Sari la conținut

trasan

Membru
  • Număr conținut

    297
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    XL600V V

Vizitatori Recenți Profil

1.555 citiri profil

trasan's Achievements

  1. Daca poti, fa o procura in engleza, ca sa stai linistit. Cu o singura exceptie, nu am avut probleme, dar atunci sarbii mi-au zis clar ca acolo nu e UE si ca trebuie procura. Am rezolvat-o cu granicera apeland la niste sentimente materne, avand in vedere ca eram cu copiii. Deci s-a rezolvat si exceptia, dar daca vrei sa nu faci prea multe improvizatii, fa o foaie la firma, stampilata cu mult albastru, ca sa fie cat mai oficiala
  2. Daca ai mai facut traseul, cum a fost intre Troian si Sevlievo, apoi intre Sevlievo si Biala?
  3. Daca totusi vrei mai mult asfalt, poti face traseul lui @bursyllac pana in Vintila Voda, apoi prin Valea Salciei pana in Dumbravesti, iar din Dumbravesti, de la manastirea Recea, pe secundare, cu un mic ocol, pana in Odobesti si apoi Lepsa. Singura bucata fara asfalt este la Podul Muncii - cam 2 km de piatra bine batuta (au mai asfaltat putin fata de ce vezi pe Google), fara pustietati si bucati care sa te puna in dificultate. E de fapt un drum utilizat de localnici, ce va fi asfaltat curand. Aici poti sa vezi daca iti place: https://www.google.com/maps/@45.4206116,26.7014582,3a,75y,73.05h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sS6KmzsxbySRPLs2iNFjGSw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu Altfel calitatea drumurilor este foarte buna, vei avea multe puncte de belvedere si curbe. Singura parte mai urata de drum este zona Vulcanilor Noroiosi - asfalt cu denivelari si rupturi. De la Targu Secuiesc ai putea merge si prin Varghis, insa e frumos traseul asa cum l-ai schitat, cu mentiunea ca intre Balvanyos si Bixad s-ar putea sa fie putin mai prost drumul (dar oricum frumos). Toti-ti-am vorbit despre drum. Obiectivele te lasam sa le descoperi singur
  4. Frumos. Felicitari! Daca este posibil, te rog sa ne spui si ceva detalii organizatorice - cheltuieli, transport intermediar, ponturi etc Multumesc
  5. Intr-o ordine oarecare: pesteri, conace, castele, Tatra, Bratislava, nivel de trai diferit fata de vecini. Eu am vizitat tot ce m-a atras din departare sau ce am gasit pe harta, langa locul in care faceam popas. Am gasit suficiente locuri fara taxa de intrare sau la care am vizitat ce era gratuit. Aici am aflat ca magnolia poate fi un arbore cat un stejar sau am prins sedinte foto in costume populare, pentru banchetul de final de an, in ruinele unui castel urias. Si tot aici am fost dat jos din cireş de niste oameni galagiosi, dar numai pentru a ma uraca in altul cu fructe mai multe si mai coapte. Asta asa, ca maruntisuri ... Nu stiu de unde pleci, dar eu as face kilometri in alta directie, mergand pana in Tatra sau chiar pana la Zakopane (in Polonia) si lasand capitala pentru o iesire mai in vest. As incepe cu pestera Domica (partea slovaca a carstului, mai putin bisnitata si cu multi ... ciresi) si as finaliza cu Tatra. Intoarcerea - la nimereala, eventual ca sa repet cat mai putin din traseu. Asfalt uscat! Te asteptam cu o poveste noua
  6. Foarte frumoasa excursia. Felicitari si multumesc pentru traseu. Vorbeai de campinguri. Te rog sa imi spui unde ai tinut cortul pe moto. E in sacul de la pasager?
