george_p Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Domnilor, Ati schimbat vreunul distributia sau intinzatorul la 60000 km plus reglare joc supape ? Cat, de unde, original sau aftermarket ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 La CBF nu am apucat, ca am vandut-o pe la 40.000km, dar schimbasem intinzatorul si patina la CB, pe vremea aia la Honda din Bucuresti, bd. Timisoara (nu mai exista acel service). A fost original si ieftin ca piese, dar a fost mai mult manopera de desfacut motorul complet si pus la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Domnilor, Ati schimbat vreunul distributia sau intinzatorul la 60000 km plus reglare joc supape ? Cat, de unde, original sau aftermarket ? Trebuie sa intorc rasplata.Daca ai piesele poti veni pana la topoloveni si se rezolva bine si ieftin.am aici un mecanic la care reparam toti din zona asta . » Post actualizat in 06 Sep 2017 08:44 La COC MOTORS am vazut lant distributie.bine au si altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BCB Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 @brake, ce mai face mecanicul de la Topo ? Eu sunt din Pitesti, as vrea sa vin cu mobra mea sa curat carburatoarele si sa le sincronizez. Se ocupa omul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Trebuie sa intorc rasplata.Daca ai piesele poti veni pana la topoloveni si se rezolva bine si ieftin.am aici un mecanic la care reparam toti din zona asta . » Post actualizat in 06 Sep 2017 08:44 La COC MOTORS am vazut lant distributie.bine au si altii. Stai domnule linistit, momentan fac doar calcule. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Salut. CBF 600 din 2004, fara ABS, are imobilizator ? Cand pun contactul se aprinde bordul si cam atat, Astazi am pierdut cheia. Singura cheie mai exact. Ma puteti indruma la un lacatus bun sau la un centru de copiere chei unde pot sa fac cheia dupa contact? Nu stiu ce sa fac... as schimba contactul, busonul rezervorului, butucul de la sa.. dar nu gasesc. stie cineva daca se potriveste contactul de la CBR, sau Hornet? P.s. aveam si cheia de la antifurt si de la topcase )) sa fie treaba treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Scrie HISS acolo la contact? Daca da (99%) are immo. Incearca pe topicul "cum sa furi o mobra"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Nu, nu scrie nimic. Am găsit cheia de rezervă. dar nu pot sta liniștit pt că știu că altcineva are o cheie de la motocicletă )) Am schimbat antifurtul și.. pot spune că nu mă încălzește cu nimic. Se potrivește contactul de pe hornet? Sau cbr? Mulțumesc pt răspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Nu, pc38 nu are HISS. Referitor la intrebarea a doua, poti cauta part numberele pe siturile de microfiche. Posibil sa se potriveasca de pe Hornet acelasi an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Crezi tu ala care a gasit cheia ta stie k e mobra ta?putin probabil sa ia mobrele la rand sa o gaseasca pe ata,plus k seamana cu alte chei ,chiar daca scrie pe ea honda.repede si fa copie de pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 (editat) Pai ce crezi.. Aseara am lăsat un afiș. Pierdut cheie si nr de telefon. Azi, m.a sunat o băbuță. Mi.a înapoiat cheile. A zis ca le.a găsit exact lângă motocicletă și urma să le lase la administratorul scării blocului. Agonie-extaz )) Așa am găsit și cheia de rezervă. Singura pagubă, un antifurt pe care l.am tăiat cu fluxul. P.s. cu aceasta ocazie am găsit niște băieți pe la tineretului parcă, ce pot face cheia după butuc. http://www.cheiautobucuresti.ro/am-pierdut-cheia/ Sper sa nu se considere reclama. Seara plăcută tuturor și mulțumesc pentru raspunsuri Editat Septembrie 20, 2017 de cata207 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Asta e alta socoteala cu afisul. » Post actualizat in 20 Sep 2017 18:43Asta e alta socoteala cu afisul. chiar tare tb cu tipii aia care fac chei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Salut, azi am curatot-o putin, si am uns si lantul.neavand ce face, am vrut sa vad cum se regleaza seaua, insa sistemul mi se pare un puc ciudat.din ce mi-am dat seama ar fi 4 suruburi,2sub seaua propiuzisa ,si doua in laterale, cate unul pe fiecare parte...asta este sistemul?am renuntat intrucat nu aveam nevoie, in mod deosebit, si mi s-a parut si destul de anevoiosa operatiunea...ma gandesc ca , daca esti pe coclauri si vrei sa faci chestia asta, cam ai