marauder
Super Membru-
Număr conținut
1.522 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
zodrac2003
Profil
-
Numar Moto
gj 12 tnt
Vizitatori Recenți Profil
3.214 citiri profil
marauder's Achievements
Collaborator (7/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Poate e de ajutor cuiva, dat fiind ca nimeni nu e ferit de astea. Facut cioca boca cu melcul in Bulgaria cand ma duceam spre Grecia, lovit din spate de un nene care probabil ori nu era atent ori nu ii tineau franele bine, rezultat bara spate crapata in mai multe locuri . Bulgarul ok, venit politia, completat amiabila de catre politie, pus banda de ratze la bara si continuat drumul spre greci si facut concediul ca si cu nimic nu s-a intamplat. In timpul concediului am luat legatura cu Generali Romania (bulgarul avea rca la Generali Bulgaria), trimis tot ce au cerut, deschis dosar de dauna, solutia era inlocuirea . Problema era de unde gasesc eu bara spate la melc ?! La autorulote e mai dificil ca serie foarte mica, modele multe si diferite, grea problema. Luat legatura cu dealerii marcii, mi-a rapsuns un italian si un croat (in Romania nu exista dealer oficial), obtinut proforma pt bara si manopera de la croat, dat proforma la Generali Romania...pana aici generalitati, nimic complicat. Si urmeaza asteptarea .....Generali Romania zicea ca asteapta raspuuns de la Generali Bulgaria, m-a avertizat ca a mai fost o speta de genul asta care a durat un an jumate, ca nu depinde de ei. Aici vine partea interesanta...nevrand sa astept asa mult am inceput sa sap, si am aflat ca exista documentul https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32009L0103 care stabileste date limita si penalitati in cazul in care nu se respecta termenele (art.22 si 24)...in cazul meu , trebuie ca in max 3 luni de la depunerea actelor sa primesc un raspuns fundamentat (pozitiv sau negativ, nu conteaza, raspuns sa fie)...daca nu primesc raspunsul atunci am dreptul sa cer daune. La fel, daca nu primesc niciun raspuns in 3 luni am dreptul la ma adresez B.A.A.R (Biroul Asiguratorilor Auto din Romania) pt obtinerea despagubirii. Si cum eu nu am primit niciun raspuns in 3 luni de la depunerea actelor , la 3 luni si cateva zile am contactat BAAR, trimis iarasi actele (a fost usor pt ca erau deja pregatite de cand le-am trimis la Generali Romania), la cateva zile dupa ce am trimis actele la BAAR am primit mail de la Generali Romania cum ca sunt de acord cu plata proformei, am trimis ibanul si o hartoaga completata, in cateva zile am primit in cont banii. Bine , eu la BAAR am cerut, pe langa proforma, si 10% din proforma pt perioada de cand s-au implinit 3 luni pana cand mi se emitea hartia cu despagubirea (cum imi dadea voie actul european), dar am fost ok si doar cu proforma. Nu stiu daca este coincidenta ca Generali Romania s-a miscat repede dupa ce am luat legatura cu BAAR sau daca asta a accelerat procesul, cert este ca dupa ce am asteptat 3 luni si niciun semn de viata, dupa ce am luat legatura cu BAAR totul s-a terminat (inclusiv primirea banilor in cont ) in 2-3 saptamani. Din punctul meu de vedere, strict la cazul meu, nu am ce sa reprosez la Generali Romania
-
