Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hello! Azi... bai mare!!!

Vin de la serviciu (cu masina), cald, trafic, nervi.... ma gandesc "Hai sa dau o turo scurta cu moto sa ma racoresc!". Pac, garaj, imping moto afara, ghete geaca, casca, etc , incui garajul, bag cheia in contact, invart, lumini, apas pe buton, PLEOSC (exact asa s-a auzit), sula lumini, sfinti, draci, s.a.m.d. Am mai patit o data asa, intr-o primavara, la prima plimbare, n-am observat ca bornele de la baterie erau cam coclite, am dat-o jos dupa pleoscaiala, am curatat si totul a fost ok. Diferenta e ca azi bornele erau curatate. Am dat jos bateria, am mai scrijelit pe acolo, am pus-o la loc, NADA! Am luat toate sigurantele, la rand, alea de sub sa si cele de langa baterie. Toate ok, nimic! Intrebarea e: Mai sunt si alte sigurante? (desi aici sunt si siguranta principala si cea de la pornire, asa ca ma gandesc ca tot nu ar fi motocilceta complet fara curent). Ce altceva ar putea sa fie? Bateria sa fie gata de tot? Mentionez ca e cam veche (cel putin 6 ani, insa folosita de obicei la drumuri de cel putin 50km, foarte rar la plimbari scurte prin oras, data jos in fiecare iarna si incarcata inainte de sezon). Sa zicem ca schimb bateria (oricum ma gandeam ca o sa vina sfarsitul ei si ma batea gandul sa iau alta), CE ALTCEVA SA VERIFIC?

 

Am rezolvat problema! Mi-am cumparat (in sfarsit) un multimetru, l-am pus pe bateria veche (baterie buna, Yuasa XYZBla-bla, dar veche), 10,8V. Am pus-o la incarcat, dupa 2 minute redresorul decupla ca si cum nu era conectat nimic la el. La masuratoare tot 10,8V. Am comandat de pe net o alta baterie (exact la fel cu precedenta) de la un magazin din CJ (foarte prompti, comanda am facut-o pe la 1 noaptea, dimineata ma sunau sa ma intrebe pe ce motor pun bateria ca sa fie siguri ca se potriveste, ziua urmatoare era ajunsa bateria), am incarcat-o cu acidul ei, masurat 12,6V, pus la incarcat pe modul moto de reincarcare, masurat cu motorul pornit, la relanti 13.00V, la 3000 rot cam 13,6V, la 5000rot cam 14,0 V. Valorile astea sunt OK?

 

P.S. Acum motorul da impresia ca vrea sa porneasca pana nici n-am apasat pe buton, parca se sperie cand apropii degetul si da sa o ia la fuga :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar sa ma zgaiesc 10 min. La el..:-)

Saptamana asta nu te pot ajuta (azi e meciul, maine tre' sa ajung undeva, vineri plec :D ), dar saptamana viitoare, intr-o seara, putem stabili ceva. Poate ai noroc totusi si te rezolva cineva mai repede :)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te pot ajuta eu astazi sau maine dupa ora 17 sau vineri la orice ora, unde vrei tu...

 

 

Domnilor, in paginile anterioare am gasit si printat manualul de utilizare si multumesc pe aceasta cale pentru "share-uire" :) , dar cel de service in engleza sunteti de treaba sa trimiteti si unui amarat ? :)

 

Multumesc anticipat !

