Sari la conținut

Postări Recomandate

se ineaca bujiile, cateodata doar una si cealalta isi revine dupa 2 minute, alteori sunt moarte amandoua si trebuiesc schimbate. se intampla numai la pornirea la rece. bujii normale dpr8ea ce scrie la carte. carburatoare reglate si sincronizate. nu pun iridium pt. ca se ineaca si mai repede. in ultimul timp am mers numa in oras, cam pana in 4 mii de ture. un posesor de ST zicea ca d-aia se ineaca,mers subturat numa' in oras. ce sa fac? sa merg aiurea in ture numa ca sa se curete? nu-mi place si creste si consumul inutil. cred ca exista si alta solutie.

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Imi pare rau sa te contrazic, dar tocmai bujiile Iridium te salveaza (am avut si eu mici probleme de genul asta pina sa le pun).

Alta chestie, pe vreme rece motorul nu se mai incalzeste cum trebuie (are o suprafata de racire uriasa, sa mearga in desert), asa ca e bine sa pui un ecran la radiator care sa-l acopere minim 30%. Cu astea se rezolva toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se ineaca bujiile, cateodata doar una si cealalta isi revine dupa 2 minute, alteori sunt moarte amandoua si trebuiesc schimbate. se intampla numai la pornirea la rece. bujii normale dpr8ea ce scrie la carte. carburatoare reglate si sincronizate. nu pun iridium pt. ca se ineaca si mai repede. in ultimul timp am mers numa in oras, cam pana in 4 mii de ture. un posesor de ST zicea ca d-aia se ineaca,mers subturat numa' in oras. ce sa fac? sa merg aiurea in ture numa ca sa se curete? nu-mi place si creste si consumul inutil. cred ca exista si alta solutie.

 

 

uite aici se schimba rolurile...

 

taie frumusel o bucata de carton care acopera 1/3 din radiator, vezi daca ai tuburile emulsoare uzate(ovalizate sau...cum a fo cazul meu, alezate!!!), baga bujii iridium si o sa fie alta viata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. incerc si cu iridium. la ZZR constatasem ca se ineaca mai repede decat cele normale. o sa incerc si la ST

la faza cu incalzirea, da e adevarat. am constatat si eu ca acu de la apa nu mai urca nici la sfert. intrebarea e: daca suprafata radiatorului e uriasa, mai conteaza cand ai termostat si ala dicteaza cand sa dea drumu la apa in radiator?

o sa ma uit sa vad daca exista termostat si in caz ca da, sa vad daca lucreaza ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul lucreza OK, cu siguranta, dar e vorba si de suprafata motorului si in general a altor componente care transfera caldura. Cu un carton la radiator ar trebui sa se stea undeva spre jumate acul, si in afara de 2-3 minute la pornire o sa mearga fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul lucreza OK, cu siguranta, dar e vorba si de suprafata motorului si in general a altor componente care transfera caldura. Cu un carton la radiator ar trebui sa se stea undeva spre jumate acul, si in afara de 2-3 minute la pornire o sa mearga fara probleme.

asa mai faceam la Dacie iarna, dar asta din cauza ca erau proaste termostatele si lasau sa circule apa.

eu inteleg asa: termostatul nu da voie apei sa circule in radiator decat daca are o temperatura in jur de 80 grade sa zicem. deci, indiferent de cat de mare e radiatorul apa nu are voie sa circule in radiator pana nu e fierbinte. practic o tine inchisa in motor, iar daca se apropie de temp. de deschidere incepe sa-i dea drumu cu tzaraita. (la masina mai circula in calorifer ca sa te si incalzesti si o raceste suplimentar)

cel mai simpla verificare e sa desfac bushonul la radiator si pornesc motoru cand e rece. daca apa sta e ok, daca se plimba insemna ca e nasol, ori nu am termostst ori e blocat pe deschis. la KTM de ex nu am termostat si cum pornesc motoru, incepe sa se plimbe apa prin radiator.