Stie cineva cam cat se da la un acatist ca sa se implineasca? Nu de alta dar ma mananca pielea sa pun unul astfel incat sa ii apara lu' "Dorel" de la Uncas (sa fac si reclama firmei) brusc si subit o cacare imprastiata care sa tina 7 zile neintrerupte...si dupa alea 7 zile sa ii apara apoi in vis Michiduta tot 7 zile la rand si sa ii zica "e de la ala cu autorulota, suna-l"...asa poate ma cauta Dorel si ii spun ca la urmatorul cablu de masa pe care il leaga, sa il puna in pana mea dimensionat corect (pe romaneste, atat cat trebuie de gros). Nu e alta dar dupa cei 140 lei dati la ei pt reparatie, din cauza cablului prea subtire pus de Dorel, a trebuit sa platesc 100 lei la un nene din Curtea de Arges care mi-a dat curent, apoi alti 200 la un nenea din Deva care mi-a pus cablul corect...basca nervii si stresul care mi-au stricat jumatate din plimbare. Nu stiu de ce dar am asa o vaga impresie ca m-au jecmanit amandoi neni...adica 100 de lei pt curent in conditiiile in care a venit de la maaaaax 1 km si am pus doar cablurile mele de la bateria lui la bateria mea si a si pornit melcul (nici macar nu a stat sa accelereze masina lui, nici macar nu era pornita masina lui, 3 min toata operatia)...la fel nenea din Deva , am tras eu la poarta lui, el doar mi-a pus alt cablu de masa (care nici nu era nou), si m-a usurat de 200 lei. Dar na, ce sa zic, au prins omul la inghesuiala, l-au fript...sau poate ca am si moaca de bogatan, or fi crezut ca in pantaloni e portofelul doldora, si na ...nu am comentat nimic si am platit cat a zis fiecare, bine ca am scapat asa usor (de la nenea din Deva nu am mai avut deloc probleme, melcul pornea dimineata pe frig si torcea ca un motan lenes, incarcarea statea fixa la 14.3 inclusiv cu toti consumatorii si la 2000 ture). Hai ca eu nu sunt specialist, dar tu care lucrezi la un service specializat de incarcare, cu nota buna (4.6 stele cu peste 1000 recenzii), sa nu stii ce cablu sa pui?! Nenea de la Deva mi-a spus ca respectivul cablu pus de Dorel are si invelisul gros si de fapt metalul din interior e subtirel. Ca sa fiu corect, e posibil ca firma sa fie ok, doar ca fiind un fleac de rezolvat la mine pur si simplu au pus un Dorel sa faca treaba si specialistii au luat (poate) lucrari mai complicate, ca na, un cablu poate pune oricine....cert e ca la mine au dat un mare chix. Acum am o mica dilema.....sa cer inapoi la firma banii dati lor (140 lei)pt un serviciu prost/neefectuat (practic mi-au montat o "piesa" necorespunzatoare) sau sa cer banii dati in urma reparatiei lor defectoase (100+200 lei)?! Nu mi se pare in regula sa cer si banii dati lor si cei dati dupa reparatia lor pt ca practic eu as iesi cu defectul reparat si cu plata 0 . In poza aveti cablul lui Dorel
-
Tot am probleme, la melc, cu bateria. Luat baterie noua, la garantie a zis ca nu incarca bine masina, sa rezolv alternatorul apoi iau garantia. Mers la service pt alternator, masurat ei cat curent iese la alternator si cu cat incarca la baterie (la relantiu masurat tot) au zis ca intre alternator si baterie e ceva pierdere, firul masa nasol prins. Rezolvat cu masa, aratat cat incarca (la relantiu) apoi, era ok (13.8-14). Mers iar pt garanție masurat nenea si la relantiu ( era ok) si la 2000 ture, cică la 2000 cand incarca cand nu. Mers cu melcul la mare si întors, totul ok (BATERIA NOU NOUTA).Dupa 1 sapt de stationare, cand sa plec iar, nu pleca melcul. Pornit cu virgula curent de la skoda, am zis ca pe drum se incarca. Mers cam 100-200km normal (faza scurta aprinsa,frigiderul melcului pe bateria masinii) totul ok. Stationat peste noapte , a doua zi pornit melcul abia abia. Mers iar 150km aproximativ (legal, faza scurta on, friguderul on) , oprit peste noapte, a doua zi canci pornire. Incarc bateria cu un redresor lidl (luat curent din bateria casei pt