Sari la conținut

Postări Recomandate

obsesiv revin cu intrebarea...de unde iau cablu de ambreaj pentru supertenere?

 

Incearca la Kaore. Cica aduc piese din Japonia. Eu miam luat segmenti pt yamaha. Totusi, cred ca orice magazin aduce piese pe comanda. Dar astia sunt specializati pe japoneze. Si au si un mecanic japonez :) . Magazinul se afla pe strada Viitorului. De la intersectia Stefan cel Mare cu Lizeanu, o iei spre oras (opus fata de strada Lizeanu). La vreo 500 m, pe dreapta, se afla magazinul. Are un gard de fier galben, parca.

PS Sau ia cablu la metru si incearca sa-l adaptezi. Dar e chinuiala cu pastilele de la capete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu stiu daca la fel de obsesiv citesti si topicul asta ... ca poate ai fi observat ca toata lumea vorbeste aici despre Kedo. Sau ca sa fiu mai concis - www.kedo.de.

multumesc pentru raspuns. de fapt initial intrebasem unde as putea gasi cablu in Bucuresti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Neatza! Ieri am facut ITP-ul la Super Tenere....tzaca poaca...i-am rugat sa mi-l puna si pe cantar, zis si facut. Rezultat?? 236 kg. Cand am plecat de la ei am facut plinul...am mai bagat 24 L de benzen. Acum imi pare rau ca nu am facut asta inainte de itp. Iar se uitau astia de la benzinarie ca vitzeii la poarta noua. Aveau impresia ca am bagat fho 10 L in buzunare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare teneristi !

 

am si eu de curand un Stenere si , in afara de faptul ca ma unge pe suflet cum merge , as avea cateva intrebari vizavi de doua probleme pe care le-am depistat .

 

frana spate nu -mi tinea deloc cum mi-ar fi placut asa ca am incercat in primul rand sa o aerisesc .

prima pedala pe care am dat-o s-a dus pana la fund cu aerisitorul deschis insa apoi strangand la loc si facand pedale ,aceasta nu a mai revenit , mai precis a ramas pistonasul blocat sus in pompa de frana , aceasta nemailucrand sub nici o forma .

aici am inceput demontatul/montat de cateva ori , mai precis pana am innebunit .

probata demontata , manual , pompa lucra, pistonasul lucrand si iesind din pompa aproape dupa fiecare comprimare , montata si conectata la furtune se bloca la fel .

 

am cautat un smirghel foarte fin (o granulatie 2000 ) si am luat la frecat portiunea finala unde se impotmolea si nu voia sa lucreze pistonasul acela (ce are doua garnituri de cauciuc -acestea sunt cele ce se blocheaza in cilindrul pompei).

intr-un sfarsit am reusit sa fac pompa sa lucreze si sa revina aproape pana la capat si cu chiu cu vai am amorsat-o si am reusit sa o fac sa lucreze ca si la inceput dar macar sa nu-mi mai ramana blocata .

 

stiu ca e cam lunguiet ce am scris aici insa nu imi place deloc cum franeaza ,stiu ca este un vapor mare si greu ce nu se va opri precum o sportiva insa as vrea o frana ceva mai prompta .

 

sa fie ovalizat corpul pompei sau garniturile acelea sa fie deformate/umflate .

cred ca daca imi fac timp si mai dau nitel smirghel fin in interiorul pompei ar merge si mai usor acel piston insa ma tem sa nu curga lichid de frana apoi fiind prea larg .

 

cine are vreo idee il rog sa o scrie aici si ii multumesc in avans.

sper sa nu-mi trebuiasca alta pompa !

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea e bine ce-ai facut, sa demontezi pompa si sa umbli cu smirghel...era suficient sa aerisesti cu miscari mai scurte, si eventual sa demontezi etrierul de pe bascula si sa-l tii mai sus ca pompa, ca sa iasa tot aerul.

In general, cind se schimba lichidul de frina, e suficient sa lasi aerisirea deschisa si sa torni lichid in pahar, si toata povestea curge de la sine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

Scuzați-mă că dau buzna aÂşa, dar am Âşi eu o mică durere:

Chiar nu are nimeni un Supertenere in Arad sau in imprejurimi?

