisurat si a inceput sa se miste cu tot cu oglinda. I-am pus un soi de manson de tabla sub ea si cand am strans suruburile, la revedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi-mic: multam pt. raspuns :D

we-ul aceasta am iesit la prima plimbare cu ea (Buc.-cabana Voina-putin spre iezer numa, ca s-a rupt drumu'-bran-cabana Diham-DN1-Buc cu pasager si muuulte bagaje) si am constatat ca:

motorul trage f. bine de jos, de la 2000 de ture chiar si in viteza a 5-a, nefiind nevoit sa mestec in cutie ca la monocilindru

consum mediu 6,2%. mers intre 1-a si a 2-a pe forestier si 140-150 km/h pe unde permitea soseaua(mi s-a parut destul de stabila la viteza asta in ciuda inaltimii motoretei)

suspensii geniale. pe portiunea Rucar-Bran unde e valurita soseaua si plina de gropi, pe mine ma lua somnu' :( si pe forestier e parfum

incepand de la 4000-4500 ture sesizes o vibratie ca de KTM lc4 :kali:. asa fac toate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata, ma bucur ca imi impartasesti parerile, si asta inca de la prima tura.

Consumul e bun, considerind ca e vorba de forestier. Si mie imi iese in jur de 6% indiferent de conditii.

La suspensii (pe fata) poti sa te mai joci cu viscozitatea uleiului (eu am 15W) si cu 2-3cm de saibe inaltatoare (peste arc, sub capace). Pe spate eu merg cu arcul comprimat aproape de maxim (uitasem sa spun ca eu merg numai cu pasager - deci si consumul e dat in conditiile astea).

Referitor la vibratii...sint mai mult chestii:

- sincronizarea carburatoarelor - destul de importanta, mai ales ca ai 2 cilindri care trebuie sa se impace bine

- rezervorul e urias (incap 30 litri daca bagi pina sus - se largeste gaurica de sub buza de umplere si merge repede alimentarea dupa ce nivelul benzinei trece de git) si intra in rezonanta daca nu are toate cele 6 !! suruburi de prindere

- in jurul a 5000rpm se schimba regimul de mers si se transforma din pisicuta care trage de la 2000rpm in motorul sport din care deriva (generatia FZ). De-aia apare un fel de vibratie, sanatoasa de altfel si care nu deranjeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Adevaru' e ca-i cam aiurea sa te uiti pe jos prin parbriz... dar si mai aiurea e ca la 140 sa-mi falfaie casca cu tot cu cap :disappointed:

Il am pe givi ala mare, dar parca ar merge unu' mai lat macar...

 

Mustaciosul ala e cam sfrijit, nu ma sperie...

Uite aici calaret de supertenere...

 

2l8yyvc.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi prima pana...

Am iesit din parcare de la munca si cand sa bag iar in viteza, s-a oprit.

Scoasa din viteza merge, cum bag intr-o treapta, moare...

Ceva idei de defect? Achile mi-a zis ca sub sa e nustiu ce dioda.

Cum n-am avut chei la mine, am venit cu metroul acasa :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi prima pana...

Am iesit din parcare de la munca si cand sa bag iar in viteza, s-a oprit.

Scoasa din viteza merge, cum bag intr-o treapta, moare...

Ceva idei de defect? Achile mi-a zis ca sub sa e nustiu ce dioda.

Cum n-am avut chei la mine, am venit cu metroul acasa :moto:

 

 

Dioda am schimbat-o, nu ar trebui sa aiba nimic. Bine ca mi-ai spus ca ai schimbat suportul de maneta de ambreiaj. E acelas circuit. Vezi acolo. Problema asta am avut-o si eu si am gasit un fir ros care dadea la masa si mima cricul pus. Cred ca de la senzorul d la ambreiaj e toata povestea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Azi prima pana...

Am iesit din parcare de la munca si cand sa bag iar in viteza, s-a oprit.

Scoasa din viteza merge, cum bag intr-o treapta, moare...

