Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Eu am iridium la a mea. Sincer, nu prea simt diferenta. Am inteles ca se simte diferenta mai ales in ture mari, dar eu am o problema care imi taie cheful sa o mai urc in ture.

 

Apropo... Exista cineva dispus sa-si sacrifice juma de zi sa-mi dea si mie toba pt un test ? Am niste vibratii destul de urate cand urca peste 5000 de ture (mai nou, pe la 4000). Am fost la un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca motorul e super ok, merge foarte bine si nu vibreaza. Asa ca principalul suspect acuma e toba. As vrea sa pun o alta toba pt cateva minute sa vad daca imi mai vibreaza asa. Vibreaza si pe loc, deci nici macar nu trebe plecat de pe loc cu ea. Doar ca trebuie sa demontam ambele tobe, sa o punem pe cealalta la mine, dupa care sa le montam la loc pe amandoua.

 

te pot ajuta eu , am toba originala de la ea , eu am pus carbon , daca doresti pentru teste dai un semn

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1
Acum daca tot sunt la capitolul intrebari: a folosit cineva Bridgestone bt 023 , metzeler m5 sau michelin pilot power, road2 sau 3? si daca da ce parere aveti? de road 2 am auzit in general lucruri bune dar si comentarii care m-au pus pe ganduri (ca nu ar fi deloc asa grozave cum se spune)

Eu am Road 2 pe spate de un an si sunt multumit in general. Cand e rece are aderenta destul de proasta, dar nu cred ca e mai proasta decat la altele (inainte aveam Metzeler si era si mai slab), pe ploaie e bun, dar aluneca urat de tot pe bitum ud - chestia aia care se pune intre benzi la unele asfaltari, e prin Dr. Taberei intre banda 2 si 3 pe alocuri si de fiecare data cand e ploaie uit de asta si derapez.

 

Carena nu stiu daca se potriveste si nici nu as risca un pronostic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servarul asta cred ca a tampit. Tocmai am primit 15 notificari de la postul lui Adrian.

 

On topic: Nu cred ca se potriveste carena. Stiu ca la ultima intalnire cu CBD-isti am observat ca la a mea are alt design carena fata de cele pe carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
apropos, ce ziceti de NGK iridium pentru carburatie ?

Din tot ce am citit pana acum bujiile cu iridium au durata de viata mai lunga, dar nimic in plus. Nu dau alt tip de scanteie, au aceeasi distranta la electrod si primesc aceeasi tensiune, dar electrodul e mai rezistent la coroziunea din motor. Daca nu vrei sa schimbi bujiile la 18.000 km ci la 54.000 iei cu iridium, dar nu stiu pe nimeni sa fi mers cu un CBF600 atatia kilometri, nu ca nu ar rezista motocicleta dar o schimba proprietarul cu altceva, ca se mai plictiseste dupa 4-5 ani si vrea alt gen sau vrea ATV, bicicleta etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te pot ajuta eu , am toba originala de la ea , eu am pus carbon , daca doresti pentru teste dai un semn

numai bine

 

Vreau si eu de carbon.

Cun este? E vreo diferenta?

De unde ai luat-o si unde ai montat-o.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On topic: Nu cred ca se potriveste carena. Stiu ca la ultima intalnire cu CBD-isti am observat ca la a mea are alt design carena fata de cele pe carburatie.

 

multumesc pentru raspuns desi nu e cel pe care mi-l doream:)

Mesaj completat

Eu am Road 2 pe spate de un an si sunt multumit in general. Cand e rece are aderenta destul de proasta, dar nu cred ca e mai proasta decat la altele (inainte aveam Metzeler si era si mai slab), pe ploaie e bun, dar aluneca urat de tot pe bitum ud - chestia aia care se pune intre benzi la unele asfaltari, e prin Dr. Taberei intre banda 2 si 3 pe alocuri si de fiecare data cand e ploaie uit de asta si derapez.

 

Carena nu stiu daca se potriveste si nici nu as risca un pronostic.

 

Multumesc de raspuns. Mi-e foarte greu sa ma hotarasc ce gume sa-mi iau. Btw ce Metzeler ai avut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo... Exista cineva dispus sa-si sacrifice juma de zi sa-mi dea si mie toba pt un test ? Am niste vibratii destul de urate cand urca peste 5000 de ture (mai nou, pe la 4000). Am fost la un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca motorul e super ok, merge foarte bine si nu vibreaza. Asa ca principalul suspect acuma e toba. As vrea sa pun o alta toba pt cateva minute sa vad daca imi mai vibreaza asa. Vibreaza si pe loc, deci nici macar nu trebe plecat de pe loc cu ea. Doar ca trebuie sa demontam ambele tobe, sa o punem pe cealalta la mine, dupa care sa le montam la loc pe amandoua.
si eu am o toba stoc pe care o tin in debara. Daca e, da un PM. Dar vad ca sunt ceva candidati pe aici :laugh:

 

 

Din tot ce am citit pana acum bujiile cu iridium au durata de viata mai lunga, dar nimic in plus. Nu dau alt tip de scanteie, au aceeasi distranta la electrod si primesc aceeasi tensiune, dar electrodul e mai rezistent la coroziunea din motor. Daca nu vrei sa schimbi bujiile la 18.000 km ci la 54.000 iei cu iridium, dar nu stiu pe nimeni sa fi mers cu un CBF600 atatia kilometri, nu ca nu ar rezista motocicleta dar o schimba proprietarul cu altceva, ca se mai plictiseste dupa 4-5 ani si vrea alt gen sau vrea ATV, bicicleta etc.

