-
Număr conținut
1.805 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti,Drumul Taberei
-
Carnet moto din
din 2007 pe 2 roti cu motor :D
-
Motocicleta
KTM 990 ADV, KTM 625 SXC
Informații profil
-
Motociclete detinute
Motowell Magnet Sport,Kawasaki Ninja 636-2005 green-monster,Kawasaki zx-6r 2008 black,KTM 990 2010 orange....
Vizitatori Recenți Profil
3.098 citiri profil
wawessh's Achievements
Newbie (1/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
- 205 răspunsuri
-
- off road
- dakar rally
-
(și 3 alții)
Setat cu taguri:
-
Accidentul se aseamana cu cel in care a murit Sabina. Fiind din zona de fel stiu foarte bine curbele. Curba asta si cea in care a murit Sabina mi-au ramas intiparite in minte inainte ca amandoi sa moara in ele. Curba asta e inselatoare. Este dupa o linie dreapta unde chiar si localnicii merg cu ~100 km/h. Incepe ca o curba usoara si lunga fara sa ai vizibilitate catre adevarata curba. Aici cel mai multi nu incetinesc. Iau curba initiala cu viteza din linia dreapta. Curba inchide unghiul rapid, fiind ca o sicana. Mergi in linia dreapta cu 100km/h, iei curba initiala cu 100km/h dar te surprinde adevarata curba, ajungandu-se in situatia lui. Mai ales daca vine cineva din contrasens. Nu vreau sa speculez,ca din poze nu e cazul, doar ca de multe ori localnicii acolo taie curba. Daca mergi legal nu iti face probleme!Logic. Peste 80 km/h,fara sa stii curba, nu prea ai cum sa o iei. Mai ales fiind surprins si neincadrat corespunzator pentru adevarata curba. Plus ploaie din ce am inteles. Pacat de el. Toti ne jucam cu focul, dar orice motociclist isi are nasul la un moment dat intr-o curba. Curba asta avand talent in acest sens. https://goo.gl/maps/WCoKw8cpLR2TLycx6
-
Tine mine. Multi fac greseala asta. Ai intrat intr-un sant, ramai in el. Mergi dupa el pana cand chiar trebuie sa iesi din el. Nu schimbi santurile des ca o sa faci poc des. Tipul asta de cazatura e cea mai frecventa intre incepatori pe offroad care se cred ca pe asfalt si schimba directia fara sa tina cont de teren. In offroad trebuie sa te mulezi pe teren, nu mai poti sa o iei fix pe unde vrei tu. Poti sa sari din sant in altul dar cu cauciucuri adecvate, mobre adecvate si know how. Pana atunci minimizeaza riscurile si ramai in santul tau pana cand gasesti o solutie safe de iesire.
-
Nu ai sa cumperi aripa noua de logan de spate. Degeaba o cumperi ca ramane sa te uiti la ea. Nu se monteaza cu suruburi, trebuie sudata in puncte. Pe langa ca se taie masina, chituit, pregatit, vopsit. Treaba e simpla din experienta mea cu asigurarile: Masina vinovata: trebuie sa se prezinte conducatorul masinii din momentul accidentului.Nu e necesar proprietarul masinii vinovata daca a condus altcineva si nu proprietarul din acte. Masina nevinovata: trebuie sa se prezinte conducatorul SI proprietarul( daca nu sunt una si acceasi persoana). Asta daca nu este vreo procura la mijloc sau cine stie ce caz special. Pana la urma proprietarul este jupanul la masina, nu conducatorul. Ei il pun pe proprietar sa semneze ca e de accord cu despagubirea. Nu o sa primeasca niciodata conducatorul masinii(daca nu e proprietar sau nu exista vreo procura) banii pe reparatii pe ceva ce nu ii apartine.
-
Vehiculele pe 3 roti vor fi interzise in centrul Bucurestiului !
topic a răspuns lui wawessh în Bogdan Seceleanul Fanclub PIAGGIO
Cred ca mai ok pentru inceput era sa puna:(sau asa e deja?) EUR0,1,2- interzis centru si taxa pentru restul capitalei; EUR3,4- taxa pe centru, liber in rest; EUR5,6-liber peste tot Sincer nu stiu de ce nu se face diferentierea si intre benzina si motorina. Eu merg in oras cu bicicleta de multe ori si ma dispera astia cu motorina lor si dpf off. Dupa benzinare pot sa merg linistit, dar cand dau de un sir de diesel trebuie sa imi tin respiratia. -
Eu zic ca s-a aberat destul pe topicul asta. Cam trebuie inchis.
-
Iuli** Manola*** e in moarte cerebrala si sa spunem ca sansele sunt de (0,ceva) sa isi revina. Celalalt e "ok", o sa traiasca.
