-
Număr conținut
1.242 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
enderr_chess@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bergamo, Italia
-
Carnet moto din
2000
-
Motocicleta
Suzuki GSX 1250 FA
-
Numar Moto
la vedere
-
Club
Bikers si nasce
Informații profil
-
Motociclete detinute
Yamaha MT-03, Suzuki GSX 750 F, Suzuki GSX 1250 FA
-
Interests
Motociclete
Vizitatori Recenți Profil
Mario MT 03's Achievements
Newbie (1/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
-
Recent Badges
-
Salutare. Pe la jumătatea lunii septembrie am două săptămâni de vacanță pe care vreau sa le fac vizitând Romania pe două roți. Am cumpărat un ghid de pe site-ul https://www.carpathian2wheelsguide.com/ cu un traseu pe care o să încerc să îl fac in 10 zile. Acestea fiind zise, întrebarea mea este : cunoașteți dealerul BMW Motorrad din Timișoara ? Aș avea de facut servisarea de la 50.000 de km și de schimbat cauciucurile la motocicletă, a mai fost cineva la ei ?
-
Incident cu violenta in trafic (sau cat de jos a ajuns “calitatea umana”)
topic a răspuns lui Mario MT 03 în FlipperCoul Accidente
Un idiot in trafic se intalneste cu alt idiot. Rezultatul ? Timp pierdut pentru ambii. -
Salutare. Sunt posesorul unei Suzuki GSX 1250 FA din 2011 cu 93.000 de km la activ, dintre care 60.000 facuti de mine. In ultimii 6 ani am facut ceva calatorii moto prin Italia si Europa, si am facut si strazi "albe" de cateva ori (pun link la un video cu cel mai greu traseu facut ) si am prins gust. La anul pe vremea asta as vrea sa o schimb si sa imi iau un Tenere 1200 si sa ma apuc de trasee offroad mai serios. Din categoria enduro-stradale le-am cam incercat pe toate peste 1000 cc (BMW, Ducati, KTM, Yamaha, Triumph) si cel mai mult mi-a placut Yamaha Tenere 1200. Mentionez de asemenea ca sunt cam tot timpul cu sotia ca si pasager, mai rar singur. Acum, stiu ca modelul nu se mai produce (deocamdata) si vroiam sa imi spuneti in general ce va place si ce nu va place laaceasta motocicleta si care sunt senzatiile voastre in general, mai ales la drum lung. Ce ma atrage pe mine e pozitia in sea (comfortabila pt mine, am 1,88 cm x 100 de kg), cardanul, motorul de 100 cp bicilindric (am 4L tot cu 100 de cp) si estetica.
-
O tură cu răcori - Islanda
topic a răspuns lui Mario MT 03 în Muretto Grundiegul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Am uitat sa imi iau bilet. -
Baga mare . Am fost si eu acum doi ani, dar se pare ca am prins vreme mai buna decat voi. Mie mi-au zis din start : daca ai noroc, ploua o zi din trei. Daca ai ghinion, ploua trei din trei. Hainele impermeabile sunt neaparat necesare, mai ales cand mergi prin ploaie la temperaturi joase. Cat despre cazare, am dormit cam in 75% din nopti in hytte, la pretul modic de 40 de euro pe noapte. Pe airbnb nu prea gaseam mare lucru, mai ales spre nord, si oricum la un pret mai mare .