@prisihayabusa: eu am folosit Mobil one 10w-40 semisintetic la unele motorete, iar la ST am pus Procycle tot semi 10w-40. merge brici si nu e nici scump

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja ma enerveaza topicul asta... modele total diferite sub aceeasi umbrela.

Si la mine da acum rateuri un cilindru si daca apas socul, se opreste.

Plus ca nu mai merge kilometrajul. Achile, cred ca de-acolo era zgomotul, ca acum nu se mai aude (un lucru bun, totusi) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Deja ma enerveaza topicul asta... modele total diferite sub aceeasi umbrela.

 

Ca initiator al topicului asta, am sa te scutesc de chinuri si am sa dau un mesaj Admin-ului si moderatorului de sectiune pentru a separa XTZ-ul 750.

Altadata cand vrei sa te c... in munca si mandria mea si a altora ai putea sa iti alegi mai bine cuvintele.

Nu te opreste nimeni sa creezi chiar tu "Topicul posesorilor de XTZ 750" sau "XTZ750club.ro".

 

Vrei sa iti spun eu care e marea problema?

Ca toata lumea stie doar sa intinda mana! Aoleu, nu mai merge chestia X sau Y... Nu ma ajutati si pe mine?

Ca mie imi e lene sa citesc manuale, ca mie imi e lene sa experimentez singur cu riscul de a strica, sa repar cu mana mea, sa intreb mecanici si prieteni, sa dau "SEARCH" pe forum sau chiar sa pierd cateva ore bune in care sa citesc acest topic.

In afara de cativa useri ale caror posturi le citesc cu cea mai mare placere si cu gura cascata, bucurandu-ma de cunostiintele lor tehnice si experienta lor in domeniul moto, cati au si impartasit ceva concret pe acest topic?

Imi cer scuze ca te-am asociat pe tine, posesor de super motor, cu noi restul, posesori de prastii intr-un cilindru...

 

:) :) :D

 

50 % sunt de acord cu tine. Si ti-am spus asta din primele posturi.

Modul de a iti exprima ideile...

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia ma trezisem din somn si am citit un mail venit de pe topicul asta... nici in datele de sub avatar nu sunt completate cu ce model are si mi s-a pus pata, ca e o asa o abrambureala.

Chiar daca se numesc tot XTZ, e diferenta mare intre aceste modele... si am zis-o inca de la inceput.

Si n-am intins mana niciodata, pur si simplu eu am mai cerut si alte pareri, sa vad cine mai se pricepe la fiare pe acest topic :)

Dovada ca n-am ramas niciodata pe drum cu al meu supermotor, pe care l-as schimba chiar azi cu un monocilindru, dar Honda (XR650R)

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Vis-a-vis, nu ma adresam subtil tie cand am spus de cersit.

Nimeni nu e perfect sa le stie sau sa le descopere pe toate. Si eu am intrebat cand nu stiam, dar asta dupa ce am incercat sa epuizez cam toate sursele de documentare.

Reformuland, sunt unii care nu stiu decat sa intrebe iar de contribuit - zero barat.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura mea "problema" e ca sunt amestecate modelele. Sa mai zic de unele persoane cu aura de guru, care raspund doar la ce vor si doar in dodii, de parca ar detine adevarul absolut? Nu mai zic, ma duc sa dorm in continuare :)

Hai bafta!

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Din momentul acesta incep sa citesc tot topicul si sa fac o lista a linkurilor catre posturile care privesc Yamaha XTZ 750, inclusiv sau exclusiv.

Ramane ca voi, posesorii de ST, sa va exprimati opinia in privinta mutarii lor (cele exclusiv ST) sau copierii partiale (cele care privesc si alte modele) intr-un topic nou sau vechi.

Daca va fi vorba de un topic vechi voi decideti care sa fie acela.

Dupa ce v-ati hotarat, voi scrie atat adminului cat si lui Soso pentru a le trimite lista cu posturile si pentru a le cere sa ne ajute in acest sens.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sincer sa fiu nu prea mai inteleg cui sint adresate toate "subtilitatile", dar tinind cont de ce-a ajuns forumul asta, propun sa scrieti direct pe club (stiti voi care). Acolo sint separate pe modele, si inca se vorbeste frumos (altfel va maninca Lebadake).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am terminat de triat posturile cu XTZ 750.