Ca daca il testez si-mi place s-ar putea sa-mi cumpar unul

Si ca sa-mi repar gestul nesimtit, puteti sa-mi dati informatiile pe PM

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin august se va vinde una bucata super tenere din 1991

-carburatoare refacute(100-110 si 60-80 in localitate cu pasager ia 4.7-4.8)

-rulmenti la jug schimbati

-rulmenti roti

-kit lantz cu 500 km (acum)

-modificata pe becuri H4

-disc spate nou

-ghidon AFAM heavy duty

-handguards cu insertie de aluminiu

-suport topcase

-e incaltzata cu dunlop trailmax

 

saptamana viitoare comand discuri de 300 mm, neoprene la furca

 

fhun doritor?? motivul e simplu...ma f... in ea de strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taica, Raul sunt (acasa la un prieten si nu mai schimb user-ul). Ma intereseaza pe mine. Vorbim mai tarziu cand ajung acasa.

:lol:

 

 

 

Later edit:

:lol: Raul, sa moara Cici Balerina! Acu' mi-am dat seama care Raul :D . Mai am un preten Raul cu un KTM 640 Adv din 2007 pe care l-am cam ars pe strada si pe forestier cu vaca :D . Credeam ca trece si el pe calea cea dreapta.

Da, man! discutam :D :P

 

neatza, baietzi!!

am iesit cu vaca dupa 3 zile de abstinentza si am obs ca suspensia spate imi scartzaie...m-a tampit zgomotul in 2 ore, cat am fo plecat.

cnd am ajuns...mi s-a excitat spiritul mototehnic si...am lucrat la vaca!!

iete poze

 

din ce am vb cu Cristi_mic...am inteles ca amortizorul meu e matrasit...nu ar trebui sa am o valva pe el.

Raspunsul vine de la stikerul dp ea

Racing shock, baby!!

Editat de Advrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu n-ai vazut ca valva aia e sudata de tzaranul roman/italian ? Of.....ce le-as mai rupe dintii cu patentul la astia care se baga sa "modifice" pe la motoare...

 

PS

Important....la multe ST scirtaie amortizorul spate, si e destul de greu de remediat. De vina e bucsa uniball a prinderii inferioare a amortizorului, la care degripantul/vaselina nu pot ajunge asa simplu pentru ca bucsa respectiva e protejata de semeringuri, iar in timp intra apa pe acolo si incepe sa protesteze.

Solutia e demontarea amortizorului (sau macar a prinderii inferioare), scoaterea semeringurilor si deblocarea bucsei. E vorba de un cilindru de material antifrictiune in care sta o bila prin care trece axul de prindere, si care permite o miscare pe mai multe directii (uniball). Daca piesele astea se gripeaza, axul se invirte direct pe bila si apare uzura, scartait etc.

 

PS 2

Raul, felicitari pentru ideea cu trecerea la ST :P

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amortizor spate de ST demontat! f simplu de dezasamblat, 2 sigurante

:P

povestea cu presiune mare...etc e pescareasca...nu exista modalitate de a umple amortizorul

 

in afara de pistoanele din poza, unul fix, altul mobil, exista o piesa de otel, ca un pahar cu un o-ring care sta deasupra pistonului fix si separa camera cu ulei de o camera cu gaz. Peretii sunt subtiri...maxim 3 mm in carne(cilindrul amortizorului). NU are cum sa aiba presine prea mare. Presupun ca acea camera e la o atmosfera cnd este destinsa si functioneaza ca un tampon. Voi ce ziceti??

Editat de Advrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amortizor spate de ST demontat! f simplu de dezasamblat, 2 sigurante

:bounce:

povestea cu presiune mare...etc e pescareasca...nu exista modalitate de a umple amortizorul

 

in afara de pistoanele din poza, unul fix, altul mobil, exista o piesa de otel, ca un pahar cu un o-ring care sta deasupra pistonului fix si separa camera cu ulei de o camera cu gaz. Peretii sunt subtiri...maxim 3 mm in carne(cilindrul amortizorului). NU are cum sa aiba presine prea mare. Presupun ca acea camera e la o atmosfera cnd este destinsa si functioneaza ca un tampon. Voi ce ziceti??

