cozmaiulian Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Uite adresa mea de mail: cozmaiulianmarian@yahoo.com. Mersi . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Salutare tuturor! Proaspat posesor de CBF 600 S! Am si eu o rugaminte. M-am mai uitat prin topic dar e cam lung... As vrea ceva recomandari (din experienta voastra) pt ulei. De asemenea daca mai sunt lucruri la care sa fiu atent asa la inceput: - pornire ce si ce nu - puncte slabe: gen puncte unde incep sa rugineasca mai repede, etc Detalii: - An fabricatie: 2004 - carburator - 36.000 km Mersi mult! si la final si o poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) S-o stapanesti sanatos,este ca orice alta moto pe carburatie, nu are vreo problema anume, chiar are multe plusuri, pacat ca nu ai optat pt varianta cu ABS care este the best Editat Ianuarie 27, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 S-o stapanesti sanatos,este ca orice alta moto pe carburatie, nu are vreo problema anume, chiar are multe plusuri, pacat ca nu ai optat pt varianta cu ABS care este the best Mersi mult Atat a intrat in buget. Si pana acuma am avut fara ABS. Oricum prind franele la asta de numai... Sal! am si eu o rugaminte. Cine are cric central daca poate sa-i faca o poza la cum este montat si ce lungime are arcul neintins O cunostinta imi trimite un cric central din DE dar cred ca-i lipsc suruburile si arcul, si sa stiu ce sa caut. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Mersi Linku acesta l-am gasit si eu gand rasfoiam netu dupa un cric central. Am mai gasit si un desen cu cricu original Dar nu gasesc nici o referire la dimensiunea arcului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Maine il masor si iti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Salutare tuturor! Proaspat posesor de CBF 600 S! Am si eu o rugaminte. M-am mai uitat prin topic dar e cam lung... As vrea ceva recomandari (din experienta voastra) pt ulei. De asemenea daca mai sunt lucruri la care sa fiu atent asa la inceput: - pornire ce si ce nu - puncte slabe: gen puncte unde incep sa rugineasca mai repede, etc Detalii: - An fabricatie: 2004 - carburator - 36.000 km Mersi mult! si la final si o poza: Merge perfect cu Motul 7100 Ruginesc rezervorul daca nu-i dai benzina si plimbare si lantul daca nu-l ungi, altfel n-are pic de tabla pe ea, n-are de ce sa se prinda rugina. Bateria e amplasata nasol trebuie sa desfaci ceva suruburi in partea dreapta sa ajungi la ea, farul cam chior dar pe ansamblu mobra e reusita si fiabila, cata benzina ii dai atata te plimbi. Editat Ianuarie 31, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Daca e un SW-MOTECH: 1) e un arc dublu (unu in altul) ma indoiesc ca o sa gasesti ceva compatibil. Am incercat sa-l pun doar cu unul si se ridica doar pe jumatate. 2) pagina aici. 3) manual pdf aici. NU... nu arata a fii after market. Dupa poza pare a fii original. Cele after market au bratul drept, acesta este curbat Uite poza Maine il masor si iti spun. Mersi mult Merge perfect cu Motul 7100 Ruginesc rezervorul daca nu-i dai benzina si plimbare si lantul daca nu-l ungi, altfel n-are pic de tabla pe ea, n-are de ce sa se prinda rugina. Bateria e amplasata nasol trebuie sa desfaci ceva suruburi in partea dreapta sa ajungi la ea, farul cam chior dar pe ansamblu mobra e reusita si fiabila, cata benzina ii dai atata te plimbi. Mersi. Da am observat ca e destul de ascuns. Azi am masurat vascozitatea la lichidul de racire. Este unul verde