 

Urmare a discutiilor anterioare, vin si va intreb pe cei care sunteti posesori de YAMAHA XTZ750 SuperTenere:

Sunteti de acord sa solicit admin-ului infiintarea unui topic al posesorilor de Yamaha SuperTenere, separat de acesta ?

 

Eu sunt de acord.

Va cunoasteti intre voi, asa ca sunt sigur ca va veti putea exprima parerea destul de repede.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve.........as vrea sa va intreb ceva ..........in special pe tine , cristi -mic , pe tine , lebadake si alti posesori de supertenere, fosti posesori de supertenere [ahile sau cum ii mai zice acum , '''antananarivo'''' :) ]...........am vazut supertenere la 1300 de euro , 1900, 1600 , 1500........pe ''''bikeshop'''''.......de ce sunt asa de mici preturile, de ce este asa de mare diferenta la pret fata de africa twin?am tot citi si rascitit , m-am documentat si rasdocumentat, am intrebat pe cineva din nu mai stiu ce tara sudamericana care a mers cu un supertenere peste 200 tkm.....care este treaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-as zice eu, dar o sa-mi sara toti teneristii-n cap :)

haidi , bre , zii, nu te sfii , ca p-aci nu prea sunt sclifositi .........ia-o pe aratura .........adica nu '''pe''' ci pa.........

 

salve, vad ca nu mai ziceti nimic............se poate umbla la raportul dintre pinion si foaie, pentru ca motoreta sa mearga mai putin turata?ar consuma ami putin?ar merge cu viteza mai mare?

 

salve, vad ca nu mai ziceti nimic............se poate umbla la raportul dintre pinion si foaie, pentru ca motoreta sa mearga mai putin turata?ar consuma ami putin?ar merge cu viteza mai mare?este adevarat ca supertenere nu prea porneste bine la rece?adica de-acum incolo[octombrie, noiembrie samd.......]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca micsorezi raportul final, scade turatia la aceeasi viteza si s-ar putea sa nu se mai atinga turatia pe putere maxima, adica sa scada viteza maxima si timpul in care ajungi pana la aceasta.

 

Si da, a mea porneste destul de greu intr-un piston si cand pleaca si al doilea, da in nas benzina acumulata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

 

am avut releu ars la stenere si am luat unul nou de la KEDO special ptr XTZ , montat si incarca 16 .

electricianul mi-a spus ca era cam mult , in carte scrie maxim 15,3 , am mers insa foarte putin (cca 100 km sau mai putin) cu ea asa si m-a lasat in drum .

intors acasa constat ca nu mai are scanteie pe niciuna din bujii ,fise .

 

cand scot si pun papucii cu firele de la bobina de inductie face o mica flama , aici ajunge tensiune .

 

asta e tot ce am reusit eu ca afon sa constat .

sa fi ars cdi ?

 

multumesc ptr orice idee .

mentionez ca la buton invarte motorul cum trebuie insa nu porneste (logic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai inteles corect tacerea noastra. Un minim de respect insemna sa-ti completezi profilul cum trebuie. In plus, toata avalansa aia de intrebari de pe toate fronturile nu te avantajeaza. Pe noi oricum ne lasa rece alegerea ta intre Yamaha sau altceva.

 

On topic:

Lotru...e cel putin ciudat ca un releu nou de la Kedo sa incarce asa. Restul instalatiei e OK, legaturile la baterie sint OK, bateria e OK, conexiunile sint corecte ? O conexiune la masa (care de obicei e neglijata) poate sa-ti faca o groaza de probleme.

Poti verifica TCI-ul doar prin scinteia de la bujii sau inlocuindu-l cu altul, dar fara sa mai montezi releul de incarcare (ca sa nu risti nimic). Poate ar fi mai bine sa vorbim pe forum la noi....

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...