Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

 

De aproximativ 2 luni sunt si eu posesorul unei motociclete Suzuki GS 500 F :haha:

Am avut deja partea mea de peripetii de incepator :what:, plus ceva mici reparatii de facut la moto (carburatie, filtru aer / ulei).

 

Pana acum am parcurs o mica parte din topic-ul acesta si am aflat raspunsuri la multe din curiozitatile mele sau la diverse intrebari. Va multumesc la toti cu ocazia aceasta!

 

Recent, am dat insa de o noua duda: se aude un sunet ciudat de la motor :rock: - si in mers si cand sta pe loc, dar nu intotdeauna..

Ca o statistica: apare la 1 din 3 porniri ale motocicletei (porniri cu pauze intre ele). L-am auzit atunci cand motorul era atat cald cat si rece, deci nu pare sa fie legat de asta.

Atasez o inregistrare, poate stie cineva exact de la ce este.

 

Trebuie sa recunosc ca sunt cam praf la partea de mecanica, dar vreau sa invat sa pot face singur macar cateva verificari sau ajustari de baza.

Movie.wmv

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

De aproximativ 2 luni sunt si eu posesorul unei motociclete Suzuki GS 500 F :10:

Am avut deja partea mea de peripetii de incepator :haha:, plus ceva mici reparatii de facut la moto (carburatie, filtru aer / ulei).

 

Pana acum am parcurs o mica parte din topic-ul acesta si am aflat raspunsuri la multe din curiozitatile mele sau la diverse intrebari. Va multumesc la toti cu ocazia aceasta!

 

Recent, am dat insa de o noua duda: se aude un sunet ciudat de la motor :rock: - si in mers si cand sta pe loc, dar nu intotdeauna..

Ca o statistica: apare la 1 din 3 porniri ale motocicletei (porniri cu pauze intre ele). L-am auzit atunci cand motorul era atat cald cat si rece, deci nu pare sa fie legat de asta.

Atasez o inregistrare, poate stie cineva exact de la ce este.

 

Trebuie sa recunosc ca sunt cam praf la partea de mecanica, dar vreau sa invat sa pot face singur macar cateva verificari sau ajustari de baza.

Exact acelasi sunet il am si eu.Un fel de balanganeala ciudata care apare imediat dupa pornire(la mine de obicei la cald).Nu este din motor ci din cutia de viteze( oare asta schimba cu ceva datele problemei? :what: ).Mai multe nu stiu.Poate daca am timp iarna asta dau jos cutia si vad ce se intampla.A mea tocmai face 10.000 km. Zgomotul persista fara sa ia amploare de la 5000 km.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact acelasi sunet il am si eu.Un fel de balanganeala ciudata care apare imediat dupa pornire(la mine de obicei la cald).Nu este din motor ci din cutia de viteze( oare asta schimba cu ceva datele problemei? :rock: ).Mai multe nu stiu.Poate daca am timp iarna asta dau jos cutia si vad ce se intampla.A mea tocmai face 10.000 km. Zgomotul persista fara sa ia amploare de la 5000 km.

Bafta!

 

cand te apuci de treaba asta sa-mi spui si mie sa vin sa vad si eu, te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand te apuci de treaba asta sa-mi spui si mie sa vin sa vad si eu, te rog!

 

 

Same here..

Apropo, voi cand aveti probleme pe care nu le puteti repara, unde mergeti de obicei cu motoarele?

Exista vreun mecanic specializat in GS-uri sau service-uri de incredere?

 

De cand am luat motocicleta, am cam bagat o groaza de bani in diverse reparatii.

Pe principiul ca o problema nu vine niciodata singura, tot aparea cate ceva de la o saptamana la alta :rock: - si a trebuit sa o tin 2 saptamani pe bara. Acum insa merge iarasi bine :what: , cu exceptia sunetului precizat mai devreme.

 

Asa ca as prefera sa o duc la primavara la o verificare generala, la cineva care se pricepe foarte bine.

Astept sugestii daca aveti.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Same here..

Apropo, voi cand aveti probleme pe care nu le puteti repara, unde mergeti de obicei cu motoarele?