si aparent rezista cam pana la -12/15 grade. De la masina mai am Hepu concentrat, dar acela fiind rosu am zis ca probabil nu sunt aceasi compozitie si mai bine nu le-am amestecat. Am gasit sub scaun manualul proprietarului... logic e in italiana. @Danradu: ai pe pm adresa mea de mail. Daca ai timp sa-mi trimiti si mie te rog manualele. Ok.... hai sa mai pun inca o intrebare ce cauciuc a-ti pune pe moto??? eu pe yamaha am avut michelin si eram foarte multumit momentan pe CBF is Pirelli Dragonstar acum am urmatoarele variante: Heidenau K80 http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/406-strada/k80 Michelin Pilot Power http://www.motomike.eu/mike/category/20916070800/vehicle/53679/?show=gallery Metzler roadtec Z6 http://www.motomike.eu/mike/category/20916011200/vehicle/53679/?show=gallery Bridgstone BT021 http://www.motomike.eu/mike/category/20916030319/vehicle/53679/?show=gallery Editat Ianuarie 31, 2012 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Anvelope : michelin pilot road 3. Am avut pilot road 1 foarte ok, deci am mers pe ideea de upgrade. Mai stabile reci PR3 fata de PR1. Michelin are o 'duda', se dezumfla.Umflare 1 data pe saptamana sau spray pentru pori Lada(Kaufland 23 lei) cunoscut sub denumirea de spray de pana desi nu are nici o treaba ca nu-ti repara o gaura de cui. Placute de frana: Nissin de strada NS semi-metalic - cbf600sa 2007 fara ABS Antigel: amestec homemade antigel roz de la Agip parca.Amestec 50-50 pentru -25 grd. Testat de mine antigelul in congelator de -30, fara probleme. Ai grija la ''nu ataca aluminiul'' si fara nitrati,fosfati. Cel mai bine daca astea nu sunt trecute pe recipient nu cumperi. Lichid de frana: dot 4 de la Agip recipient de 250 ml parca, foarte ok. Au si 5.1 dar nu e necesar. Bateria se scoate dupa desfacerea suruburilor care tin saua pilotului si inlaturarea acesteia. Faruri: reglate si cu becuri bune gen osram night breaker n-ai nici o treaba. De asemenea osram duty, cele obisnuite de auto merg bine. Restrange suruburile de la galeria de evacuare, toba creeaza vibratii. Atentie sa nu rupi suruburile,in nici un caz sa nu desfaci la cald. Restrange placutele de reducere a vibratiilor de pe scarite,dar nu exagerat ci doar cat sa tina sa nu se desfaca. Unge cablurile de acceleratie, ambreiaj, soc. Personal le dau cu ulei de transmisie, nu vaselina sau wd40. Editat Februarie 1, 2012 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Salut, postez in numele unui prieten! A folosit cineva cauciucuri Heidenau? La pret sunt imbatabile fata de alte marci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Anvelope : michelin pilot road 3. Am avut pilot road 1 foarte ok, deci am mers pe ideea de upgrade. Mai stabile reci PR3 fata de PR1. Michelin are o 'duda', se dezumfla.Umflare 1 data pe saptamana sau spray pentru pori Lada(Kaufland 23 lei) cunoscut sub denumirea de spray de pana desi nu are nici o treaba ca nu-ti repara o gaura de cui. Placute de frana: Nissin de strada NS semi-metalic - cbf600sa 2007 fara ABS Antigel: amestec homemade antigel roz de la Agip parca.Amestec 50-50 pentru -25 grd. Testat de mine antigelul in congelator de -30, fara probleme. Ai grija la ''nu ataca aluminiul'' si fara nitrati,fosfati. Cel mai bine daca astea nu sunt trecute pe recipient nu cumperi. Lichid de frana: dot 4 de la Agip recipient de 250 ml parca, foarte ok. Au si 5.1 dar nu e necesar. Bateria se scoate dupa desfacerea suruburilor care tin saua pilotului si inlaturarea