Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Da... PC43 e de la 2008 incolo.

Am pandit ebayul luni si nu am vazut nici unul pt PC38 SH... sau la niste preturi de mai bine lasa... majoritatea motoarelor nu aveau asa ca degeaba ajung la dezmembari. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

posibil de la Hornet... da nu e sigur... blocul motor e aproape identic si multe piese se potrivesc. Si cartea service e CBF600/Hornet... dar nci pt ala nu e sigur ca gasesti ... cam ce am vazut pe la noi nu prea au

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Sunt un proaspat posesor de permis de conducere categoria A si un proaspat posesor de Honda CBF600SA PC38/2004 modelul cu ABS.

As avea si eu cateva intrebari:

- unde as putea gasii sa cumpar protectii pentru motor?

- cred ca am reusit sa descarc bateria si pot porni motocicleta doar impinsa.............cum sa procedez cu bateria, sa o reincarc pe redresor de incarcat baterie de masina oare e gresit?

- tot timpul motocicleta se porneste cu socul tras?

- orice alte informatii care credeti ca sunt de folos imi sunt bine venite si bine primite.

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Sunt un proaspat posesor de permis de conducere categoria A si un proaspat posesor de Honda CBF600SA PC38/2004 modelul cu ABS.

As avea si eu cateva intrebari:

- unde as putea gasii sa cumpar protectii pentru motor?

- cred ca am reusit sa descarc bateria si pot porni motocicleta doar impinsa.............cum sa procedez cu bateria, sa o reincarc pe redresor de incarcat baterie de masina oare e gresit?

- tot timpul motocicleta se porneste cu socul tras?

- orice alte informatii care credeti ca sunt de folos imi sunt bine venite si bine primite.

Va multumesc.

1) ebay... cel mai ieftin... sau magazine specifice...gen Louis. Te referi la crashbar banuiesc. Unul nou de la SW motech e cam 120 de euro... daca ai noroc pe ebay gasesti mia ieftin.

2) sa fie redresor de 12 V si e OK. Eu am un redresor universal...incarca orice baterie de 12V ... ca e de motor sau masina nu conteaza

3) da...tot timpul... eu odata l-am pornit fara si am rusit sa-l inec de mi-a luat 15 min sa-l pornesc din nou. Durata cat tii socul tras depinde de cat de uzat e motorul, cat e de cald afara... daca a stat 2 zile... sau daca ai stat numa 30 de min.

..

- sa tii lantul uns bine sa te tina. Eu ung de obicei intre 3-500 km depinde cum imi aduc aminte.

- la inceput de sezon schimb uleiul + filtru (indiferent ca am facut 5000 sau 500 km anul anterior, curat lantul si dau jos capacelul de la pinionul mic si curat si locasul de acolo ca se aduna mizerie multa

- verifica filtrul de aer

- daca nu stii cand s-a schimbat lichidul de frana... fa un schimb...se recomanda la 4 ani

 

...in rest... asfalt uscat si plimbari fara incidente!

 

cam atat mi-a venti rapid in minte :)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit!

Cauta pe internet (se gaseste usor) User Manual-ul motocicletei. Nu-ti trebuie tot manualul de service, asta-i mai greu de gasit dar il am daca-l vrei, ci doar manualul utilizatorului.

Ai acolo tabelul cu operatiunile de mentenanta si intervalele corespunzatoare, verificarile de facut inainte sa pleci la drum si alte lucruri foarte interesante.

 

Referitor la redresor - e de preferat unul de moto, care are un curent de incarcare potrivit bateriei tale! Redresoarele de baterii auto, cele "neinteligente", nu fac nimic bun unei baterii moto.

Curentul de incarcare este de 0.6A din ce imi aduc aminte (scrie pe baterie), la 12V bineinteles.

 

Da, foloseste tot timpul socul. In functie de motoreta ta, poate fi sau nu nevoie si sa tii acceleratia foarte putin deschisa in momentul in care pornesti, chiar si cu socul tras. Cand spun foarte asta inseamna 1-2mm rotit mansonul.