nevoie de scule( imbus) , plus un loc drept...o seara frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BCB Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Salut, azi am curatot-o putin, si am uns si lantul.neavand ce face, am vrut sa vad cum se regleaza seaua, insa sistemul mi se pare un puc ciudat.din ce mi-am dat seama ar fi 4 suruburi,2sub seaua propiuzisa ,si doua in laterale, cate unul pe fiecare parte...asta este sistemul?am renuntat intrucat nu aveam nevoie, in mod deosebit, si mi s-a parut si destul de anevoiosa operatiunea...ma gandesc ca , daca esti pe coclauri si vrei sa faci chestia asta, cam ai nevoie de scule( imbus) , plus un loc drept...o seara frumoasa Da, cam asa e. Cauta manualul pe net si o sa-ti dai seama exact cum se face. Eu am ridicat saua de la poz 1 la 3, intrucat am 1,81 m. Cele doua suruburi dau jos saua centrala (pe care stai) si apoi ai furca cu suruburile de rigoare. Da, iti trebuie imbus, la Jumbo au niste chestii interesante si ieftine - nu le-am probat ca am deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Nu e problema, si eu am scule, dar ma gandeaam asa, ca o comparatie cu alte motociclete, la care se face chestia asta elegant, fara suruburi si imbusuri...exemplu e bmw r 1150rt,trageai de o maneta cu arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Saua are decat cele 2 suruburi in spate, in fata are 2 cleme, picioruse, care intra in niste canele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Si cum o reglezi , mai sus sau mai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BCB Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 (editat) Si cum o reglezi , mai sus sau mai jos? Daca desfaci saua centrala o sa iti dai seama. E relativ simplu. In principiu este la pozitia cea mai joasa. Desfaci bolturile si apoi ridici furca sau macar o ridici la gaura ce o vrei tu - nu mai tin minte cum a fost. Oricum, nu se rupe e facuta sa tina greutati de zeci de kg. Furca asta centrala se ridica, are trei canale pe care bagi suruburile mentionate de george_p. Canalele sunt la cote de inaltime, sa iti faci inaltimea cum vrei. Diferenta e undeva de 3-5 cm intre gauri. Uite mai jos din manualul de service. Nu zic japonezii prea multe, dar inca o data, e simplu de tot. Iti ia max 20 de minute cu tot cu demontat seile si re-montat. Editat Septembrie 27, 2017 de BCB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Problema e ca pe pozitia de sus iti ramane o gaura intre rezervor si sa, cat sa bagi mana pe acolo. In rest nu e mare scofala sa reglezi suportul seii. Ai patru imbusuri de 6 plus cele doua de 5mm care tin saua in suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BCB Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Problema e ca pe pozitia de sus iti ramane o gaura intre rezervor si sa, cat sa bagi mana pe acolo. In rest nu e mare scofala sa reglezi suportul seii. Ai patru imbusuri de 6 plus cele doua de 5mm care tin saua in suport. Asa este, a ramas spatiu si la mine se vede cum a frecat saua de rezervor. Insa am doar vreo 2-3 cm si nu sunt semnificativi, nici nu a suferit de la ploaie / etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Buna, Mi s-a ars becul de la faza scurta. Cum sa il inlocuiesc? Ce tip de bec recomandati, cel ce l-am avut era cam chior? Cum scot becul din far? Orice sugestie este bine venita. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Azi am patit o faza , de cascadorii rasului : am pierdut surubul care fixeaza pedala schimbatorului de viteze in sasiul de aluminiu( cred ca e aluminiu)...m-am trezit ca vroiam sa schimb vitezele si nu mai gaseam pedala, era cazuta si atarna...am tras pe dreapta , si ma uitam ca " vaca" ca nu aveam cu ce s-o fixez la loc...am bagat in treapta a doua , la mana , si am plecat la un prieten la garaj...la el am incropit o "romaneasca, care m-a ajutat sa ajung acasa facandu-si treaba cu brio ! Bine ca am patit-o la vreo 10 km de galati, ca veneam de la constanta din plimbare...stie cineva codul surubului respectiv sau o idee de unde sa-l iau ??? Parca nu as sta cu surubul ala de 8 infipt langa scarita...multumesc si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 https://www.bike-parts-honda.com/index.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 Buna informatia asta Gavroche,bv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 Super, progamelu' ...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.