mariusromila Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 totul minunat in teorie mai putin faptul ca procesul o sa dureze vreo 2 ani probabil si ca anul trecut in iulie cand am luat-o din showroom de noua, cu 9 km intr-adevar din 2005 am dat vreo 6300 euro.dupa 1000 km sa-ti spuna aigurarile ca valoreaza jumate din pretul de achizitie nu e chiar ok. quote name='AdrianB1' date='May 16 2010, 09:40 PM' post='2430764'] Daca ti-au dat dauna totala te-ai scos, moto era vreo 7300 EUR modelul 2004-2007 acum vreo 2 ani si chiar daca e din 2004 tot iti dau cam 50%. Cu 3600 EUR si chiar mai putin iei una in buna stare de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Neatza, Am efectuat de curand urmatoarele (30k KM): - inlocuit cauciuc spate cu Pilot Road 2 - diferenta majora fata de cele originale, merita banii - pret 715 RON - baterie noua Toplite 135 RON (daca imi aduc bine aminte) - Kit lant DID (in sfarsit asta nu mai rugineste)- 150 Eur - Rulment Jug ~35 EUR - Optimate (pentru mentinerea bateriei, merge automat dar e imposibil de inteles ce arata la diagnostic) - 100 Eur - cauciuc fata Pilot Road 2 - 553 RON (de fapt astept sa vina) Rulmentul Jug (daca va intrebati) producea trepidatii ca si cum ar fi fost cauciucul ne-echilibrat + uzura cauciuc inegala. Urmeaza GPS Garmin Zumo 660. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Neatza, Am efectuat de curand urmatoarele (30k KM): - inlocuit cauciuc spate cu Pilot Road 2 - diferenta majora fata de cele originale, merita banii - pret 715 RON - baterie noua Toplite 135 RON (daca imi aduc bine aminte) - Kit lant DID (in sfarsit asta nu mai rugineste)- 150 Eur - Rulment Jug ~35 EUR - Optimate (pentru mentinerea bateriei, merge automat dar e imposibil de inteles ce arata la diagnostic) - 100 Eur - cauciuc fata Pilot Road 2 - 553 RON (de fapt astept sa vina) Rulmentul Jug (daca va intrebati) producea trepidatii ca si cum ar fi fost cauciucul ne-echilibrat + uzura cauciuc inegala. Urmeaza GPS Garmin Zumo 660. - Acum 2 luni am luat Michelin Pilot Road 2 pe spate cu 605 RON. Fata era si mai ieftina. - kitul de lant DID rugineste daca nu e uns suficient sau dupa ploaie, nu are nici o protectie anti-rugina speciala - nu esti primul care schimba rulmentii de jug la CBF 600 Am mai schimbat si eu rulmentii pe spate, 27 RON la importator sau vreo 270 RON la service SKF 6204-2RH/C3, manopera zero, se schimba prea usor ca sa mergi in service. Sugestie: kit Xenon pentru faza scurta si leduri pe pozitie. Pe scurta se poate pune Xenon fara probleme, dar daca nu schimbi si pozitiile o sa para hepatice fata de far (prea galbene). Pret total pana in 150 RON, diferenta vizibila la mers noaptea, montajul se poate face acasa pentru ca nu trebuie decat sa pui mufa din becul vechi in intrarea balastului si sa legi balastul sub bord. Mesaj completat totul minunat in teorie mai putin faptul ca procesul o sa dureze vreo 2 ani probabil si ca anul trecut in iulie cand am luat-o din showroom de noua, cu 9 km intr-adevar din 2005 am dat vreo 6300 euro.dupa 1000 km sa-ti spuna aigurarile ca valoreaza jumate din pretul de achizitie nu e chiar ok. Nu te lasa usor, daca e cumparata noua in 2009 si inmatriculata in 2009 nu conteaza cand e fabricata, in talon apare data inmatricularii. Trebuie sa iti dea vreo 90% din pretul de pe factura, daca iti ofera mai putin si accepti e teapa ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 - Acum 2 luni am luat Michelin Pilot Road 2 pe spate cu 605 RON. Fata era si mai ieftina.