cristi-mic Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 Taie si tu gitul la o sticla de plastic de 1 litru si pastreaza-l ca palnie, pliat undeva pe sub sea sau pe unde ai loc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Intrebare: cum mama zbengii completez ulei? Ca fara palnie nu am reusit nicicum sa nimeresc gaura ???? ce a spus si cristi-mic e bun stai prost cu simtu? sanatate p.s. se tine dracos dominatorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Pai se tine... Stii cum se zice: "obrazu subtire cu bani grei se tine". La cati bani am bagat in el - cred si io ca se tine bine. Adica axu cu came + culbutorii noi originali, 380 E, apoi am schimbat o piesa la pornire + 2 garnituri + aparatoarele de la telescopul fata (cu ocazia asta am constatat ca telescoapele sunt uscate uscate, nu pierde nici gram de ulei din telescoape pe la semeringuri!), iarasi 120 Euro... Plus ca am pus cauciuce noi-noute pe el, 1,7 + 2,2 milioane... nu mai vorbesc de bujie noua, filtru aer si ulei noi-noute, ulei schimbat.... Asa ca trebe sa mearga, n-are incotro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 cablu de kilometraj ~ melc la ceva vreme dupa ce l-am luat ... mi s-a stricat kilometrajul. probabil e de la melc, pentru ca am incercat cablul (adica la o vizita la el mao mi-a desfacut cablul de jos de la roata si l-a invartit si imi indica). mentionez ca la distanta mai indica ceva, cam 50% din real, la viteza nimic. are cineva idee ce ar trebui sa fac? merita sa desfac melcul si ... sa ma uit la el poate are ceva sarit? sau trebuie sa iau altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 exact aceeasi problema o am si eu; al meu nu mai merge deloc. e ceva inainte de inceputul cablului de kilometraj (restu am verificat) we alalalt o sui pe cric si ii scot roata sa o studiez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 exact aceeasi problema o am si eu; al meu nu mai merge deloc. e ceva inainte de inceputul cablului de kilometraj (restu am verificat) we alalalt o sui pe cric si ii scot roata sa o studiez. ok ... daca iti raman piese sau nu mai stii cum sa le pui la loc dai un semn (am vazut ca esti in bucuresti) si vin si eu cu a mea sa o desfacem ca sa avem model :-) poate le dam de cap si eu m-am gandit sa dau roata jos ... dar inca nu mi-am facut destul curaj - de asta am zis sa intreb inainte daca are rost sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 12, 2006 Autor Share Postat Iulie 12, 2006 Dati jos rotile si nu va mai invartiti atata dupa coada. E o operatiune curenta pe care tb sa stie sa o faca oricine. Daca e de vina pinionul de plastic de la roata, pregatiti-va sa cotizati cca 1 milion la reprezentanta. pana va pregatiti, daca nu e distrus total, luati un cutter, indepartati plasticul storcit dintre dinti(rectificati ce a mai ramas din dinti) , dupa care radeti cca 2 mm cu cutterul din partea laterala care nu vine spre roata, ca sa se aseze mai adanc. innecati-l in vaselina curata. In cel mai rau caz tot nu va merge, dar sunt sanse sa calce partial si sa mai mearga pana faceti rost de altul. La mine la vaca a mers smecheria si de 2000 km inca merge. p.S. faza cu banalul pinion de plastic care costa 1 milion e de tot rahatul, stiu. Dar deh..daca ne-au trebuit japoneze La o comunista de 1 mil schimbi setul de pistoane cu segmenti cu tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Dati jos rotile si nu va mai invartiti atata dupa coada. E o operatiune curenta pe care tb sa stie sa o faca oricine. Daca e de vina pinionul de plastic de la roata, pregatiti-va sa cotizati cca 1 milion la reprezentanta. pana va pregatiti, daca nu e distrus total, luati un cutter, indepartati plasticul storcit dintre dinti(rectificati ce a mai ramas din dinti) , dupa care radeti cca 2 mm cu cutterul din partea laterala care nu vine spre roata, ca sa se aseze mai adanc. innecati-l in vaselina