 

 

revizie terminata! am bagat ulei de furca extra heavy 30 W in el...250 ml

lucreaza f bine, nu balanseaza... :friends: Am gresat articulatiile si...surpriza! Nu mai scartaie suspensia :crack:

parca vad un fan club pe www.xtz750.com :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma dispera vaca!!

 

ajung in poiana, merge brici...

dau sa plec din poiana:

-dau sa pornesc...invarte motorul dar nu o ia...sting farurile...porneste imediat

-bag 1-a, zboara turometrul pe la 7000 de ture(motorul nu se tureaza)...moare.

-ma gandesc la senzorul de la cric...il dezactivez. Face la fel

-pornesc din nou...turez si reusesc sa plec intr-un cilindru manat de 2 rapciugi si o iapa beata. Bine ca e la vale drumul spre casa mea.

comportamentul motorului?? ca si cum n-ar fi...merge intr-un cilindru si intrerupe in draci...intrerupe, nu da rateuri!

am ajuns acasa...am scos cut-off-switch-ul, am urmat pasii din carte...Niente!!

pe neutru se tureaza bine, revine bine, nu intrerupe...doar cnd bag in viteza incepe cosmarul

 

HELP!! in mod sigur e problema electrica, dar nu imi dau seama unde e.

Am verificat si senzorul de la ambreiaj...e ok

 

 

Idei??

 

azi ma inarmez cu spray contact si intru in lupta cu eventuale contacte imperfecte! Scarba cred ca isi ia masa de undeva SAU nu isi ia masa de unde trebuie, JIHAD!!!

 

later edit:

am gasit o izolatie parlita si sub ea....SURPRIZA!! o dioda arsa, exact pe circuitul care imi facea probleme. Acums a vad cu ce o inlocuiesc

 

In caz ca are cineva nevoie de schema electrica

Editat de Advrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma dispera vaca!!

 

ajung in poiana, merge brici...

dau sa plec din poiana:

-dau sa pornesc...invarte motorul dar nu o ia...sting farurile...porneste imediat

-bag 1-a, zboara turometrul pe la 7000 de ture(motorul nu se tureaza)...moare.

-ma gandesc la senzorul de la cric...il dezactivez. Face la fel

-pornesc din nou...turez si reusesc sa plec intr-un cilindru manat de 2 rapciugi si o iapa beata. Bine ca e la vale drumul spre casa mea.

comportamentul motorului?? ca si cum n-ar fi...merge intr-un cilindru si intrerupe in draci...intrerupe, nu da rateuri!

am ajuns acasa...am scos cut-off-switch-ul, am urmat pasii din carte...Niente!!

pe neutru se tureaza bine, revine bine, nu intrerupe...doar cnd bag in viteza incepe cosmarul

 

HELP!! in mod sigur e problema electrica, dar nu imi dau seama unde e.

Am verificat si senzorul de la ambreiaj...e ok

 

 

Idei??

 

azi ma inarmez cu spray contact si intru in lupta cu eventuale contacte imperfecte! Scarba cred ca isi ia masa de undeva SAU nu isi ia masa de unde trebuie, JIHAD!!!

 

later edit:

am gasit o izolatie parlita si sub ea....SURPRIZA!! o dioda arsa, exact pe circuitul care imi facea probleme. Acums a vad cu ce o inlocuiesc

 

In caz ca are cineva nevoie de schema electrica

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Merge vacaaaaaaaaa! am gasit un fir ros care imi atingea de cadru

l-am gasit accidental

:kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

Tocmai am intrat si eu in randu' lumii, si am luat o vacuta de toata frumusetea ( a se citi supertenere, an '93)

Toate bune si frumoase dar problema e ca vacuta nu prea trage, nu se tureaza in treptele III, IV, V si nici la vale nu depaseste 110-120. De consum nu mai vorbesc (am facut plinul pana a ragait si la 200km a tras pe dreapta) . La motor nu pare a se auzi nimic suspect, pe liber se tureaza pana pe rosu, dar la plecarea de pe loc parca o strange cineva de gat.

