Sari la conținut

Postări Recomandate

VANDUT!! noul proprietar este vis-a-vis

 

Pai s-o stapaneasca sanatos si sa posteze "prime impresii". :P

 

Ce-ti iei acuma? (daca nu e secret) :laugh:

 

:kiss: :D :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:D Se mai intimpla, mai ales la inceput. S-o stapinesti sanatos. Noi sintem aici sa te ajutam...

:lol: zi merci ca nu a cazut peste tine...

veneam de la bucale intr-o noapte. Pe la 1 m-am oprit in parcare in gara d la sinaia. Pun cricul...si cnd las greutatea pe el se rupe. A cazut pe mine si mi-a prins glezna intre scut si asfalt. Am stat 10 minute dand flash-uri tirurilor pana i-a picat unuia fisa ca e putin anormal sa fie 2 faruri la verticala atat d aproape d pamant. :kiss:

Editat de Advrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca citeai topicurile mele, vedeai ca e predispus la rupere...mai ales in momente delicate din astea...

Sper ca l-ai sudat cum trebuie, intarit cu un surub la interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu aproximativ 7-8 ani, trasesem pe dreapta XZ-550-s-ul meu bolnavior pe dreapta... si anume in fata usii apartamentului, pe palierul de la etajul doi. L-am desfacut din toate suruburile, am reconditionat motorul cu piese facute, ca de cumparat nu gaseai pe vremea aia, sau aveau niste preturi astronomice. Singura problema ramasa, era releul de incarcare, piesa lipsa inca de la achizitionare.

Din aceasta cauza, acolo a ramas pana in momentul in care l-am vandut pe un pret de nimic, fiind constient ca zilele motociclismului in Romania erau in continuare in faza de pionierat si de faptul ca atunci cand fierul mergea, maneta acceleratiei era trasa la maxim si acul turometrului mai mereu in zona rosie. Se prea poate ca ghinionul sa fi fost cu noroc, astfel am ramas in viata dupa nenumaratele peripetii avute pe doua roti.

 

Aproape ca uitasem de cat de bine e sa stai in sa, sa te bata vantul, sa cutreieri kilometri-n sir de nebun, sa te apleci pe curbe, sa urci rampele fara sa retrogradezi viteza... cand primesc un link catre un topic de pe acest forum, in care se dezbatea intens una din bravadele lui Bavareze. Toti ii dadeau la cap ca e inconstient, ca merge prea tare, etc..

Am gasit aici o adevarata comunitate, care schimbase sensul motociclismului in Romania. Citind multe din tutoriale si topicuri, am inteles ca poti fi motociclist chiar daca mergi pe un motor nu foarte puternic, cu maxim 110 km/h, chiar daca esti trecut de prima tinerete.

A incoltit in mintea mea ideea de a ma sui iar pe doua roti. Bugetul insa era mic si pretentiile mari. Oferta destul de variata iar din informatie in informatie, am ajuns la concluzia ca enduro-touringul mi s-ar potrivi manusa.

Toate bune si frumoase... dar ce model sa aleg, sa fie fiabil, sa fie accesibil, sa fie usor, dar totusi sa nu isi dea duhul la 120 la ora cu 120 de kile-n spate?

Ma gandeam la o Honda... dar ce sa fie? Africa Twin. Cam scumpa si cam grea pentru 60 de cai. XR 650 r, scumpa si asta si mai mult enduro. Ramasesem chitit pe Dominator. Insa racirea aia pe ulei, in cadru... nu stiu.

Pana vad ca isi vinde Ahile Super Tenereul la care muncise din greu. Imi zic, iar Yamaha? Iar probleme? Caut detalii pe net, vad cu cum se comporta acest model, ce motor are. Ma gandesc ca acei doi cilindri paraleli care dezvolta 70 de cai, m-ar coafa totusi.

Si ia uite-ma cautand sa ma imprumut in stanga si in dreapta sa-mi vad visul cu ochii. Am gasit ajutor la cine nu ma asteptam. Chiar s-au oferit sa ma ajute persoane care nu le vazusem in viata mea, ii stiam de pe net. I-am refuzat totusi politicos.

Ii dau vestea proprietarului ca am aproape toti banii si duminica vin la Brasov dupa magaoaie. S-accepta tranzactia si purced cu noaptea-n cap catre gara de nord.

Iau bilet, iau o sticla cu apa, ma sui in tren, intru intr-un vagon, intreb politicos daca-s locurile libere, arunc casca si rucsacul sus pe polita si m-asez la geam.

Cald si frumos... privesc pe geam gandind cum o sa fie drumul la intoarcere in bataia vantului.

