Sari la conținut

SONYC

Super Membru
  • Număr conținut

    1.145
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    'onda
  • Numar Moto
    B-69-RUP
  • Club
    A

Informații profil

  • Motociclete detinute
    'onda
  • Interests
    Nu am fost peste tot, dar e pe lista ^^

Vizitatori Recenți Profil

4.869 citiri profil

SONYC's Achievements

  1. Daca te referi la tura de ieri, unul dintre participanti nu putea sa iasa din tara. A fost insa ok si asa, ne-am descurcat. Ii vine cat de curand randul si Bulgariei
  2. 64) Ulei motor: ceva ieftin, de spalat motorul Filtru ulei: Hiflo 204 +20min 65) Ulei motor: Motul 7100-10W40 (full synthetic) Filtru de ulei: Hiflo 204 66) Filtru de aer: Hiflo 1618 67) Lant de transmisie: spalat/gresat/reglat 68) Lichid de frana: Motul RBF600 (DOT4) + aerisirea instalatiei 69) Antigel: Motul motocool factory line - 35C 70) Crash pads: Puig R19 4423N + Crash pads rubber: Puig 3148R 71) Ulei furca: HyperPro 15W 72) Valve jante: Puig 5591R 73) Rulmenti roata fata: Honda 91052-MBW-E11 74) Buson radiator: Honda 19045-MCE-901 75) Garnitura pompa frana: Honda 45520-MM5-006 + suruburi: Honda 93600-040120G 76) Killswitch: contacte curatate Tura 19.04.2025 Fiind prima tura pe anul asta, am zis sa strabat niste sate (sa vad cum e noua suspensie) si apoi sa ma intorc acasa, e si destul de frig. La Mizil imi zic ca fac stanga si ma intorc, sarmalele alea nu se mananca reci. Ah ce frumos miroase si arata rapita, nu ma mai satur. Vremea s-a schimbat si acum e soare, astfel incat acum e musai sa ocolesc pe la Tohani. Sa pacatuiesc de sarbatori si sa nu merg pe Hales cu manastirea Ciolanu si coborarea spre Magura? Nope, nu se face, prin urmare ii dau bataie. No', amu-i amu, fac stanga sau dreapta? Dreapta e spre casa, stanga e tot spre casa, doar ca traseul e putin mai lung. Am ales ce ar fi ales oricine altcineva in locul meu.. sa vina curbilii. E bun drumul pe Siriu, doar doua semafoare la care se asteapta. La intorsura Buzaului oamenii inca baga lemne pe foc, iar mie imi place maxim mirosul asta, imi aduce aminte de copilarie. Intoarcerea spre casa, sa fie pe DN1 sau pe Cheia? Pai unde as putea testa mai bine suspensia daca nu pe serpentinele valurite de pe Cheia? Zis si facut. Drumul e pustiu, am mers 20 de minute fara sa vad pe nimeni. Ploaia se gandeste sa imi tina de urat, dar norocul meu a fost ca n-a durat mult.. nu eram echipat pentru ea. Suspensia fata banuiesc ca a ascultat ceva populara olandeza, e cam saltareata din fire. Continuam sa analizam si sa nu judecam. De la Ploiesti la Bucuresti e doar o aruncatura de bat, dar leurda din portiunile cu padure miroase atat de puternic si deschide atat de mult pofta de mancare incat oricat de mult as creste viteza, tot mi se pare ca fac o vesnicie pana acasa. 465km Tura 21.04.2025 Am vazut cum lucreaza suspensia pe Cheia, hai sa vedem acum cum se comporta si pe un drum bun. Baietii nu se lasa asteptati, astfel incat la 08:30 plecam pe valea Prahovei. Destul de aglomerat, dar ne strecuram. De la Brasov o cotim dreapta spre Covasna unde si oprim pentru masa de pranz. Urmeaza Targu Secuiesc si apoi drumul bun, Lepsa. Prima parte merge unsa, dar a doua mai putin, a plouat si traficul s-a aglomerat. Toata mizeria de pe asfalt ajunge pe viziera si trebuie sa o sterg constant. Pe un astfel de drum pot insa spune ca se simte upgrade-ul suspensiei, se aseaza mult mai bine pe trasa, e mai stabila. E prea devreme sa o luam spre casa, ne-am propus sa ne intoarcem noaptea, asa ca facem dreapta spre Odobesti-Dalhauti. Dealuri, dealuri si iar dealuri. Bifam manastirea Recea si apoi bice inainte. Drept sa spun nu mai stiu de aici pe unde am luat-o, atat doar ca nu toate portiunile de drum au fost ok, nu pentru arcurile mele noi si tari. Bmw-ul si CfMoto s-au simtit bine, eu inca imi caut rinichii. Centura Buzaului.. de vis.. toti crestinii s-au adunat pentru rugaciune. Au fost insa suficienti oameni care ne-au facut loc, trebuie sa mentionez. In orice caz, planul de acasa a batut intocmai cu planul din teren, la ora 21:00 noi inca eram pe drumuri. 633km