Rugamintea mea, la cei mai experimentati, e sa imi spuna daca cele descrise mai sus sunt normale, si daca nu, de unde ar trebui sa incep, si pe la ce specialisti ar trebui sa plimb bovina! (apropos, eu sunt din bucuresti)

 

Drumuri umbrite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

Tocmai am intrat si eu in randu' lumii, si am luat o vacuta de toata frumusetea ( a se citi supertenere, an '93)

Toate bune si frumoase dar problema e ca vacuta nu prea trage, nu se tureaza in treptele III, IV, V si nici la vale nu depaseste 110-120. De consum nu mai vorbesc (am facut plinul pana a ragait si la 200km a tras pe dreapta) . La motor nu pare a se auzi nimic suspect, pe liber se tureaza pana pe rosu, dar la plecarea de pe loc parca o strange cineva de gat.

Rugamintea mea, la cei mai experimentati, e sa imi spuna daca cele descrise mai sus sunt normale, si daca nu, de unde ar trebui sa incep, si pe la ce specialisti ar trebui sa plimb bovina! (apropos, eu sunt din bucuresti)

 

Drumuri umbrite!

 

In primul rand felicitari pentru achizitie, s-o stapanesti sanatos si sa ai parte numai de evenimente placute cu ea.

 

In al doilea pentru a-i reda "vlaga", daca zici ca motorul se aude frumos si nu da cu fum sau alte alea se vor urma indeaproape

urmatoarele etape:

 

- in caz ca nu ai manualul de service/intretinere, il iei frumos de pe net: http://www.tanga-moteurs.ro/service/;

- desfacute bujiile si vazuta starea lor (culoarea iti zice si cum a mers motorul - amestec bogat sau sarac), si cel mai bine inlocuite cu unele noi,

mai ales ca nu sunt scumpe; cu ocazia asta se verifica si fisele bujiilor sa nu fie oxidate pe la contacte si eventual se curata;

- dat jos carburatoare si curatate calumea cu decarburol, suflate bine jigloarele, uscate si asamblate la loc iar in ultima instata reglate

ca la carte, a se citi "conform manualului de service";

- vazut in ce stare e filtrul de aer si procedat ca atare: ori suflat bine cu aer la o vulcanizare, ori cel mai bine inlocuit cu unul nou.

 

Asta ar fi de facut in primul rand, rezolva-le si sa vedem care e rezultatul...

 

:kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni,

 

La jumatatea lui aprilie am cumparat Vaca de la Irascibilu'...statuse f multa vreme pe loc, nu-i mai pornea un cilindru, consuma minim 7, avea discul spate ovalizat, suruburile de la etriere blocate(scoase cu bormasina), 2 spite varza, gume vechi si crapate cu care mi-era frica sa ma aplec, placute de frana aproape pe fier si lantul uzat neuniform, rulmentii de la jug si de la roti varza...ghidon stramb si stikere cam...taranesti, cel putin. Fara ITP si asigurare. Motorul era condamnat la

moarte...una nedemna pt o asemenea motocicleta.

Am cumparat-o cu 1300 de euro si m-am pus pe treaba.

Demontata pana la motor, cadru si electrice si a inceput aventura...

 

-Schimbat placute(mai intai distrus set de extractoare si scos suruburile care tineau placutele, in sfarsit), bagat

sintergrip-uri...230 ron

 

schimbat disc spate...bagat de fzr 600 parca

 

schimbat filtre de aer, ulei si bagat Motul 10w 50 7100 factory line

 

schimbati rulmentii de la roti si jug

 

imbracat sea

 

schimbat kit de lant(am gasit filetul de la arbore innebunit si piulita asigurata cu afturi de sudura...am schimbat pinionul de atac si am tras 3 afturi sa asigur piulita pe arbore...alta solutie nu am avut)

 

schimbate gumele

 

schimbat ghidon-bagat un AFAM heavy duty

 

handguards cu insertie aluminiu

 

tuburi emulsoare, o membrana de vacum, cuie, carburatoare reglate

 

becuri h4 incarcate cu xenon(d-alea "ieftine")

