-
Număr conținut
1.066 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2014
-
Motocicleta
'onda
-
Numar Moto
B-69-RUP
-
Club
A
Informații profil
-
Motociclete detinute
'onda
-
Interests
Nu am fost peste tot, dar e pe lista!
SONYC's Achievements
Proficient (10/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Cine are ochi sa citeasca, citeste si trage propriile concluzii, e atat de simplu. Cat despre block, nu-i bai man, noi sa fim sanatosi.
-
In mod evident n-ai mers cu un utilaj la nivelul superior al limitei de viteza, altfel ai stii ca desi acul nu are unde sa "se mai duca", viteza totusi creste. Tu insa iubesti datele din foi versus cele din teren. Text irelevant, nu intereseaza pe nimeni cat consuma coupe-ul de 1.6, nu despre asta este discutia. Greu cu concentrarea.. .. Nu iti trebuie skill pentru a rula cu 160km/h, ci doar sa iti cunosti mobra si sa iei in calcul factorii externi, aka nivelul de trafic, suprafata de rulare, starea tehnica a mobrei, curentii de vant s.a.m.d. Continui sa aduci motive pentru care tu alegi sa nu rulezi cu viteza aia, ceea ce eu nu constest, este optiunea ta, dar problema mea e faptul ca vorbesti prostii cand spui ca ce sa vezi, nu mai e Hornet-ul ce era odata. Daca imi cumpar maine un Ferrari si merg cu el in regim de Logan, sunt indreptatit sa afirm ulterior ca de fapt Ferrari nu e mare smecherie? Pe mine nu ma doare inima, pentru ca rulez in treapta care trebuie si cu o viteza pentru care mobra asta a fost construita, ca altfel o limitau la 130 km/h si aia era, nu crezi? Cat despre buzunar, la fel, nu ma doare, ca n-am cumparat-o pentru a merge la consum. A crescut, dar nu pentru modelele mentionate de tine de la Renault, aici includ si Logan-ul. 160 km/h nu e tare, crede-ma pe cuvant. Nici eu nu merg tare, maxim imi pot cataloga ritmul ca "sustinut", dar nu ma imbat cu apa rece. Eram in Bulgaria la un moment dat, pe un DN ceva, soseaua foarte buna, liber, ideal pentru alergat. Aveam 170 km/h in momentul in care au trecut 2 baieti cu sportive pe langa mine de zici ca stateam pe loc. Am retrogadat, am zis sa ii ajung, aha, vezi sa nu. Ei bine, baietii aia mergeau tare. Tii la permis si bani, da, este absolut ok, n-am nimic de obiectat, ti-am subliniat deja care e problema mea. Iti impui foarte multe limite ca mai apoi sa spui ca Hornet-ul e prastie, cand de fapt tu nu utilizezi mobra la capacitatea ei. Crezi ca se strica? Iti spun eu ca nu, nu se strica daca o intretii. Ce avem noi aici? Vezi ca ce se scrie pe internet, nu dispare aproape niciodata. Man, daca ai obosit si ti se pare confortabila masina, nu-i niciun fel de problema, dar asta nu inseamna ca e pentru toti la fel. Sau ca Hornet-ul e o prastie de motocicleta. La 160 km/h eu nu ma aplec peste rezervor, n-am motive sa fac asta. Tu oare citesti ce scriu, sau ii dai pur si simplu inainte cu aberatiile? Vrei sa folosesc alta limba ca sa iti explic ca vorbesti despre un subiect pe care in mod evident nu il stapanesti? Alta limita impusa de tine care n-are absolut, dar absolut nicio legatura cu limitele pe care afirmi ca le-ar avea Hornet-ul. Scoate capul din foi si foloseste mobra la capacitatea ei, vei fi surprins. Iar daca alegi sa nu faci asta, nu este nicio problema, dar macar nu face afirmatii fara temei.
