Thrill Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Intentionez sa dau o tura-doua pe Amckart duminica asta, in jurul pranzului; s-ar putea sa mai vina un tovaras cu un gsxf.. mai este cineva interesat sa scoata vita pe circuit ? Se lasa cu adrenalina din belsug si posibil cu cateva scarite polizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Cu placere dupa ce schimb lantul si cauciucul fata, deci abia peste 3 saptamani (nimeni nu are lant pe stoc). Nu ma intereseaza ce timp scot, nu e un circuit suficient de sigur pentru moto, nu am nici echipament de circuit (nu stiu daca ma lasa sa intru cu bocanci, genunchiere, geaca cu protectii si manusi, fara slidere) si nici nu am mania vitezei, imi place sa ma dau cu kartul acolo, dar vreau sa vad cum se comporta pe curbe si asfaltul de acolo e cel mai bun pe care il pot gasi in preajma si e si singurul loc in care pot face teste in siguranta (nu pe drumuri publice). Deci, dupa 1 mai daca mergi pe-acolo da un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) Da, a zis ca-i de viteza, scrie negru pe albastru, ce n-ai inteles? Alou, cocoshel, hornetu e de viteza cand ducati 1098 e cruiser, dar cred ca esti cam @@@@@@ si nu o sa pricepi nici asta....asa ca renunt, dar arunca intai un pic de lumina peste bezna in care ma aflu: cam la ce te gandesti, scuze ptr "gandesti", cand spui "viteza"? Editat Aprilie 10, 2009 de dio phili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Hornetul se apropie mai mult de muscle bike decât de supersport, are putere mare dar e necarenat - la 140 te ia vantul deși top speed lipit pe rezervor pentru 30 sec e vreo 220 - suficient de mult ca sa spui SPEED. Oricum nu cred că merita o ceartă pe motivul asta. Mai are cineva pres pentru amortizorul de pe spate? Eu am unul - nu stiu cine l-a montat ca asa am luat motocicleta - si face zgomot in mers, e cam enervant si nu sunt convins ca e nevoie de el, l-as da jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Sunt radare? Eu n-am vazut decat unul... N-am avut chiar 170 media dar pe bucata aia libera i-am dat si 200 sa-i curat bujiile. Restul 120-140, max 110 in sate. 4.9% mi-a luat la un 110-120km/h, daca o las la 60-80km/h intr-a VI-a nu m-ar mira un consum de 4%. Tocmai am citit pe undeva ca au mai bagat 2 radare in sate, undeva spre Giurgiu. Unul in satul unde se face stanga spre Calarasi, parca Daia ii zice, si inca unul in ultimul sat inainte de Giurgiu. Asa ca uita-te mai des la cutia postala zilele astea... De curatat bujiile sa stii ca le poti curata si la 100 la ora, daca mergi cu 1-a. Mie imi consuma in jur de 4.7 in mod normal in afara. Si merg peste 100 in afara, de obicei pana in 140. Din cate stiu eu, consumul mare e dat de acceleratii. Deci incercati sa nu mai trageti de gaz asa de tare daca nu e cazul, si o sa se mai reduca consumul. Hornetul se apropie mai mult de muscle bike decât de supersport, are putere mare dar e necarenat Exact asta voiam si eu sa zic. Nu am zis ca e SS, am zis ca e de viteza. Clar te mananca palma sa tragi de el la limita acceptabila pt un naked. Si sigur mergi mai tare cu el decat cu un CBF pe aceleasi drumuri, asa, instinctiv. Acuma, daca se ataca aia cu SS-uri ca se simt jigniti in mandria proprie, asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Consumul mare e dat de acceleratii dar si de viteza, de la 120 in sus incepe sa creasca incetisor, de la 160 incepe sa creasca rau de tot, practic consumul creste de 4 ori prin dublarea vitezei (fizica de clasa a 9-a, parca), deci la viteza maxima (vreo 220) trece de 15 litri la 100 km. Un amic cu un Thunderrace (1000cc) mi-a spus ca la 250 km/h (A2) a avut consum de peste 20, nu ii ajunge un rezervor Bucuresti-Fetesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 De cateva zile am intrat si eu in randul posesorilor de CBF 600. A mea este achizitionata de la Intermotorcycle, este model 2008, gri cu ABS. Pana una alta, sunt multumit si sper sa raman tot asa si in continuare. Achiesez la opinia de mai sus cu privire la sa, care putea sa fie mai confortabila. Pe mine m-a apucat durerea cam dupa vreo 250 de km. In rest nu am ce sa-i reprosez pana acum. Nu stiu care e treaba cu rodajul insa. Am intrebat, cica