Sari la conținut

SONYC

Super Membru
  • Număr conținut

    1.280
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    2014
  • Motocicleta
    'onda
  • Numar moto
    B-69-RUP
  • Club
    A

Informații profil

  • Motociclete detinute
    'onda
  • Alte autovehicule si vehicule
    Una alta
  • Interese
    Nu am fost peste tot, dar e pe lista ^^

Vizitatori Recenți Profil

5.523 citiri profil

SONYC's Achievements

  1. Descriere: J-Tracker este un blug pentru motocicleta confectionat dintr-o tesatura mixta Cordura®/Denim. Dezvoltat in laboratorul de siguranta al Spidi, J-Tracker combina functionalitatea cu siguranta. Protectiile de pe genunchi sunt, bineinteles, incluse. Datorita tesaturii mixte foarte rezistente, J-Tracker indeplineste protectia conform prEN 17092:2017, clasa A. Caracteristici: > Producator: SPIDI > Model: J-Tracker > Culoare: Albastru > Material: 80% bumbac, 20% poliamida > Marime: 31 > Lungime crac interior: 85 cm > Greutate: 1.1 kg > Echipament moto pentru: barbati > Croiala subtire > Pozitionare reglabila a protectiilor de genunchi > Tesatura din poliamida de inalta tenacitate Cordura > Tesatura elasticizata > Greutatea tesaturii: 13 oz/m² > Atasare cu carabina > Banda pentru a se alatura clipului pentru pantaloni > In conformitate cu directiva EU/89/686/ECC > EPI: imbracaminte de protectie pentru utilizarea pe motocicleta in conformitate cu Pr En 17092-4:2017, Clasa A > Protectii pentru genunchi Warrior (EN 1621-1 Level 1) > Protectii de sold Warrior Lite disponibile optional -> sunt incluse Tehnologii: TexTech: Din ce in ce mai multe produse din ziua de azi sunt fabricate folosind substante. Pielea de vaca, un material excelent pentru productia de imbracaminte pentru motociclete este inlocuita de materiale mai usoare, mai ieftine si mai usor de curatat, prin urmare provocarea este de a gasi un material la fel de robust. Spidi isi dedica o mare parte din resurse pentru a gasi cele mai bune materiale pentru echipamentele pentru piloti si creeaza un standard pentru cele mai bune tesaturi: TexTech. TexTech are o proprietate hidrofuga, este permeabil la aer, rezistent la vant, la rupere si la abraziune. Standardele si tehnologia TexTech se aplica tuturor produselor cu material textil, cu exceptia categoriei H2Out. Toate aceste tesaturi sunt testate de Spidi in colaborare cu cei mai buni producatori din lume. Stilul de viata al persoanelor care circula pe doua roti este dinamic/activ si este important sa ramana protejate si sa poarte cele mai bune materiale - TexTech este raspunsul. Produsul este nou. Pretul afisat este fix pentru ca au costat vreo 800 de lei atunci i-am cumparat, la care s-a adaugat si costul protectiilor suplimentare pentru sold care nu au fost incluse. Cred ca gasesc si bonul fiscal daca scotocesc bine prin casa, asta in cazul in care are cineva dubii. Localitate: Bucuresti Pret: 500 de lei Metoda de contact: raspuns in cadrul topicului sau mesaj privat
  2. La cele de mai sus adaug urmatorul produs: Brau Producator: Sensiplast Culoare exterior: Negru Culoare interior: Rosu Material: Textil Dimensiune: S Stare produs: Nou
  3. Nu am Bmw, dar am avut in schimb filtru K&N montat pe mobra si n-am sesizat absolut nimic pe partea de performanta. Am avut insa multa bataie de cap cu el sa il curat/ung. Am revenit la cel standard de hartie si totul e ok.
  4. Lasand gluma la o parte si indiferent de judetul in care e inmatriculata masina, oamenii nu mai sunt in stare sa ia o banala curba, nu mai zic de serpentine. Majoritatea trec cu jumatate de masina pe cealalta banda inainte de a lua curba, zici ca sunt cu tirul, nu cu o masina compacta. Culmea e ca unii fac acest lucru si la o viteza extrem de mica. E jale ce e in trafic, asa ca atentie maxima!
  5. 87) Lant: Curatat/Gresat 88) Ulei motor: Motul 7100 - 10W40 (full synthetic) Filtru ulei: Hiflo 204 Tura Tohani - Hales - Siriu - Cheia (455 km) Tohani Hales Siriu Pe Cheia nu am oprit pentru fotografii pentru ca ma ajungea din urma tot ce am depasit
  6. Producator: Puig Culoare: Rosu Cod produs: 6301R Stare produs: Utilizat Producator: Honda Culoare: Negru Cod produs: 42753-KBS-901 Stare produs: Nou
  7. SONYC

