Sari la conținut

ema_mann

Membru
  • Număr conținut

    338
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.casafieruluiforjat.ro
  • Yahoo
    ema_mann@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    japoneza
  • Numar Moto
    ascuns

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda, Yamaha, Suzuki

Vizitatori Recenți Profil

1.682 citiri profil

ema_mann's Achievements

  1. ciao Caut un mecanic moto doar in Bucuresti, si acel gen de mecanic care pune doar el mana sau mic service unde oamenii care lucreaza acolo o fac cu pasiune deoarece de mecanici care imi baga suruburi gresit pe filet ca le e lene sa ii dea cateva ture cu mana sunt satul. Stiu ca imi va fi greu sa il gasesc dar sunt sigur ca nu sunt singurul nebun care doreste sa lase un fier si cand se duce sa il ia, ca este gata, o face cu geanta de voiaj si pleaca in ture de sute de kilometri. Inteleg foarte bine mecanicii care sunt aglomerati deoarece sunt buni, nu am pretentii la timpi scurti de lucru dar tin la calitate si respect. Caut reparatii mici si normale pentru motociclete din perioada 1990-2010, nu restaurari generale sau modificari. Va multumesc pentru orice recomandare. PS: imi aduc aminte de la cineva ca ar fi un mecanic cu mic service prin Pantelimon. daca stie cineva ceva as fi recunoscator. Nu stiu daca este postat corect, un administrator, daca considera altfel, rog frumos sa il mute.
  2. Felicitari! cu fiecare kilometru vei acumula experienta si vei deveni mai buna, cu fiecare batatura in palma, dupa ce strangi din pumn de durere, vei simti ca devi mai puternica si mai increzatoare in tine si dupa ce te ridici si te scuturi, injuta ca o faci bine si da cu bobarnacul oricui iti spune altfel pt ca nimeni nu se va putea compara cu propria persoana. Asfalt uscat!
  3. pai Casa Cositorarului din Sighisoara nu este discutie inutila. nu cred ca ar fi cineva dezamagit de acea locatie si este de recomandat pentru oricine altcineva care nu a fost.
  4. Vezi ca schimbatorul are o tija cu filet la ambele capete si cu niste piulite. din ele (atentie: fara sa scoti tija de tot din orificiile pedalei sau a cutiei de viteze, poti regla (modifica unghiul de cadere a pedalei in sine de schimbator fata de unghiul piciorului tau cu gheata (conteaza si ce gheata folosesti (mai groasa sau mai subtire) si astfel rezolvi problema (macar partial) a schimbarii vitezelor. depinde si f mult ce inaltime ai pt ca sv-ul acesta are nivelul de sezut in sa mai jos decat la hornet sau bandit-ul si asta influenteaza si unghiul picioarelor in scarite. Avantajele totusi ale sv-ului sunt ca daca ai carburatoarele sincronizate bine si motorul merge corect, consumul este de 3-4 afara, iar cuplul (si senzatia) este mai mare ca la cele de 4 cilindri la turatii joase, deci vei pastra niste viteze mai docile pentru un incepator (pana la urma este vorba de plimbare si placere). Bafta
  5. Atentie pentru cei care vor sa puna pe redresotul Lidl o baterie descarcata sub 10V, nu o va recunoaste tehnologia avansata a redresorului si va trebui sa o resuscitati practic (ori cu un redresor rusesc pana dupa 10 V, ori o puneti cu cabluri la o alta baterie pe o masina sau alta motocicleta si cu un multimetru panditi sa treaca punctul psihologic dupa care merge incarcata cu Lidl fara probleme avand totusi avantajul ca nu trebuie sa faceti socoteli si alte chestii ca la incarcarile rusesti).
  6. ema_mann