  3. Descriere produs Adaptoarele in forma de L impiedica zgarierea bratelor basculei Specificatii produs Producator: Puig Cod produs: 4349P Categorie produs: Standere moto Materiale: Otel si plastic Stare produs: Nou Localitate: Bucuresti Pret: 50 de lei pentru setul de doua bucati Metoda de contact: raspuns in cadrul topicului sau mesaj privat
  4. Specificatii produs Producator: HIFLOFILTRO Cod produs: HFA1618 Stare produs: Utilizat Filtrul este intr-o stare foarte buna, fara defecte, asa cum se poate vedea si din fotografii. Localitate: Bucuresti Pret: 100 de lei Metoda de contact: raspuns in cadrul topicului sau mesaj privat
  5. Asta spuneam si eu, categoria mobrei conteaza. Poate tu n-ai face o astfel de alegere, dar unii dintre noi da. Eu unul nu caut utilitatea motocicletei, din contra. Cat despre frumusete, asta e in ochii privitorului.
  6. E un punct de vedere, fara doar si poate. Nu este insa o regula generala. Ca sa o alegi dupa criteriile tale de selectie, ar trebui sa o poti testa inainte. Iar testele la noi stim toti cum sunt, 3 curbe intr-un sat si apoi in proportie de 80% 200+ km/h pe autostrada. Prin urmare, criteriile care raman valabile sunt categoria mobrei si modul in care arata, daca iti bucura ochiul cand te uiti la ea. Apoi intram in detalii, estimare km care se doresc a se parcurge anual, ritm de mers, cu pasager sau fara, categoria drumurilor s.a.m.d. Pentru cineva o zi de Sambata poate sa insemne 200 de km parcursi, iar pentru altcineva 900 de km.
  7. Descriere Landing pad pentru drone. Se strange si se asambleaza rapid si protejeaza drona in timpul decolarii/aterizarii pe suprafete dure sau dificile. Include carlige pentru fixarea pad-ului cand vantul este puternic. Specificatii Producator: Pgytech Culoare: Doua fete (albastru/portocaliu) Cod produs: P-GM-101 Compatibilitate: Universala Stare produs: Nou Localitate: Bucuresti Pret: 40 de lei Metoda de contact: raspuns in cadrul topicului sau mesaj privat
  8. Specificatii produs Producator: Honda Culoare arc: Negru Cod produs: 52400-MFG-D02 Stare produs: Utilizat Shock-ul este intr-o stare foarte buna, fara defecte. Il vand pentru ca am facut upgrade la un shock de la HyperPro. Localitate: Bucuresti Pret: 300 de lei Metoda de contact: raspuns in cadrul topicului sau mesaj privat
  9. Specificatii produs Producator: Honda Cod produs: 51401-MFG-D01 Stare produs: Utilizat Arcurile sunt in stare foarte buna, fara defecte. Le vand pentru ca am facut upgrade la arcuri progresive de la HyperPro. Localitate: Bucuresti Pret: 250 de lei Metoda de contact: raspuns in cadrul topicului sau mesaj privat
  10. Meeeama, ce aiurea.. Intrebare: Ai dimensiuni mai "speciale" la anvelope? Altfel sincer sa spun nu imi explic situatia. La dimensiunile uzuale au stocuri destul de recente.
  11. Specificatii produs Producator: Puig Culoare: Rosu Cod produs: 6301R Stare produs: Utilizat Localitate: Bucuresti Pret: 50 de lei pentru setul de doua bucati Metoda de contact: raspuns in cadrul topicului sau mesaj privat
  12. Specificatii produs Producator: Honda Culoare: Negru Cod produs: 42753-KBS-901 Stare produs: Nou Localitate: Bucuresti Pret: 50 de lei pentru setul de doua bucati Metoda de contact: raspuns in cadrul topicului sau mesaj privat
  13. Donez doua agende nefolosite, sau noi cum s-ar spune. Bonus o ascutitoare (doua dimensiuni de creion), noua si ea. Ciocanitoarea din spatele blocului + "ascutitoarea" din casa sunt suficiente pentru mine, nu pot duce mai mult, la doua trag linie.
  14. Cine stie, cunoaste. Obciniul iti da o bere Suceava
×
×
  • Creează nouă...