Sari la conținut

Grimstone

Membru
  • Număr conținut

    152
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.adaptcom.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    01/2001
  • Motocicleta
    BMW F650GS
  • Numar Moto
    B-44TOV

Informații profil

  • Motociclete detinute
    JUPITER 4,MZ ES 250/1 - IS-90-MZE,MZ ES 175/1,TRIUMPH TS100 HERREN MOFA ' 43BMW F650GS - B-44-TOV

Vizitatori Recenți Profil

689 citiri profil

Grimstone's Achievements

  1. Salut, Am eu diagnoza pt F650Gs. Da-mi un mesaj pe private cu nr de telefon si vb
  2. Salut. Am rasfoit postarile mai vechi si spuneai ca ai gasit kit reparatie pentru biela de MZ 250 ES. Unde ? La ce pret ? As vrea sa repar si eu ambielajul, sa fie perfect. Multumesc.17.thumb.jpg.b51d1eeeec91a814a09b91a4f3763e52.jpg

  3. Grimstone

    JAWA 350

    Mda, a gresit si omul o litera si sariti pe el cu gramatica, mai bine sareati cu informatiile. in fine.... eu am cautat de mi-au sarit capacele pieze de MZ , de calitate nu mizeriile facute prin rusia, si inafara de mz-b.de nu prea am gasit . Bineinteles si la un pret decent.
  4. Grimstone

