Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Finally, am pornit-o doar din soc.. :P Impresia mea acum este ca nu are amestecul de aer-combustibil facut k lumea (sau poate faptul ca i-am pus OMV 100...). Da in nas la accelerari scurte, fara a brusca acceleratia...In fine...sunt super bucuros ca am reusit sa ma prind cum se porneste "elegant" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Shi eu cred ca am inecat-o...dar nu pricep de ce...cald afara, am incercat sa pornesc normal...cum am mai pornit-o de o gramada de ori...E adevarat ca nu o mai pornisem de vreo 2 saptamani shi ceva, dar nu era prima data. In fine....Nu a luat-o nici cum. Am incercat shi cu shoclu tras shi impinsa ... nimic. Acum ashtept sa ma duc cu un prieten sa incercam sa dam jos bujiile. Fir-ar sa fie de treaba, ce tzi-e shi cu motoarele astea :burnout:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shi eu cred ca am inecat-o...dar nu pricep de ce...cald afara, am incercat sa pornesc normal...cum am mai pornit-o de o gramada de ori...E adevarat ca nu o mai pornisem de vreo 2 saptamani shi ceva, dar nu era prima data. In fine....Nu a luat-o nici cum. Am incercat shi cu shoclu tras shi impinsa ... nimic. Acum ashtept sa ma duc cu un prieten sa incercam sa dam jos bujiile. Fir-ar sa fie de treaba, ce tzi-e shi cu motoarele astea :burnout:)

 

 

mda....asteapta tu sa vina prietenu' ala....mai bine treci sa il iei de acasa=))...daca tot ai stricat bunatate de motocicleta......

daca aveai hayabusa nu pateai asa rusine...dar deh, honda e honda!

:blbl:

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut 12.000 km cu ea si nu am inecat-o niciodata.

Pe timp rece, porneste beton cu socul tras la maxim FARA ACCELERATIE.

Acum cind e cald, nu trag deloc socul. Dau la automat, putin accelerat si porneste. Deoarece motorul este rece are turatia putin sub 1.000 rpm deci merge cam neregulat. Pentru a compensa acest lucru, trag foarte incet de soc, pina ajunge la 1.500-2.000 rpm.

Daca tragi repede si mult, se opreste cu siguranta.

 

La mine cam asa stau lucrurile cu pornirea.

 

Saua e cam tare, lucru care se simte la parcurgerea distantelor mari. Si picioarele simt nevioa sa le mai intind dupa 50-60 km parcursi.

 

In rest, merge perfect. Este o motocicleta super chiar si pentru plimbari mai lungi.

post-23835-1215631422_thumb.jpgpost-23835-1215631432_thumb.jpgpost-23835-1215631458_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GDan, spune-mi te rog te unde ai luat aparatoarea pentru roata spate, sunt interesat si eu de ea. Altfel, este exact cum ai zis, o motocicleta foarte buna pentru aproape orice fel de plimbari, spun aproape pentru ca cele off-road sunt scoase din calcul evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
GDan, spune-mi te rog te unde ai luat aparatoarea pentru roata spate, sunt interesat si eu de ea. Altfel, este exact cum ai zis, o motocicleta foarte buna pentru aproape orice fel de plimbari, spun aproape pentru ca cele off-road sunt scoase din calcul evident.

 

De la Louis. Am comandat-o la http://kronaumoto.ro/.

Aduc la pretul din Germania la care platesti curierul la noi in tara.

 

Cat coasta o de-asta la mana a doua?

 

/index.php?...p;#entry1331993

 

http://www.moto-net.ro/index.php?sec=motoc...on=&start=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Aveti careva un manual de service pt. CBF600? Trebuie sa demontez furca de pe motorul unui amic, ca sa schimb niste garnituri bushite (ii curge uleiul in draci) si sa schimb uleiul din furca. Si nu prea stiu cat ulei intra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La intrunirea de la Snagov am vazut o doamna/domnisoara pe un CBF 600 S.

Am incercat sa o gasesc, pentru a schimba niste impresii, insa nu am reusit.