Exista vreun mecanic specializat in GS-uri sau service-uri de incredere?

 

De cand am luat motocicleta, am cam bagat o groaza de bani in diverse reparatii.

Pe principiul ca o problema nu vine niciodata singura, tot aparea cate ceva de la o saptamana la alta :rock: - si a trebuit sa o tin 2 saptamani pe bara. Acum insa merge iarasi bine :what: , cu exceptia sunetului precizat mai devreme.

 

Asa ca as prefera sa o duc la primavara la o verificare generala, la cineva care se pricepe foarte bine.

Astept sugestii daca aveti.

 

Multumesc anticipat!

Da am eu o sugestie! Adu-o la mine cand ai probleme cu ea! A mea in afara de problema sus mentionata merge ireprosabil.Revizia de 6000 km i-am facut-o eu.(uite-te in manual ce scrie acolo ca trebuie facut si o sa intelegi amploarea)

Am cateva conditii !

1.Timisoreana sau Ciuc-daca se rezolva repede.

2.Ieftin-daca dureaza mai mult.

3.Nu suport baraiala la cap in timp ce lucrez.Iti dau un scaun o bere tigari si poti sa ma intrebi orice,dar nu ''de ce cu surubelnita si nu cu patentul'', ''cum ciocanul face parte din ustensilele unui mecanic?'' etc.

4.De obicei nu am nevoie de ajutor in timp ce lucrez .Daca am totusi nevoie iti cer.

Bafta!

 

Nox-ule cand am cutia pe masa te sun macar nu stau singur la bere.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adi2008

Cand am luat GS-ul era cu roata fata lovita, rupta si sudata.. o durere de mers cu ea. Pana sa o chimb, ca de centrat/echilibrat nu a mers neam, am facut cascadoria cu mersul la blana, ca era drumul perfect(drumul spre bulgari, de la Agigea, daca il stie cineva).

A doua oara nu as mai incerca, cu acelasi scenariu :rock:. Acum dupa toate reglajele si schimbat ce a fost nevoie, nu mai trec de 3.5 in exterior si 4.5 in oras. Motorcicleta buna, parerea mea

 

Aveți careva manualul ăla, Haynes?

http://www.manualedereparatie.info/

 

@andu_wasup La fel sunt si conditiile mele de a lucra la moto altcuiva :what:

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact acelasi sunet il am si eu.Un fel de balanganeala ciudata care apare imediat dupa pornire(la mine de obicei la cald).Nu este din motor ci din cutia de viteze( oare asta schimba cu ceva datele problemei? :rock: ).Mai multe nu stiu.Poate daca am timp iarna asta dau jos cutia si vad ce se intampla.A mea tocmai face 10.000 km. Zgomotul persista fara sa ia amploare de la 5000 km.

Bafta!

 

Verifica si lantul de distributie inainte sa umbli la cutie . :what: . S-ar putea sa fie de la el sau de la intinzator .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si lantul de distributie inainte sa umbli la cutie . :rock: . S-ar putea sa fie de la el sau de la intinzator .

Lantul a fost verificat la revizia de 6000 km(acu 3 luni si cu 4000 km in urma).

Nu are nici o treaba.Balanganeala in lantul de distributie inseamna joc foarte mare ceea ce ar duce la stricaciuni imediate si ireparabile.

Sunetul scos de lantul de distributie si patine este unul constant ascutit nicidecum balanganeala.

Balanganeala de care zic este intotdeauna inainte sa apuc sa bag a 1-a si sa las ambraiajul,imediat dupa pornire.Dupa prima accelerare nu mai are nici o treaba.

Concluzie 1: cutia;

sau

Concluzia 2: ramane agatata usor roata de antrenare a electromotorului.

 

O sa vad la urmatoarea revizie ce si cum pe care o fac capitala : demontez tot in afara de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil s-a mai discutat dar sunt 350 de pagini si ...

 

Quick question:

Cum pot sa pun crashpad-uri/crashbar-uri pe un GS 500 F ? Stiti de unde pot sa iau si eventual cineva care le monteaza?

10x a bunch!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil s-a mai discutat dar sunt 350 de pagini si ...