Ceva idei de defect? Achile mi-a zis ca sub sa e nustiu ce dioda.

Cum n-am avut chei la mine, am venit cu metroul acasa :moto:

 

Ce povestesti tu aici (mergea perfect pe liber, la o secunda dupa de bagam in viteza si dadeam drumul la ambreiaj, murea) mie mi s-a intamplat la mama d..., pe Cheile Gilortului. Foarte fun sa nu iti mai porneasca motorul prin anexele muntilor.

Asta a fost prima data. A culminat cu opriri ale motorului in mers, pentru o fractiune de secunda, asa, din senin, dupa care isi revenea instant.

La mine a fost senzorul de la cric.

Mi-era rusine mie de el cand l-am curatat. Oxidase intr-un mare fel. Bine, nici nu stiu de cate ori a vazut el curatenie acolo.

Verifica si asta. Daca merge greu de tot sau sacadat e un mare semn.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yeah.........!!!!!!

Caucioace noi:

Metzeler Karoo Traveller.

post-442-1217761838_thumb.jpg

post-442-1217761845_thumb.jpg

post-442-1217761852_thumb.jpg

post-442-1217761864_thumb.jpg

post-442-1217761874_thumb.jpg

 

Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc).

Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yeah.........!!!!!!

Caucioace noi:

Metzeler Karoo Traveller.

post-442-1217761838_thumb.jpg

post-442-1217761845_thumb.jpg

post-442-1217761852_thumb.jpg

post-442-1217761864_thumb.jpg

post-442-1217761874_thumb.jpg

 

Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc).

Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine.

 

Super misto arata! Cred ca asta e raspunsul pt gume... dual sport :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yeah.........!!!!!!

Caucioace noi:

Metzeler Karoo Traveller.

post-442-1217761838_thumb.jpg

post-442-1217761845_thumb.jpg

post-442-1217761852_thumb.jpg

post-442-1217761864_thumb.jpg

post-442-1217761874_thumb.jpg

 

Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc).

Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine.

 

Beton! Ce pret ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi s-a smuls pastila din maneta, de la cablul de ambreiaj... Aveti idee cum si unde se poate repara asa ceva? :kiss:

acasa, cu un ciocan de lipit, (pasta degresanta + fludor) si o piulita pt. spita de bicicleta. ai grija inainte sa tai cablul sa-l aranjezi, infasoara-l in scoci sa nu se imprastie.dupa ce ai bagat cablul prin piulita si l-ai cositorit e bine sa-l bati un pic cu ciocanu la cap, sa infloreasca (cablul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarumana, aproape asa am facut. Am luat un cablu de bicicleta mai tapan, la capat l-am trecut printr-o capsa pentru spita de bicicleta si l-am prins cu un surubel cu gaura pentru cablul de frana tot de bicicleta... acum daca se rupe, il pot schimba numaidecat :kiss:

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare

de curand (5 zile) mi-am luat si eu o vaca, yamaha supertenere din 90 31000 km(daca sunt reali cel de sus stie)

de mers merge super ,am fost duminica la o tura spre huedin-belis-tarnita-gilau si s-a comportat exemplar

trebuie sa-i schimb chitul de lant si uleiul

mai are cineva din cluj acest model?

asfalt uscat

 

asa arata vacuta mea

post-29285-1219259692_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

se ineaca bujiile, cateodata doar una si cealalta isi revine dupa 2 minute, alteori sunt moarte amandoua si trebuiesc schimbate. se intampla numai la pornirea la rece. bujii normale dpr8ea ce scrie la carte. carburatoare reglate si sincronizate. nu pun iridium pt. ca se ineaca si mai repede. in ultimul timp am mers numa in oras, cam pana in 4 mii de ture. un posesor de ST zicea ca d-aia se ineaca,mers subturat numa' in oras. ce sa fac? sa merg aiurea in ture numa ca sa se curete? nu-mi place si creste si consumul inutil. cred ca exista si alta solutie.

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...