 

Ma, eu am inteles taman pe dos, ca Iridium au viata mai scurta. Am mers 31k km cu bujiile din fabrica. totul ok. Acum, cu astea iridium, nu vad cine stie ce diferenta. de vazut la drum mai lung si la nr de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He,he. Nu ma asteptam sa fie atatea oferte... Pai intr-o prima faza ziceti care sta mai aproape de piata Sudului. Daca e de la toba problema, e posibil sa si vreau sa cumpar una. Care vrea sa o si vanda ? N-am nici cea mai vaga idee cat ar costa una...

 

Cat despre vibratii, nu sunt vibratiile normale. Cand am luat motorul, nu avea mari vibratii. Mai ales comparativ cu un monocilindru erau aproape insesizabile. Apoi, cam acum un an, am mers cu pasagera care se plangea ca peste 6000 de ture nu mai poate sa tina picioarele pe scarite. Atunci am realizat prima data schimbarea. Si mai nou, cam din toamna, am inceput sa simt si eu vibratii in scaritele mele si chiar in sa si ghidon. Chiar nu imi mai convine sa urc in turatii peste 5000. Si nu am CBF-ul de ieri, il am de peste 2 ani. Nu e vorba ca nu-s obisnuit cu el.

 

Cat despre cat se tin bujiile, mi-a zis un tip de la un service in care am incredere ca niste bujii pot sa mearga mult si bine. Dar daca treci cu mult peste timpul lor de viata, ai sanse mai mari sa se crape, sa se sparga. Si atunci iti face prapad prin motor. Deci, chiar daca merg perfect niste bujii, se recomanda sa le mai schimbi din cand in cand. Si eu le-am schimbat la CBF doar ca sa nu am probleme, ca altfel erau foarte ok alea din fabrica.

 

Uite si o explicatie de pe un site legat de iridium:

"Due to the properties of Iridium, the spark plugs centre electrode can be made with a much smaller diameter than with platinum, Gold or gold palladium and copper/nickel types without sacrificing service life. The spark plugs potential difference is more concentrated at the tiny Iridium tip and hence less 'spark jump' voltage is required - this can be as much as 5,000 volts less than with standard plug types. Ignition is improved and less strain is placed on the ignition system. Benefits of improved ignition/combustion include better fuel economy, increased power/acceleration and especially better throttle response."

Editat de FanFane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He,he. Nu ma asteptam sa fie atatea oferte... Pai intr-o prima faza ziceti care sta mai aproape de piata Sudului. Daca e de la toba problema, e posibil sa si vreau sa cumpar una. Care vrea sa o si vanda ? N-am nici cea mai vaga idee cat ar costa una...

 

Cat despre vibratii, nu sunt vibratiile normale. Cand am luat motorul, nu avea mari vibratii. Mai ales comparativ cu un monocilindru erau aproape insesizabile. Apoi, cam acum un an, am mers cu pasagera care se plangea ca peste 6000 de ture nu mai poate sa tina picioarele pe scarite. Atunci am realizat prima data schimbarea. Si mai nou, cam din toamna, am inceput sa simt si eu vibratii in scaritele mele si chiar in sa si ghidon. Chiar nu imi mai convine sa urc in turatii peste 5000. Si nu am CBF-ul de ieri, il am de peste 2 ani. Nu e vorba ca nu-s obisnuit cu el.

 

Cat despre cat se tin bujiile, mi-a zis un tip de la un service in care am incredere ca niste bujii pot sa mearga mult si bine. Dar daca treci cu mult peste timpul lor de viata, ai sanse mai mari sa se crape, sa se sparga. Si atunci iti face prapad prin motor. Deci, chiar daca merg perfect niste bujii, se recomanda sa le mai schimbi din cand in cand. Si eu le-am schimbat la CBF doar ca sa nu am probleme, ca altfel erau foarte ok alea din fabrica.

 

Uite si o explicatie de pe un site legat de iridium:

"Due to the properties of Iridium, the spark plugs centre electrode can be made with a much smaller diameter than with platinum, Gold or gold palladium and copper/nickel types without sacrificing service life. The spark plugs potential difference is more concentrated at the tiny Iridium tip and hence less 'spark jump' voltage is required - this can be as much as 5,000 volts less than with standard plug types. Ignition is improved and less strain is placed on the ignition system. Benefits of improved ignition/combustion include better fuel economy, increased power/acceleration and especially better throttle response."