redresor) , dupa 4-5 tentative in decurs de 1 ora aproximativ, pornește. Mers iar 150 km +-, (schimbat cleme baterie) , stat noaptea, dimineata canci iar...pornit doar cu curent de la un nene. Si tot mergand 2.5 ore mi.a fatat mintea o idee; daca la relantiu incarca dar la turatie nu, si mergand cu faruri de fapt masina nu incarca(cel putin nu destul) ci consuma batrria ? Si acum, la ultima oprire masurat la relantiu fara consumatori 13.8 aprox( varia intrr 13 7-14), iar la 2000 ture scadea incarcarea la 13,6-13.5 spre mai mic chiar...deci in mers in loc sa încarce, consumatorii descarca bateria. Verificat daca am consumatori ascunsi care papa peste noapte (desfacut negativul bateriei, cablu risu al masuratorului pe firul negativ de la baterie, furul negru al masuratorului pe borna -,) val. 0.11 deci normal, canci consumatori ascunsi. Sa fie deci , cum ii zice, regulatorul de tensiune de la alternator bulit? Asa face cand e bulit? Sa fie cei de la service alternatoare asa de gogomani si sa nu mai caute alte bube in afara de cablu masa slab?! Era totusi coada la ei, reviuri bune si multe. Deci regulatorul e buba? Sa dorm si eu linistit langa Deva . Era sa uit...mi.au zis ca virgula cureaua de la alternator nu e slaba, e ok intinsa (deci ar trebui sa nu patineze)
-
Se da o camera video de spate, de aia mica. In manual zice sa leg firul rosu de rosu de la lampa mers spate (probabil sa porneasca cand dau cu spatele). Întrebarea mea este daca pot lega firul rosu direct la bateria melcului (nu bateria motorului ci bateria "casei") ca sa mearga tot timpul. Alta intrebare: daca o leg la bateria "casei", camera va functiona tot timpul sau doar cand e pornita si "unitatea principala"? Pt lamurire , camera asta de spate e adiacenta unei camere de bord principala. Hai cu răspunsul ca sunt cu sculele i tinse . Si apropo, la mare am facut baie alaltaieri, azi e soare si fain, pestele canci .
-
nu nu, nu butoi, e doar pt pastrare si eventual deplasare...poate sa fie si mai putin lat si adanc, trebuie sa stea doar cat de cat stabil.....se poate spune ca sunt mic burghez, pt ca si motorul e mic (5cp deocamdata), si barca mica si si gonflabila pe deasupra Alea de la firma specializata zici ca sunt suflate cu aur...bine, ele sunt si pt greutati mai mari, probabil de asta sunt si mai scumpe, eu nu am in plan decat 5cp deci max 30 kg momantan
-
Oameni buni, cineva din Bucuresti care poate face ce este in poza? Trebuie sa suporte un motor de barca de 27 kg (hai sa zicem sa suporte 30-50 kg, ca cine stie pe viitor ce voi pune pe el). Daca se gaseste vreun mester din Bucuresti, cam cat m-ar costa ca timp si ca bani?! Mersi fain
-
daca pt mine este intrebarea, da, o am, este instalata pe alt telefon nu pe cel cu alergie la K
-
S-a intamplat sa se sparga sticla la un samsung m20 cam antic...mers la nenea si schimbat ecranul cu totul (cica sticla doar nu se gaseste la modelul meu, mi-ai spus mai multi asa ca am zis ca sunt beat daca spun mai multi) cu unul aftermarket (250 lei)...mers bine mersi ieri, azi acasa, pana cand merg in Kaufland dupa cumparaturi, moment in care am nevoie de ceva luucru pe tel iar el imi face asa...parca l-au lovit damblalele, facea ecranul activitati dupa cum vroia el. phone.mp4 Plin de nervi incerc sa dau de nenea sa il repare dar diin pacate nu lucreaza in weekend, astept pana luni....eram plin de spume ca imi trebuie telefonul, am pe el chestii. Termin cumparaturile din Kaufland, ajung acasa in continuare plin de nervi, ce sa