-
Număr conținut
1.247 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Permis moto din
2014
-
Motocicleta
'onda
-
Numar moto
B-69-RUP
-
Club
A
Informații profil
-
Motociclete detinute
'onda
-
Alte autovehicule si vehicule
Una alta
-
Interese
Nu am fost peste tot, dar e pe lista ^^
SONYC's Achievements
Experienced (11/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Man, nu am timpul necesar pentru a face politie pe forum pe subiecte de acu' 6-7 ani in urma. Te asigur insa ca nu imi sta in caracter sa exagerez sau sa mint, stiu foarte bine ce am citit la momentul respectiv. Repet, e unul din motivele pentru care am facut pauza 5 ani de forum, se ducea intr-o directie total gresita.
-
Au fost nenumarate situatii. Apoi am pus pauza forumului 5 ani si cand m-am intors lucrurile erau putin schimbate. Nu in esenta, dar acolo cat de cat, poate se datoreaza si modificarilor aduse echipei de administratie.
-
Daca apare un om care procedeaza in modul descris de tine.. apai selectia naturala isi spune cuvantul. Sa il "impingi" si tu in directia aia cand vezi ca nu intelege situatia e ceva cu care eu unul nu pot fi de acord. Cu alte cuvinte, daca il poti ajuta cu un sfat, sa fie primit. Daca nu poti sau el nu accepta, sa fie sanatos, dar hai sa nu facem rau daca putem. Cat despre ordine, e un mod gresit de a privi lucrurile. Intr-un cadru organizat si profesional de competitie s.a.m.d, sigur, vorbim de ordine. Cand vine vorba de strada, nu exista ca X e mai important decat Y. Ce ar trebui sa fie important e ca atat X cat si Y sa se intoarca acasa la familiile lor, atat.
-
Nu era vorba despre tine, se stiu ei care sunt. Sistemul de valori de care vorbesti, aka educatia, nu are legatura cu situatia prezentata. Poate doar in ideea in care aleg sa nu iasa la plimbare cu un om care nu stie sa scrie. In rest totul se rezuma la experienta, una pe care ei nu o au. Responsabilitatea trebuie sa fie de ambele parti, atat a lor in calitate de incepatori, dar intr-o masura si mai mare a celor cu experienta care ofera sfaturi pentru ca ei cunosc si inteleg pe deplin situatia. Ohoo, dar cate discutii si misto-uri au fost pe tema asta, nenumarate. Baiul n-a fost ca si-au exprimat ideea, ci faptul ca au fost sustinuti. A fost unul dintre motivele pentru care am pus 5 ani la murat contul, nu voiam sa vad cum efectiv sunt incurajate aceste practici care aveau repercursiuni dintre cele mai grave. Una e sa faci un misto nevinovat si cu totul altceva sa incurajezi asumarea unor riscuri inutile. Nu eu am venit cu termenul asta, dar daca ar fi sa ii dau o definitie ar fi oamenii care au lejer peste 100k parcursi pe doua roti si care sunt in continuare bine mersi. Exista pe forum astfel de colegi care probabil rad acum cand citesc 100k avand in vedere cat de mult au parcurs peste, culmea insa, ei nu prea ofera sfaturi. Tot aia cu 20 de ani permis, dar cu 30k parcursi ies pe interval cu mistouri si "sfaturi". Daca il urmaresti cu siguranta ai vazut si fazele cand pe coborare unii aleg trasa scurta, situatie care nu s-ar termina bine daca cineva ar veni atunci pe banda. Daca mai era nevoie, inca o dovada care arata clar ca strada nu-i circuit.