acesteia. Faruri: reglate si cu becuri bune gen osram night breaker n-ai nici o treaba. De asemenea osram duty, cele obisnuite de auto merg bine. Restrange suruburile de la galeria de evacuare, toba creeaza vibratii. Atentie sa nu rupi suruburile,in nici un caz sa nu desfaci la cald. Restrange placutele de reducere a vibratiilor de pe scarite,dar nu exagerat ci doar cat sa tina sa nu se desfaca. Unge cablurile de acceleratie, ambreiaj, soc. Personal le dau cu ulei de transmisie, nu vaselina sau wd40. Salut Andu, Te solicit si eu cu cateva lamuriri, si pe ceilalti de pe forum daca se poate (Thrill, FanFane, etc). Anul asta am decis sa nu mai duc Mobra la reprezentanta la Honda ptr pregatirea de primavara deoarece te jupoaie la nota de plata. Asa ca am decis sa ma apuc eu de ea in Martie si sa ii schimb uleiul, filtru de ulei si filtrul de aer. Anul trecut am incaltat-o cu Michelin PR 3 si i-am pus si o baterie pe gel. Acumulatorul il tin in casa asa ca nu cred ca vor fi probleme cu pornirea de luna viitoare. Ce vreau eu sa intreb si unde am nevoie de ajutorul tau si al baietilor : - ce ulei este cel mai OK (mentionez ca Mobra este din 2007, cu carburatie) ???Am inteles ca Motul 7100 10 W 40 ? -ce filtru de ulei este recomandat (raport OK calitate-pret).Aici mi-am cam prins urechile ptr ca fiecare site de piese moto isi promoveaza brand-ul pe care il comercializeaza. - ce filtru de aer trebuie ? - de asemenea, daca mai este nevoie de vreo operatiune de intretinere in momentul in care o repui in functiune. Daca m-ai (m-ati) ajuta si cu ceva furnizori de piese ar fi tare OK. Apropo, cred ca antigelul, asa cum l-au facut/verificat la ultima revizie din toamna ar trebui sa fie OK, nu ? Este drept ca mobra este in garaj insa garajul nu este incalzit asa ca....... Multumesc mult ptr suport si sa speram ca vom avea totusi o iarna scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 (editat) Salut! La ulei eu merg pe Motorex Top Speed 10w40. Cu motul era cutia mai rigida, e adevarat ca la vremea aia avea doar vreo 4000 km motorul, poate si d-asta. Am luat de fiecare data de la mymoto. Filtrul de ulei Champion F308, au la louis. Sau Hiflo HF204, cred ca de la mymoto. Filtru de aer, la louis au Champion sau Delo. Am pus si champion si delo,fara sa simt diferente. Nou sa fie. Ar trebui unse cablurile, reglate jocurile in cabluri si cam atat. Nefiind o moto pretentioasa nu ai lista de 1 pagina gen suzuki gs500 Cati km are motorul? Cati km ai mers cu bujiile actuale? La ultima revizie s-a facut si sincronizare? Eu i-am facut sincronizare la fabio - motoechipamente.ro Date despre ce ar trebui facut la fiecare revizie gasesti in manualul utilizatorului. PS: Daca am retinut bine esti din Bucuresti, cand vrei sa te ocupi de ea te asist cu placere. Ma gasesti pe ym andu_wasup. Bafta! Editat Februarie 13, 2012 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Salut! La ulei eu merg pe Motorex Top Speed 10w40. Cu motul era cutia mai rigida, e adevarat ca la vremea aia avea doar vreo 4000 km motorul, poate si d-asta. Am luat de fiecare data de la mymoto. Filtrul de ulei Champion F308, au la louis. Sau Hiflo HF204, cred ca de la mymoto. Filtru de aer, la louis au Champion sau Delo. Am pus si champion si delo,fara sa simt diferente. Nou sa fie. Ar trebui unse cablurile, reglate jocurile in cabluri si cam atat. Nefiind o moto pretentioasa nu ai lista de 1 pagina gen suzuki gs500 Cati km are motorul? Cati km ai mers cu bujiile actuale? La