 

Quick question:

Cum pot sa pun crashpad-uri/crashbar-uri pe un GS 500 F ? Stiti de unde pot sa iau si eventual cineva care le monteaza?

10x a bunch!

 

S-a discutat, si eu am intrebat, dar nu prea exista optiuni. Uite ce concluzii ar fi:

1) scoti carenele si pui crashpad-uri de GS500(E) (exista 2 versiuni aici, buloane si un crashpad in forma de Y, care vine peste motor.)

2) dai gauri (undeva) in carene si pui buloane (in functie de model).

3) poate esti norocos si gasesti ceva ce nu necesita una din primele 2 optiuni:

De ex asta (nu apare decat GS 500 E in lista) Buloane

Sau de pe louis.de, cauta dupa "PUIG STURZPADS". Apare si GS500F in lista.

 

Tipic romanesc, pe site-ul repr Suzuki daca nu se mai pot comanda GS-uri nu se mai pot comanda nici accesorii. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Balanganeala de care zic este intotdeauna inainte sa apuc sa bag a 1-a si sa las ambraiajul,imediat dupa pornire.Dupa prima accelerare nu mai are nici o treaba.

 

hmm.. la mine se aude si in timpul mersului, il mai aud cateodata cand opresc la semafor.

A aparut acum 2 saptamani si parca recent a inceput sa se auda mai des. Sper sa nu fie ceva ce nasol pt ca voiam sa astept pana la primavara; oricum ma pregatesc ca in 1-2 sapt sa bag motorul la iernat.

 

andu, multumesc de oferta..man :rock: si iti inteleg perfect cerintele :what: . Da-mi si un PM cu nr tau de tel.

 

Intre timp mai astept si alte oferte sau informatii utile pe tema asta. Initial ma gandisem sa merg cu Suzi la service MotorTeam, dar prefer sa astept si feedback de la voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a discutat, si eu am intrebat, dar nu prea exista optiuni. Uite ce concluzii ar fi:

1) scoti carenele si pui crashpad-uri de GS500(E) (exista 2 versiuni aici, buloane si un crashpad in forma de Y, care vine peste motor.)

2) dai gauri (undeva) in carene si pui buloane (in functie de model).

3) poate esti norocos si gasesti ceva ce nu necesita una din primele 2 optiuni:

De ex asta (nu apare decat GS 500 E in lista) Buloane

Sau de pe louis.de, cauta dupa "PUIG STURZPADS". Apare si GS500F in lista.

 

Tipic romanesc, pe site-ul repr Suzuki daca nu se mai pot comanda GS-uri nu se mai pot comanda nici accesorii. :rock:

 

Pai baietii de la scoala moto louis mi-au zis ca se poate, fara sa gauresti carena. Ca crashpad-urile se prind direct de suruburile in care se prinde care ...or smth like that...O.o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am vrut sa-mi montez crash paduri asta-primavara.Am apelat la B&S Motors.O luna intreaga s-au cacait sa le comande.In final am renuntat.Oricum, din ce am inteles de la ei, se pot monta doar daca gauresti carenele, ceea ce este cam naspa, daca ai ghinionul sa dai peste un mecanic mai putin meserias.

Personal, am renuntat la idee, oricum la primavara o dau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau de pe louis.de, cauta dupa "PUIG STURZPADS". Apare si GS500F in lista.

 

Am cautat si eu acum pe louis ce zici tu.Cum frate atatia bani pentru un jeg de metal poleit in plastic care oricum se rupe cand pici pe el?

Cred ca raman la varianta mea cu suruburi de 16 din obor si crashpad facut pe strung.

Ma enerveaza la culme nenorocitii astia care cer pe 2 suruburi din otel si 2 plate-uri de fixare pentru crash-uri 150 de lei + capetele de crash 150 de lei.

 

Apropo: Crashbar no way ca nu are loc (poate doar mascat sub carena :rock: )

Si la fel pentru cine vrea si ala se poate face tot din otel in atelier.Dupa ce imi fac eu (si-mi iese bine) va fac si voua.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat si eu acum pe louis ce zici tu.Cum frate atatia bani pentru un jeg de metal poleit in plastic care oricum se rupe cand pici pe el?