vezi, telefonul merge normal. Ce sa fie?!?! Oare sa fie in Kaufland multe chestii elecronice, wifii, scanere, etc etc, care sa interfereze cu...cu ce, cu ecranul/piesele/circuitele de pe ecranul aftermarket?!?! O sa mai probez cand mai ajung in K, daca face la fel, adica sa mearga out si sa inebuneasca in Update: am fost in K pt ceva uitat de cumparat si testat telefonul.....afara mergea ok, inauntru il apucat damblalele, deci e clar, pesemne ecranul nu este ecranat cum trebuie sau cine stie ce are sau nu are sau interfereaza cu ceva din K. Adeptii teoriei conspiratiei ar avea material de lucru, gen se joaca K cu subconstientul ca sa cumparam mai mult :))
-
am spus ca manualul este in limba lui Rumburak (poloneza cred) si doar cand ma uit imi se fac ochii crucis la limba lor
-
In decursul timpului m-am tot lovit de una alta, si ca sa aflu info/sfaturi a trebuit sa deschid topic pt fiecare (telefon, laptop, etc). Mi se pare mai practic sa fie un topic comun pt "fleacuri" mai mici sau mai mari, asa ca l-am facut....daca logica mea e aiurea atunci se poate sterge. Asa....acum fleacul meu . As vrea sa leg in paralel cu o semnalizare (de la Fiat Ducato aka Melcul) un claxon, sirena, etc, ceva care sa faca zgomot, dar fara sa deranjeze (nu ma pricep la electronica) semnalizarea (releul, sigurante, etc care se pot arde de la consumul sirenei). Daca va rupeti cateva minute sa imi dati o solutie/model (de preferat), as fi recunoscator. Un fir o sa treaca prin cabina si o sa pun un intrerupator, ca sa nu sune la orice semnalizare. Asta ar fi felul meu de a "recicla" alarma deja montata, la care nu mai merge sirena...alarma functioneaza, in sensul ca daca e pornita si deschid usa/geam, semnalizarile clipesc. Am incercat sa gasesc un reparator de alarme dar nu am gasit in Bucuresti (ba e prea veche, ba doar la cele montate de noi, alte pretexte) poate i-ar da de capat, asa ca mi-a venit in cap solutia asta. Ca sa cumpar si montez alarma noua (la autorulota sunt distante mai mari, geamuri si usi mai multe un pic), sa fie data jos cea veche apoi montata cea noua, mi se pare mai mare bataie de cap decat legarea sirenei la semnalizare si rezolvarea sonorului asa. Posibil ca si sirena veche sa functioneze totusi dar centrala alarmei sa fi intrat pe silent mode cumva.....doar ca nu stiu (desi am cautat) daca modelul meu de alarma are sau nu silent mode. Potrivit manualului in limba lui Rumburak, alarma este HPA de la Meta System. Deci??
-
Se vinde una bucata chiuveta ingropata plus bateria aferenta. Chiuveta este in stare foarte buna zic eu, nu are crapaturi, smaltul nu e sarit, nu are microfisuri...trebuie curatata si e boboc. Bateria merge iar foarte bine...cred ca am si cele 2 suruburi lungi care leaga bateria de blat/chiuveta...alea sunt un pic (mai mult ruginite) dar probabil se pot inlocui (sau folosi cele ruginite). Pretul, cat vrea buzunarul clientului, eu ma multumesc si cu 2 prajituri, fructe, rosii gustoase, dupa imaginatia fiecaruia (vinul mai pe la tomna e primit )...mi se pare pacat sa le arung la gunoi , sa se sparga/strice. Se pot lua din zona Parcului Sebastian sector 5 Bucuresti, valabil 2 zile anuntul (se plictiseste domnita si le arunca, ca ii tulbura claritatea globului ocular). 0728591488 Stefan UPDATE - se poate inchide
-