    Caut casca

    toate castile vor vajaii dupa o anumita viteza indiferent de calitatea lor mai ales daca ai naked. cumpara de la farmacie dopuri de urechi siliconice (costa vreo 3-5 ron) sau puneti muzica in casti daca ai din acelea dop (insonorizarea este mai slaba totusi la astea). face toata diferenta. si vei auzi si traficul dupa a doua tura pt ca iti vei recalibra simturile. eu am folosit sezonul asta mereu de cand le-am descoperit pt ca tot asa aveam o problema cu vajaitu si curentul mai ales daca e si frig afara, si am mers si pe naked dar si pe touring unde ai si parbriz mare, etc. cu casca luata de noua schuberth. Bafta.
  7. din propria experienta: un termostat nou honda reprezentanta 250 ron cu tot cu acea garnitura de etansare. un termostat identic cu tot cu garnitura care sa se potriveasca este cel de tico (nu matiz) si are un pret de 25-35 ron. tu alegi. eu am pus original ca am zis ca na, sa fie asta e ca am inghitit in sec cand l-am auzit pe ala la honda ca vreo 50 euro. Simtome ca venisem de pe motocicleta care se racea pe aer?: pai la drum lung nu ajungea la jumatate iar in oras urca pana aproape de maxim si pornea ventilatorul. Ideea e ca asa e corect sa faca la motociclete, asa face si hornetul care il am azi, diferit de PC34, asa a facut si CBR-u, asa fac toate, fata de masini la care urca pana la punct fix si acolo raman indiferent de conditiile de mers. Acum ca trebuie sa schimbi antigelul si daca e destul de veche motoreta ar fi bine sa ii bagi si termostat nou e partea a doua. alegerea de care ii pui e a ta. La mine a mers cu ala de tico pt ca am crezut ca e stricat si ala original honda dar pt ca "nu l-am pus in service autorizat" la ei mai era inca 150-200 ron manopera cu antigel ... am zis ca trebuie un prost pe lumea asta sa fi facut acelasi termostat pt o alta masina si sa fie identic cu cel pus de astia destepti la 50 euro de la honda ! uite aici unde poti gasi codurile pieselor oem si preturi. https://www.motorcyclespareparts.eu/honda-parts/motorcycles/cb600f-2003/e-17-thermostat-545285.aspx
  8. daca nu ai plecat deja si pta iancului ti se pare mai aproape te pot ajuta si eu cu plasa imprumut. 0756679793
  9. ai modificat inaltimea motocicletei din reglajul amortizorului spate ? pt ca si eu am un sv si mi se pare cea mai joasa motocicleta pe care am mers vreodata desi reglajul este la jumatate !
  10. vezi ca daca este deja inmatriculata, fiscalul se elibereaza in 45 de zile de la data depunerii actelor. eu am luat acu 3 saptamani un motor de acolo si inca astept fical de la adormitii aglomerati cu inmatircularile masinilor fara taxa de poluare. deci cu rabdare daca asa e si cazul tau !
  11. eu imi dau tot echipamentul cu doina dar intradevar o fac cu mana, fara sa intind cu vreo carpa sau burete, dau pe zone ca sa pot freca bine si unde vad dungi din acelea albe ca raman in imbinari, cusaturi sau alte locuri frec mai bine pana dispare. cu atat mai bine ca se usuca mai greu e sa o dai intr-un mediu cat mai cald. Ce ai patit tu am patit eu la pielea din masina ca am dat-o intr-o iarna dar tot prin frecare intensa pt ca devine "lichida" cu o carpa textila fina ca sa nu zgarie a intrat in piele pana la urma.
  12. salut. dat fiind faptul ca acest topic e vechi as vrea si eu un update legat de un mecanic bun, pe electrica mai ales, din cluj/floresti, pt un bandit 400 care are o scanteie slaba si e nepornita de mult timp dar nu ii dau de cap cu slabele mele cunostinte in electrica. Caut un mecanic nu vreun service mare, multumesc.
  13. pai da ca si eu era sa mi-o fur de la o incepatoare care daca ea era prima masina dupa cea care trebuia depasita ca mergea incet tot ea era si prima care trebuia sa depaseasca dupa mintea ei fara sa se mai asigure ca nu va fi altcineva deja angajat in depasire si care nu asteapta o pista de aeroport libera in fata ca sa poata face o depasire nu doar lasand treapta a 5-a in continuare cuplata. Mare grija la fiecare gest a fiecarui sofer in trafic mai ales cand avem multi cai si pt multi dintre noi depasirile se pot face mult mai repede si mai usor !
×
×
  • Creează nouă...