 

schimbate camerele fatza si spate

 

schimbate semnalizarile fatza....alea de "dumbo" cu unele mai finutze cu becuri halogen, cred

 

schimbate niturile de plastic de la parbriz cu suruburi de aluminiu...da, alea la 60 ron 8 bucati...cu cele de plastic flencanea

 

suspensia spate: 2 o-ring-uri schimbate si bagat ulei ?tija e ok, simeringul ok

 

gresate toate articulatiile la bascula

 

schimbate mansoanele de la ghidon

 

schimbat oglinzile

 

Acum vreau sa ii schimb discurile fatza cu unele de 300 mm, ca ale lui Cristi_mic, alti bani, alta distractie

 

cost total?? mi-e si frica sa fac totalul

Sincer, a meritat sa bag atatea in ea, sa o aduc pe linia d plutire

 

Le multumesc celor care m-au ajutat cu experienta lor; Va multumesc, Cristi_mic, Iulian Florea, NFTL, scuze ca v-am stresat cu atatea telefoane!!

 

 

Acum, cu parere de rau, o pun la vanzare.... Nu mai am timp de ture lungi si vreau sa imi cumnpar un WR-F 400, sa ma intorc la vechea mea obsesie....noroaie extremale si injuraturi prin vai si printre boscheti...

Scorul este 2000 de euro in starea actuala...si va creste la 2200 daca apuc sa schimb discurile.

In banii astia intra si o geaca de enduro-touring, o casca de cross 61-64, o pereche de manusi de touring, o pereche de pantaloni de touring xl si un schimb de ulei pt vaca, sa nu o neglijam

 

si acum poze dupa cosmetizare....

 

 

 

Before

 

 

 

And after

 

 

 

 

 

 

 

Se incumeta cineva sa devina noul proprietar al vacii?? :kali:

 

 

P.S: daca apare cineva la teste are voie sa ii faca ORICE, in limitele bunului simt, desigut...daca doreste o putem demonta la cadru, motor si electrica daca are curiozitati. NU am nimic de ascuns si vreau sa ajunga la cineva care o sa aiba grija de ea...e copilul meu, eu am salvat-o

 

+ cizme de enduro Sinisalo Tech nr 43, mai au viata in ele si m-au servit cu loialitate...pana o dau cred ca imi schimb cizmele...

deci, vaca+ echipament....ochelari nu am de dat...

Editat de Advrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UN SFAT PENTRU POSESORII DE SUPER TENERE:

 

Poate ma repet, dar e ceva vital (si cred ca e valabil la alte moto)

 

tubul de prea-plin de la vasul de expansiune deverseaza antigel chiar in fata rotii. Nu cred ca vreti sa patiti ca mine si sa experimentati un derapaj pe antigel...mutati furtunasul undeva in lateralul rotii. Uneori nu ai a doua sansa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit de lansarea unui nou super tenere? deja lansat micul tenere-ul, cred ca e posibil sa apara si o noua versiune super tenere.

 

stiti ceva? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit de lansarea unui nou super tenere? deja lansat micul tenere-ul, cred ca e posibil sa apara si o noua versiune super tenere.

 

stiti ceva? :P

 

Mai multe am citit pe forumurile de afara.

Super Tenere-ul nou va avea un motor de 1200 cmc si aproximativ 120 de cp conform zvonurilor. Deci BMW GS 1200 ar putea avea un concurent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai multe am citit pe forumurile de afara.

Super Tenere-ul nou va avea un motor de 1200 cmc si aproximativ 120 de cp conform zvonurilor. Deci BMW GS 1200 ar putea avea un concurent.