Tot caut si rasfoiesc netul in cautarea unui ne-Dorel care sa repare posteriorul melcului meu. Bara spate are crapaturi, nu are chestii lipsa. Presupun ca trebuie reparatie facuta bine, cu insertie plasa metalica,sudura in plastic, posibil mica completare daca o fi ceva lipsa totusi, slefuire,vopsire, etc...tot tacamul. Aveti ceva recomandari pt Bucuresti? Mesterul trebuie sa aibe si tangenta cu auto, nu doar cu plasticul, pt ca nu voi duce bara demontata si apoi sa o montez eu...nenea trebuie sa faca si montarea demontarea de pe autorulota
-
Eu la Asirom am facut in primavara, dar depinde fff mult de domiciliul celui asigurat. Spre exemplu la domnita mea ii venea rca pe 1an, cu domiciliu in sector5, in jur de 1200 cel mai ieftin (skoda octavia tour)....pe exact aceeasi masina dar domiciliul meu , Gorj, venea intre 500 si 600 lei rca la domnita. I s.a parut fff mare cresterea de anul trecut (b maxim), si s.a documentat. Si a gasit o portita in sensul ca daca ti se pare prea mare asigurarea atunci poti face apel la BARR , si asa a facut. BARR.ul i.a cerut acte sa se vada exact situatia ei, si i.a dat raspuns ca in mod normal rca.ul ei ar trebui sa fie intre 600 si 700 lei. A pus.o pe o lista cu toate info despre situatia ei, lista accesibila tutror asiguratorilor din Romania, scopul fiind ca unul dintre asiguratori sa ii faca o oferta personalizata de rca....si a primit oferta de la, tam tam tam, Alianz (printre cei mai scumpi si ok din piata cred) , pretul fiind intre 600 si 700 lei. Nu a incheiat inca rca domnita pt ca a intrebat Alianzul daca poate sa faca rca incepand cu 1 iulie, si asteapta raspuns de la ei pt definitivare. Am uitat sa spun...daca pana anul trecut pint.ul dadea cele mai bune oferte (cel putin in cazul meu) , anul asta au dat.o in bara si cele mai bune le.am primit, pt loganul meu, de la economo.ro
-
Pesemne am deranjat pe cineva acolo sus si m.a prins randul si pe mine. In drum spre Grecia cu melcul din dotare (un camper Fiat Ducato), un bulgarski a tinut mortis sa faca cioca boca cu spatele melcului. Rezultatul a fost bara spate (de plastic) sparta/crapata in cateva locuri, atat. Venit politia lor, facut actele, eu lipit bara cu duck tape (e ok acum, pot face linistit plimbarea in Grecia si acasa). Poliția bulgara a zis ca nu e problema sa o repar in Romania. Asta s.a întâmplat vineri, urmeaza sa trimit luni email la asiguratorul bulgarului (Generalli)) pt indicatii , poza cu hartiile primite ca sa imi confirme ca sunt ok (sper sa nu ma puna sa trec pe la vreo sucursala a lor prin Bulgaria la intoarcere, ca am alte planuri de retur). Presupunerea mea este ca asiguratorul bulgar are o firma colaboratoare in Romania (poate chiar Generalli Romania) , care firma va inspecta daunele si apoi sa faca devizul de reparatie. A mai patit asa ceva cineva, adica accident in afara si reparatie in Romania? Daca da cum a decurs toata tarasenia cu actele necesare reparatiei?! Si dilema nr.2....din ce cred eu (posibil sa ma insel) , la modelul meu de camper, din 1997, posibil sa nu gasesc bara spate nici noua si nici second, iar in cazul asta ar trebui sa se faca reconstrucția celei lovite. Eu cred ca se poate face, nu sunt cioburi lipsa, practic nu e sparta sa cada parti pe jos ci doar cu crapaturi diverse, deci poate e posibil reparatie pe interior cu ceva plasa metalica sau fibra sticla, sau ce se mai poarta acum. Aveti vreo recomandare de firma , din București, care sa faca asa ceva? Cred ca e musai sa fie firma pt ca totul va fi cu acte banuiesc, fiind vorba de reparatie suportata in final de rca vinovatului.
-
A zis profesorul de bun simt ca nu te-a vazut deloc pe la orele lui....asta apropo de postarea cu babuinul