Maniax Postat Martie 7, 2005 Share Postat Martie 7, 2005 Am o oferta destul de tentanta pentru o honda cx 500 si lansez o intrebare posesorilor si cunoscatorilor despre plusurile si minusurile modelului. Va rog daca aveti ceva informatii ziceti si mie, sa stiu macar la ce ma-nham. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Martie 8, 2005 Share Postat Martie 8, 2005 Sincer e cam veche si piese OHA. Cam toate cu X in coada de la Honda sunt limited edition. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 8, 2005 Share Postat Martie 8, 2005 Salut! Din cate stiu, e un model fiabil, dar cam vechi....prima data cand am vazut asa ceva am ramas profund impresionat.E singurul V cu arbore longitudinal pe care l-am vazut inafara de Guzzi... Am citit mai de mult despre un cuplu care a facut turul lumii cu asa ceva, asta spune multe despre model. Din pacate la noi nu cred sa gasesti prea usor piese de schimb, sunt destul de rare, si fiind un motor de 15 ani sau mai vechi va avea nevoie de cate ceva din cand in cand. Daca oferta e buna pt un motor in firea lui, nu alergat si carpit pe la noi, atunci eu zic ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat Martie 8, 2005 Share Postat Martie 8, 2005 Motor foarte fiabil, cardanul am aflat dupa un an ca trebuie verificat uleiul, nu stiam Singura problema in aproape 3 ani cu un CX a fost presetupa care s-a dus si m-am trezit cu apa in ulei ... s-a remediat in 2 ore dupa ce am cumparat garniturile de pe mosilor. In rest trage chiar bine pentru un 500, are cuplu suficient sa te simti bine chiar daca e mai mamaie asa. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Martie 8, 2005 Share Postat Martie 8, 2005 M-am interesat indeaproape de un exemplar, am citit tot ce se putea citi despre model, am informatii cu duiumul. Exista site-uri de maniaci pe net, tot ce am reusit sa aflu ca daca au exemplare in buna stare (si majoritatea sunt), nici unul din actualii posesori nu vor sa renunte la ele nici in ruptul capului. Ca fapt divers, pe un International Honda Registry (site australian) singurii care voiau sa-si dea CX-urile erau cei care le-au luat distruse si le dadeau ca piese. Si erau cateva sute de proprietari care au postat. Fiabilitatea lor este foarte bine cotata, se zice ca duc cu bine mult peste suta de mii de kilometri. Personal am fost foarte aproape de a achizitiona unul, singurul motiv pentru care am renuntat a fost ca am gasit ceva mai mic (mai jos) inainte de a reusi sa ma sincronizez cu proprietarul (nu sunt cine stie ce inalt si mi-am si iesit din mana, imi era mai greu sa o manuiesc). Exemplarul pe care l-am vazut eu e in stare faina, din cate am putut sa-mi dau seama, si am fost cu un meserias in motoare. Daca vrei informatii suplimentare, da un PM sau un mail (zoli@cda.ro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Martie 8, 2005 Share Postat Martie 8, 2005 (editat) Nu este deloc limited edition, la 50 CP nu cred ca e cazul sa zici ca e limited. AU fost si modele pentru piata germana, cu limitare, da' pe la noi nu am vazut asa ceva. CX e precursorul lui VT, are mai multe variante (A, B, C, E, T), varianta C (chopper) si E (naked-street) si (T) turbo. Turbo a fost baza de incercare a foarte multe tehnologii, a fost generatoarea a peste 200 de inventii, dar nu e neaparat cel mai reusit model. Modelul E e foarte bine cotat, e cel mai evoluat din familie, are telescop spate central, ca una din chestiile deosebite, idee preluata de la modelele de curse a Honda. Editat Martie 8, 2005 de f_zoltan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 9, 2005 Share Postat Martie 9, 2005 Stiu si eu una,o tot vedeam parcata pe Stirbey Voda,la trustul Carpati,sau ce-o mai fi acum,acolo.O tot vad de citiva ani...keeps going,and going....de piese nu-ti face probleme,exista si ebay-ul...eu pt. a mea (are 20 ani!) de-acolo imi tot iau. Costa putzin,n-ai vama,doar ca te costa transportu' si trimisu' banilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Martie 9, 2005 Share Postat Martie 9, 2005 (editat) Darian, vad ca tu posezi modelul complementar, cel cu motorul longitudinal, nu transversal. Inseamna ca stii ce vorbesti Tot un VTwin cu racire cu apa este. Editat Martie 9, 2005 de f_zoltan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 11, 2005 Share Postat Martie 11, 2005 Da, stiu de ce motor vorbesc...CX-ul are motoru' k Moto Guzzi.Am trecut si azi pe-acolo,in cladirea aia e acum SAPARD,pe Stirbey Voda.Probabil ca acolo lucreaza proprietarul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat Martie 18, 2005 Share Postat Martie 18, 2005 M-am interesat indeaproape de un exemplar, am