nu trebuie. De fapt cica la Honda nu trebuie. Io stiu? Am citit in carte, nu zice nimic. Vreo idee? Numai bine si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) De cateva zile am intrat si eu in randul posesorilor de CBF 600. A mea este achizitionata de la Intermotorcycle, este model 2008, gri cu ABS. Pana una alta, sunt multumit si sper sa raman tot asa si in continuare. Achiesez la opinia de mai sus cu privire la sa, care putea sa fie mai confortabila. Pe mine m-a apucat durerea cam dupa vreo 250 de km. In rest nu am ce sa-i reprosez pana acum. Nu stiu care e treaba cu rodajul insa. Am intrebat, cica nu trebuie. De fapt cica la Honda nu trebuie. Io stiu? Am citit in carte, nu zice nimic. Vreo idee? Numai bine si asfalt uscat. S-o stapanesti sanatos si fara evenimente ! Cat despre rodaj, nu stiu ce sa zic, ca nu am luat-o noua. Oricum ar fi, tot trebuie sa ai grija la cauciucuri primii 500 de km parca. Si mi se pare ca si la frane tre sa ai grija primele dati, pana se aseaza bine pe disc. Eu zic ca cel mai bine incerci sa nu treci de 6-7000 de ture pt o mie-doua de km, asa, sa fii tu mai sigur ca nu o sa ai surprize mai tarziu. Pe mine ma bate gandul sa modific saua, sa o fac mai moale si eventual o idee mai ingusta. Am vazut ca exista cineva aici pe forum care se ocupa de asta. Editat Aprilie 12, 2009 de FanFane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Rodajul chiar dacă nu e specificat (în cartea la Honda mea veche aveam ceva mențiuni, la CBF nu mai apare nimic) e bine să îl faci: - primii 500 km nu treci de 6000 rpm - până la 1000 km nu treci de 8000 rpm - până la 1500 km nu treci de 10.000 rpm (linia e la 11.500) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Multumesc pentru sfaturi. O sa incerc sa le respect pe cat posibil. Deja am aproape 500 de km. Eu m-am uitat pe internet pentru o sa. Cam penurie..si ce am gasit nu te prea poti apropia. Mai ales acum ca am cam ramas pe zero cu motorul si echipamentul. Asa ca ramane sa imi tabacesc fundul pentru o perioada... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) Rodajul e ceva mai sensibil deoarece a ta e model 2008 deci injectie, urmeaza instructiunile lui FanFane si nu vei avea probleme. Mie mi-au zis sa nu o duc in zona rosie primii 1000 km si atat, dar deh... carburatie Cu saua te obisnuiesti pe parcurs, la drumuri mai lungi eu ma ridic in scarite cand mai trec printr-un sat si trece un pic senzatia de disconfort Aftermarket nu prea am gasit, dar cred ca se pot face la comanda, chiar azi am vazut un tip cu un VFR ce-si facuse saua la comanda la cineva de pe forum (n-am retinut numele). Am fost pe amckart astazi, toate bune si frumoase dar vreau mult mai mult decat ma pot duce cauciurile si... scaritele; asa ca urmeaza sa-mi scot pintenii din ele; de cauciuri ma doare sufletul sa ma despart pt ca inca sunt in conditie buna. Intrebare: Va danseaza spatele cand trageti tare de gaz in treapta a II-a? Daca nu.. ce cauciucuri aveti? Editat Aprilie 12, 2009 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Rodajul e ceva mai sensibil deoarece a ta e model 2008 deci injectie, urmeaza instructiunile lui FanFane si nu vei avea probleme. Mie mi-au zis sa nu o duc in zona rosie primii 1000 km si atat, dar deh... carburatie Cu saua te obisnuiesti pe parcurs, la drumuri mai lungi eu ma ridic in scarite cand mai trec printr-un sat si trece un pic senzatia de disconfort Aftermarket nu prea am gasit, dar cred ca se pot face la comanda, chiar azi am vazut un tip cu un VFR ce-si facuse saua la comanda la cineva de pe forum (n-am retinut numele). Am fost pe amckart astazi, toate bune si frumoase dar vreau mult mai mult decat ma pot duce cauciurile si... scaritele; asa ca urmeaza sa-mi scot pintenii din ele; de cauciuri ma doare sufletul sa ma despart pt ca inca sunt in conditie buna. Intrebare: Va danseaza spatele cand trageti tare de gaz in treapta a II-a? Daca nu.. ce cauciucuri aveti? Io o sa-ti spun cand termin rodajul . Pana una alata nu am observat nimic desi am mai scapat de cateva ori in gaz. Nu am facut nimic, chiar daca cauciucurile sunt noi si am inteles ca le ia ceva sa ajunga la aderenta maxima. Ca idee a mea a venit cu Michelin Pilot