Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator _Raul_
Amortizorul de TDM o fi la fel ca dimensiuni cu cel de XTZ?

 

 

Poti sa fii sigur 100 % daca descarci manualele pentru ambele modele de Tdm si compari cu datele din manualul de ST sau din pozele puse de Cristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E total diferit, are 2 arcuri, si daca nu ma insel lucreaza fara bielete...

Cel de ST e foarte bun, poti sa iei fara probleme unul SH, al meu la 100.000km e impecabil.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ideea. Doar cand m-or da banii afara din casa o sa caut ceva mai bun :angryfire:

 

Imi trebuie neaparat maneta de ambreiaj, ca asta s-a rupt. Vreo posibilitate de SH, sau sa ma duc direct la magazin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarumana. Cred ca de la cazatura s-a fisurat si a inceput sa se miste cu tot cu oglinda. I-am pus un soi de manson de tabla sub ea si cand am strans suruburile, la revedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi-mic: multam pt. raspuns :D

we-ul aceasta am iesit la prima plimbare cu ea (Buc.-cabana Voina-putin spre iezer numa, ca s-a rupt drumu'-bran-cabana Diham-DN1-Buc cu pasager si muuulte bagaje) si am constatat ca:

motorul trage f. bine de jos, de la 2000 de ture chiar si in viteza a 5-a, nefiind nevoit sa mestec in cutie ca la monocilindru

consum mediu 6,2%. mers intre 1-a si a 2-a pe forestier si 140-150 km/h pe unde permitea soseaua(mi s-a parut destul de stabila la viteza asta in ciuda inaltimii motoretei)

suspensii geniale. pe portiunea Rucar-Bran unde e valurita soseaua si plina de gropi, pe mine ma lua somnu' :( si pe forestier e parfum

incepand de la 4000-4500 ture sesizes o vibratie ca de KTM lc4 :kali:. asa fac toate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata, ma bucur ca imi impartasesti parerile, si asta inca de la prima tura.

Consumul e bun, considerind ca e vorba de forestier. Si mie imi iese in jur de 6% indiferent de conditii.

La suspensii (pe fata) poti sa te mai joci cu viscozitatea uleiului (eu am 15W) si cu 2-3cm de saibe inaltatoare (peste arc, sub capace). Pe spate eu merg cu arcul comprimat aproape de maxim (uitasem sa spun ca eu merg numai cu pasager - deci si consumul e dat in conditiile astea).

Referitor la vibratii...sint mai mult chestii:

- sincronizarea carburatoarelor - destul de importanta, mai ales ca ai 2 cilindri care trebuie sa se impace bine

- rezervorul e urias (incap 30 litri daca bagi pina sus - se largeste gaurica de sub buza de umplere si merge repede alimentarea dupa ce nivelul benzinei trece de git) si intra in rezonanta daca nu are toate cele 6 !! suruburi de prindere

- in jurul a 5000rpm se schimba regimul de mers si se transforma din pisicuta care trage de la 2000rpm in motorul sport din care deriva (generatia FZ). De-aia apare un fel de vibratie, sanatoasa de altfel si care nu deranjeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Adevaru' e ca-i cam aiurea sa te uiti pe jos prin parbriz... dar si mai aiurea e ca la 140 sa-mi falfaie casca cu tot cu cap :disappointed:

Il am pe givi ala mare, dar parca ar merge unu' mai lat macar...

 

Mustaciosul ala e cam sfrijit, nu ma sperie...

Uite aici calaret de supertenere...

 

2l8yyvc.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi prima pana...

Am iesit din parcare de la munca si cand sa bag iar in viteza, s-a oprit.

Scoasa din viteza merge, cum bag intr-o treapta, moare...

Ceva idei de defect? Achile mi-a zis ca sub sa e nustiu ce dioda.

Cum n-am avut chei la mine, am venit cu metroul acasa :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi prima pana...

Am iesit din parcare de la munca si cand sa bag iar in viteza, s-a oprit.

Scoasa din viteza merge, cum bag intr-o treapta, moare...