    JAWA 350

    Pentru piese diverse ia de aici: http://mz-b.net/jawa-en#/type-350-6v-a18-v350%20%206V/sort=p.sort_order/order=ASC/limit=15 pentru conversia la un sistem de aprindere mult mai bun decat cel original, si programabil pe de asupra: https://imfsoft.com/en/category-control-units/jawa-cz-trabant-ignition Pe cehii astia de la imfsoft ii recomand. Aduceam eu odinioara produsele lor dar cererea nu a fost mare asa ca... fiecare pe barba lui daca vrea. Pot oferi sfaturi de reglare pt montaje si ceva manuale in lb romana. Bafta. » Post actualizat in 10 Dec 2015 10:07 Ne lasi mai nene cu gramatica ta. ce treaba are sula cu prefectura. Omu vrea idei legate de un fier si tu il iei cu dex. vezi ca sunt forumuri dedicate .
  5. plus ca omu are si blog de restaurari ....... cauta mai nene pe google ce e asa de greu.
  6. Tu vb serios cu 2T si 4T la carburatoare. Eu te sfatuiesc sa mai lasi tastatura si sa pui frumos mana sa citesti ca de sfaturi nu prea esti bun. Nu mai deruta oamenii cu calamina ionizata. Chiar m-ai facut sa rad. pun tu keihen pt 4T pe un 2T si vezi daca merge.
  7. dude aia e o tabla de 2 mm. ce CNC? o menghina , un ciocan si o masina da gaurit. Materialul e problema.
  8. http://faq.f650.com/FAQs/ExhaustFAQ.htm#Why is my Exhaust Glowing Dupa ce citesti bine bine ce scrie pe Chain Gang Faq urmeaza pasii: 1. Seara ia cu tine ecu in casa. 2. A doua zi conecteaza-l la loc. 3. Porneste motocicleta avand grija sa urmezi procedura: contact astepta pana se sting marea majoritate a becurilor din bord fara a atinge acceleratia apasa starterul si dupa ce porneste motorul mai tine apasat cam 1 secunda Vezi daca s-a rezolvat problema. Daca nu..... diagnoza scrie pe tine.
  9. 125 W pentru led .... pare cam praf in ochi sincer. E loterie oricum. Ia uite aici: www.aliexpress.com/item/Cree-U5-Motorcycle-Headlight-Black-Shell-LED-Fog-Light-Autobicycle-Spot-Lamp-With-Strobe-Function-For/32242097210.html 12V - 80V probabil ca puterea aia e la 80V la 12V s-ar putea nici sa nu le vezi.... Si eu sunt interesat dar aceleasi dubii le am ca si tine.
  10. Sa imi bag ceva in pista aia de biciclisti ca au belit tot cu creearea ei. Uitati-va in Londra sa vedeti ce dimensiune are. Pista aia e pentru TAB-uri. Nu ii dau dreptate politistului dar daca era un biciclist cu carnet de moto?????? Important e ca putea muri un om. Daca nu era mobra aia masiva si protejata de toate acareturile de politie.... iesea rau. Si repet: vb de viata oamenilor aici. Mosu nu s-a asigurat, il durea fix undeva de ceilalti si ce sa vezi : a accidentat un om....
  11. Mda, Rodajul la 2 timpi din cate stiu eu se face cu un ulei mineral, pentru ca cele semi sau full synt lubrifiaza prea bine. 2 - 3 ora la relanti..... no way. La relanti se sta pana ajunge motorul la temperatura optima de fuctionare si dupa aia se merge cu acel motor pe un drum drept, folosind toate vitezele disponibile si variind ff mult turatia motorului , niciodata nu se merge mai mult de 1 -2 minute in aceeasi plaja de turatii. Vremea de afara e tocmai buna pentru rodaj. Mai mult se va evita folosirea franei de motor. Daca se observa in timpul mersului mai ales in primii 50 - 100 km ca motorul incepe sa nu mai traga bine, se opreste si se lasa la racit. Oprirea motorului in 2 T este reconadata sa se faca scazand cu 1 km inainte treptat turatiile si sarcina pentru a permite motorului sa se raceasca cat de cat folosind curentul de aer si pentru a nu cauza acel soc termic. Cel mai bine citeste inainte de a te apuca de treburi de astea. Motoarele in 2 T sunt simple dar oarecum pretentioase la cum se merge cu ele.
  12. Salve mersi de info dar problema este studiata si furcade YZ/WR/YZF este aceeasi la toate din anii 99-2003 . la wr au modificat-o in 2004 si au pus KYB 48mm in loc de cea de 46 mm. Diferentele sunt in cat de tari sunt arcurile si la partea de valving. dupa 2005 la toate s-a schimbat furca si s-a trecut pe closed chamber care pt ceea ce vreau eu este mai greu de modificat dar nu imposibil. Ai PM. Sa nu stricam topicul . recomandarea mea ar fi amortizor wp sh de pe ebay state , trimis la House of Horsepower, isi fac ei treaba si ajunge amortizorul la om gat ade pus pe moto.
  13. Mai poti cumpara un amortizor sh de pe ebay, recomandat de prin state (ohlins, wilbers, wp...) , vorbesti inainte cu baietii de la HOH House of Horsepower http://www.houseofhorsepower.com/ , ii spui ce vrei sa iasa din suspensia aia lui Richard si face el revalving si ce mai trebuie pe acolo si o trimite la tine in Ro gata de montat pe moto. Cei de la Touratech exact asta fac si din cate stiu eu folosesc Ohlins ca material de baza. Daca te simti bazat si reusesti sa intelegi ce e pe acolo poti face revalving/respringing si singur folosing urmatorul soft de la http://www.shimrestackor.com/. Exista o gramada de documentatie pe siteul ala dar trebuie sa intelegi perfect cum si ce trebuie sa modifici. Eu ma chinui acum cu niste amortizore fata KAYABA open chamber 46mm luate de pe o Yamaha YZ 250 2001 sa le fac sa se potriveasca pe BMW F650GS. Iti recomand cu caldura pe cei de la HOH. Pune-le o intrebare pe mail. Daca vezi ca nu iti raspunde in max 1 saptamana da-i un telefon in state lui Richard deoarece e destul de ocupat cu competitiile si nu prea se uita pe mail. Multa bafta.
  14. precizez ca a mers vreo 2 luni de zile fara ulei de amestec asta nu te pune putin pe ganduri?????? segmenti oare?
  15. Bai ce troli. Va certati de la permise acu. Pana la urma omu e ok?
×
×
  • Creează nouă...