curata. In cel mai rau caz tot nu va merge, dar sunt sanse sa calce partial si sa mai mearga pana faceti rost de altul. La mine la vaca a mers smecheria si de 2000 km inca merge. p.S. faza cu banalul pinion de plastic care costa 1 milion e de tot rahatul, stiu. Dar deh..daca ne-au trebuit japoneze La o comunista de 1 mil schimbi setul de pistoane cu segmenti cu tot Multumim (inca o data) Axa ... pe mine unul m-ai incurajat indeajuns cat sa ma apuc ... cum am putin timp. pana la urma mie nu imi era de viteza neaparat ... dar cand o fi sa o vand si o sa ma intrebe potentialii cumparatori daca kilometrajul e real ... ce le zic? @ser79ban ne incumetam? eu depind de sculele unui prieten zzr-ist asa ca nu pot sa zic exact cand ma apuc, dar cand ma apuc vreau sa o fac pe indelete - poate fac si poze ... before and after Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 Mda ... revin la primele probleme din topic... Am luat pt. o prietena ieri in Dominator....Pret bun, merge finut/fainut 1.Acum care e buba...cam aceeasi (cred eu) cu care a deschis Axa topicul... De pornit porneste usor...sta la relanti la 1400 Dar, cand mergi cu ea si incetinsesti brusc scade turatia...cam la 1000 ture De murit nu mi-a murit inca...dar asa jos sta ... si dupa ce il accelerezi pe loc de cateva ori, urca iar la 1400 si sta acolo...oricat Dar daca plec cu el aceeasi buba... Tot de la Flansa de admisie sa fie...? Si asta unde e situata? 2.Cat ar trebui sa arate vitezometru la 5000 ture intr-a 5-a? Am impresia ca fura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 raspund la a 2 a problema la 100km/h are cam 4200 ture deci ai un punct dupa care poti sa te ghidezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Dati jos rotile si nu va mai invartiti atata dupa coada. E o operatiune curenta pe care tb sa stie sa o faca oricine. Daca e de vina pinionul de plastic de la roata, pregatiti-va sa cotizati cca 1 milion la reprezentanta. pana va pregatiti, daca nu e distrus total, luati un cutter, indepartati plasticul storcit dintre dinti(rectificati ce a mai ramas din dinti) , dupa care radeti cca 2 mm cu cutterul din partea laterala care nu vine spre roata, ca sa se aseze mai adanc. innecati-l in vaselina curata. am dat jos roata, si problema era la piesa de plastic, dar nu la zimtii cu care antreneaza cablul .. ci in partea cealalta unde sunt 2 dinti cu ajutorul carora roata invarte melcul ... acei dinti erau rosi cam 1 mm. Pe scurt am facut cam asa: adus la nivel dintii indepartand 1 mm din dinti ... bagat saiba de plastic in partea dinspre cablu - care sa suplineasca raderea acelui 1 mm de la dinti. Bag poze - o poza face cat 1000 de cuvinte. Concluzia este ca dupa operatie kilometrajul a luat-o din loc ... si indica si bine. Pentru ca nu putea sa fie totul roz ... intre doua tigari am zis sa mai strang suruburile ... si am rupt un surub de la capacul de la motor ... pe unde a inceput sa curga ulei - dar asta este alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mercury Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 am participat si eu la operatiunea descrisa mai sus... vreau sa adaug ca si in acest caz, inecarea in vaselina e necesara... PS: imi pare rau pt surubul tau (mai bine nu te lasam sa iti strangi shuruburile )... ziceai ca te uiti in carte sa vezi ce tzine... ai aflat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Am patit'o si eu,eram asa de mirat cum dracu' am 20 la ora cand simteam ca zbor de pe ea. Vreau si eu turele pt 50 , 70 si 90,va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 pt 50- in treapta 4 cam 2500 ture pt 70 in 4 cam 3500 ture pt 90 in 5 cam 4000 ture is relative ....plus/ minus 1oo ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 pt 50- in treapta 4 cam 2500 ture pt 70 in 4 cam 3500 ture pt 90 in 5 cam 4000 ture is relative ....plus/ minus 1oo ture Poti s'o tii in 2500?!?!?!?!??? Eu imi aminteam ca 70 era pe la 3300 Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 daca e drumul drept adica sa nu fie in rampa mai merge dar in general merg la 50 km/ h cu treapta 3 dar nu mai tin minte ce ture am si de asta am zis is cu aproximatie daca vrei ma uit azi atent si iti zic da' ma tem sa merg cu 90 sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 M'am dat pe ploaie,a mers superbine,am facut o pauza mai lunga,30 min,a pornit,1a,moare si n'a mai vrut sa porneasca,era sa omor si bateria.La ce bani e un CDI?