    Fantana de apa SHAW PRO V2

    Update de pret: 200 de lei
  8. Salutare, Are cineva o extensie din asta de vanzare?
  9. Tu crezi ca atunci cand am cumparat mobra eram convins ca acei 30k sunt reali? Nu m-a interesat, asta pentru ca parea cat de cat intretinuta, dar cel mai mult, stiam de la bun inceput cum o sa am eu grija de ea. Stiu in ce lume traim si te inteleg de ce pui raul inainte, dar cateodata, cateodata nimeresti si oameni care au grija de lucruri. Trebuie verificata peste tot, dar faptul ca e carenata ori ba chiar nu are relevanta. Trebuie sa stii unde sa te uiti, eu unul n-am stiut si am aflat ulterior ca a fost trantita, dar motorul merge ceas. Arunca si cu oleaca de optimism, poate iese bine in urma verificarilor
  10. Salut, Intretinerea conteaza, ori aia spui ca s-a facut. Anunturi cu mobre ce au nr de km dati inapoi sunt pe toate gardurile. Prefer oricand un "utilaj" care a fost intretinut mecanic asa cum trebuie. Despre pret nu comentez, atat piata cat si buzunarul tau dicteaza aici. Spor! Si a mea este revopsita, pur si simplu nu mi-a placut culoarei ei originala. O revopsire nu inseamna in 100% din cazuri o dauna.
  11. 86) Lant: Curatat/Gresat Tura editata pe dealurile Buzaului (350 km) Aveam de gand sa bag o tura mai lunga, dar s-a tinut scai de mine o prietena incepatoare si nah, a trebuit sa fac un compromis. Am completat tura trecuta de pe dealurile Buzaului si am adaugat sectiunea Mizil - Vadu Sapat - Valea Scheilor - Podgoria - Coserele - Varbila - Plopu - Bucov, o sectiune pe care o recomand din plin. Crama Budureasca Tura Transbucegi - Paraul Rece - Bran - Rucar - Campulung - Voinesti - Targoviste - Bucuresti (450 km) I-am propus incepatoarei sa vina si la tura asta, dar a dat-o cotita, ca o dor bucile de ieri, ca e grea casca, ca ea sta dreapta iar drumul face ba stanga, ba dreapta.. numai strambe din astea. Cojasca - Targoviste, au "plantat" baietii limitatoare de viteza din alea marilii ca sa te impiedice sa depasesti 50 km/h, sau cel putin asa credeau ei, oricum, obositoare si enervante. De tataicii care opreau de tot in fata lor ca sa bage cutia de viteze in treapta unu si astfel sa treaca peste nu mai zic. De aglomeratia vietii iar, nu mai zic. Opresc pentru un mic dejun puternic dezvoltat si inapoi in sa, hai sa-i dau bice. Aninoasa - Moroeni, zici ca le-a venit ordin sa iasa toti cu masinile. Hai ca azi am lasat acasa "erele" si mi-am luat doar genunchii si n-am cum sa ii frezez. Chiar nu mai face nimeni gratar Duminica? Intru pe Transbucegi si am norocul sa prind loc in spatele unui incepator. Asta e atat de pilaf incat ca sa ia o curba, orice curba, intra cu toata masina pe contrasens inainte. Sa imi faca putin loc ca sa trec, nici vorba, e prea mult pentru puterea lui de procesare. Il depasesc cu prima ocazie si continui. De jos si pana sus, tot drumul e plin de fecale, unele mai proaspete, altele mai uscate, dar este efectiv plin. Ajung, trag cateva cadre si ma tirez, mai am de mers. O ambulanta pleaca in acelasi timp cu mine si astfel coborarea e mult mai libera pentru ca i se face loc. Sinaia - Azuga, nu imi dau seama daca e doar aglomeratie, sau un miting ceva. Aia e, bag avariile si pe contrasens cu mine. Unii nu vor deloc sa faca putin loc, iar eu de fel nu turez motorul ca sa ii determin sa faca asta. Vine insa din urma un baiat cu un Bmw cu toba Akrapovic care suna intr-un fel anume, astfel incat unii reactioneaza imediat. El tureaza motorul, pasagera lui multumeste si uite asa inainteaza. Taman bine a picat, dupa ei! Paraul Rece - Rasnov, asfalt bun, abia aici am putut merge in ritmul meu. La momentul ala nu stiam, dar avea sa fie singura portiune misto din tot traseul. Intrarea in Bran cum altfel daca nu plina de lucrari si de aglomeratie. Fac repede o fotografie si plec din nou la drum, urmeaza serpentinele alea faine. Bran - Rucar - Campulung, dezastru! Un sfert din drum cu asfalt ca in palma, restul insa plin de lucrari cu semafoare din 300 in 300 de metri. Depaseam de fiecare data coloana de masini formata la semafor, dar timpul de asteptare era mare si avea sa devina foarte obositor. Nu mai calc prin zona pana nu e facut integral drumul. Stoenesti - Targoviste, s-a putut merge, dar plictisitor drum. Mi-au placut insa tarabele cu mere a celor din Voinesti, foarte colorate. Targoviste - Bucuresti, ultima parte din DN71 si aia plina de lucrari, implicit aglomeratie. Nu mai pot, tot ce voiam era sa ma dau si eu oleaca pe curbe. De ce Doamne nu m-am dus pe Lepsa, de ce? Bucuresti, zona 1 Mai, lucrari.. .. Domnu' Mos Craciun, as vrea un elicopter cadou ca sa transport mobra fix la intrarea pe serpentine, asta si un Snickers daca se poate, multumesc! PS. Bine ca nu m-am intors prin Piata Alba Iulia, mai dadeam si de echipajul RAR sa ma intrebe de omologarea tobei finale. O bine meritata baita dupa drumurile de care a avut parte.
  12. Zero intretinere? Detaliaza.. sau un link ceva..
×
×
  • Creează nouă...