Sari la conținut

Aprinderi Electronice Si Relee De Incarcare


emoisescu
 Share

Postări Recomandate

Ma intereseaza pentru un ATV Linhai, sa-i modific CDI-ul. Nu stiu exact cate ture poate acum, urmeaza sa il pun la un turometru sa vad exact, dar mai mult de 5000 sigur nu are. Ma intereseaza sa-l duc undeva la 7-8.000 de ture. Se poate oare modifica CDI-ul original, sau trebuie adaptat altul? Si cam cat m-ar costa treaba asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza pentru un ATV Linhai, sa-i modific CDI-ul. Nu stiu exact cate ture poate acum, urmeaza sa il pun la un turometru sa vad exact, dar mai mult de 5000 sigur nu are. Ma intereseaza sa-l duc undeva la 7-8.000 de ture. Se poate oare modifica CDI-ul original, sau trebuie adaptat altul? Si cam cat m-ar costa treaba asta?

se poate modifica CDI-ul doar daca e necesar.mai bine zis doar daca are limitator electronic din fabrica in interiorul CDI-ului,dar pt a face mai multe ture trebuie modificat motorul(asta cind nu are limitator din fabrica)mai bine zis baleajele,piston,segmenti,carburatie

 

 

preturi pt un releu de incarcare ?

releu pt.comanda unui alternator,dinam,magnetou?care din ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat turometrul, si am aflat ca are limitare electronica la 3.500 rpm. Cum atinge pragul asta, scade instant pana undeva la 2.000-2.500, apoi urca iar, etc. Sa-i scot de tot limitatorul nu-mi surade, ideal ar fi daca s-ar putea ridica limitarea pana spre 5.000 de ture. Poti face asa ceva? Si cum spunea si un coleg forumist, ne-ar interesa si niste preturi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il cunosc si va asigur ca n-are preturi mari...si va mai asigur ca e si un bun electronist...la cat l-am batut la cap cu aprinderea mea ma asteptam sa-mi ceara mult mai mult...e si pasionat de motoare si l-am convins sa isi faca un cont pe motociclism ca sa ii poata ajuta si pe altii...deci vi-l recomand cu toata increderea...cautati-l mai repede pe mail...va asigur ca va va raspunde

Editat de old_scorpion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O aprindere CDI sau TCI cit costa ?

jumate pretul din magazin

 

Totusi, cred ca lumea e curioasa de niste preturi...

De exemplu, releu de incarcare de japoneza de 600 (tip R6, XT etc) si TCI de japoneza (XT) sau CDI de CBR...

Multumim.

acelasi raspuns jumate pretul din magazin poate chiar mai putin

 

 

Am montat turometrul, si am aflat ca are limitare electronica la 3.500 rpm. Cum atinge pragul asta, scade instant pana undeva la 2.000-2.500, apoi urca iar, etc. Sa-i scot de tot limitatorul nu-mi surade, ideal ar fi daca s-ar putea ridica limitarea pana spre 5.000 de ture. Poti face asa ceva? Si cum spunea si un coleg forumist, ne-ar interesa si niste preturi...

nu se intimpla nimc cu motorul daca ii scoti de tot limitatorul.atunci va merge cit poate motorul.singura chestie este doar daca te ia radarul.

 

 

Deci mai bine mergem pe mina japonezilor, si cumparam SH originale....

mai mult decit atit sa stii ca toate componentele cere sunt intr-o aprindere originala functioneaza aproape de limita,mai concret intr-o aprinde originala triacul are tensiunea maxima de lucru 400Vsi 2A,unde virfurile de tensiune ajung la aproximativ 350 V,eu folosesc un triac 800V/16A,deci cred ca e mult mai buna una facuta de mine decit una originala.si daca vrei iti dau si explicatia dc se fac la limita aprinderile originale:fabricile care fac aprinderi vrei sa nu mai aiba de lucru?ca atunci nu s-ar mai arde nici odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am ce am cu aia de fabrica relee,ca le fac doar asa sa mai cumperi 1-2 pe durata de viata a motorului, ' tu-le muma-n c** ;)

 

Chiar asa, un releu de Honda ( ex VFR,XRV,NX,CBR, etc, e cam tot acelasi drac) cati bani ar iesi la tine?Folosesti carcasa cu radiatorul original si in interior montajul tau inchis in rasina ?

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout:

salut dragi colegi de .......... primejdii,

marti (28.11.206) am dus la d-ul electronist acasa motorul (cititi problemele lui pe acest topic), a fost o asa caldura intre buc si ploiesti de .......... dar ce sa faci dragostea de aventura te incalzeste instantaneu.

am predat motorul si l-am rugat sa-mi verifice toata inst. electrica, ca vorba aia ........dai un ban dar dal la cineva care vrea sa-l munceasca, nu care sa spuna aia e atat aia e atat aia etc.