citit tot ce se putea citi despre model, am informatii cu duiumul. Exista site-uri de maniaci pe net, tot ce am reusit sa aflu ca daca au exemplare in buna stare (si majoritatea sunt), nici unul din actualii posesori nu vor sa renunte la ele nici in ruptul capului. Ca fapt divers, pe un International Honda Registry (site australian) singurii care voiau sa-si dea CX-urile erau cei care le-au luat distruse si le dadeau ca piese. Si erau cateva sute de proprietari care au postat. Fiabilitatea lor este foarte bine cotata, se zice ca duc cu bine mult peste suta de mii de kilometri. Personal am fost foarte aproape de a achizitiona unul, singurul motiv pentru care am renuntat a fost ca am gasit ceva mai mic (mai jos) inainte de a reusi sa ma sincronizez cu proprietarul (nu sunt cine stie ce inalt si mi-am si iesit din mana, imi era mai greu sa o manuiesc). Exemplarul pe care l-am vazut eu e in stare faina, din cate am putut sa-mi dau seama, si am fost cu un meserias in motoare. Daca vrei informatii suplimentare, da un PM sau un mail (zoli@cda.ro) Nu este deloc limited edition, la 50 CP nu cred ca e cazul sa zici ca e limited. AU fost si modele pentru piata germana, cu limitare, da' pe la noi nu am vazut asa ceva. CX e precursorul lui VT, are mai multe variante (A, B, C, E, T), varianta C (chopper) si E (naked-street) si (T) turbo. Turbo a fost baza de incercare a foarte multe tehnologii, a fost generatoarea a peste 200 de inventii, dar nu e neaparat cel mai reusit model. Modelul E e foarte bine cotat, e cel mai evoluat din familie, are telescop spate central, ca una din chestiile deosebite, idee preluata de la modelele de curse a Honda. Doua chestii, am 1.70 si imi era cam mica (cel putin la picioare) ... ce-i drept am avut versiunea C (care e Custom de fapt) ... avea vreo 80k cand a plecat de la mine ... acum are peste suta de mii si inca functioneaza fara probleme (doar setul a fost schimbat pe la 90k) ... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walker Postat Septembrie 20, 2005 Share Postat Septembrie 20, 2005 Sunt un innebunit al motoarelor BIG,dar incepand cu anii '85 nu am avut parte decat de un CZ 175,IJ PLANETA 5 ,IJ PLANETA5 (cu genti turnate),iar acum de o saptamana am ce mi-am dorit: HONDA CX500. Am urmarit de mult acest motor, dar din probleme financiare nu am reusit......Acum sunt ft. multumit, e un vis realizat......Eu sunt multumit, am cumparat-o doar cu acte vamale (platite) si sper sa o pot omologa. E un model ft. robust fiabil si nu mai spun despre PUTERNIC. Poate ma poate ajuta cineva cu lamuriri despre omologarea artizanala, ca nu stiu, am inteles ca trebuie sa ajung la capitala.....Mi-ar parea rau sa n-o pot inhama pe drumurile publice.Astept un raspuns si mai caut: BORD DE CXsi CAPACUL de la baterie. Mi-ar placea sa mai aud impresii PRO si CONTRA despre CX......... Sper ca la anul sa pot ajunge si la intruniri ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Septembrie 21, 2005 Share Postat Septembrie 21, 2005 Pe mine ma atras asa de mult acest motor ca doua au ajuns in garaj. Am un CX650 Turbo care a fost productie f. limitata si i-am ajustat valvele singur fara probleme. Este cu injectie benzina si un turbocharger destul de puternic. De curand sa adaugat un GL500 care este de fapt CX500 dar cu aranjamentul de touring. Culmea este ca pe amandoua le-am luat de la ofiteri de politie si preturile au fost ridicole. Un motor ff. fiabil si usor de lucrat la el. La munte, pe serpentine are oarecum putere redusa in comparatie cu restul motoarelor dar e o placere sa merg cu ele. Aici s-au vandut ff multe in ani 80 si piese se gasesc destul de usor. Pacat ca nu se mai produce. Honda a trecut la ST1100 acuma dar sunt 4 cilindri nu 2. Upps GL500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 /index.php?showtopic=26859 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 Am mers pe o chestie deasta a unui amic. Intre timp a vandut-o si si-a luat motocicleta (GSX 550). Este foarte ampla, pozitie destinsa si pentru cei mai inalti, saua e super, foarte lata si confortabila, stabila bla bla, usor de condus (a fost motocicleta de politie in america) sunetul tobelor e super mai ales cand esti pe ea si accelerezi, cam batraneasca totusi pentru gusturile mele. Cea ce ma enerveaza ca la toate motocicletele mai vechi (am avut si eu o Yamaha XZ 400) e pneul spate foarte ingust si jambele deasemenea f inguste (nu stiu ce era in capul lor acum 20 de ani) - astea doua strica aspectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 Am mers pe o chestie deasta a unui amic. Intre timp a vandut-o si si-a luat motocicleta (GSX 550). Este