Nr. B 71 KYF. Cine o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut Bucuresti > Iasi>Braila>Bucuresti in wk asta (~1000 km) cu un super consum de 4.4 % :cheers:

Cum: 120 kmh extraurban (cu cateva varfuri >170kmh) aplecat peste rezervor cu picioarele rezemate de scaritele pasagerului (forta de frecare mai mica) si 80kmh max in localitati (in treapta a 6-a); a scos cineva mai putin ? cum ? :banana:

post-25950-1220255781_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut Bucuresti > Iasi>Braila>Bucuresti in wk asta (~1000 km) cu un super consum de 4.4 % :cheers:

Cum: 120 kmh extraurban (cu cateva varfuri >170kmh) aplecat peste rezervor cu picioarele rezemate de scaritele pasagerului (forta de frecare mai mica) si 80kmh max in localitati (in treapta a 6-a); a scos cineva mai putin ? cum ? :blbl:

post-25950-1220255781_thumb.jpg

 

 

La regimul asta de deplasare imi ia 5.1-5.3 la 100 km. Eu am 100 kg :banana: .

Am scos minim 4.7l/100km der la 60-80 km/h (insoteam un incepator).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La regimul asta de deplasare imi ia 5.1-5.3 la 100 km. Eu am 100 kg :cheers: .

Am scos minim 4.7l/100km der la 60-80 km/h (insoteam un incepator).

 

Destul de mare diferenta de combustibil vis-a-vis de diferenta de greutate.. cert e ca si mie imi scoate cu 1-1.5 % mai mult atunci cand am pasager :blbl:

Am facut aproape 7000 km si ma nedumereste faptul ca, INCA, imi scartaie frana fata mai ceva ca-n prima zi, am zis ca va trece odata cu nr de kilometri dar nu da dovada ca ar vrea sa treaca pe "silent" mode in curand. Functioneaza brici in cazuri de urgenta , nu zic ca nu , dar in cazul franarilor superficiale scartaie in draci :banana: Cineva cu aceiasi situatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de mare diferenta de combustibil vis-a-vis de diferenta de greutate.. cert e ca si mie imi scoate cu 1-1.5 % mai mult atunci cand am pasager :blbl:

Am facut aproape 7000 km si ma nedumereste faptul ca, INCA, imi scartaie frana fata mai ceva ca-n prima zi, am zis ca va trece odata cu nr de kilometri dar nu da dovada ca ar vrea sa treaca pe "silent" mode in curand. Functioneaza brici in cazuri de urgenta , nu zic ca nu , dar in cazul franarilor superficiale scartaie in draci :cheers: Cineva cu aceiasi situatie?

 

yep...si mie imi scartaie...zici ca-s tramvai...dar io n-am decat 250 km. Pot fi 2 cauze: placutele, din cauza compozitie, sau praful depus pe placute insa asta ar insemna ca ar face doar la prima franare. Inclin sa cred ca este vorba de placute...

 

BTW, cred ca ti-am vazut motoru' parcat pe la Vitan Mall, cu ceva timp in urma :banana: Chiar ma uitam la crash-bar-uri ca ar trebui sa-mi pun si io (desi ii influenteaza clar negativ design-ul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yep...si mie imi scartaie...zici ca-s tramvai...dar io n-am decat 250 km. Pot fi 2 cauze: placutele, din cauza compozitie, sau praful depus pe placute insa asta ar insemna ca ar face doar la prima franare. Inclin sa cred ca este vorba de placute...

 

BTW, cred ca ti-am vazut motoru' parcat pe la Vitan Mall, cu ceva timp in urma :cheers: Chiar ma uitam la crash-bar-uri ca ar trebui sa-mi pun si io (desi ii influenteaza clar negativ design-ul)

 

se feresc conservarii de zici ca vine tancul atunci cand ma apropii de un semafor :banana:) ce mai ,are un efect psihologic mai puternic decat orice toba sport ...

daca l-ai vazut intr-o zi de miercuri atunci cred ca motorasul meu era.. orange wednesday :blbl:

go for the crashbars, mi-au salvat o carena de curand ..a cedat si o bara ce facea parte din crashbar in acelasi timp dar nu s-a lasat cu pagube materiale in detrimentul motorului; iar in privinta aspectului chiar imi plac cum sta "imbratisata" de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu scirtziitul m-am "delectat" si eu pina pe la 12.000 km cred. Nu mi-am dat seama exact cind a disparut. Uneori se mai aude, dar rar de tot. Acum am 15.500 km.