-
9000 km, pana in Scotia si retur
topic a răspuns lui Mario MT 03 în Adamul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Eu si cu sotia mea ne impacasem deja cu gandul ca ne va ploua in nordul Europei, din fericire a plouat ''doar'' 10 zile din 17. Eram echipati foarte bine pot sa spun, eu aveam costum de ploaie integral Spyke (insa inauntru transpiram putin, e drept), pentru maini am folosit ... manusi de latex peste manusile normale ( si cele de bucatarie sunt bune, nu te uzi deloc) iar pentru cizme aveam acoperitori de la OJ. Imi intra putina apa pe sub casca, desi costumul era inchis bine la gat incet incet se infiltra apa ... si trebuia sa imi schimb esarfa de la gat. In rest ... nimic deosebit. Desi cu doua perechi de manusi motocicleta se manevreaza mai greu, am avut cu mine un mic cruise control cumparat cu cativa centi de la chinezi, alegere foarte inspirata cand conduci multe ore pe zi. Cat despre cazare, desi nu aveam prenotat nimic, cortul era solutia extrema si de rezerva intotdeauna (dar am gasit bnb uri, case pe Airbnb, casute in lemn de inchiriat, etc). Regula era simpla, dupa ora 17:00-18:00 cauti cazare si te opresti unde ai gasit, ca sa nu risti sa ramai fara. Faci mai putini km, dar ai un acoperis deasupra capului ... Scotia si Irlanda e si pe lista noastra de facut, intr-un viitor sper nu prea indepartat. Cat despre benzina, nu am inteles o chestie. Nu puteati sa folositi cardurile daca era inchisa ?? -
9000 km, pana in Scotia si retur
topic a răspuns lui Mario MT 03 în Adamul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Scurt video ul, dar fain. Faza cu benzina e de rasu curcii , intr-adevar, dar va inteleg. Eu mi-am cumparat un mic bidon de 5l pe care il tineam plin cu benzina in zonele mai putin frecventate, din fericire nu am ajuns sa il folosesc cu actuala Suzuki (dar cu aia veche am ramas si eu ). Sunt de aceeasi idee si la faza cu mancarea si cazarea, unde nimeresc acolo ma opresc. Dar sunt si aici mai precaut, am tot timpul ceva conserve de rezerva la mine si musai cortul. Dar tot nu am inteles de ce nu v-ati intoarce in UK. Clima, preturile ... ? -
Cu motorul in Norvegia 2017
topic a răspuns lui Mario MT 03 în Albert23ul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Eu eram impotriva trenului din principiu ... o calatorie moto e o calatorie moto, nu .. Dan Popescu si Magadan (cine stie cunoaste ) insa facand calculele de mai sus renteaza clar ! Noi insa ne-am hotarat cam tarziu pe varianta cu trenul, din Verona pana in Hamburg nu mai era, si Viena era cam peste mana pentru mine (plus ca mie imi iesea mai scump, aproape 400 de euro) deci am facut autostrada. Insa de acord cu tine 100 %, cine are posibilitatea sa ia trenul, sa o faca ! -
Cu motorul in Norvegia 2017
topic a răspuns lui Mario MT 03 în Albert23ul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Salutare. Am citit pe blog toata calatoria voastra in Norvegia, cu bune si cu rele, si noi am fost in Norvegia cam tot in aceeasi perioada (insa am ajuns pana la Nordkapp, am facut un topic aici si eu imediat ce ne-am intors din calatorie). As avea de adaugat niste chestii, in special pentru cei care vor sa mearga pentru prima data, tu deja ai experienta deci cred ca o sa fi de acord cu mine : - am luat si eu in calcul varianta pe tren, dar era efectiv prea scumpa, deci am preferat sa fac Germani pe autostrada (desi recomand cu caldura trenul, va salveaza de multi km foarte plictisitori si fara nimic deosebit de vazut) - in toata Europa am avut acoperire buna de internet (operator WIND Italia), insa stiam de acasa sa stingem telefoanele in momentul in care ne urcam pe ferry, pentru ca in apele internationale e crima la preturi. In Norvegia am avut 4G cam peste tot - cu mancarea am combinat mancarea calda pe la fast food uri , mici restaurante cu mancare la conserva si sandwich uri. Dar am avut doua genti impermeabile de 10l rezervate numai pentru mancare, tot timpul aveam rezerve pe cel, putin doua zile. Am renuntat la butelie din motive de spatiu. - cu dormitul a fost foarte ok pentru noi, nu am avut nimic rezervat de acasa, tot timpul prenotam pe Airbnb pentru ziua