Pe la Busteni innourat, valatucii de ceata se perindau printre crestele golase. Am beltit-o, imi zic in barba. Sa vezi ce ploaie incasez.

In rucsac aveam doar o geaca subtire de blugi, blugi pe mine si un tricou. Imi aduc aminte ca-mi uitasem senvisurile in frigider, migalite de nevasta in toiul noptii. Dar nu-mi pasa. Gandul ca voi calari o o negresa apetisanta tine loc de foame.

S-apropie Brasovul, urinez in latrina din capatul vagonului... mai mult de emotie, cobor, o iau prin tunel, ies din gara si dau cu ochii de un mic extraterestru cu casca neagra care impingea de o matahala la fel de neagra.

Parca ghicindu-mi gandul, Achile-si da jos casca sa-i vad moaca. Imi face instructajul pasagerului, eu il ascult cuminte, chiar daca acelasi lucru il faceam si eu odinioara celor care ii suiam in spate :D

Imi pun casca, ma sui in spate, fara preaviz, luandu-l prin surprindere pe calaretul sef. "Micutei" i se inmoaie putin balamalele, dar nu cracneste sub greutatea celor aproape 200 de kilograme. Plecam tare, conducatorul atelajului demonstrandu-si maiestria si calitatile bidiviului.

Ajungem la locul de parcare obisnuit si "micuta" cea neagra parca asteapta nerabadatoare, curioasa de ce o sa i se intample.

Facem schimb de acte si respectiv de monetar. Nu ma obosesc sa verific ceva, proprietarul fiind studiat de mult timp si inspirandu-mi incredere :kiss:

Norul din ce in ce mai amenintator imi bulverseaza ziua. Ma gandesc numai la faptul cum o sa imbibe geaca mea subtire de blugi cu apa.

Ii zic lu Achile ca vreau s-o iau pe Cheia. Se uita cam neincrezator la mine si ma sfatuieste sa nu ma hazardez, Il asigur ca voi merge circumspect.

Scurtez intrevederea, pe care mi-as fi dorit-o mai lunga, sa mai povestim de una alta... manat de norul amenintator, dar si de nerabdarea de a ma imprieteni cu naravasa neagra.

Vechiul stapan o incaleca pentru ultima oara si o scoate in strada. Ma sui si pornesc, dar nu ii dau bice la timp, si opresc motorul.

Pfff, ce-mi zic in minte... m-am facut de cacao... o sa zica nenea asta ca-s ultimul fraier si n-ajung acasa. Manat mai mult de ambitie, ma deprind din ce in ce mai bine cu gabaritul, cu comenzile. Ratez cateva intersectii spre Bucuresti, dar pana la urma gasesc calea. La iesire din oras, ii dau sa s-adape de 50 de roni, platesc si ii dau pinteni.

Merg incetisor pana spre intersectia catre Sacele. Aici incepe viata, Curbe din ce in ce mai stranse, prilej sa ma obisnuiesc cu centrul de greutate. Ies si din Sacele, ajung intr-o zona innourata si friguroasa. Ma incalzeste doar ritmul antrenant. Suspensiile moi dar totusi ferme, tin maldarul de fier pe trasele impuse. La fiecare iesire din curbe, dozajul se face excelent, nici urma de reactie brusca.

Si cele mai abrupte rampe sunt usor urcate in treapta a 5-a sau a 4-a, dupa caz, fara urma de lipsa de putere.

Imi place mult cum lucreaza cele doua pistoane, Sunt intradevat niste gemeni care stiu exact ce va face celalalt si se completeaza de minune. Nici vorba de a-si impune personalitatile unul ceilulailalt cun facea vechiul V2 de pe XZ550.

Ajung in locul de dupa Cheia, unde pe timpul armatei am facut o aplicatie. Zic sa ma opresc, sa fac niste poze.

Proasta decizie.

Asfaltul se termina cu un scuar ingust de pietris. Cricul il las jos cu greu si-mi zic ca daca nu tin bine animalul, il scap in sant.

Ma dezmortesc putin, fac vreo 3 poze si uit de faza cu cricul.

 

cimg1708yi6.jpg

 

Ma sui sa plec si incerc sa trag cricul peste bordura facuta de asfalt. Miscare fatala, pentru ca ma aplec cu tot cu motor spre partea cu santul si nu mai gasesc cu piciorul decat aer de care sa ma sprijin. Vazand ca nu mai e loc de reechilibrare, mai mult m-arunc de pe negresa si ma proptesc direct in casca, la baza santului. Animalul cade peste piciorul meu.

