-
Număr conținut
591 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
madapribu@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Motocicleta
Suzuki V-Strom DL 1000
-
Numar Moto
B996SZK
Informații profil
-
Motociclete detinute
BMW F 650 Funduro
Vizitatori Recenți Profil
1.179 citiri profil
Madalin Pribu's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salutare! Eu zic sa va mai ganditi putin inainte sa puneti cauciucuri mai late pe moto. Nu e vorba ca nu intra. Si eu, cand aveam BMW F650, mergeam cu 110 fata 150 spate, chiar si cu cele cu crampoane. Nici o problema din punctul asta de vedere. Pana in momentul in care am iesit la o tura cu un director de la o firma de asigurari, motociclist si el, si a vazut din spate ca am cauciucul mai lat. Mi-a explicat omul ca moftul asta estetic ma va costa scump in caz de accident, Doamne fereste! De ce? Pentru ca daca asiguratorul constata ca anvelopele nu au caracteristiticile celor din carte, aici incluzand latimea si inaltimea, nu se despagueste nimic. E fix ca in cazul producerii accidentului cand esti sub influenta bauturilor alcoolice. Indiferent de circumstante, tu esti de vina.
-
Nu stiu cum e la tine, dar la mine, la Suziki V Strom 1000, gradatiile alea patru sau cinci, se sus, se deplaseaseza daca rotesc surubelel din capul telescopului. Cand se vad toate patru sau cinci, nu stiu cate ai, suspensia e moale. Cand strangi normal, adica insurubezi, toata chestia aia se duce in jos si suspensia se intareste. La mine merge sa le srangi sau slabesti cu o moneda de 50 de bani. Din ce vad eu acolo, ti-ar trebui o surubelnita. In nici un caz nu are legatura cu surubul de jos, de la discul de frana.
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000
topic a răspuns lui Madalin Pribu în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Unde ai modificat saua si la ce bani?