 

Ca sa fiu auzit, mi-am luat inima in dinti, si dupa ce am incercat sa aflu cit mai multe /index.php?...=227318&hl= am facut asta:

post-23835-1220296918_thumb.jpg

 

Am inceput prin a da 12 gauri de 6 milimetri in diametru dispuse echidistant. Zgomotul s-a mai ingrosat, insa la relanti pufaia destul de nashpa. Astazi am bagat o freza si am unit doua cite doua, obtinind ceea ce ati vazut. Nu prea mi-a reusit geometria insa nu prea se vede caci e la interior.

In ce priveste sunetul va pot spune ca e grozav. Cred ca se incadreaza si in limitele admise de lege. Am avut mari emotii insa se aude foarte bine.

La relanti sunetul e mai gros decit inainte. Acesta se ingroasa simtitor de la 2.000-2.500 rpm.

Daca nu se va incadra in limitele admise, am de gind sa-mi fac un dop demontabil care sa obtureze aceste orificii. Pina atunci ma bucur de noul sunet de MOTOR.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, intr-adevar, franele fata fac ceva zgomot cand franezi usor. Cred ca voi investi si eu in niste crash-bar-uri, chiar daca va diminua putin din design, utilitatea lor ramane constanta.

Referitor la toba, GDan, sunt impresionat de ce ti-a iesit, nu arata rau deloc. Am totusi o intrebare si anume, se poate cumva scoate acel silencer dinauntrul tobei stoc?

Daca da, cum?

Altfel, moto merge uns. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am totusi o intrebare si anume, se poate cumva scoate acel silencer dinauntrul tobei stoc?

Daca da, cum?

Altfel, moto merge uns. :cheers:

 

Silencer-ul e mai greu de scos. Are acea sudura care se vede din exterior si cu siguranta mai are una la interior. Vezi topicul cu interiorul tobelor. Nu cred ca poti sa-l scoti fara sa tai toba. In cel mai bun caz poti sa indepartezi, cu greu, sudura din fata, apoi da debitezi silence-ul cu o freza disc de dimensiuni mici. Cred insa ca vei obtine cam tot ceea ce am obtinut eu, numai ca muncind mai mult. In final vei scoate gaze direct din camera a doua exact ca mine numai ca prin centru.

Daca reusesti da de veste sa vedem cum merge.

Succes.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut Bucuresti > Iasi>Braila>Bucuresti in wk asta (~1000 km) cu un super consum de 4.4 % :D

Cum: 120 kmh extraurban (cu cateva varfuri >170kmh) aplecat peste rezervor cu picioarele rezemate de scaritele pasagerului (forta de frecare mai mica) si 80kmh max in localitati (in treapta a 6-a); a scos cineva mai putin ? cum ? :D

post-25950-1220255781_thumb.jpg

 

 

Am reusit pentru prima oara 4.37 L/100 km in acelasi regim de mers ca cel descris de tine, insa nu aplecat pe rezervor.

Cred ca se datoreaza evacuarii mai facile a gazelor dupa "imbunatatirea" aplicata tobei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit pentru prima oara 4.37 L/100 km in acelasi regim de mers ca cel descris de tine, insa nu aplecat pe rezervor.

Cred ca se datoreaza evacuarii mai facile a gazelor dupa "imbunatatirea" aplicata tobei.