 

In rest, benzina, respecta intervalele si operatiunile de mentenanta, pune-i cauciucuri bune si da-i bataie.

 

Succesuri!

Editat de stokerel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm buna intrebare.

Ma uit acum in manualul Haynes care e comun pentru CBF si Hornet intre '98 si 2006.

 

In dreptul diagramei cu componentele furcii e mentionat ca diagrama este valabila pentru CBF600 (PC38) iar Hornet modelele CB600F-W pana la 4 plus CB600FS (asta probabil e carenatul).Deci banuiesc ca ai avea sanse ca pe un Hornet cel mult 2004 sa fie identica.

 

Din cate stiu la Hornet din 2005 au pus furca USD.

 

 

PS: am atasat descrierea modelelor de hornet, luata din Haynes. Scrie acolo clar ca CBF600 modelul 2004 are aceeasi furca, ca si Hornetul din 2004 (probabil si anterior).

post-58283-0-12493000-1461079237_thumb.jpg

Editat de stokerel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan sunt doar pasarici in capul meu :) Vedem pe parcurs daca e nevoie de ceva schimbari.

In ceea ce priveste imbunatatirile, la acest model chiar nu prea am de ce sa ma apuc de "imbunatatiri" Motocicleta este luata fix pentru ceea ce este...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasisem ceva topicuri pe un forum de Hornet din UK - oamenii pusesera toata fata de 929 (parca) pe Hornet. Cred ca singurul motiv plauzibil ar fi etrierii ... poate.

Suspensia se poate aranja suficient de bine si la CBF fara sa te complici prea tare - arcuri, ulei, eventual un Gold Valve kit si aia e, ai transformat-o intr-o pseudo furca cu cartus. Bineinteles si setat totul cum trebuie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu ca aia prin UK sunt un pic... altfel. Tot de pe forumurile lor ma agitasem si eu si aveam in plan sa pun furca de 1000RR pe fostul VTR. Cred ca asta era the next step daca il mai tineam si anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata stima domnilor,

 

Sunt pot spune incepator, desi inca n-am terminat scoala, deci respectiv incepator si pe aici.

Permiteti-mi sa va spun ca am citit cu mare interes primele 40 pagini ale acestui subiect, retinand sfaturile principale, dar faptul ca sunt pe cale sa achizitionez si eu un exemplar de culoare albastra din 2004 si ora fiind destul de tarzie, nu am mai rezistat sa nu va adresez o intrebare inainte sa termin de citit tot, intrebare normala zic eu pentru oricare cumparator de moto second.

Mai mult ca sigur stiti de baietii de la MotoMus, ce parere aveti despre ceea ce aduc respectiv vand ?

 

Multumesc !

din ce am auzit sunt super baietii si nu se fac de rusine cu ce aduc.

» Post actualizat in 21 Apr 2016 17:32

ca si parbriz mai inalt puteti recomanda ceva. cel original, peste 100Km/h pare un pic cam mic :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am auzit sunt super baietii si nu se fac de rusine cu ce aduc.

» Post actualizat in 21 Apr 2016 17:32

ca si parbriz mai inalt puteti recomanda ceva. cel original, peste 100Km/h pare un pic cam mic :-L

 

Multumesc, in prostia mea am cautat discutii dabia dupa ce postasem aici.. :baldy:

Intr-un final, am gasit-o la un super baiat, baiat care el o cumparase acum 2 ani de la motomus, de aici si intrebarea mea vis a vis de ei.

Ce va pot spune, este din 2004 varianta cu ABS, ~43000 km.