Zic, gata mi-am belit piciorul, sa vad cum dracu' mai ajung acasa. Incerc sa trag usor piciorul din menghina. Nu vrea sa iasa. Mai mult la gandurile negre, trag o data cu putere si ma eliberez. Motorul merge, curge benzina din rezervor, caut cheia si iau contactul.

Vad negru de nervi si ma acuz de prostia de incepator pe care am comis-o.

Trag in disperare de animal s-o duc de tot in vale, macar sa nu mai curga benzina. Incerc s-o ridic, dar ma pripesc si n-o apuc ca lumea. Vad un nene care era la picnic cum vine grabit catre mine sa ma ajute. Cand ajunge in dreptul meu deja ma proptisem decisiv, si cu ajutorul lui, ridic matahala.

Ii multumesc cu un "sarumana" si ma gandesc la toate cele bune pentru omuletul asta. barbat trecut de prima tinerete, albit putin prea devreme, aproape de 50 de ani peste care se vedea ca au curs destule greutati. Sa-ti dea Dumenzeu sanatate, OMULE.

Ma intreaba daca totul e bine si daca o tin. Il asigur ca da. Ma scutur de iarba, indrept protectiile de ghidon si frana de picior. Incerc s-o pornesc. Pleaca la a doua cheie.

Ma sui pe ea si o iau prin iarba, pana gasesc o urcare domoala spre sosea. Ies furibund in sosea si un Peugeot se lamenteaza cu claxonul spre mine. Nu-mi pasa, sunt prea ranit in orgoliu.

Urmatorii kilometri ii parcurg domol. Motorul toarce ca o pisicuta. Sunetul lui imi bucura sufletul, uit de toate. Ies din munti si caldura ma invadeaza. Merg incet la pas cu masinile. Trec de Ploiesti, o iau inspre Buftea. Caldura ma toropeste putin. Ma racoresc cu niste vant artificial provocat de cei 70 de cai care ma duc cu aproape 170 la ora.

Denivelarile nu se simt, chiar daca am incetinit la doar 120 la ora. Restul drumului e rutina, pana ajung la podul Otopeni si deid s-o tai prin padurea Baneasa pe un mic traseu off-road. Traversez niste balti cu noroaie. Doar o singura data derapez usor. Imi place mult cuplul in ture mici. Ies din padure, in Pipera, apoi Petricani, apoi in fata blocului. Priponesc negresa in fata scarii, ma dau jos si-i zic unui vecin care repara la un scuter, dupa ce-l salut... "Mi-am luat si eu scuter". Zambim unul la celalalt.

Cam astea-s peripetiile din prima zi.

In concluzie, foarte incantat de alegerea facuta. Motorul in sine mi se potriveste manusa. E exact ce vroiam de la o motocicleta. Mai e loc de lucrat ceva pe la suspensii. Mi se pare cam moale cea de pe spate. In rest, mai am de studiat.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, multumesc...

 

P.S. - Suna mai bine Super Tenere decat Passol :kiss: :D !

Ala era la vrajeala pus acolo, e primul vehicul motorizat cu care am mers :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo nene, s-o stapanesti sanatos si sa n-ai probleme nici tu nici ea si nici impreuna!

 

:blbl: :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice

 

"Sa n-ai probleme nici tu cu ea nici ea cu tine"

 

Da, corect! Bine zis asa!

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, dar sunteti tendentiosi :blbl:

 

Mai mi-am revenit cu inchietura stanga si pot schimba mai bine vitezele. Dar totusi imi doresc un levier de ambreiaj cu bila-n cap. In rest, se comporta exact cum m-asteptam. Am inceput s-o turez mai bine. Mai mult de a 3-a pe stradute, n-am de ce sa-i dau. Am facut si primul derapaj pe un canal :burnout:

Singurele chestii pe care le mentionez, scartie frana pe fata si amortizorul spate lucreaza ciudat...

 

Apropo', am gasit un nene care a pus amortizor WP pe spate. Dar nu da detalii.

 

imgp0280.jpg

 

imgp0283.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sfaturi, nu ezita sa ma contactezi. Achile m-a albit la faza asta.... :burnout:

 

PS

Sfatul meu e sa cauti un amortizor original pe e-bay, se invirte in jurul a 50E. White Power e scump ca dracu'. Al tau e demontat si bricolat, de-aia nu mai lucreaza normal (originalul are 20atm de azot).

Alt sfat...scoate semnalizarile din prizele de aer si pune semnalizari originale, ca nu mai circula aerul cum trebuie prin carenaj. Poate pare un nimic, dar gaurile alea nu-s (numai) de frumusete.

Ia-ti si niste burdufuri de furca noi (au la Louis, negre, de calitate - e dimensiunea aia mai mare).