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 da esti sigur ca e cdi-ul? din cate stiu eu cam 150 euro dar nu e oficial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 /index.php?showtopic=56640 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pragmatik Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 Mda ... revin la primele probleme din topic... Am luat pt. o prietena ieri in Dominator....Pret bun, merge finut/fainut 1.Acum care e buba...cam aceeasi (cred eu) cu care a deschis Axa topicul... De pornit porneste usor...sta la relanti la 1400 Dar, cand mergi cu ea si incetinsesti brusc scade turatia...cam la 1000 ture De murit nu mi-a murit inca...dar asa jos sta ... si dupa ce il accelerezi pe loc de cateva ori, urca iar la 1400 si sta acolo...oricat Dar daca plec cu el aceeasi buba... Tot de la Flansa de admisie sa fie...? Si asta unde e situata? 2.Cat ar trebui sa arate vitezometru la 5000 ture intr-a 5-a? Am impresia ca fura... ia baga ochiu' si ia-le pe rand succes! NX650_D_Section_4__Fuel_system.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 ia baga ochiu' si ia-le pe rand succes! Si eu am patit asa si nu era crapata flansa de admisie. Problema era de la filtrul de aer. Dupa o curatare temeinica problema a disparut de tot. Recomand flitrele K&N. (doar 37E la Louis) Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 Si eu am patit asa si nu era crapata flansa de admisie. Problema era de la filtrul de aer. Dupa o curatare temeinica problema a disparut de tot. Recomand flitrele K&N. (doar 37E la Louis) Noroc cam da de la filtru e am patit-o pana ce am schimbat filtrul relantiul dupa ce se infierbanta creste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 14, 2006 Share Postat August 14, 2006 Pt posesorii de Domi : am o oferta de dominator fara acte la pret f bun,ideea e ca nu'mi permit sa'l iau tot,contactati'ma pe PM si poate ne combinam sa'l luam impreuna si vedem care ce piese vrea/ia. In alta ordine d eidei : ce viteza are la 7000-7200 de ture intr'a 5a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Pt posesorii de Domi : am o oferta de dominator fara acte la pret f bun,ideea e ca nu'mi permit sa'l iau tot,contactati'ma pe PM si poate ne combinam sa'l luam impreuna si vedem care ce piese vrea/ia. In alta ordine d eidei : ce viteza are la 7000-7200 de ture intr'a 5a? Cu Dominatorul pentru piese nu zic nimic inca. Maine particip la o licitatie pt un SZR660 si daca il iau n-o sa mai am nici un cent. Daca nu, dau pm! (din ce an este cel fara acte???) Cu viteza... din cate imi aduc io aminte in treapta cinci la 7000-7200rpm ai aprox. 160 km/h! In alta ordine de idei pe 23 august tre sa fac identificarea la al meu si tare as avea nevoie de un stop (geamul) ca al meu e franjuri. Am vb cu Serban si a zis ca ma ajuta... dar io mai arunc o intrebare... E pentru cateva ore, cat duc capra la RAR si inapoi. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 In alta ordine de idei pe 23 august tre sa fac identificarea la al meu si tare as avea nevoie de un stop (geamul) ca al meu e franjuri. Am vb cu Serban si a zis ca ma ajuta... dar io mai arunc o intrebare... E pentru cateva ore, cat duc capra la RAR si inapoi. Multumesc! daca o sa ai nevoie pot sa te ajut eu numai sa imi spui o zi doua inainte sa stabilim ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.