Mda,
Rodajul la 2 timpi din cate stiu eu se face cu un ulei mineral, pentru ca cele semi sau full synt lubrifiaza prea bine. 2 - 3 ora la relanti..... no way. La relanti se sta pana ajunge motorul la temperatura optima de fuctionare si dupa aia se merge cu acel motor pe un drum drept, folosind toate vitezele disponibile si variind ff mult turatia motorului , niciodata nu se merge mai mult de 1 -2 minute in aceeasi plaja de turatii. Vremea de afara e tocmai buna pentru rodaj. Mai mult se va evita folosirea franei de motor.
Daca se observa in timpul mersului mai ales in primii 50 - 100 km ca motorul incepe sa nu mai traga bine, se opreste si se lasa la racit. Oprirea motorului in 2 T este reconadata sa se faca scazand cu 1 km inainte treptat turatiile si sarcina pentru a permite motorului sa se raceasca cat de cat folosind curentul de aer si pentru a nu cauza acel soc termic.
Cel mai bine citeste inainte de a te apuca de treburi de astea. Motoarele in 2 T sunt simple dar oarecum pretentioase la cum se merge cu ele.