Jump to content

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Recommended Posts

robert, anul asta nu prea cred s-o vand... apoi daca o dau, tu nu stii ca in timp ii creste valoarea?? :huh:

glumesc. numai daca se intampla ceva sau nu ne intelegem, o dau, altfel nu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salutare...nu am mai intrat de ceva vreme pe forum si acum vad disputa pe consumul Cbf-ului....Am modelul din 2004 si in oras nu am scos mai mult de 6% (in general intre 5.4 si 5.7)....e drept ca merg frumusel :huh:..in rest la viteze intre 90-120 imi ia cam 5...poate 5 si un pic....

Link to comment
Share on other sites

Unii merg ca babutele si altii ca nebunii, unii conduc in orase mai putin aglomerate, altii iau in piept ora de varf in Bucuresti. Nu ma mira nimic la consumurile declarate, am scos si 5% in afara orasului la fel de bine cum am scos 9.5% in oras in timpul iernii. E drept ca mai mult de 9.5% nu mi-a consumat niciodata, nici la alergat full-blana pe a2.

 

Daca ajunge sa-ti pape mai mult de 10% indiferent de stilul de mers poate ar trebui sincronizate carburatoarele?

Link to comment
Share on other sites

Ori vorbim de motoare diferite, ori unii conduc ca niste babute si ceilalti ca niste nebuni, ori metodele de masurare a consumului sunt diferite.

 

 

Cred ca sunt mai multi factori. Eu de exemplu am ungator automat de lant - inainte simteam cum pierd putere daca nu era uns lantul - si verific presiunea la roti la 2 saptamani. De asemenea, merg la viteza cat mai constanta (fie incet fie repede, dar cu cat mai putine variatii). In rest, n-am umblat deloc la carburatoare in astia 50k.

Link to comment
Share on other sites

De asemenea, merg la viteza cat mai constanta (fie incet fie repede, dar cu cat mai putine variatii).

Pai asta e definitia "ca o baba". :D

 

Imi aduce aminte de un review pentru CB500:

 

Pilotaj de bunicuta: 4%;

Pilotaj uzual: 5.5%;

Pilotaj adecvat: 7%;

 

5-7% pentru 200Kg si doua roti tot mi se pare imens.

Link to comment
Share on other sites

Pai asta e definitia "ca o baba". :D

 

Imi aduce aminte de un review pentru CB500:

 

 

 

5-7% pentru 200Kg si doua roti tot mi se pare imens.

Asta ma duce cu gandul la gandirea unora "LA TREI MII DE EURO ITI CUMPERI MASINA". Un scuter de 50cm cu "doua roti" si 60kg. consuma 2-3%.

Link to comment
Share on other sites

Referitor la consum eu scot 6.5/100km in Bucuresti, mers la serviciu in rush hour, iar in afara cam 5.5 am avut media ultima oara, calculata pe 1200km, viteza maxima undeva la 160kph si medie la 90. Modelul este cbf600sa 2005.

 

Insa am o alta intrebare/problema, poate s-a mai lovit cineva de asta. Mobra are 27000km iar sambata in timpul unei revizii am observat niste crapaturi la airbox, mai precis la imbinarea dintre airbox si tuburile de cauciuc ce duc la carburatoare. Crapaturile sunt evidente la tuburile aferente carburatoarelor 1 si 4 desi s-ar putea si celelalte sa fie la fel. Ce este ciudat e ca arata ca si cum ar fi fost lipite cu superglue dar aproape sigur nu a umblat niciunul din proprietarii anteriori acolo.

Intrebarea mea este: cum arata airbox-urile voastre? Au acele urme de lipituri sau a mai auzit cineva de problema asta?