 

Posteaza un clip pe youtube sa auda si urechile noastre toba in actiune :D Pana acum nu am vazut/auzit niciun cbf cu tobe aftermarket deci sunt tare curios de cum se aude toba dupa operatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am vazut azi in Paris CBF 600 2008 cu ABS la promotie, 6450 EUR cash sau 143 EUR/luna timp de 5 ani, la magazin spuneau ca puteam pleca cu ea pe roti si numere definitive, garantie internationala si asigurare valida si in RO, iar pentru rate nu era obligatoriu CASCO. In Romania modelul 2008 e inca aproape 7500 EUR :D

 

Partea interesanta era seaua, o sea cu gel custom, etajata (locul de pasager era mai sus si separat) care costa 250 EUR, dar facea banii. Mai era si un invelis pentru rezervor in piele neagra cu inscris CBF pe el, dar ca un idiot nu am intrebat cat costa. Restul accesoriilor erau cele din catalogul standard de la Honda, adica exorbitant de scumpe (nu era nici o promotie la accesorii, doar la moto).

 

Ce genti non-Honda se potrivesc pe modelul 2008? La Honda sunt 600 EUR cele mai ieftine genti laterale si vreo 330 EUR un topcase fara prindere, mai costa vreo 150 EUR si portbagajul si patinele de prindere. Am vazut un CBF 600 2007 pe strada (e parcat vis-a-vis) si are topcase Givi, dar nu stiu daca se potriveste sistemul de prindere si la modelul 2008, e alt cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut azi in Paris CBF 600 2008 cu ABS la promotie, 6450 EUR cash sau 143 EUR/luna timp de 5 ani, la magazin spuneau ca puteam pleca cu ea pe roti si numere definitive, garantie internationala si asigurare valida si in RO, iar pentru rate nu era obligatoriu CASCO. In Romania modelul 2008 e inca aproape 7500 EUR :laugh:

 

Partea interesanta era seaua, o sea cu gel custom, etajata (locul de pasager era mai sus si separat) care costa 250 EUR, dar facea banii. Mai era si un invelis pentru rezervor in piele neagra cu inscris CBF pe el, dar ca un idiot nu am intrebat cat costa. Restul accesoriilor erau cele din catalogul standard de la Honda, adica exorbitant de scumpe (nu era nici o promotie la accesorii, doar la moto).

 

Ce genti non-Honda se potrivesc pe modelul 2008? La Honda sunt 600 EUR cele mai ieftine genti laterale si vreo 330 EUR un topcase fara prindere, mai costa vreo 150 EUR si portbagajul si patinele de prindere. Am vazut un CBF 600 2007 pe strada (e parcat vis-a-vis) si are topcase Givi, dar nu stiu daca se potriveste sistemul de prindere si la modelul 2008, e alt cadru.

 

 

Si ce-ai facut, ti-ai cumparat-o pana la urma? :)

Cei de la Honda au pus la vanzare si o editie speciala, Travel Edition, care are in plus o carena inferioara si un topcase de 45l,tot pachetul la pretul de 7700 euro, aproape cat un CBF 600 S K8 chel pus la vanzare in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu am avut permis la mine :laugh: Mi l-au luat in Bulgaria acum aproape 4 luni si nu a mai venit, iar fara permis nu se face asigurare in Franta. Daca fac rost de permis luna viitoare ajung din nou acolo, daca nu expira promotia pana atunci o cumpar. Am intrebat cat mai tine promotia, mi-a zis "o luna" iar eu ma intorc peste 6 saptamani.

 

Un pachet Travel e disponibil in Germania de cateva luni la 600 EURO, contine gentile laterale mici (29l) si topcase mic (35l). dar carena inferioara pentru CBF de 600 nu stiam sa existe, doar pentru 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 luni.. uau, incearca sa te interesezi la sectia de politie de unde ti-ai scos permisul daca a ajuns la ei.

Gentile laterale si topcase-urile nu-mi plac din motive de design, in afara de un tank bag nu mi-as instala alte genti; m-a impresionat carena inferioara, arata chiar marfa cu ea, ii confera un aspect mai agresiv.

Noutati: de curand a inceput sa-mi zornaie bordul dupa ce depasesc 5000 de turatii, mecanicul de la Honda mi-a zis ca nu are ce sa-i faca si ca e "known issue" printre Horneturi. Asa o fi? Nu am reusit sa aflu motivul zornaitului, toate instrumentele functioneaza perfect, nu e nici foarte suparator .. cel mai mult se simte in prima si a doua treapta.

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...