ultima revizie s-a facut si sincronizare? Eu i-am facut sincronizare la fabio - motoechipamente.ro Date despre ce ar trebui facut la fiecare revizie gasesti in manualul utilizatorului. PS: Daca am retinut bine esti din Bucuresti, cand vrei sa te ocupi de ea te asist cu placere. Ma gasesti pe ym andu_wasup. Bafta! Multumesc mult ptr informatii. Sunt niste baieti cu un magazin de piese moto pe Prelungirea Ghencea, foarte aproape de locul in care locuiesc. Am luat legatura cu ei si mi-au facut un pachet cu Hiflo HF204, HIFLO HFA1602 si Motul 5100 10 W 40 la 4 litri, la un pret foarte OK. Stau in cumpana daca sa merg pe Motul 5100 ??? Moto are in jur de 4.600 KM si a avut revizii anuale la reprezentanta. Anul trecut am incaltat-o si i-am pus baterie noua deoarece cauciucurile isi pierdusera din proprietati iar bateria dadea semne de oboseala. Mi-ar face mare placere sa ne auzim si sa ne vedem in primavara, macar sa imi arati si mie cum se ung cablurile si cum se verifica micile reglaje. Ma mai gandesc zilele astea ce fac cu uleiul.... Multumesc mult ptr ajutor. numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 5100 i-am pus si eu pe perioada iernii. Mecanicul care m-a ajutat cu schimbul mi-a zis ca am facut o alegere proasta fiind un ulei semi-sintetic. De atunci am facut vreo 500 km cu el prin Bucuresti si nu am observat vreo diferenta la schimbat treptele fata de 300v. Din cate am citit cel mai indicat pentru motoarele noastre e 7100. Eu folosesc numai Motul de cand am cumparat-o (47 0000) si pana acum totul a fost ok - schimburile le-am facut intre 6 000 si 10 000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) Cand am cumparat-o (anul acesta) i-am schimbat si uleiul-am pus Repsol 15W50, cred ca la inceputul sezonului o sa il schimb cu Motul 7100 dupa ce o scot de la garaj. Si eu am o dilema cu cauciucurile: momentan are gumele originale Michelin Pilot Road cam imbatranite zic eu de vreme si tot asa vreau sa le inlocuiesc, cu toate ca la 15k km cat au ar mai merge la "floare"; initial voiam Road 3 dar avand in vedere ca eu fac in jur de 2000 km pe sezon si niciodata nu m-a prins ploaia departe cred ca o sa optez pt un set de Michelin Pilot Power sau Pirelli Diablo TL, Road 3 fiind cu mult mai scumpe. Deasemeni placulele de frana spate sunt uzate (mai au 1mm material) ce marca recomandati? Am varianta cu ABS daca conteaza. ..Si tot nu am gasit pe cineva care are la dezmembrat asa ceva, m-ar interesa un Bug-spoiler (belly-pan) pt ea, prefer second de la dezmembrat cu tot cu prinderi decat unul nou de fibra si noname pe care sa-l pun acolo artizanal; + un portbagaj Givi pt topcase. Editat Februarie 14, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) Cand am cumparat-o (anul acesta) i-am schimbat si uleiul-am pus Repsol 15W50, cred ca la inceputul sezonului o sa il schimb cu Motul 7100 dupa ce o scot de la garaj. Si eu am o dilema cu cauciucurile: momentan are gumele originale Michelin Pilot Road cam imbatranite zic eu de vreme si tot asa vreau sa le inlocuiesc, cu toate ca la 15k km cat au ar mai merge la "floare"; initial voiam Road 3 dar avand in vedere ca eu fac in jur de 2000 km pe sezon si niciodata nu m-a prins ploaia departe cred ca o sa optez pt un set de Michelin Pilot Power sau Pirelli Diablo TL, Road 3 fiind cu mult mai scumpe. Deasemeni placulele de frana spate sunt uzate (mai au 1mm material) ce marca recomandati? Am varianta cu ABS daca conteaza. ..Si tot nu am gasit pe cineva care are la