foarte ampla, pozitie destinsa si pentru cei mai inalti, saua e super, foarte lata si confortabila, stabila bla bla, usor de condus (a fost motocicleta de politie in america) sunetul tobelor e super mai ales cand esti pe ea si accelerezi, cam batraneasca totusi pentru gusturile mele. Cea ce ma enerveaza ca la toate motocicletele mai vechi (am avut si eu o Yamaha XZ 400) e pneul spate foarte ingust si jambele deasemenea f inguste (nu stiu ce era in capul lor acum 20 de ani) - astea doua strica aspectul. jambele furcii fatza sau jentzile rotzilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 jambele furcii fatza sau jentzile rotzilor? Ambele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 Walker, ca model ai luat o scula tare faina. Vechiutza, dar foarte fiabila si rezistenta. Evident depinde si de starea exemplarului, dar in lume sunt cluburi de CX-GL, intalniri specializate, e misto... Daca vrei, iti dau niste adrese de web. Documentatie, sfaturi si alte de astea gasesti garla, cu conditia sa te descurci cu engleza, eventual germana. Stii ca nemtii alinta CX ca Gullepumpe(pompa de vidanja)? Se pare ca instalatia de racire e asa de bine facuta ca poate sa faca fata si ca pompa de materiale mai putin lichide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 Pe mine ma atras asa de mult acest motor ca doua au ajuns in garaj. Am un CX650 Turbo care a fost productie f. limitata si i-am ajustat valvele singur fara probleme. Este cu injectie benzina si un turbocharger destul de puternic. De curand sa adaugat un GL500 care este de fapt CX500 dar cu aranjamentul de touring. Culmea este ca pe amandoua le-am luat de la ofiteri de politie si preturile au fost ridicole. Un motor ff. fiabil si usor de lucrat la el. La munte, pe serpentine are oarecum putere redusa in comparatie cu restul motoarelor dar e o placere sa merg cu ele. Aici s-au vandut ff multe in ani 80 si piese se gasesc destul de usor. Pacat ca nu se mai produce. Honda a trecut la ST1100 acuma dar sunt 4 cilindri nu 2. Upps GL500 salut andrei. mai ai gl -ul de 500?mai spune si tu ceva despre el.mai pune poze... hai numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 cx-ul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 cx-ul meu... salut ,draga pink,nu ne-am mai auzit demult...acum vad ,ai motorul de pe cx 500e...am mers cu doua ,chiar cu 3 tipuri de cx...asta euro are ceva vina...mai spune si tu cite ceva despre ea,eu sunt aici si te ascult mai ai tot carburatoarele de gs?citi mai rontaie la suta?...numai bine ,pink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 (editat) Salve! A mea e un hibrid cu vreo 85% Cx 500E; tot cu carb. de GS (multumesc prietenilor) da' n-am mai mers cu ea ca nu i-am schimbat garniturile si imi cam pierd uleiul la drum lung si in plus am luat teapa cu nr. si mai trebuie sa le astept cica vreo saptamana sau doua. Editat Februarie 18, 2007 de PinkHelmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 salve. (ca sa nu mai fac alt topic) in afara de : fata 3.25H 19 4PR spate 4.00-18 64S (adica asa cum scrie in talon) ce alte dimensiuni de pneuri se potrivesc ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 salve. (ca sa nu mai fac alt topic) in afara de : fata 3.25H 19 4PR spate 4.00-18 64S (adica asa cum scrie in talon) ce alte dimensiuni de pneuri se potrivesc ? multumesc ce cx ti-ai luat , de unde , pune si poze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Hai sa mai vedem cine mai are cx si ce modificari a facut sau are de gand sa faca . Eu am modelul E -Marius 0724 296 269Constanta Mai este un CX C in Slobozia a lui Adi care are roata pe 15 pe spate ; pe langa alui Adi(pink)si al meu mai este unul in zona C-ta model A sau B negru .; Papasito de pe net care are vreo 3 bucati si un GL 500.; Inca unul prin moldova al lui Dan (cred ca este cel ce cauta bord) Am mai vazut unul alb in Bacau in urma cu vreo 2-3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Hai sa mai vedem cine mai are cx si ce modificari a facut sau are de gand sa faca . Eu am modelul E -Marius 0724 296 269Constanta Mai este un CX C in Slobozia a lui Adi care are roata pe 15 pe spate ; pe langa alui Adi(pink)si al meu mai este unul in zona C-ta model A sau B negru .; Papasito de pe net care are vreo 3 bucati si un GL 500.; Inca unul prin moldova al lui Dan (cred ca este cel ce cauta bord) Am mai vazut unul alb in Bacau in urma cu vreo 2-3 ani. pune si tu poze si mai zi-ne cite ceva despre model.....sunt multi iubitori de cx500.... sau 650...ia zi la modelul e , merge pe spate cauciuc mai lat decit cel original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.