Ceva idei de defect? Achile mi-a zis ca sub sa e nustiu ce dioda.

Cum n-am avut chei la mine, am venit cu metroul acasa :moto:

 

 

Dioda am schimbat-o, nu ar trebui sa aiba nimic. Bine ca mi-ai spus ca ai schimbat suportul de maneta de ambreiaj. E acelas circuit. Vezi acolo. Problema asta am avut-o si eu si am gasit un fir ros care dadea la masa si mima cricul pus. Cred ca de la senzorul d la ambreiaj e toata povestea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Azi prima pana...

Am iesit din parcare de la munca si cand sa bag iar in viteza, s-a oprit.

Scoasa din viteza merge, cum bag intr-o treapta, moare...

Ceva idei de defect? Achile mi-a zis ca sub sa e nustiu ce dioda.

Cum n-am avut chei la mine, am venit cu metroul acasa :moto:

 

Ce povestesti tu aici (mergea perfect pe liber, la o secunda dupa de bagam in viteza si dadeam drumul la ambreiaj, murea) mie mi s-a intamplat la mama d..., pe Cheile Gilortului. Foarte fun sa nu iti mai porneasca motorul prin anexele muntilor.

Asta a fost prima data. A culminat cu opriri ale motorului in mers, pentru o fractiune de secunda, asa, din senin, dupa care isi revenea instant.

La mine a fost senzorul de la cric.

Mi-era rusine mie de el cand l-am curatat. Oxidase intr-un mare fel. Bine, nici nu stiu de cate ori a vazut el curatenie acolo.

Verifica si asta. Daca merge greu de tot sau sacadat e un mare semn.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yeah.........!!!!!!

Caucioace noi:

Metzeler Karoo Traveller.

post-442-1217761838_thumb.jpg

post-442-1217761845_thumb.jpg

post-442-1217761852_thumb.jpg

post-442-1217761864_thumb.jpg

post-442-1217761874_thumb.jpg

 

Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc).

Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yeah.........!!!!!!

Caucioace noi:

Metzeler Karoo Traveller.

post-442-1217761838_thumb.jpg

post-442-1217761845_thumb.jpg

post-442-1217761852_thumb.jpg

post-442-1217761864_thumb.jpg

post-442-1217761874_thumb.jpg

 

Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc).

Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine.

 

Super misto arata! Cred ca asta e raspunsul pt gume... dual sport :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yeah.........!!!!!!

Caucioace noi:

Metzeler Karoo Traveller.

post-442-1217761838_thumb.jpg

post-442-1217761845_thumb.jpg

post-442-1217761852_thumb.jpg

post-442-1217761864_thumb.jpg

post-442-1217761874_thumb.jpg

 

Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc).

Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine.

 

Beton! Ce pret ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi s-a smuls pastila din maneta, de la cablul de ambreiaj... Aveti idee cum si unde se poate repara asa ceva? :kiss:

acasa, cu un ciocan de lipit, (pasta degresanta + fludor) si o piulita pt. spita de bicicleta. ai grija inainte sa tai cablul sa-l aranjezi, infasoara-l in scoci sa nu se imprastie.dupa ce ai bagat cablul prin piulita si l-ai cositorit e bine sa-l bati un pic cu ciocanu la cap, sa infloreasca (cablul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarumana, aproape asa am facut. Am luat un cablu de bicicleta mai tapan, la capat l-am trecut printr-o capsa pentru spita de bicicleta si l-am prins cu un surubel cu gaura pentru cablul de frana tot de bicicleta... acum daca se rupe, il pot schimba numaidecat :kiss:

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare

de curand (5 zile) mi-am luat si eu o vaca, yamaha supertenere din 90 31000 km(daca sunt reali cel de sus stie)

de mers merge super ,am fost duminica la o tura spre huedin-belis-tarnita-gilau si s-a comportat exemplar

trebuie sa-i schimb chitul de lant si uleiul

mai are cineva din cluj acest model?

asfalt uscat

 

asa arata vacuta mea

post-29285-1219259692_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...