-
230 pe bord, n-aveam navigatia la mine atunci ca sa pot face comparatia. In orice caz, cat crezi ca era in minus, maxim 7-8 km/h. Cat despre cat o poti tine acolo, sunt multi factori care decid asta. Spre exemplu eu unul nu mai vad in oglinzi cand sunt aplecat cu totul peste rezervor, trebuie fie sa ma ridic putin, fie sa ma aplec spre oglinda si manevrele astea nu prea imi convin la viteza aia. Curentii de vant iar sunt de luat in calcul, dar daca totul se aliniaza, poti sustine ritmul asta ceva km. 100% de acord cu tine, dar nu asta subliniam. Era vorba de afirmatia omului ca ce sa vezi, Hornet-ul era racheta inainte, iar acum e prastie, asta pentru ca abia a reusit el sa se tina dupa un Logan. Este experienta ta personala, nu se aplica tuturor. Mi-as fi dorit sa am 1.90, dar n-a fost sa fie. La 1.70 insa nu resimt minusurile mentionate de tine, pot mentine 160 km/h in conditii de confort. Ce zici tu cu masina acolo? De asta fac oamenii accidente grave pe autostrada, ca nu obosesc? Nivelul de atentie pe care trebuie sa il ai la 200 km/h e la fel cu cel de la 130 km/h? S-avem pardon. Cat despre naked vs tourer, cred ca varsta e un factor foarte important. Inca sunt la varsta la care vantul in piept nu ma deranjeaza, ba' chiar imi place, iar eu nu fac ture scurte atunci cand ies. Citesti din foi si dai exemple de masini obosite, cand realitatea e de fapt cea de mai jos: Si inca o data aici, cum ziceam, lasa foile, unii stim cat duce mobra asta din experienta. Man, cu textul de mai jos m-ai convins ca nu iti cunosti deloc mobra. 242 km/h am prins maxim cu ea, ce sa vezi, aveam GPS-ul atunci la mine. E drept, era si oleaca de vale, dar nici la viteza aia nu s-a apropiat de rosu, asa ca bati campii grav de tot. E mobra ta, o folosesti asa cum consideri, evident, n-am absolut niciun fel de problema, dar lasa cifrele din foi si afirmatiile cum ca: "vai ce racheta era Hornet-ul odata" cand tot tu spui ca nu te lasa sufletul sa mentii o viteza de 160 km/h. Asta plus faptul ca tu cauti o masina dupa care sa te tii, aka mers la consum, spune chiar totul. Asa e, Loganul e moartea motociclismului in Romania. Ignora-l, omul e pe alta lume.
-
N-a mentionat generatia Loganului, oricum n-ar avea absolut nicio importanta, e masina vs motor. Daca stii cum sa mergi, n-are cum sa te faca conserva. Ai pus punctul pe "i" Nu e vorba de parbriz, ci de faptul ca n-ai stiut cum sa procedezi, sau cel mai probabil ti-a fost teama. Honda Civic Type R vs eu cu Honda Hornet PC41, la 230 km/h l-am depasit, prin urmare se poate. Nu mobra e problema. Aha, iar marmota invelea ciocolata in staniol.
-
Asa e, mai nou iti trebuie Hayabusa ca sa te poti tine de un Logan.
-
Ce bine ca sunt sarac, m-as zgaria pe ochi sa vad vreun defect estetic la HD-ul de 'jde mii de euro. Doamne fereste sa ii fac cunostinta cu Terra, m-as arunca de pe primul pod.
-
Stau si altii geana pe Waze, cu toate astea au fost prinsi cu 120 km in localitate. S-a incercat fuga, nu a mers, 3 luni fara permis. Asta cu viteza luminii pe net, sa zic ca o inteleg, dar la aia cu Sinaia imi da cu virgula. Am facut Bucuresti - Sinaia cu bicicleta la -5 grade, era iarna.
-
Si totusi, n-a mai luat nimeni amenda de viteza pe Bulgaria? Ce motociclisti cuminti
-
Geaca moto SPIDI Warrior H2OUT (marime S)
topic a răspuns lui SONYC în SONYCul Echipamente de protectie
Imi dai un semn daca te hotarasti. -
Geaca moto SPIDI Warrior H2OUT (marime S)
topic a răspuns lui SONYC în SONYCul Echipamente de protectie
Sa faci pana -
Geaca moto SPIDI Warrior H2OUT (marime S)
topic a răspuns lui SONYC în SONYCul Echipamente de protectie
1.70 cm, respectiv 75 kg. Imi vine destul de fixa, nu intr-atat de mult incat sa nu o pot folosi, dar simteam nevoia sa urc o marime. -
Geaca moto SPIDI Warrior H2OUT (marime S)
topic a răspuns lui SONYC în SONYCul Echipamente de protectie
Update de pret: 700 de lei -
Geaca moto SPIDI Warrior Net (marime S)
topic a răspuns lui SONYC în SONYCul Echipamente de protectie
Update de pret: 500 de lei -
Update de pret: 350 de lei
-
Ce e asa de interesant la ele, partea tehnica sau cea estetica? > Daca vorbim de cea tehnica, sistemul cu hidrogen (varianta cu electroliza apei) mi se pare mult mai interesant. > De estetic nu discutam, gusturile difera. Nu in ultimul rand, ce probleme rezolva? > Nu mai achita posesorul EV-ului 15 sute pentru kit-ul de ambreiaj si volant? Corect, nu plateste separat pentru ele, dar si acest cost este inclus in pretul total de vanzare (considerabil mai mare). > Poluare? Nu-mi mai trebuie bronz pentru cel putin 2-3 ani dupa o banala croaziera pe Nil, atat de negru am ramas dupa experienta. Nu se face primavara cu numarul de EV-uri vandute, trebuie sa fie un efort global, ori mult succes cu asta.