 

l-am lasat cu toata increderea si va asigur ca va voi tine la curent cu bunul mers al partii electrice.

eu l-am cunoscut personal si sincer : ESTE UN OM DE TREABA !

 

daca aveti pb. contactatil

ramane sa ne auzim cat de curand, salutari si vreme uscata !

;) :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ai scheme de aprinderi pentru orice motor sau trebuie sa-ti aducem modulul veki ca sa-l clonezi ?

Am scheme originale de aprinderi,dar nu sttrica sa desfac si pe cea originala a motorului.Problema e ca daca nu poti sa-mi spui exact ce ma intereseaza (daca are senzor,tensiunea de alimentare a aprinderii,etc)automat nu o pot face.trebuie sa vad eu despre ce e vorba.

 

Io am ce am cu aia de fabrica relee,ca le fac doar asa sa mai cumperi 1-2 pe durata de viata a motorului, ' tu-le muma-n c** :wave:

 

Chiar asa, un releu de Honda ( ex VFR,XRV,NX,CBR, etc, e cam tot acelasi drac) cati bani ar iesi la tine?Folosesti carcasa cu radiatorul original si in interior montajul tau inchis in rasina ?

 

:peace:

daca citesti mai sus am spus ca in functie de complexitatea lui costa in jur de 1,5 mil.poate si mai putin daca e pe 2 faze

 

Am scheme originale de aprinderi,dar nu sttrica sa desfac si pe cea originala a motorului.Problema e ca daca nu poti sa-mi spui exact ce ma intereseaza (daca are senzor,tensiunea de alimentare a aprinderii,etc)automat nu o pot face.trebuie sa vad eu despre ce e vorba.

daca citesti mai sus am spus ca in functie de complexitatea lui costa in jur de 1,5 mil.poate si mai putin daca e pe 2 faze

as vrea sa te intreb ceva :cind te referi "la cei care fabrica te referi la firme consacrate ?sau la particulari?pt ca daca te referi la particulari,sunt multi care se dau meseriasi si in realitate sunt vai de steaua lor,dar totusi sa nu uitam un lucru aparte de asta,totusi si ala original de ce se arde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Execut la comanda orice aprindere electronica si releu de incarcare pt orice fel de motocicleta,scuter,atv.Ploiesti,tel:0722/769357,emoisescu@yahoo.com

CDI de Suzuki DR poti sa faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat turometrul, si am aflat ca are limitare electronica la 3.500 rpm. Cum atinge pragul asta, scade instant pana undeva la 2.000-2.500, apoi urca iar, etc. Sa-i scot de tot limitatorul nu-mi surade, ideal ar fi daca s-ar putea ridica limitarea pana spre 5.000 de ture. Poti face asa ceva? Si cum spunea si un coleg forumist, ne-ar interesa si niste preturi...

 

Linhai 260 are limitatorul doar pt marsarier iar daca ai probleme cu intrerupatoarele din cutia viteze limiteaza si la mers inainte. daca vrei sa dezactivezi limitatorul e suficient sa decuplezi mufa modulului limitatorului -scrie pe ea speed limiter

aprinderea tranzistorizata cu avans variabil de linhai merge pana la 7500 rpm Limitatorul pune la masa firul de semnal al senzorului de impul(albastru-galben)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprinderea tranzistorizata cu avans variabil de linhai merge pana la 7500 rpm Limitatorul pune la masa firul de semnal al senzorului de impul(albastru-galben)

 

Speed-limiter-ul pentru marsarier a zburat de la bun inceput. Turometrul nu indica corect, trebuia sa inmultesc cu 2. Cum pot scoate atunci limitarea? Banuiam ca asta face, dar cum scap de capastrul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI de Suzuki DR poti sa faci?

nu am desfacut nici odata o aprindere de la un motor cu injectie ,in rest fac cam orice aprindere.iar ca releu de incarcare cel mai complex pe care l-am desfacut si la care mai am putin de lucru,este de Aprilia Pegaso.Iar vis a vis de aprinderi,cel mai greu a fost executia unei aprinderi pt Gillera Runner care are cheie cu cip.Tipul a avut accident cu motorul si a rupt cheia si a distrus cititorul de cheie asa ca a fost nevoie sa renunt la aprinderea originala pt ca costa prea mult inlocuirea contactului si aprinderii .

Valabil pt toti.Va rog sa-mi scrieti pe adresa :<emoisescu@yahoo.com>pt ca sa va pot raspunde mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@emoisescu

Ti-am trimis mail despre niste piese, insa nu am primit nici un raspuns deocamdata.Inteleg ca esti ocupat.Daca ai timp, da-mi macar un raspuns rapid (DA / NU).

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...