- nu esti primul care schimba rulmentii de jug la CBF 600 Sugestie: kit Xenon pentru faza scurta si leduri pe pozitie. Pe scurta se poate pune Xenon fara probleme, dar daca nu schimbi si pozitiile o sa para hepatice fata de far (prea galbene). Pret total pana in 150 RON, diferenta vizibila la mers noaptea, montajul se poate face acasa pentru ca nu trebuie decat sa pui mufa din becul vechi in intrarea balastului si sa legi balastul sub bord. Salut, Da, probabil ca preturile pe care le-am avut eu nu au fost neaparat cele mai ieftine. Rulmentul de jug, nu ma mira la ce drumuri avem. Kit Xenon de unde? A si vroiam sa-i pun si sistem de ungere automat al lantului pentru drumul pana in Franta, stiam ca pune cineva de pe forum unul care are control electronic? Cele de pe Louis sunt mecanice din ce am inteles eu in Germana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusromila Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 pai nu ma las, deocamdata sa se termine cu procesul.dar vreo sugestie de piese second?merci Nu te lasa usor, daca e cumparata noua in 2009 si inmatriculata in 2009 nu conteaza cand e fabricata, in talon apare data inmatricularii. Trebuie sa iti dea vreo 90% din pretul de pe factura, daca iti ofera mai putin si accepti e teapa ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Kit Xenon de unde? A si vroiam sa-i pun si sistem de ungere automat al lantului pentru drumul pana in Franta, stiam ca pune cineva de pe forum unul care are control electronic? Cele de pe Louis sunt mecanice din ce am inteles eu in Germana. Sistem de ungere electronic - vorbeste cu Bogdan Harea (are user pe forum chiar cu acest nume). Se pare ca s-a apucat sa faca vreo 50 de bucati si cei care au dat feedback erau multumiti. Xenon - 120 RON aici: http://www.freemotor.ro/product_info.php?c...a7f5d2ab98b355e. E cam confuz ce scrie pe site, adam a luat cu 120 RON, mie mi-au cerut 150 RON si cand le-am zis ca pe site scrie 120 RON mi l-au dat cu 120 RON, daca vrei sa iei de pe ebay e 5$ balastul slim si in RO vreo 60 RON becul H7 4300k. Culoarea recomand sa fie 4300K, mai sus e albastra si nu te ajuta sa vezi mai bine, mai jos e prea galbena. Balast poti lua unul slim sau unul normal, dar e mai simplu de gasit loc pentru cel slim si cred ca e si mai usor. Daca pleci in Franta nu stiu daca poti merge cu Xenon, legislatia spune ca se poate monta pe masini doar daca au sistem de stabilizare - pe CBF sigur nu e asa ceva si s-ar putea ca in tarile cu apa calda sa verifice asa ceva, risti o amenda. Dar la cat de usor se monteaza si demonteaza poti sa mergi cu el pana la granita si sa schimbi becul cu halogen si continui drumul. Cum vrei tu. Diferenta de lumina noaptea e sesizabila. Poti pune si pe faza lunga daca vrei, dar ii ia vreo 2-3 secunde sa lumineze bine si atunci nu prea merge sa dai flash-uri. Daca mergi cu el permanent pornit e fantastic, numai sa poti sa faci asta fara sa orbesti pe toata lumea. Mesaj completat Btw, cand pleci in Franta si pe ce ruta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Btw, cand pleci in Franta si pe ce ruta? Franta: (Tura in alpi cu Vlad). Multumesc de informatiile tehnice, o sa execut intocmai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Franta: (Tura in alpi cu Vlad). Multumesc de informatiile tehnice, o sa execut intocmai. Am uitat: mai vinde kituri Xenon si un user ovidius de pe-aici. Nu il cunosc, dar avea o oferta decenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Zi-mi si mie de unde ai luat rulmentii. Tre sa-i schimb si eu cat mai repede... Inteleg ca ala e codul ? Am mai schimbat si eu rulmentii pe spate, 27 RON la importator sau vreo 270 RON la service SKF 6204-2RH/C3, manopera zero, se schimba prea usor