 

eu locuiesc in Militari , daca poti ajunge te pot ajuta cu cea mai mare placere

dar posibil sa nu ai altceva , sa ai joc in bascula spate , sa ai uzura in bucsele , rulmentii din bascula , cauza care la randul ei da vibratii in scarite, tot vibreaza :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am scris si mai sus, vibreaza la fel si cand sta pe loc. Deci asta elimina toate chestiile pe care le enumerezi tu acolo. In plus, chiar si in mers, e direct proportional cu turatia, nu cu viteza. Face la fel si la 50 la ora in viteza intaia, cat si la 120 intr-a cincea... Cand merg cu orice viteza, cand trag ambreiajul nu mai am pic de vibratii in toata motocicleta.

eu locuiesc in Militari , daca poti ajunge te pot ajuta cu cea mai mare placere

dar posibil sa nu ai altceva , sa ai joc in bascula spate , sa ai uzura in bucsele , rulmentii din bascula , cauza care la randul ei da vibratii in scarite, tot vibreaza :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va fie cu suparare, dar mai am o intrebare (si probabil inca o gramada, dar sa le iau pe rand) :laugh:: la modelul pe carburatoare si fara ABS este luminat ceasul fals unde scrie CBF sau nu? Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va fie cu suparare, dar mai am o intrebare (si probabil inca o gramada, dar sa le iau pe rand) :laugh:: la modelul pe carburatoare si fara ABS este luminat ceasul fals unde scrie CBF sau nu? Va multumesc

 

Din cate imi aduc aminte - 90% - da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic sigur ca nu este luminat. Eu am tot modelul pe carburatie si fara abs si a venit din fabrica fara lumina in jurul acelui "indicator".

Modele pe ABS vin instalate cu un martor in acea zona care te anunta la nevoie daca sunt probleme cu sistemul de abs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca tot vad ca e activitate pe aici... A venit primavara, cand iesim si noi la o tura de incalzire ? Ma tot uit pe topicul general de intalniri si vad ca nu baga nimeni pe acolo. Poate ne adunam CBF-istii macar. Eu sunt ocupat sambata, dar duminica as fi disponibil. Macar un Ruse putem baga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca tot vad ca e activitate pe aici... A venit primavara, cand iesim si noi la o tura de incalzire ? Ma tot uit pe topicul general de intalniri si vad ca nu baga nimeni pe acolo. Poate ne adunam CBF-istii macar. Eu sunt ocupat sambata, dar duminica as fi disponibil. Macar un Ruse putem baga.

 

Eu nu zic nu. Dar vremea nu pare se fie de acord. Prognoza pentru duminica este de 7 grade cu nori si posibil ploaie. Cam nasol

 

Saptamana viitoare insa se anunta soare si temperaturi maricele. Poate atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incredere ca astia de la meteo gresesc asa cum au gresit de atatea alte ori. :laugh: Mai avem 4 zile pana atunci, timp berechet sa se mai razgandeasca cu prognoza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va fie cu suparare, dar mai am o intrebare (si probabil inca o gramada, dar sa le iau pe rand) :laugh:: la modelul pe carburatoare si fara ABS este luminat ceasul fals unde scrie CBF sau nu? Va multumesc

 

nope, nu e luminat.

 

FanFane, as putea sa-ti vand eu toba stoc, numa sa ne intelegm la pret, ca-s pretentios si stiu cat e una noua :laugh: .. da-mi PM daca e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se imbunatateste vremea pana duminica ies si eu o la o plimbare scurta. Ruse-Oltenita e bine.

 

 

 

 

Eu am incredere ca astia de la meteo gresesc asa cum au gresit de atatea alte ori. :laugh: Mai avem 4 zile pana atunci, timp berechet sa se mai razgandeasca cu prognoza.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io sunt langa Gara de Nord. De vandut nu o vand, ca nu se stie cand am nevoie de ea.

Ok, in urma deliberarilor juriului, tu esti castigatorul. :laugh: Ai putea sa-mi dai si mie toba aia ori maine seara ori sambata ? Daca da, lasa-mi un nr de tel pe PM sa te pot contacta.

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat ati platit pentru CBF asigurarile, RCA si CASCO?

Mesaj completat

Cat ati platit pentru CBF asigurarile, RCA si CASCO?

 

Eu:

RCA Astra - 78 ron - 6 luni.

Si CASCO Astra - 128 euro - 6 luni (pe un an 256 euro cu plata la 6 luni).

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

 

Am un CBF 600 SA din 2004 si vreau sa cumpar un filtru de aer. M-am interesat de pret la Honda (aprox. 275 RON TVA inclus) insa ei mi-au recomandat sa caut un filtru aftermarket pentru ca e mai ieftin decat piesa comercializata de ei si are aceleasi proprietati.

 

Stiti careva unde pot gasi un filtru pentru acest tip de moto si cam la ce pret?

 

Mersic! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...