Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, de azi sunt si eu fericitul posesor al unei Honda CBF 600SA din 2008, stie cineva unde gasesc un semnalizator drepata fata, pentru acest model?

Salut si bine ai venit! Ai grija de ea si o sa aiba si ea grija de tine.

PS: Nu baga in seama rautatile gratuite si nefondate ale celor care se zgarie pe ochi in momentul asta :)

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit! Ai grija de ea si o sa aiba si ea grija de tine.

PS: Nu baga in seama rautatile gratuite si nefondate ale celor care se zgarie pe ochi in momentul asta :)

 

 

multumesc, o sa am grija de ea si stai linistit ca sunt obisnuit cu fel si fel de oameni.nu-mi pasa ce zic altii, important e ca mie sa imi placa si eu sa fiu fericit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vi se pare aripa asta?

 

Am achizitionat astea: aripa spate, capac motor (jos), capete ghidon si crashpad-uri.

Toate sunt PUIG de foarta buna calitate.

Pot fi comandate si direct de pe site-ul Puig.

Eu l-am luat de pe www.motorteam.ro anul trecut. In 2011 cred ca or sa fie mai ieftine.

Am atasat factura.

Acum arata mult mai bine.

fact.pdf

post-11970-1293635905_thumb.jpg

post-11970-1293635912_thumb.jpg

post-11970-1293635921_thumb.jpg

post-11970-1293635930_thumb.jpg

post-11970-1293635937_thumb.jpg

post-11970-1293635942_thumb.jpg

post-11970-1293635959_thumb.jpg

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buey, care stie ce-i cu CBF-ul ala de la Baba Novac, e un CBF gri metalizat ce sta pe trotuar, nemiscat, de mai bine de doua luni. Acum e si nins si plin de mazga din aia, nu e asigurat de nimic, sta asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai putea adauga pentru estetica/utilitate un fender extender in genul click aici

Chestia asta mica te scapa de noroiul ala enervant care se fixeaza pe mijlocul radiatorului si de care nu scapi decat foarte greu.Eu am ceva in genul de mai bine de 1 an si sunt multumit de cat de curat e radiatorul.

 

Util dar foarte urat!

Nu prea i-mi place in poza!

Cum este in realitate?

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai dar cat de urata poate fii!!! Ai distrus motocicleta! CBF-ica oricum nu era prea draguta, dar cu alea arata ca o sportiva! Mi se face pariul maciuca doar cand o vad in poze, cred ca daca m-as apropia de ea, as lesina! Vaiiiiii!!!

 

Cu cine vorbesti?

Mesaj completat

Buna ziua,

Trebuie neaparat sa-mi cumpar cauciucuri.

Ce recomandati si de unde?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Cu cine vorbesti?

Mesaj completat

Buna ziua,

Trebuie neaparat sa-mi cumpar cauciucuri.

Ce recomandati si de unde?

Multumesc!

 

 

Uite aici om prevazator: isi ia vara sanie si iarna car. sau ma rog - roti pentru car :lol:

Cred ca o varianta comoda este sa le comanzi la unul din dealeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

Trebuie neaparat sa-mi cumpar cauciucuri.

Ce recomandati si de unde?

Multumesc!

Eu am michelin pilot road pe care le consider f bune.Pe viitor o sa iau pilot road 2 care ar trebui sa fie superioare.

S-a vorbit in nu stiu ce topic despre anvelope de aici. In colt dreapta sus pt limba romana si moneda euro .Preturi mai bune decat la noi,transport intradevar cel declarat de 6 euro,clientul multumit. Personal nu am comandat inca de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am michelin pilot road pe care le consider f bune.Pe viitor o sa iau pilot road 2 care ar trebui sa fie superioare.

S-a vorbit in nu stiu ce topic despre anvelope de aici. In colt dreapta sus pt limba romana si moneda euro .Preturi mai bune decat la noi,transport intradevar cel declarat de 6 euro,clientul multumit. Personal nu am comandat inca de la ei.