dezmembrat asa ceva, m-ar interesa un Bug-spoiler (belly-pan) pt ea, prefer second de la dezmembrat cu tot cu prinderi decat unul nou de fibra si noname pe care sa-l pun acolo artizanal; + un portbagaj Givi pt topcase. Incearca cauciucurile Dunlop Qualifier (1). Au un raport pret/calitate foarte bun. Tin in jur de 10 000 si ofera o aderenta sporita fata de cele cu care vine incaltata motocicleta - Pilot Road 1. Editat Februarie 14, 2012 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 5100 i-am pus si eu pe perioada iernii. Mecanicul care m-a ajutat cu schimbul mi-a zis ca am facut o alegere proasta fiind un ulei semi-sintetic. De atunci am facut vreo 500 km cu el prin Bucuresti si nu am observat vreo diferenta la schimbat treptele fata de 300v. Din cate am citit cel mai indicat pentru motoarele noastre e 7100. Eu folosesc numai Motul de cand am cumparat-o (47 0000) si pana acum totul a fost ok - schimburile le-am facut intre 6 000 si 10 000 km. Nu stiu ce sa mai inteleg. Tu spui ca mecanicul ti-a zis ca ai facut o alegere proasta cu Motul 5100 ptr ca este semisintetic. Eu am discutat pana acum cu 2 mecanici si mi-au recomandat 5100, precizand ca motorul acesta, nefiind unul de turatii mari, nu are indicat ulei sintetic. Mai mult, 3 vanzatori de piese moto la care am apelat ptr filtru ulei, aer si ulei de motor, mi-au pus in capul listei Motul 5100 10W 40, cu toate ca este mai ieftin decat 7100. Intre timp, printr-o cunostinta, am aflat de la mecanicii de la Carpati Motor-dealer-ul Honda ca ei folosesc numai ulei Repsol. Nu credeam ca se pot naste atatea polemici legate de uleiul recomandat ptr mobrele noastre. Pana la urma avem nevoie de un ulei care sa protejeze motorul si sa permita schimbarea usoara a vitezelor cand sunt temperaturi foarte ridicate. Eu de exemplu am avut o experienta in primavara trecuta cand mecanicul meu a spus ca uleiul Castrol este sfant. Drept urmare am cumparat Castrol si l-a bagat in mobra. Cat a fost racoare nu a fost nici o problema insa cand a venit caldura in Bucuresti si se incingea motorul, schimbarea vitezelor nu mai era asa OK, de multe ori agata un pic sau scotea un zgomot metalic. Am fost cu ea la Intermotorcycle( inca existau) , mi-au pus Motul si nu am mai avut probleme. Acesta este motivul ptr care nu stiu ptr ce tip de ulei sa optez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snowball Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 "anuntul userului dragonlord (el are accesul de postare suspendat inca vreo 10 zile)" Vand sau schimb Cric central de la CBF 600 PC 43 L-am cumparat din DE. Am crezut ca sunt compatibile PC 43 cu PC 38... si nu sunt! Dupa cum se vede si din poza nu are arcul si suruburi. Asa ca... pret de vanzare 60 de euro (atat m-a costat si pe mine) Sau schimb cu cric central pt CBF 600 S - PC 38 (an 2004) tel: 0723-129.515 daca nu se gaseste nimeni interesat... asta e, bag flexul si aparatul de sudura si il fac sa se potriveasca cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Nu stiu ce sa mai inteleg. Tu spui ca mecanicul ti-a zis ca ai facut o alegere proasta cu Motul 5100 ptr ca este semisintetic. Eu am discutat pana acum cu 2 mecanici si mi-au recomandat 5100, precizand ca motorul acesta, nefiind unul de turatii mari, nu are indicat ulei sintetic. Mai mult, 3 vanzatori de piese moto la care am apelat ptr filtru ulei, aer si ulei de motor, mi-au pus in capul listei Motul 5100 10W 40, cu toate ca este mai ieftin decat 7100. Intre