ca sa mergi in service. Editat Mai 19, 2010 de FanFane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 http://www.badi.ro/ - prin Bucurestii Noi. Pe spate sunt 3 rulmenti, 2 sunt 6204 (SKF 2 fabricantul francez, 6204 e o dimensiune standard 47x20x14 iar -2RH inseamna 2 capace de cauciuc, unul pe fiecare parte, C3 inseamna auto - rezista la vibratii si socuri), mai e un al treilea pe partea cu lantul cu dimensiuni foarte ciudate (45mm exterior, 22 interior) pe care nu l-am gasit acolo, dar nici nu a fost nevoie: langa rulmentul ala ciudat era un 6204, cel care pica e acel 6204 care e singur pe dreapta. Pe cel de pe stanga l-am inlocuit doar pentru ca a fost nevoie sa il scot ca sa il scot pe cel din dreapta, asta e operatiunea si daca bati in rulment cand il scoti e recomandat sa il schimbi. Operatiunea de inlocuire am facut-o dupa manualul Haynes, nu se pot scoate cu presa pentru ca sunt bagati in niste adancituri, se bat prin teava interioara. Trebuie sa ai mare grija la bucsele care sunt puse peste rulmenti, la service se inlocuiesc si alea, dar daca nu le strici se pot refolosi fara probleme. Nu am vazut bucsele ca piese separate, asa ca ori ai grija de ele si schimbi rulmentii cu 27 RON ori cumperi tot setul de la Honda (rulmenti si bucse) si platesti 300 RON. Cine stie dimensiunile la rulmentii de la furca? Doar de curiozitate vreau sa vad cat costa la BADI, la Louis sunt 170 RON (echivalent), iar la Honda 300 RON. Cel normal cred ca e doar 10-15 lei, cel conic s-ar putea sa fie mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) Codurile pentru rulmentii de jug sunt 32005-cel de sus si 32006-cel de jos. Pret pentru ambii rulmenti 80 de lei la Badi-skf. Codurile sunt aceleasi pentru cbr 600 si horneturi.Pentru cbf dupa 2008 inclusiv, nu am gasit nimic. By the way in poza cu rulmentii de la Louis daca dati zoom scrie pe ei 32005x si 32006x,rulmentii fiind nsk. Bafta! Mesaj completat PS: eu nu i-am schimbat, am facut doar un search pe net pentru a gasi codurile. Editat Mai 20, 2010 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Salut la toata lumea. Cam multa liniste in ultima vreme pe acest forum. Cand facem o ieseala ? Vremea s-a indreptat si cred ca ar trebui sa aranjam o intalnire.Propun in Bucuresti in weekend, eventual in piata Constitutiei, urmata apoi de un suc ... ce ziceti ??? As avea nevoie de ajutorul vostru : vreau sa imi iau un topcase de 45 L, ceva mai incapator fata de cel pe care il am in prezent (35L).Nu m-as duce peste 50 L deoarece am senzatia ca este prea mare in comparatie cu motocicleta. As prefera Givi sau Kappa... Pe net nu am gasit nimic interesant, ori prea folosite, ori la peste 200 Euro. Stiti vreo sursa cu ceva preturi mai acceptabile ? Multzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Salut.Pune poze sa vedem si noi. Pe mine cel putin ma intereseaza aripa de pe spate.M-a exasperat cata mizerie se aduna pe amortizor si arc cand este mizerie pe strada. La ce bani ai luat aripa ? Multumesc, In sfarsit revin cu poze: capete ghidon, aripa spate, crash-pad-uri, belly-guard. Mesaj completat Caut "capac monopost" pentru CBF. Stie cineva pe unde se gaseste si la ce preturi? Mesaj completat Ca cel din imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) fault: s-a adaugat postul de mai jos de doua ori Editat Iunie 2, 2010 de darkbay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 aaaah, am tavalit-o putin luni dimineatza, m-a lovit un caine turbat in roata din fata pe asfalt ud si m-a trantit. Deeeci, care aveti ceva spare parts pentru dreapta ? chestii de genul urmator, in ordinea asta: - carena