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca Aprilia inca zace prin service, am mai invartit roata la CBF. Duminica o tura scurta pana la Giurgiu. Partenerul de drum a fost un R1 :) M-a cam injurat ca l-am tinut numai in 140-170. Se mai ducea in fata si ma astepta. ce sa zic, mi-a placut motocicleta, mi-am adus aminte de ce am tinut aproape 7 ani Fazerul - se misca bine in ciuda greutatii, e foarte manevrabila, confortabila, pozitia e ok. Numai ca pozitia aia ok e deranjanta la viteza mai mare, am tot incercat eu sa ma fac mic sub parbriz, dar nu prea e ok. Asa ca am mers catinel. Ma distreaza ca trag de gaz, schimb viteze, "mhowoaaaa, ii rup fâşul" si cand ma uit pe bord am 110... la vechiul VTR sau la Aprilia daca as face asa ceva, viteza ar sari bine de 200. Deci e ok, te tempereaza. Azi am fost cu ea la RAR - pe centura am mers voiniceste, mi-a placut cum trage cand e in ture, e o motocicleta ok daca nu ai asteptari de ZX12R de la ea. Daca ar fi sa plec la drum lung, clar as merge cu ea - ai suficienta putere cat sa nu fie neaparata nevoie de mai mult la drum lung si in acelasi timp e lesinata incat sa te tina cu botul pe labe si sa nu faci prostii. Mie-mi place, desi la inceput am cam strambat din nas ca e prea lesinata. Probabil ca la urmatorul schimb de kit de lant o sa ii pun la pinioane un -1 si +2 ca sa mai castig ceva la demaraj si aia e...

 

» Post actualizat in 24 May 2016 15:20

.. si a mea, desi sunt sigur ca ati mai vazut-o pe aici.

 

Să o stăpânești sănătos, mă bucur mult că îți place !!!

 

Sper să fiți la fel de încântați de ea pe cât am fost eu, de te-am rugat să mi-o mai lași un weekend să mă dau cu ea... E într-adevăr o parteneră de nădejde la drum lung, nu te va dezamăgi.

 

Mă bucur și să văd o poză cu ea, pare fericită ( :) )... nu, ei nu au prea văzut-o, nu am pus poze pe aici. Fosta mea motocicleta... :06Biker:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum seara am iesit la o plimbare cu moto.

Indicatorul cu ABS nu s-a mai stins.

Am oprit si am reposnit motorul s-a stins iar dupa vreo cativa km a reinceput sa palpaie.

Am repornit si oprit moto ...............dar la fel....in cativa km imi palpaie senzorul de la ABS.

Am incercat sa bruschez frana spate si mi-a fugit roara spate............nu a intrat ABS-ul in functiune.

Frana functioneaza dar fara ABS...........daca circul cu ea asa pot deteriora ceva?

Ce s-a intamplat cu ABS-ul.............aveti idee?

Honda e modelul din 2004 cu ABS

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de pont,

Dar azi am patit altceva,

Am pornit azi dimineata cu ea de acasa, nu s-a mai aprins senzorul de ABS, chiar s-a comportat normal.

Am mers vreo 20km, iar cand am intrat in oras, s-a oprit brusc din mers motorul, ca o restartare.

Am oprit, am repornit, acum mi s-a reaprins senzorul de ABS si in vreo 3 km iar s-a oprit din mers, parca ceva o oprea, cand am incercat sa opresc, a repornit motorul, si s-a repetat de cateva ori, am reusit sa ies din oras si a mers ok..........nu s-a mai oprit.

Am vorbit cu cineva, care zicea de ceva releu de incarcare, care se supraincarca si decupleaza motorul.

Poate fi asta.

Stie cineva vre-un electrician pentru moto ok in Arad?

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Ce cauciucuri ati alege pentru CBF?

Cum par Michelin Pilot Power 2 CT versus Michelin Pilot Power 4 CT, eu cam la acestea ma uit.

Asfalt uscat.

Te-ai gandit cumva si la Metzeler Roadtec Z8 Interact ? Eu am cumparat la mobra mea, merg foarte bine. Le-am gasit pe un site extern , au venit din Olanda, au costat in jur de 1100 lei, cu tot cu transport. Le-am comandat in ianuarie. Pretul a fost pentru Metzeler Roadtec Z8 Interact 120/70 ZR17 58W M/C, Față, M si Metzeler Roadtec Z8 Interact 160/60 ZR17 69W M/C, M.

 

Sunt foarte multumit de ele, iar decizia a fost si pe baza recomandarilor de la tipul care mi-a servisat motoreta in Bucuresti. Brandul este foarte apreciat, probabil stii despre Metzeler, e sub umbrela Pirelli, in Germania.