timp, printr-o cunostinta, am aflat de la mecanicii de la Carpati Motor-dealer-ul Honda ca ei folosesc numai ulei Repsol. Nu credeam ca se pot naste atatea polemici legate de uleiul recomandat ptr mobrele noastre. Pana la urma avem nevoie de un ulei care sa protejeze motorul si sa permita schimbarea usoara a vitezelor cand sunt temperaturi foarte ridicate. Eu de exemplu am avut o experienta in primavara trecuta cand mecanicul meu a spus ca uleiul Castrol este sfant. Drept urmare am cumparat Castrol si l-a bagat in mobra. Cat a fost racoare nu a fost nici o problema insa cand a venit caldura in Bucuresti si se incingea motorul, schimbarea vitezelor nu mai era asa OK, de multe ori agata un pic sau scotea un zgomot metalic. Am fost cu ea la Intermotorcycle( inca existau) , mi-au pus Motul si nu am mai avut probleme. Acesta este motivul ptr care nu stiu ptr ce tip de ulei sa optez. La Yamaha in Ploiesti unde fac eu reviiziile tot pe motul 5100 merg pentru CBF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Cunoaste cineva aceasta motocicleta de pe bikeshop.ro? Cunoaste cineva aceasta motocicleta de pe bikeshop.ro? Nu mai conteaza, intre timp mi-am dat seama ca e modelul vechi, pe carburatie. M-ar fi interesat doar daca era modelul pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Astazi am facut revizia pt noul sezon: placute fata-spate, ulei,filtru aer, jante roluite si echilibrate, din pacate gume noi o sa ii iau la vara ca momentam am cumparat niste sh-uri in stare foarte buna ( si ma gandesc ca daca imi comand acum gume in niciun caz nu o sa fie DOT 2012 dar prin iunie mai cresc sansele).Astept saua insa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Daca intereseaza pe cineva am manualul de service Honda pentru CBF toate versiunile. Din pacate pentru PC38 are vreo 230MB asa ca nu prea merge pe mail, dar se gasesc solutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Posesori de CBF 1000 nu sunt pe forum? Eu sunt interesat sa-mi iau, si am vazut ca topic dedicat nu exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) Vine, vine primavaraaa.... Intrebari: 1) Imi curge un semering de furca. Originalul are codul 51490-MN8-305, dimensiuni 41 X 54 X 11. Louis nu are fix pentru CBF dar are dimensiunea aia pentru Hornet, 10042187. Se potrivesc? 2) Ce service-uri stiti moto stiti sa se descurce si la Honde? Vreau schimbarea semeringului de mai sus si revizia anuala, schimb filtre si ulei (simplu, dar nu am unde sa arunc uleiul) eventual schimb lichid de frana si ce mai e de verificat. Nu Intermotorcycle si nici alt service mare si steril unde lucreaza 10 minute si factureaza o ora. Un service cu preturi pamantesti ca nu am racheta si o babuta de CBF. Yamaha Ploiesti. Poti sa-i gasesti la telefon pentru a afla preturile. Nr. pe site-ul: http://www.tecnofiorentini.ro/contact.php Si este la iesirea spre Bucuresti. Lucreaza foarte bine Honda. Sunt autorizati. Sunt italieni. Recomand. Mie i-mi curge radiatorul. Are o mica gaura in partea stanga. Poate sa-mi afecteze la un drum mai lung? In mai plec in Grecia cu naravasa. lol Editat Martie 20, 2012 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Vine, vine primavaraaa.... Ca simeringuri mie mi-au fost recomandate Ariette si Athena. Am luat de la mymoto, din Cotroceni. Setul contine 2 garnituri de etansare, cele de praf se vad separat. Service- fabio, are userul bozoro si site-ul http://www.motoechipamente.ro/. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.