dreapta albastra - treaba aia de la ghidon in care intra cablurile de accelerare si decelerare (s-a spart si nu mai sta bine fixat cablul de decelerare) - bord (adica doar plasticul) - carena fata - cap ghidon dreapta - oglinda dreapta - maner pasager dreapta - pedala frana - poate chiar si o semnalizare dreapta, desi e foooaaarte putin zgariata Inca o data, crash barurile alea si-au facut treaba din prisosinta, motorul nu are absolut nimic, dupa cazatura, mobra a mai facut 600km fara nici o problema (am cazut prin Zalau). Deci, le recomand, fac toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Pe mine asigurarea CASCO m-a costat 502 ron pe 6 luni cu fransiza de 100 euro. Daca o dau pe jos (DOAMNE FERESTE) reparatia o sa ma coste doar o 100 euro si o fac la reprezentanata cu componente originale nu cu sh-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Pe mine asigurarea CASCO m-a costat 502 ron pe 6 luni cu fransiza de 100 euro.Daca o dau pe jos (DOAMNE FERESTE) reparatia o sa ma coste doar o 100 euro si o fac la reprezentanata cu componente originale nu cu sh-uri. ehee, nu e asa de usor. Service-ul Intermotorcicle nu are contracte cu firme de asigurari pentru decontare directa, cel putin, cu Astra nu are. Si sa vezi distractii cand ajungi sa trebuiasca sa faci reparatii pe casco, si plimbat intre service si asigurator, si asteptat cu lunile pentru plata reparatiilor dupa ce au fost facute ca sa poti sa-ti iei motocicleta din service. E o distractie maare. De asta nu mi-am mai facut Casco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 ehee, nu e asa de usor.Service-ul Intermotorcicle nu are contracte cu firme de asigurari pentru decontare directa, cel putin, cu Astra nu are. Si sa vezi distractii cand ajungi sa trebuiasca sa faci reparatii pe casco, si plimbat intre service si asigurator, si asteptat cu lunile pentru plata reparatiilor dupa ce au fost facute ca sa poti sa-ti iei motocicleta din service. E o distractie maare. De asta nu mi-am mai facut Casco. E mai simpu: platesti din buzunar si dupa aceea primesti bani de la asigurare. Ramai cu paguba de 100 euro si eventuale spagi (service+asigurari). Varul meu a facut un acclident cu un Honda VFR 800, a reparat-o in Ungaria (este din Arad), iar Astra a decontat banii integral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) aaaah, am tavalit-o putin luni dimineatza, m-a lovit un caine turbat in roata din fata pe asfalt ud si m-a trantit. Deeeci, care aveti ceva spare parts pentru dreapta ? chestii de genul urmator, in ordinea asta: - carena dreapta albastra - treaba aia de la ghidon in care intra cablurile de accelerare si decelerare (s-a spart si nu mai sta bine fixat cablul de decelerare) - bord (adica doar plasticul) - carena fata - cap ghidon dreapta - oglinda dreapta - maner pasager dreapta - pedala frana - poate chiar si o semnalizare dreapta, desi e foooaaarte putin zgariata Inca o data, crash barurile alea si-au facut treaba din prisosinta, motorul nu are absolut nimic, dupa cazatura, mobra a mai facut 600km fara nici o problema (am cazut prin Zalau). Deci, le recomand, fac toti banii. Te-ai ales cu multe avarii tinand cont ca ai si crashbar instalat pe ea, ce viteza aveai? Eu am scapat-o in urma unui highside pe la 50kmh si m-am ales cu *doar* toba si oglinda dreapta polizata. Cred ca te pot ajuta cu "treaba aia de la ghidon in care intra cablurile de accelerare si decelerare (s-a spart si nu mai sta bine fixat cablul de decelerare)"; mi-am schimbat intreaga instalatie (inclusiv switch-ul de pornire) in urma cu un an. Problema e ca are un cablu rupt inauntru ei si ca urmare