-
Stiu ca unii dintre voi vor fi deranjati de cuvintele mele, dar e ok, va dau adresa ca sa veniti sa ma bateti. Multi, dar foarte multi dintre cei "batrani" i-au luat la misto rau de tot pe incepatori. Asta n-ar fi in sine o problema, dar cand s-a trecut la categoria: "tu n-ar trebui sa mergi cu motocicleta avand in vedere ca n-ai dat capat anvelopei" situatia s-a schimbat in rau pentru cei din urma. Treaba asta cu "tu mergi bine" vs "tu mergi rau" e destul de relativa pentru ca depinde de obiectivul pe care vrei sa il atingi. Vrei adrenalina sau vrei sa te plimbi? Le poti avea pe amandoua in acelasi timp mergand pe strada, dar cu ce risc? Asa cum iarna nu-i ca vara, nici strada nu-i ca circuitul. Aceasta atitudine flegmatica din partea celor cu experienta ar trebui sa inceteze si ar fi bine sa fie inlocuita cu sfaturi productive. Nimeni nu s-a nascut invatat, iar ritmul in care fiecare acumuleaza experienta nu este la fel. E in natura umana sa vrei sa te alaturi unui grup, dar astia tineri ar trebui sa fie ceva mai selectivi, altfel se ajunge foarte usor in situatia in care mergi peste limita in dorinta de a demonstra unuia care a ras de tine ca nu esti cel mai prost din curtea scolii. Ori situatia asta a generat N accidente, unele din care unii mai putin norocosi n-au avut ocazia de a invata si de a nu mai repeta greseala. Asa ca mai puneti piua la faza cu "batranii", ca mult rau din directia aia a venit.
-
83) ITP luat cu succes pentru inca doi ani, mobra e in stare impecabila din punct de vedere tehnic 84) Liftstick Louis + gresare lant
-
Rear shock absorber Honda Hornet PC41
topic a răspuns lui SONYC în SONYCul Piese de schimb second-hand si dezmembrari moto
Update de pret: 200 de lei -
Scarite sport Puig
topic a răspuns lui SONYC în SONYCul Piese de schimb second-hand si dezmembrari moto
Update de pret: 20 de lei -
Filtru de aer HFA 1618
topic a răspuns lui SONYC în SONYCul Piese de schimb second-hand si dezmembrari moto
Update de pret: 70 de lei -
80) Furtun golire antigel: Etansat cu pasta Tura Thracian Tomb Of Sveshtari (BG) - 451 km Las costumul moto acasa, o sa fie prea cald astazi. Ma dau cu unsoare de protectie solara si la drum cu mine. Aglomeratia de la podul prieteniei e nelipsita in aceasta perioada, dar ma strecor si scap repede de ea. Bag viteza ca sa pot suporta mai usor valul de caldura, dar resimt cu adevarat racoarea doar in zonele cu padure sau vegetatie deasa, sa le dea Dzeu sanatate ca n-au taiat tot ce putea fi taiat. Drumul e liber si placut, doar ca aluneca mobra pe virajele mai stranse, pesemene ca asfaltul nu e tocmai curat. Modul in care am setat navigatia de acasa ma baga pe niste drumuri pustii de-a dreptul, dar cu asfalt. Nu intalnesc alti motociclisti pe traseu, or fi toti la birt savurand o bere rece. Ajung la obiectiv, trag mobra la umbra in cantecul cicadelor si caut intrarea. Ma intampina ghidul care, spre fericirea mea, stie bine engleza astfel incat comunicarea e foarte usoara. Imi spune ca sunt 3 movile care se pot vizita. Platesc 22 de leva pentru doua din ele, desi ulterior vizitei o recomand doar pe prima, cea principala. Sunt singurul client astfel incat voi avea parte de un tur "privat", sau cel putin asa credeam. Cand abia incepea ghidul sa prezinte istoria locului, mai sosesc doua masini cu numar de BG. Doamna ghid se duce sa ii intampine si sa ii alature turului. Ii aud de la distanta, sunt nemti. Incepe turul pe o alee cu lavanda de ambele parti, ioi ce mireasma. Movila principala: Temperatura interioara e controlata prin intermediul unui sistem de aer conditionat in timp ce usa principala de acces este groasa si are un sistem electric de deschidere/inchidere. Inauntru avem parte de o lectie de istorie mai detaliata: Nu este permis fotografierea obiectivului, dar cum sunt roman, m-am descurcat: Exista un automat de bauturi, dar functioneaza numai cu monede, ori eu aveam doar bancnote mari. Mi s-a recomandat sa beau apa de la robinetul baii, dar am zis pas. Aveam aproximativ 51 de km pana la restaurantul din Tutrakan, asa ca i-am dat bice. Odata ajuns aici, am comandat din start 3 sticle de pepsi cu gheata si lamaie ca sa alin setea. S-a uitat putin ciudat la mine chelnerul, dar mi-a adus. Kavarma de porc a urmat si ea, prea buna, prea ca la tara. De aici si pana la bacul din Silistra a mai fost doar o aruncatura de bat. De la Chiciu si pana acasa insa, mai ales ca am ocolit autostrada, mi s-a parut o vesnicie. Cald, mult prea cald, chiar si in tricou fiind. 