 

Zvonuri, nimic concret. Daca ii pun tot motor facut de italieni... BMW nu o sa aiba concurent. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e cineva interesat de o sa pt Yamaha XTZ 750 am luat de pe ebay cu 35 Euro si ma costat 15 Euro transportul...dar intre timp am vandut Super Tenere-ul meu.Deci vand sa super tenere 50 Euro.Rel. la: 0721/522.633 Brasov

post-12060-1215327027_thumb.jpg

post-12060-1215327074_thumb.jpg

post-12060-1215327085_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni,

 

La jumatatea lui aprilie am cumparat Vaca de la Irascibilu'...statuse f multa vreme pe loc, nu-i mai pornea un cilindru, consuma minim 7, avea discul spate ovalizat, suruburile de la etriere blocate(scoase cu bormasina), 2 spite varza, gume vechi si crapate cu care mi-era frica sa ma aplec, placute de frana aproape pe fier si lantul uzat neuniform, rulmentii de la jug si de la roti varza...ghidon stramb si stikere cam...taranesti, cel putin. Fara ITP si asigurare. Motorul era condamnat la

moarte...una nedemna pt o asemenea motocicleta.

Am cumparat-o cu 1300 de euro si m-am pus pe treaba.

Demontata pana la motor, cadru si electrice si a inceput aventura...

 

-Schimbat placute(mai intai distrus set de extractoare si scos suruburile care tineau placutele, in sfarsit), bagat

sintergrip-uri...230 ron

 

schimbat disc spate...bagat de fzr 600 parca

 

schimbat filtre de aer, ulei si bagat Motul 10w 50 7100 factory line

 

schimbati rulmentii de la roti si jug

 

imbracat sea

 

schimbat kit de lant(am gasit filetul de la arbore innebunit si piulita asigurata cu afturi de sudura...am schimbat pinionul de atac si am tras 3 afturi sa asigur piulita pe arbore...alta solutie nu am avut)

 

schimbate gumele

 

schimbat ghidon-bagat un AFAM heavy duty

 

handguards cu insertie aluminiu

 

tuburi emulsoare, o membrana de vacum, cuie, carburatoare reglate

 

becuri h4 incarcate cu xenon(d-alea "ieftine")

 

schimbate camerele fatza si spate

 

schimbate semnalizarile fatza....alea de "dumbo" cu unele mai finutze cu becuri halogen, cred

 

schimbate niturile de plastic de la parbriz cu suruburi de aluminiu...da, alea la 60 ron 8 bucati...cu cele de plastic flencanea

 

suspensia spate: 2 o-ring-uri schimbate si bagat ulei ?tija e ok, simeringul ok

 

gresate toate articulatiile la bascula

 

schimbate mansoanele de la ghidon

 

schimbat oglinzile

 

Acum vreau sa ii schimb discurile fatza cu unele de 300 mm, ca ale lui Cristi_mic, alti bani, alta distractie

 

cost total?? mi-e si frica sa fac totalul

Sincer, a meritat sa bag atatea in ea, sa o aduc pe linia d plutire

 

Le multumesc celor care m-au ajutat cu experienta lor; Va multumesc, Cristi_mic, Iulian Florea, NFTL, scuze ca v-am stresat cu atatea telefoane!!

 

 

Acum, cu parere de rau, o pun la vanzare.... Nu mai am timp de ture lungi si vreau sa imi cumnpar un WR-F 400, sa ma intorc la vechea mea obsesie....noroaie extremale si injuraturi prin vai si printre boscheti...

Scorul este 2000 de euro in starea actuala...si va creste la 2200 daca apuc sa schimb discurile.

In banii astia intra si o geaca de enduro-touring, o casca de cross 61-64, o pereche de manusi de touring, o pereche de pantaloni de touring xl si un schimb de ulei pt vaca, sa nu o neglijam

 

si acum poze dupa cosmetizare....

 

 

 

Before

 

 

 

And after

 

 

 

 

 

 

 

Se incumeta cineva sa devina noul proprietar al vacii?? :kiss:

 

 

P.S: daca apare cineva la teste are voie sa ii faca ORICE, in limitele bunului simt, desigut...daca doreste o putem demonta la cadru, motor si electrica daca are curiozitati. NU am nimic de ascuns si vreau sa ajunga la cineva care o sa aiba grija de ea...e copilul meu, eu am salvat-o

 

+ cizme de enduro Sinisalo Tech nr 43, mai au viata in ele si m-au servit cu loialitate...pana o dau cred ca imi schimb cizmele...

deci, vaca+ echipament....ochelari nu am de dat...

 

 

 

VANDUT!! noul proprietar este vis-a-vis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...