nu-ti va functiona faza scurta; cu toate acestea cred ca un electrician meserias ti-o poate repara lejer, nu de alta dar crede-ma ca nu vrei sa o schimbi pe banii tai Edward arata foarte marfa cbf-ul tau dar decat sa investesti intr-un capac monopost mai bine ti-ai lua un parbriz touring sau o pereche de cauciuri noi. Eu intotdeauna am asociat instalarea capacului monopost cu operatia de vasectomie Editat Iunie 3, 2010 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) Cauciucurile o sa le iau din Austria si tot acolo vreau sa le schimb (plec cu o gasca din Arad la plimbare in Alpi). M-ai pus pe ganduri cu parbrizul touring. Am gasit tot de la Puig. Capac nu au. Ma interesa pentru ca arata destul de bine. Si o toba ar da bine, nu? Arrow? Editat Iunie 3, 2010 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Pt cine vrea plastice si diverse piese sh, mi-a zis tipul de la Oricemoto ca ar avea piese pt CBF. N-am acum numarul de telefon sau locatia. Daca nu gasiti, dati un PM si le caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 (editat) Pt cine vrea plastice si diverse piese sh, mi-a zis tipul de la Oricemoto ca ar avea piese pt CBF. N-am acum numarul de telefon sau locatia. Daca nu gasiti, dati un PM si le caut. da, chiar am vorbit cu el doua seri inainte de tavaleala si imi spusese ca mai are niste piese pe la service. Acum, am discutat deja acolo si o sa merg saptamana ce vine sa vad ce si cum. Editat Iunie 6, 2010 de darkbay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moreusd Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Eu am pus crash pads si nu arata rau.De asemenea am mai adaugat aripa spate, capete ghidon si protectie motor. Toate sunt Puig. Daca intereseaza pe cineva revin cu foto. mi-am pus si eu crash-pad-uri de la puig (comandate de la louis) si mi se pare ca arata foarte bine cu ele. apropo de cap de ghidon - mie imi lipseste cel de pe stanga, si daca e sa comand la honda ajunge pe la 200 de lei cu tot cu amortizorul de vibratii. gasesc in alta parte mai ieftin? Mesaj completat Pe mine asigurarea CASCO m-a costat 502 ron pe 6 luni cu fransiza de 100 euro.Daca o dau pe jos (DOAMNE FERESTE) reparatia o sa ma coste doar o 100 euro si o fac la reprezentanata cu componente originale nu cu sh-uri. atata am si eu - 20 Euro / luna. la astra. Super OK asiguraream fransiza 0 la furt si dauna totala, 100 Euro parca am si eu fransiza la daune partiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am montat ungatorul de lant automat de la bogdan_harea => deja pare sa fie super cool partea cu unsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 mi-am pus si eu crash-pad-uri de la puig (comandate de la louis) si mi se pare ca arata foarte bine cu ele.apropo de cap de ghidon - mie imi lipseste cel de pe stanga, si daca e sa comand la honda ajunge pe la 200 de lei cu tot cu amortizorul de vibratii. gasesc in alta parte mai ieftin? Mi-am pus unele aftermarket cumparate din magazinul din Cotroceni cu 25 lei. Pentru a le instala a trebuit sa scot amortizoarele de vibratii, altfel nu se fixau. atata am si eu - 20 Euro / luna. la astra. Super OK asiguraream fransiza 0 la furt si dauna totala, 100 Euro parca am si eu fransiza la daune partiale. Nu te pronunta decat atunci cand ai avut de a face cu ei Eu am la Groupama (asiban) cu fransiza de 290 euro si astept de 2 saptamani sa-mi plateasca avansul de 50% pt piese. Am montat ungatorul de lant automat de la bogdan_harea => deja pare sa fie super cool partea cu unsul Cat te-a ajuns tot sistemul? Si-a schimbat cineva lichidul de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.