81) Baterie: Yuasa YTZ10S 82) Lant: Gresat Tura Pasul Shipka + Pasul Troian (BG) - 750 km Damascena Ethnographic Complex Masa pranz restaurant White River Sat Tabashka Kravenik Pauza de hidratare Sevlievo
-
22.06.2025 > Thracian Tomb Of Sveshtari (BG)
topic a răspuns lui SONYC în SONYCul Evenimente, excursii
Las costumul moto acasa, o sa fie prea cald astazi. Ma dau cu unsoare de protectie solara si la drum cu mine. Aglomeratia de la podul prieteniei e nelipsita in aceasta perioada, dar ma strecor si scap repede de ea. Bag viteza ca sa pot suporta mai usor valul de caldura, dar resimt cu adevarat racoarea doar in zonele cu padure sau vegetatie deasa, sa le dea Dzeu sanatate ca n-au taiat tot ce putea fi taiat. Drumul e liber si placut, doar ca aluneca mobra pe virajele mai stranse, pesemene ca asfaltul nu e tocmai curat. Modul in care am setat navigatia de acasa ma baga pe niste drumuri pustii de-a dreptul, dar cu asfalt. Nu intalnesc alti motociclisti pe traseu, or fi toti la birt savurand o bere rece. Ajung la obiectiv, trag mobra la umbra in cantecul cicadelor si caut intrarea. Ma intampina ghidul care, spre fericirea mea, stie bine engleza astfel incat comunicarea e foarte usoara. Imi spune ca sunt 3 movile care se pot vizita. Platesc 22 de leva pentru doua din ele, desi ulterior vizitei o recomand doar pe prima, cea principala. Sunt singurul client astfel incat voi avea parte de un tur "privat", sau cel putin asa credeam. Cand abia incepea ghidul sa prezinte istoria locului, mai sosesc doua masini cu numar de BG. Doamna ghid se duce sa ii intampine si sa ii alature turului. Ii aud de la distanta, sunt nemti. Incepe turul pe o alee cu lavanda de ambele parti, ioi ce mireasma. Movila principala: Temperatura interioara e controlata prin intermediul unui sistem de aer conditionat in timp ce usa principala de acces este groasa si are un sistem electric de deschidere/inchidere. Inauntru avem parte de o lectie de istorie mai detaliata: Nu este permis fotografierea obiectivului, dar cum sunt roman, m-am descurcat: Exista un automat de bauturi, dar functioneaza numai cu monede, ori eu aveam doar bancnote mari. Mi s-a recomandat sa beau apa de la robinetul baii, dar am zis pas. Aveam aproximativ 51 de km pana la restaurantul din Tutrakan, asa ca i-am dat bice. Odata ajuns aici, am comandat din start 3 sticle de pepsi cu gheata si lamaie ca sa alin setea. S-a uitat putin ciudat la mine chelnerul, dar mi-a adus. Kavarma de porc a urmat si ea, prea buna, prea ca la tara. De aici si pana la bacul din Silistra a mai fost doar o aruncatura de bat. De la Chiciu si pana acasa insa, mai ales ca am ocolit autostrada, mi s-a parut o vesnicie. Cald, mult prea cald, chiar si in tricou fiind. 451 km -
Donatii - dar nu in bani
topic a răspuns lui SONYC în Inger`Albastruul Actiuni caritabile si de sustinere
-
Schimba toate lichidele (frana/antigel/ulei), verifica placutele de frana si incearca sa ai anvelope cat mai bune (DOT recent, nu din 2017). In rest doar apa, paie si bataie, modelul asta este foarte fiabil daca este intretinut. Asfalt uscat!
-
E absolut normala, nu e cazul sa iti faci griji.
-
Motocicleta fara vibratii eu unul inca n-am condus, doar cele electrice cred ca s-ar incadra. Acest 4-5 persista indiferent de turatia motorului? Un PC41 detin si eu, dar dupa 8 ani de utilizare nu mai percep vibratiile, m-am obisnuit cu ea