Cred ca raman la varianta mea cu suruburi de 16 din obor si crashpad facut pe strung.

Ma enerveaza la culme nenorocitii astia care cer pe 2 suruburi din otel si 2 plate-uri de fixare pentru crash-uri 150 de lei + capetele de crash 150 de lei.

 

Apropo: Crashbar no way ca nu are loc (poate doar mascat sub carena :rock: )

Si la fel pentru cine vrea si ala se poate face tot din otel in atelier.Dupa ce imi fac eu (si-mi iese bine) va fac si voua.

 

Carenele costa undeva intre 600-1000E, ca cica "se comanda la set" :what: (cel putin asta mi-a zis mie un baietzas de la Suzuki la moto show-ul de anul trecut). Parca mai bine dai < 100E pt niste suruburi, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul punct in care se poate pune la gs 500 f crashpad fara sa dai gauri(doar gauri de majorare eventual) este in locul din poza care mi se pare ca corespunde cu prinderea motorului de cadru(deci locul este perfect).Ramne de schimbat insa toata tija de sustinere a motorului care se face pe strung la dimensiuni si cu filet.

Gauri in carena ca sa pui crashpad pentru protejarea carenei de gauri.Exact! Cum sa nu!

 

Teoretic se merita 100 euro pentru protejarea unor piese de 600-1000. Practic pretul pentru aceste accesorii este atat de mare pentru ca protejeaza componente cu pret mare,nu ca a lor calitate ar fi exceptionala.

100 euro pentru 2 suruburi din otel 2 plate-uri din dur-aluminiu(sau ceva de genu') si 2 capete din aluminiu. Oare ele depasesc ca pret real 5 euro?slabe sanse.

Asta incerc sa evidentiez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sfat:

NU va jucati cu buloane manufacturate prinse de cadru cu diverse surubareli ca puteti strica mai mult decat scapa cand aveti un necaz: buloanele gandite sunt cele care au o anumita duritate, un anumit punct de rupere (sa nu fortezi in cadru si sa-l rupi), suruburile sunt de asemenea gandite din anumite materiale in asa fel incat sa nu se rupa usor dar nici sa nu forteze cadrul, s.a.m.d.

Una e sa-ti pui crash-bar - chiar si manufacturat - prins in 3 puncte minim (ca forta de impact se disipa si nu forteaza atat de mult) si alta e sa pui UN surub prost gandit :rock:

 

P.S. Daca priviti simplist problema cu buloanele, la fel de "simplist" o sa faca si poc sau or sa forteze prinderile de cadru. Si atunci o sa fie nota de plata mare

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sfat:

NU va jucati cu buloane manufacturate prinse de cadru cu diverse surubareli ca puteti strica mai mult decat scapa cand aveti un necaz: buloanele gandite sunt cele care au o anumita duritate, un anumit punct de rupere (sa nu fortezi in cadru si sa-l rupi), suruburile sunt de asemenea gandite din anumite materiale in asa fel incat sa nu se rupa usor dar nici sa nu forteze cadrul, s.a.m.d.

Una e sa-ti pui crash-bar - chiar si manufacturat - prins in 3 puncte minim (ca forta de impact se disipa si nu forteaza atat de mult) si alta e sa pui UN surub prost gandit :what:

 

P.S. Daca priviti simplist problema cu buloanele, la fel de "simplist" o sa faca si poc sau or sa forteze prinderile de cadru. Si atunci o sa fie nota de plata mare

:rock: eu am un crash-bar cu prindere in 3 puncte si e super....am trantit-o pe ambele parti si si-a facut treaba...la ultima cazatura sa izbit puternic de bordura(culcata fiind) si a urcat pe trotuar. Intr-adevar, chiar si avand prindere in 3 puncte, sa strambat crash-bar-ul dar mai bine asa decat sa-mi fi deplasat motorul...

Din pacate nu poti monta asa ceva decat la modelul E - naked.

Nu-mi pare rau ca am dat 350 lei pe crash-bar-uri

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...