-
Eu am avut un accident cand eram intr-un Logan cu un coca cu BMW. A venit de pe bretea si a facut stanga (obligatoriu inainte si cedeaza) ca sa intoarca la "shaormerie"(asa mi a zis el). Mi a facut stanga cand mai avea 5 m pana la trecerea de pietoni de pe partea celalta a intersectiei. Si avea asigurare la City Insurance. M-au programat in 2 saptamani si am ales in regie proprie si mi au oferit 2300 ron in cam 4 saptamani de la accident. Neutilizabile -far/bara fata/epurator/aripa stanga/carenaj roata stanga/ proiector/intaritura bara(resudat de lonjeron piesa noua OEM) De reparat-capota, cap lonjeron putin indoit, geometrie. Toate le-am facut la mine in garaj cu 1200 ron fara plimbatul dupa piese. Cam toate noi mai putin epuratorul. In schimb daca era un om normal(care repara la service), in niciun caz nu repara masina cu 2300 ron. Eu am luat banii ca sa nu imi prind urechile. Daca era alta masina si nu Logan, mai mare problema pe cap. De asta eu merg prin Bucuresti cu un Logan de ~1000 euro ca sa nu mi pese de ea. La tine cred ca a fost vorba ca a fost tipul motociclist si tu la fel. E o adevarata imbarligatura intre societatile de asigurari si serviceuri.
-
Sfat roata fata fisurata
topic a răspuns lui wawessh în sbk750ul Discutii generale enduro si motocross
Trebuie sa gasesti unde se termina fisura si sa ii dai o gaura cu un burghiu ca sa nu mai fuga mai departe. Dupaia sudezi. Dar eu as cauta si o janta sh...poate gasesti. Un cerc de janta e ieftin. -
Motocicleta nouă cumparata in 2007 cu CIV respins la inmatriculare
topic a răspuns lui wawessh în moroshanuul Legislatie, acte, vama
Anul trecut a fost problema asta si pentru un nene cu un Logan nou cumparat prin Iunie. Daca nu il inmatricula pana in septembrie, nu il mai putea ca apareau alte norma tehnice la care nu se incadra masina. Nu stiu mai multe detalii dar aia de la Dacia au insistat, chiar au venit personal acasa sa se duca mai repede sa o inmatriculeze. -
Caut parteneri de iesit la detectie metal
topic a răspuns lui wawessh în Taurasuul Motociclisti in timpul liber
Anul viitor trebuie sa fac cu un buldozer un drum de vreo 100 m si sa sap o fundatie pe un teren pe care a fost front in primul si al doilea razboi mondial. Acum 2,3 ani tot asa la un drum s-a gasit un obuz si a fost chemata politia si restul autoritatilor. Mai exact daca trecuta s-a lovit cu tarnocopul in obuz cand se sapa sa se puna un copac. Ce ma sfatuiti ca nu as vrea sa sara in aer nimeni cand se niveleaza drumul. Chiar pe traiectoria drumului sunt trasee.A fost zona de artilerie. A mai fost cineva in situatia asta? Asa cu detectorul poate doar sa identifici locul dar nu o sa fiu de accord ca cineva(privat) sa sape. E vreo cale legala incat sa nu am pe cineva pe constiinta? -
KTM 490 Adventure twin
topic a răspuns lui wawessh în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Eu am un LC4 SXC 625 06 cu ~20K km facuti de mine(luat cu 1000 si ceva de km) si un KTM 990 ADV cu aproape 60 K si n-am avut probleme. In schimb cu japonezele am avut probleme la cutie, distributie ,pierde ulei pe la garnituri, pompe de frana, furci..... Asa ca pentru mine un KTM e cel putin la fel de fiabil ca o japoneza. Si macar am avut ambele variante in 12 ani. Puteti sa ramaneti la moartea pasiunii Honda si la Golf la masini.- 75 răspunsuri
-
Cand eram cu supersportul nu vedeam niciun peisaj. Cand am lasat-o mai usor ma si miram ce frumos e pe acolo si ma intrebam unde ma uitam. Accidente se intampla. Asa poti sa uiti sa te asiguri cand treci strada si sa o patesti. Timpul trece si uiti. Toti cei care se urca pe o motocicleta isi asuma anumite riscuri, inclusiv pasagerul.
-
E plina Barcelona de Sym-uri si nu doar la inchirieri. In unele parcari erau mai multe Sym-uri decat celelalte scutere/motociclete adunate la un loc(80% sunt scutere). Nu stiu cum sunt ca n am condus dar eu unul m as orienta spre ceva electric in oras. Dar acum depinde de alte constrangeri daca ai garaj sau loc in care sa il incarci fara sa te complici prea mult.
-
Din experienta mea de la masini vechi. Daca nu sablezi trebuie curatata rugina cat mai bine (mai ales cea care sare de pe metal-uneori degeaba dai cu smirghel sau perie de sarma ca te pacaleste). Dupa ce ai curatat tot ce se poate desprinde ulterior, trebuie sa dai cu un convertizor de rugina. (feruginolul si deruginolul sunt pe baza de acid fosforic si pentru reparatii minore eu nu prea il recomand). Convertizorul de rugina (generic)e pe baza de acid tanic si e in general o substanta albicioasa care in contact cu rugina se face un negru lucios frumos. Eu am avut rezultate bune cu: https://www.hornbach.ro/shop/Grund-protectie-rugina-Maston-gri-200-ml/6005714/produs.html Dupaia trebuie data suprafata cu grund si vopsea. Oricum asta trebuie facuta de un vopsitor ca altfel nu iese frumos fara experienta. Acum depinde si ce si unde vopsesti. Acum am in garaj si FERDAC 1610 si o sa vad ce poate. In general sunt la fel daca sunt pe baza de acid tanic.