Road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) Eu am Metzeler pe spate si nu danseaza, dar nici nu accelereaza chiar asa tare - la primele drumuri pana acum CB-ul mi s-a parut mai salbatic, CBF-ul in comparatie parca e tramvai. Dupa ce schimb lantul o sa incerc sa trag mai tare de moto, pana atunci trebuie sa stau cuminte ca e cam dus. Ca recomandare de cauciucuri mai sport: Michelin Pilot Power, eventual 2CT. Sunt mai moi, mai aderente dar tin mai putini kilometri. Recomandarea vine de la unul din mecanicii de la Honda, asta foloseste pe CBR-ul lui si pe site la Michelin selectorul de cauciucuri recomanda tot Pilot Power/2CT pentru mers mixt strada/circuit. Gasesti si cauciucuri mai bune de circuit, dar nu sunt legale pe strada (sunt slick), nu iti recomand. Editat Aprilie 12, 2009 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Multam pt info! Cred ca ma voi indrepta spre Pilot Power pentru ca nu-i prima oara cand mi se recomanda modelul asta. Road-urile tin foarte bine pe curbe, le-am dus de foarte multe la limita dar daca pisc putin acceleratia s-a dus totul gripul, trebe precizie de chirurg la iesirea dintr-o curba abordata intr-o treapta inferioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Cum aveti reglata suspensia pe spate? La mine e pe al treilea pas (de la moale spre tare) si e foarte comfortabil, dar in curbe danseaza (prea moale). Am vazut ca are o gramada de trepte de reglaj, pe care mergeti fara pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Cum aveti reglata suspensia pe spate? La mine e pe al treilea pas (de la moale spre tare) si e foarte comfortabil, dar in curbe danseaza (prea moale). Am vazut ca are o gramada de trepte de reglaj, pe care mergeti fara pasager? tot pe 3 este setata si la mine ( asa vine de noua ) si este ok , am mers cu ea si incarcata si nu face figurine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Tocmai m-am intalnit acum o ora cu un CBF argintiu, suport Givi, B-97-CBF la Orizont (Bucuresti, Drumul Taberei). Cineva de pe-aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Tocmai m-am intalnit acum o ora cu un CBF argintiu, suport Givi, B-97-CBF la Orizont (Bucuresti, Drumul Taberei). Cineva de pe-aici? Pai ia uita-te la numerele oamenilor de pe aici, il gasesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 de CBF1000 ce parere aveti??? vreau sa achizitionez unul si nu prea am gasit nimic despre el are cineva modelul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Mai mare si mai greu, exista si optiune de carena inferioara, in rest nimic de zis. Am vazut cateva prin oras (Paris) zilele astea, dar nu am chef sa fac o proba ca nu am asigurare pentru un asemenea model si nici nu cred ca te intereseaza modele 2008 sau 2009. Depinde ce vrei de la el, in oras nu merita: prea greu, prea mare si consuma prea mult fata de cel de 600. Daca vrei touring cu pasager poate ca e o idee buna, dar probabil o sa vrei sa schimbi seaua - aproapte toate CBF-urile pe care le vad pe aici au sea schimbata cu una cu gel, e un model popular de motocicleta si de sea Pacat ca e scumpa, ca mi-as lua si eu, tot umblu prin magazine poate gasesc ceva accesibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Salut , si-a montat careva aripa spate ? m-ar interesa si pe mine . ceva detalii , gen pret si de unde se poate achizitiona ? mercic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Salut , si-a montat careva aripa spate ? m-ar interesa si pe mine . ceva detalii , gen pret si de unde se poate achizitiona ?mercic Salut , daca stiu bine CBF e la fel ca si Hornetul daca asa e atunci pot sa-ti ofer eu , cam asa arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Salut , daca stiu bine CBF e la fel ca si Hornetul daca asa e atunci pot sa-ti ofer eu , cam asa arata. Ce pret vrei pe ea, aripa? Sunt interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Ce pret vrei pe ea, aripa? Sunt interesat. Dar ce rol are aripa asta ? Mie roata imi arunca noroi pe numar. Deci daca e ca aia din poza, nu inteleg cu ce m-ar ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Unora li se pare ca arata mai bine, in rest nu vad nici eu avantajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.