 

A aparut Pilot Road 3 . Producatorii declara au o aderenta mai buna pe apa decat modelele anterioare. PR1 mi s-au parut ca se comportau ff bine pe ploaie.

Eu mi-am comandat Conti SportAttack.

 

LE: am ajuns la 40 000 km. Mi-au picat senzorul de neutru si releul de incarcare. Not bad but not great either.

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PR2 se incalzesc greu iar pe centru lor aderenta e execrabila, derapezi pe orice maraj rutier sau orice pata de noroi. Degeaba sunt bune pe curbe daca in drum drept au aderenta jenanta. PR2 e bullshit, m-as intoarce fara sa stau pe ganduri la Bridgestone BT57.

 

PS: din 2009 si pana acum nu te-ai decis? :)

 

 

Derapezi cu orice cauciuc pe un marcaj rutier (daca e umed) sau pe o pata de noroi daca tragi cu pofta de acceleratie.

Vrei aderenta foarte buna, nu te astepta sa te tina cauciucul mai mult de 10 000 km. Vrei sa te tina cauciucul 20 000 +, nu te astepta sa ai super aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu sunt prea multe informatii despre CBF600S.

Ii rog pe cei care poseda un astfel de motor, sa dea niste informatii generale despre acesta.

Cum e la condus, daca are ceva probleme specifice sau lucruri care deranjeaza.

Imi place tare mult modelul si as vrea sa-mi iau unul, insa inca nu-l au in showroom. Abia peste doua saptamini vine.

 

Va multumesc.

 

Salutare la toata lumea. Detin o CBF600 cu ABS din 2007 si a aparut o singura problema. La iesirea din iarna trecuta au aparut ceva intreruperi (scaderi) de turatie.

Cei de la service spun ca am alimentat benzina cu apa si ca nu exista solutie s-o elimine.Poate are cineva vreun sfat. In rest moto e OK!!!

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, cu PR2 derapez pe marcaje uscate, fara sa accelerez, e suficient sa fiu putin inclinat (trecerile de pietoni dupa curbe sau la iesirea din giratorii). Cu Bridgestone BT57 n-am patit niciodata asa ceva desi aveau > 40.000Km. Stiu cel putin inca o persoana care se vaita de problema asta.

 

Ce fel de cauciucuri sunt astea de te-au tinut 40k? Sunt uimit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam ca cauciucurile (cacofonie voita) se schimba pe la 10000 km sau 2 ani.

Cu ale mele am 9000 km si doresc sa le schimb deorece a inceput sa vobleze cu ghidonul liber si m-am gandit ca sunt mai ieftine iarna.

Dar doresc cu DOT de 2011.

Deci pana la urma ce ma sfatuiti si de unde sa cumpar?

Prietenii mei din Arad si Ungaria recomanda la unison pentru CBF600 Pilot Road 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui...

 

 

Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug?

 

 

Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu.

 

 

Vai ce de raspunsuri pregatite ai!

Dar gumele tate cat au acum?

Cam la cat le schimbu tu?

Eu ma iau dupa cartea tehnica si dupa producatorul de amvelope.

Este rau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

E frig,e urat afara si am timp liber so au rezultat :

1. rail pentru topcase homemade copie dupa cel de la givi din louis cod 10024283

post-32975-1298021370_thumb.jpgpost-32975-1298021388_thumb.jpg

2. extensie cric(neterminata inca) copie dupa cea de la touratech

post-32975-1298021440_thumb.jpgpost-32975-1298021447_thumb.jpg

 

Recenzie la accesorii home made:

1. proiectoare

2. extensie aripa fata

3. grila radiator

4. ungere lant

5. rail topcase

6. extensie cric

7. crampbuster

Pentru curiosi,de ce home made si nu cumparate? Pentru ca am scule si e fun!!!

 

PS: ce anvelope ai luat pana la urma?