 

Am atasat o poza reprezentativa, e luata de pe blogul cuiva cu aceeasi problema, pe aceeasi mobra - tip care deocamdata nu mi-a raspuns la mesaje.

post-58283-0-91849600-1305145500_thumb.jpg

Edited by stokerel
Link to comment
Share on other sites

@stokerel,tuburile de cauciuc sunt tinute fix pe pozitie in interiorul airbox-ului - tuburile au o margine mai lata care se sprijina pe un canal parca sau ceva de genul. Lipitura pe care o vezi tu ar fi trebuit sa fie doar un etansant caruia i s-a gresit reteta,zic eu. Si la a mea 2007 e exact la fel. E urat,insa nu dauneaza functionarii.

Link to comment
Share on other sites

Referitor la consum eu scot 6.5/100km in Bucuresti, mers la serviciu in rush hour, iar in afara cam 5.5 am avut media ultima oara, calculata pe 1200km, viteza maxima undeva la 160kph si medie la 90. Modelul este cbf600sa 2005.

 

Insa am o alta intrebare/problema, poate s-a mai lovit cineva de asta. Mobra are 27000km iar sambata in timpul unei revizii am observat niste crapaturi la airbox, mai precis la imbinarea dintre airbox si tuburile de cauciuc ce duc la carburatoare. Crapaturile sunt evidente la tuburile aferente carburatoarelor 1 si 4 desi s-ar putea si celelalte sa fie la fel. Ce este ciudat e ca arata ca si cum ar fi fost lipite cu superglue dar aproape sigur nu a umblat niciunul din proprietarii anteriori acolo.

Intrebarea mea este: cum arata airbox-urile voastre? Au acele urme de lipituri sau a mai auzit cineva de problema asta?

 

Am atasat o poza reprezentativa, e luata de pe blogul cuiva cu aceeasi problema, pe aceeasi mobra - tip care deocamdata nu mi-a raspuns la mesaje.

 

Exact asa arata si a mea. Or fi fratiori :rolleyes:

 

Asa, ce vroiam sa intreb, a pus cineva Pirelli Strada si daca da, cum sunt? Anul trecut am pus Michelin Pilot Road cu care am facut cam 20k si probabil ca ar mai merge dar plec intr-o tura mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Am citit pe-aici ca nu mai exista service-ul Honda - Intermotorcycle. Exista, dar s-a mutat inapoi pe Bd. Timisoara si nu le merge pagina de web, dar au telefon: 021 4550370 sau 0214550371.

 

 

Eu stiam ca nu mai au service autorizat HONDA.

Link to comment
Share on other sites

Asa o fi, dar scrie Honda peste tot, vand echipament Honda, au manualele de service si, daca pana acum poti spune ca le-au procurat de undeva, au acces la sistemul de comenzi de piese de origine de la Honda si pot verifica inclusiv stocurile in depozite, ca tocmai mi-au comandat 2 piese maruntele (un arc si o garnitura). In sfarsit, din partea mea au tot ce le trebuie ca sa imi duc linistit motocicleta acolo cand am nevoie.

Link to comment
Share on other sites

Probleme cu frana spate?

 

Nu, am cam 50k acum si probabil ca spre sfarsitul anului aproape 70k, deci probabil va avea nevoie de discuri, macar spate.

Link to comment
Share on other sites

La mine s-a uzat destul de mult discul pe spate si franeaza considerabil mai slab (chiar si cu lichid de frana si placute schimbate). Probabil multumita placutelor de frana Delta Breaking care m-au tinut cam 800 km (?!) si pe care am reusit sa le schimb tocmai cand am remarcat scartaitul de metal pe metal.

Fata e ok la 42 k.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat eu pe fata. De ce?

 

Pe spate nu cred ca o sa schimb vreodata, uzura e minima.

 

Cu ce ai schimbat pe fata? Orginale sau altceva?

Link to comment
Share on other sites

hello, o intrebare (scuze, nu mai retin daca exista undeva prin topic):

un manual de cbf 600 are cineva? in engleza daca se poate, ca am gasit de downloadat in germana si nu prea m-ajuta....

mersi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...