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sfaturi, nu ezita sa ma contactezi. Achile m-a albit la faza asta.... :blbl:

:D dragoste mare!

mah, eu o tzin p-a mea cu lea 20 atm... :burnout:

ce circulatie de aer prin carenaj?? prizele alea de aer duc EXACT in rezervor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-442-1215532959_thumb.jpg

 

post-442-1215532965_thumb.jpg

 

Gata cu parerile...ca de data asta chiar nu mai am rabdare sa dau explicatii.

 

Referitor la gaurile alea de ventilatie, e clar ca nu duc aer spre airbox, ci au rol de racire, ajuta la extragerea aerului de sub carenaj. Din nou...sa lasam parerile nefundamentate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-442-1215532959_thumb.jpg

 

post-442-1215532965_thumb.jpg

 

Gata cu parerile...ca de data asta chiar nu mai am rabdare sa dau explicatii.

 

Referitor la gaurile alea de ventilatie, e clar ca nu duc aer spre airbox, ci au rol de racire, ajuta la extragerea aerului de sub carenaj. Din nou...sa lasam parerile nefundamentate...

 

 

facaturi! falsuri! nu recunosc nimic!! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat in considerare, urmeaza sa studiez si eu problema.

 

Aia cu protectiile albastre pe jambe imi sta si mie pe creier, idem cu protectiile de plastic albastru de la discuri. :burnout:

 

Amortizorul banuiesc ca-i scump, dar cat o fi anume... ca tare as manaca paine cu ceapa cateva luni ca sa-l am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat in considerare, urmeaza sa studiez si eu problema.

 

Aia cu protectiile albastre pe jambe imi sta si mie pe creier, idem cu protectiile de plastic albastru de la discuri. :blbl:

 

Amortizorul banuiesc ca-i scump, dar cat o fi anume... ca tare as manaca paine cu ceapa cateva luni ca sa-l am.

 

 

doamneeee...l-a mai apucat pe unu boala modificarilor...boala grea domne, au incerc sa ma las :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata sa-mi platesc datoriile si sa ma documentez. Mi-ar placea totusi un amortizor pe gaz, reglabil in timp real.

M-ar interesa totusi cum Doamne iarta-ma se procedeaza cu licitatiile astea pe ebay.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Deocamdata sa-mi platesc datoriile si sa ma documentez. Mi-ar placea totusi un amortizor pe gaz, reglabil in timp real.

M-ar interesa totusi cum Doamne iarta-ma se procedeaza cu licitatiile astea pe ebay.

pe ala il ginisem si eu, DAR..neamtu nu are paypal, deci cum ii platesti? si nu are afisat ca trimite in RO (asta se poate intreba intr-un mail)

Ca sa ma bag si eu in seama p-aci(am de curand un ST din '97 si astept sa-mi soseasca actele din IT),

1. ce becuri normale de far pot sa-i pun?. Ea vine cu acele Philips Duplo 12728 S2 de 35w/35w..adica niste cacaturi chioare.

vreau sa comand HID dar nu stiu pe ce soclu.

2. face cineva crash bars? (daca nu , mai stau cu ochii pe ebay)

3. se poate lasa elegant un pic mai jos?(fara sa scobesc saua). mentionez ca arcul spate e lasat la maxim si la tijele basculei nu vreau sa umblu.

@cristi-mic: s-au inmultit posesorii de XTZ750 si implicit intrebarile :blbl: :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal nu ma complic foarte tare cu E-Bay, prefer sa vorbesc cu Romi si ma descurc mai bine asa, se trimite direct in Germania si de acolo vine gratis cu marfa lui in Romania. Inca ceva, cititi bine ce scrie la descrierea produselor (merge bine traducerea din Google), ca amortizorul ala se pare ca nu e chiar identic cu originalul (la duritate sau asa ceva).

Farurile sint o mare rusine in versiunea originala. Presupun ca merge adaptat un H4 pe soclul original, dar eu personal am pus halogen P45 (ala cu palarie, de Dacia 1310). Se polizeaza putin si se taie locasul pentru arcul de prindere si merge lejer, e treaba de 10 minute.

Crash-bars gasesti la Hepco&Becker, descarci pdf-ul si apoi se copie modelul la un atelier.

Pentru suspensia spate se pot face alte bielete (cam 5-10mm mai lungi), nu e un otel special si nici nu necesita scule deosebite, doar tabla de grosime originala si o freza (la o adica merge si doar cu o bormasina).

post-442-1215601240_thumb.jpg

post-442-1215601300_thumb.jpg

post-442-1215601374_thumb.jpg

post-442-1215601410_thumb.jpg

post-442-1215601446_thumb.jpg

Balast xenon

post-442-1215601671_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...