respectiva, iar in Norvegia cort cand era timp frumos si hytte cand ploua (am platit peste tot 400 nok sau 40 E, niciodata mai mult) - am intalnit multi motociclisti, si mi-au dat sfaturi foarte bune cu privire la traseu, locuri de vizitat, dormit, etc. Socializati cat de mult posibil ! - in parcare la Preikestolen am iesit pe o straduta ingusta, fara sa platim, insa ne-am luat dupa alte doua motociclete. La hotel este o camera unde se pot lasa bagajele, si nu se fura nimic. Asa am si facut. - in nord ploua si e frig. Mult,putin, dar ploua. Echipamentul de ploaie este esential, dupa cum ati vazut, pentru ca e mare diferenta sa inchei ziua ud pana la piele pe 10 grade sau perfect uscat. Noi am avut costume de ploaie, manusi de silicon largi de tras peste manusile normale (excelente) si protectii de ploaie integrale si pentru cizmele moto. Inutil sa zic ca nu am fost uzi deloc, si nici nu am patimit frigul. Aveam oricum cu mine echipament moto pentru orice conditii meteo (am plecat de acasa la 35 de grade, la Nordkapp am gasit 5 grade) - gumele moto le recomand si eu noi daca e posibil, si in general motocicleta in conditie tehnica buna sau foarte buna (nu vreti sa dati 200 de euro pe un lant la un service norvegian, cum au patit doi baieti pe care i-am intanit pe drum) - in Norvegia nu se plateste autostrada, podurile, in general platesti numai intrarea pe anumite drumuri panoramice (dar sume mici, 5-10 euro) - cat despre reni, in nord e plin pe marginea drumului. De multe ori trebuia sa incetinim ca sa ii lasam sa treaca strada, sunt ca si cainii la noi. Nu au frica de om, multi sunt domesticiti. - dormitul la cort in general a fost placut, am avut si saltea la noi. Voi insa am vazut ca ati cam suferit la cort, temperaturile sunt cam mici noaptea si e umezeala multa. - si pe noi ne-a costat tot cam 2.500 de euro, insa am impresia ca v-a costat mult trenul dus - intors. Noi avem andrenalina in sange cand conducem si simtim drumul altfel decat pasagerul, pentru fete e ceva mai greu si trebuie sa le facem calatoria cat mai placuta. Pe masura ce citeam pe blogul tau ii povesteam sotiei peripetiile voastre, si o cam compatimea pe prietena ta din cauza frigului, a ploii si a oboselii (stiu fetele de ce ). In rest frumos povestit si faine pozele, si eu ca si voi imi doresc sa ma intorc in Novegia, e o tara superba cu multe locuri de descoperit. - -
Consumul nu e unform, si undeva pe la 10k km diferenta e notabila. Al meu PR4 GT are acum in jur de 14k km, mai are carne pe el dar e cam de schimbat datorita diferentei mari intre mijloc si laterale. Si 14k km oricum ii faceam cu PR4 normale, insa cu un consum uniform pe tot cauciucul. Eu unul nu o sa mai imi iau cauciuc GT, probabil e mai bun pentru RT, FJR, etc. Vreau sa incerc Metzelr Roadtec 01, am citit chestii bune despre ele. Dupa 4 trenuri de PR3 si PR4 imi ajunge ...
- 3.020 răspunsuri
-
- suzuki gsx 750f
- gsxf750
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Lui Simoncelli i-a sarit casca din cap cand a murit acum cativa ani ... https://www.youtube.com/watch?v=Ac_VE5aWVdI
-
Dilema dupa primul accident: sa continui sau sa renunt definitiv?
topic a răspuns lui Mario MT 03 în Herbal_mixul Discutii generale
Cilindrata pe care incepi conteaza mai putin, caii putere mai mult. Ti-ai dat raspunsul singur, ai inceput pe un motor prea puternic pentru capacitatile tale si ai facut buba. Nu degeaba zic toti motociclistii experimentati ca e bine sa incepi cu un motor mai slabut la inceput, sa te obisnuiesti cu pozitia in sea, comenzile, mersul pe strada, etc. De curiozitate, era R6 cumva? CBR? Oricat de ''cool'' si de atragatore ar fi, nu sunt motociclete de incepator. Depinde de tine daca o sa te urci in sea din nou, insa cu cat lasi mai mult timp sa treaca, cu atat mai greu o sa iti fie sa iti iei din nou motocicleta. -
Accident Bacau- 1000RR vs Autobuz(pilot decedat 22.09.2017!)
topic a răspuns lui Mario MT 03 în ettoreul Accidente
Am citit la comentariile din articolul de pe prima pagina ca a murit ... pacat de el, avea copil mic acasa. Mergeti mai incet fratilor ca nu mai ajungeti acasa si va creste altul copilul ... RIP.