 

P.S: Dabia astept sa ne intalnim pe strazi si de ce nu sa schimbam pareri, numai luni dupamasa am vazut 2 exemplare in zona targului vitan si inca unul in poligon la ilioara :bounce:

post-93350-0-54358300-1461318256_thumb.jpg

post-93350-0-12216400-1461318266_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

sunt proaspat posesor de Honda CBF 600 S, fabricatie 2004. E prima motocicleta, desi am permis de anul trecut si momentan ma distrez cu ea in poligon. Si, desigur pana la servici si inapoi :)

Am luat-o de la Motomus din Cluj. Era o intrebare mai sus, daca "sunt seriosi cei de la Motomus?". Prefer sa nu zic inca, mai am ceva de discutat cu ei.

Vedeti voi, mobra a fost vanduta ca fiind din Italia, ~28000km, consumabile "ok" si cauciucuri 70%. Cum acum incep sa o descoper, am gasit sub sa manualul si facturi de la ultimele trei revizii..si in 2015 avea 50000km. Pe langa asta rulmentii de jug ar trebui inlocuiti oricum si furca servisata. In afara de asta mai avea vreo 2 zgaraieturi in plus fata de alea pe care le-a zis la telefon "domnul Motomus"..

 

Cam atat deocamdata despre mobra. In rest merge..sort of. Vitezometrul mai ramane la 0 din cand in cand, trebuie sa vad ce are - poate un contact imprefect.

 

M-am mai dat cu o Yamaha MT03 si era cam brutala, iar un CBF500 pare putin gatuit. Am mai condus asta-vara un Bandit GSF600 si e cam tot asa, poate putin mai putin nervoasa. Imi place ca ajung cu picioarele pe asfalt bine si ca are o acceleratie "smooth". Per total, cred ca am facut o alegere buna cu modelul asta - imi place. Era faina varianta cu ABS si naked, dar din pacate prin .ro nu am vazut niciuna naked la vanzare, iar una cu ABS s-a dat inainte cu o zi (la Motomus).

Asfalt curat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia partea buna din toata povestea - avea carte de service :)

Si mai mult de atat, avea si intretinerea facuta la timp. 50k km e foarte ok atata timp cat a fost intretinuta cum trebuie si e o "varsta" oarecum normala pentru 12 ani. As putea spune ca are kilometri putini totusi.

 

dar pe principiul clientul nostru - stapanul nostru, atata timp cat pe piata se cer numai mobre de 12-15 ani cu 25-30 mii km la bord ... aia se ofera.

 

Sa ai plimbari faine cu ea, e motoreta buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat a fost pretul ei la cei de la Motomus?

Eu pe a mea am adus-o din Germania de la proprietar de acasa 2100 Euro tot din 2004, doar ca are ABS si am primit la ea un TOP CASE original si un TanK Bag. Neamtul a fost singurul proprietar al motocicletei.

In schimb are doua zgarieturi pe carena din dreapta fata si pe motor tot dreapta, a scapat-o intr-un viraj, zice el, iar zgarieturile sunt infime parerera mea.

De zgarieturi stiam, mi-a trimis poze cu ele, probabil din cauza lor a lasat asa de mult la pret, oricum foarte ok, ceaa ce mi-a spus .............. aia am gasit cand am vazut motocicleta.

Si eu sunt foarte multumit de cum merge motorul............este "vis", pentru un incepator.........probabil si mai tarziu.

Sa ai plimbari frumoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de urari.

 

Sigur, nu-i o problema f mare ca are 50000km+, dar ca a fost vanduta la pret de una cu 28k, e probl. pretul a fost de 2435eur.

 

Mda, a fost o decizie mai mult emotionala dupa ce vreo doi vanzatori din astia cu 'prim proprietar' s-au razgandit(!?) si nu au mai vandut mobrele.. mai vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat si gasit pe net informatia ca ar intra cam 3.8 l ulei la schimb.

 

Este adevarat ?

Este pe cat se poate de adevarat :)

Eu totdeauna iau bidon de 4 litrii si cei 200 de ml ce raman le pun intr-o sticluta mica si il iua cu mine la drumuri lungi pentru urgente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...