  7. Am patit la fel. Facea numai in mers, cand turam tare (de exemplu in depasire, in rampa, cu viteza). Am reusit sa localizez abia dupa ce a inceput sa vibreze si la viteze mai mici si am putut sa reproduc usor si in acelasi timp sa ating diferite piese Peace!
  8. Foarte frumoasa tura. Felicitari! Coborarea e pe drumul din sud sau SH21? Multumesc
  9. Daca mai ai timp: Medugorje si Imotski pt ca sunt in zona si drumurile secundare care iti ies in cale. Soseaua de coasta de la Pisak la Split, cu intretaiere la Omis, e dublata peste munte si se poate face un opt, ca sa prinzi ambele drumuri (atentie in zona Pisak/Gornja Brela, pt ca sus poate fi vant puternic); ai diverse obiective pe drum.
  10. completare. repet si eu ce au spus colegii: rca cu tarile netaiate si itp valabil. dar ... nu intotdeuna astea sunt verificate de ai nostri, la iesirea din tara. cel mai bine este sa te asiguri ca le ai si sunt valabile. sunt patit si m-am intors in tara ca sa rezolv un itp. daca insa vrei sa tranzitezi Kosovo, atunci vei face asigurare la granita lor.
  11. am folosit roamingul pentru convorbiri si am ferit datele cat am putut. dar pentru linistea ta vezi tabelul cu preturi al oeratorului tau. nu mai e un capat de lume in vremurile astea. navigatie am folosit aplicatii offline combinat cu google maps actualizat cand si cand cu date (de exemplu la pauza, la carciuma cu wifi). pt offline am folosit un telefon mai vechi fara cartela. in Croatia pt cazare eu am apelat si la nenea cu cheia. in zonele cu vad, dar nu numai, exista si oferte ale localnicilor care semnalizeaza corespunzator, iar in caz de nevoie se cauta unii pe altii. ba mai mult, am batut si la poarta, la nimereala, si am fost primit sau indrumat. in plin sezon am obtinut preturi ca de camping, peisaje deosebite direct de la fereastra si povesti frumoase, la o bere cu localnicii, chiar si prin semne. sa nu iti fie teama de Bosnia - peisaje frumoase si oameni buni. poate cam bisniteaza uneori, dar sunt de inteles. oricum, e nesimnificativ si in ansamblu preturile sunt foarte bune. in functie de granita tranzitata te mai ciupesc de 1-2 euro - taxa eco, de pod sau alte inventii; ori se mai intampla sa nu iti dea rest ori sa calculeze la un curs stabilit ad-hoc. in general sa ai ceva marunt la tine - cateva monede de euro si fractiuni, dar e bine si moneda locala (eu scot direct de pe card cate ceva, pentru ca daca socotesti paritatile, tot aia este sau macar e mai comod). benzina ok. eu am pus de la statiile mai cunoscute (de exemplu retele nationale, chiar si de la gherete) sau mai asemanatoare cu ale noastre. un exercitiu pe care l-am transformat in obicei si pe care l-am practicat mereu cat mai aproape de granita, a fost sa invat benzinariile cunoscute si uniformele si masinile de politie. aici as puncta si un mic dosar electronic sau de hartie cu paginile de pe saitul MAE, cu tarile tranzitate. eu am evitat la maximum autostrazile, dar tot am nimerit uneori in ele (in Croatia in special). am considerat ca sunt pierderi colaterale si am profitat ca sa ajung si in alte locuri. drum bun si revino cu povesti!
  12. Poate nu ar fi rau sa le cureti pe cele vechi, sa le verifici si daca sunt ok sa tii macar una cu tine. Pe mine m-a salvat treaba asta de doua ori, odata fiind complet izolat de lume (eu aveam XL600V, pe carburatie si 4 bujii din care doua probabil ca mergeau doar o vreme dupa reviziile mari, caci erau greu accesibile si nu mai umblam la ele).
  13. Multam, @Kosh! Te astept cu urmatoarele povesti.
×
×
  • Creează nouă...