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

E frig,e urat afara si am timp liber so au rezultat :

1. rail pentru topcase homemade copie dupa cel de la givi din louis cod 10024283

post-32975-1298021370_thumb.jpgpost-32975-1298021388_thumb.jpg

2. extensie cric(neterminata inca) copie dupa cea de la touratech

post-32975-1298021440_thumb.jpgpost-32975-1298021447_thumb.jpg

 

Recenzie la accesorii home made:

1. proiectoare

2. extensie aripa fata

3. grila radiator

4. ungere lant

5. rail topcase

6. extensie cric

7. crampbuster

Pentru curiosi,de ce home made si nu cumparate? Pentru ca am scule si e fun!!!

 

PS: ce anvelope ai luat pana la urma?

 

 

Pilot Road 2.

Am vrut Pilot Road 3 dar nu erau testate inca pe strada (nu am gasit nici o pare in afara de cea oficiala).

 

Daca te pricepi, ai scule si e fun de ce nu faci o mica afacere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui...

 

 

Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug?

 

 

Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu.

 

 

Salutare,

Mai avem putin si scapam de vremea urata si ar trebui sa ne apucam de revizii/mentenanta ptr mobre.

Am sunat la Intermotorcycle si mi-au spus ca nu va mai fi reprezentanta Honda deoarece patronii nu s-au inteles cu japanii la preturi.

Aveam de gand sa o duc si sa ii fac o revizie completa : verificare furca, rulmenti, inlocuit anvelope, inlocuit lichid racire, inlocuit ulei si filtru, curatat si gresat lantul si alte chestii care pot aparea.

De ceva timp nu am mai fost la ei insa sursa pe care o aveam ptr reparatii/revizii a inchis atelierul si a plecat in Germania.

Voi pe unde va mai faceti reviziile, unde va pregatiri motoarele ptr primavara ?

Aveti ceva service-uri de incredere ?

Cum sunt costurile ?

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg la reprezentanata Yamaha din Ploiesti.

Aduc piese originale, spun care sunt costurile dinainte, daca mai intervine ceva se plateste doar consumabilele.

Sunt multumit dar nu este reprezentanata Honda.

Domnu' Burlan ai fost actor, esti din Ploiesti?

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg la reprezentanata Yamaha din Ploiesti.

Aduc piese originale, spun care sunt costurile dinainte, daca mai intervine ceva se plateste doar consumabilele.

Sunt multumit dar nu este reprezentanata Honda.

Domnu' Burlan ai fost actor, esti din Ploiesti?

 

Nu, nu am fost actor si sunt din Bucuresti.

Probabil este doar o potrivire de nume.

Pana la Ploiesti nu ar fi greu sa ajung insa imi este frica sa nu trebuiasca ceva ce nu au si sa ma intorc pieton.

Multumesc de informatie insa mai astept ceva vesti de la cei din Bucuresti.

 

Toate bune,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,

am citit (pe sarite) pe la voi pe topic.

ma bate gandul sa imi iau un cbf, am avut din 2008 pana acum un cb500 de care am fost super-multumita. Cb-ul din 94, as vrea sa trec la ceva mai nou.

Stie cineva sa-mi zica diferente intre cele doua? de pozitie, greutate, manevrabilitate, fiabilitate, eu stiu?? Cu cb-ul n-am avut nici o problema notabila.

Vreau s-o iau ptr drumuri in Bucuresti (aproape zilnice) si mai lungute prin tara... si din ce am vazut eu se potriveste modelul asta.

 

ms anticipat :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am citit (pe sarite) pe la voi pe topic.

ma bate gandul sa imi iau un cbf, am avut din 2008 pana acum un cb500 de care am fost super-multumita. Cb-ul din 94, as vrea sa trec la ceva mai nou.

Stie cineva sa-mi zica diferente intre cele doua? de pozitie, greutate, manevrabilitate, fiabilitate, eu stiu?? Cu cb-ul n-am avut nici o problema notabila.

Vreau s-o iau ptr drumuri in Bucuresti (aproape zilnice) si mai lungute prin tara... si din ce am vazut eu se potriveste modelul asta.

 

ms anticipat :blink:

 

 

A mea este de vanzare!

Pe incercate!

Este foarte buna de oras.

Nu cunosc diferente dintre cele doua.

Poate te ajuta altcineva de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...