Editat de BCB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai gandit cumva si la Metzeler Roadtec Z8 Interact ? Eu am cumparat la mobra mea, merg foarte bine. Le-am gasit pe un site extern , au venit din Olanda, au costat in jur de 1100 lei, cu tot cu transport. Le-am comandat in ianuarie. Pretul a fost pentru Metzeler Roadtec Z8 Interact 120/70 ZR17 58W M/C, Față, M si Metzeler Roadtec Z8 Interact 160/60 ZR17 69W M/C, M.

 

Sunt foarte multumit de ele, iar decizia a fost si pe baza recomandarilor de la tipul care mi-a servisat motoreta in Bucuresti. Brandul este foarte apreciat, probabil stii despre Metzeler, e sub umbrela Pirelli, in Germania.

Si eu am aceleasi anvelope, chiar sunt curioasa cum se comporta la drum lung si curbe. Pana acum la cele 2 drumuri scurte nu am avut surprize si se pare ca se incalzesc usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la un electrician moto si mi-a spus ca problema este cu senzorul de la ABS.

Saptamana viitoare a spus ca are un amic care ii da senzorul si incercam cu o proba cu acel senzor.

Multumesc mult de sfaturi si am sa va tin la curent.

A ajuns la concluzia asta dupa ce a facut o tura cu motocicleta si a vazut cum reactioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

De anul trecut posesor si de 600 SA / 2005.

O mobra impecabila! Pana acum nu am avut ce sa-I reprosez sau sa-i schimb/strang vreun surub.

 

ps: am nevoie de ornamentele de cauciuc de pe parbriz. am facut niste "matocarii" si le-am distrus pe ale mele.

post-72596-0-68523600-1467806794_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

De anul trecut posesor si de 600 SA / 2005.

O mobra impecabila! Pana acum nu am avut ce sa-I reprosez sau sa-i schimb/strang vreun surub.

 

ps: am nevoie de ornamentele de cauciuc de pe parbriz. am facut niste "matocarii" si le-am distrus pe ale mele.

 

Ornamente cauta pe ebay... la noi am gasit un singur CBF la dezmembrat si nici ala nu raspundea la mailuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thks,

 

e un parbriz de varadero (are aceleasi prinderi/gauri) + un deflector semi manufacturat. Adica deflector cumparat si schimbat geamul cu unul mai mare din plexic.

 

e mult mai bun decat originalul. pana in 100kmh imi vine in dreptul ochilor. peste 100 imi da peste casca.

 

zgomot infernal. oricum si datorita flip-up-ului

 

zi faina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Daca va rog, imi puteti face o poza cu zona de baterie, sa vad cum sunt sigurantele de la general prinse.

Daca sunt cumva prinse de baterie.

Imi face impresia ca intrerupe senzorul si curentul de la motocicleta din cauza sigurantelor de la general.

As vrea sa vad cum sunt la voi pozate acele sigurante, cele de langa baterie de 30, acelea cred ca sunt de la general.

Nu cred ca problema motociletei e senzorul.

Cred ca se poate sa fie sigurantele de la general, de langa baterie, care intrerupe din cauza vibratiei motorului.

Va multumesc mult.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un parbriz MRA (poza), chiar mic as zice eu si totusi arunca fff bine vantul. Problema e ca ar fi fost bine daca era putin mai lat, pt ca uneori simt in umeri vantul.

 

Intrebare: cine si-a montat proiectoare pe CBF si ce model si cum? Ma bate un gand dar inca nu stiu de unde sa le prind :)

 

In rest o ador...cbf1000 este compromisul meu perfect!

post-7727-0-66463400-1468499072_thumb.jpg

post-7727-0-93919800-1468499077_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proiectoare mai ieftine ori cauti pe OLX ori comanzi din china... din china cosat cam 25 euro...da si stai pana vin. Pe olx am gasit cam 150-200 ron perechea.

De montat undeva jos... eu o sa le pun - daca pun vreodata - pe crashbar.

Momentan nu prea circul cu motoru deci am renunat la idee dar daca montez pun si eu poza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...