george_p Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 169 lei oem, mi-a raspuns un baiat pe mail ieri. nu stiu cat ar fi allballs, dar as vrea ce tine mai ok, nu vreau sa-i schimb anual ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Hmm, cam pe la pretul asta se invart si cei aftermarket. Pune OEM daca asta te incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat Ianuarie 25, 2017 Share Postat Ianuarie 25, 2017 (editat) @George , ce simptome avea? Ai descoperit jocul la mana , cu ocazia vreunei revizii , sau avea ceva "la mers" ( voblaj , etc)? Apropo , ce placute de frana folositi? Am luat pe spate Brembo carbon ceramic , vreau sa fie cat mai moi , sa crute discul , dar tot par sa aiba multa pilitura de meatl in compozitie. Inca nu le-am montat ...daca intereseaza pe cineva , oferta pe Viilor ( 99 RON). Editat Ianuarie 25, 2017 de Aurex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Ianuarie 25, 2017 Share Postat Ianuarie 25, 2017 (editat) are un mic joc, ii apesi frana fata si te lasi pe ea, daca auzi vreun tacanit, aia sunt. plus ca, da, vobleaza putin la viteze relativi mici, 40-80 km/h. vreau sa servisez si furca si mi-am propus s-o rezolv cu totul. am mers 1 sezon asa, este indeajuns. Editat Ianuarie 25, 2017 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Hello ! Mama....ce liniste e pe aici! Imi caut cauciucuri....sondaj rapid : ce gume aveti pe mobre si cum le simtiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 (editat) Ave! Fata, Pilot Road 4 luat la recomandarea unui prieten. Spate, Pirelli Diablo Rosso, asa am luat moto, mai tine maxim sezonul asta. Ca reactii, cu el rece, pe iuliu maniu prin iulie, am tras maxim de gaz cu a 2-a de pe la 1500 ture si mi-a fugit spatele simtitor, prietena mea era in spate cu masina si a crezut ca gata, ma pravalesc, dar stiu ca in ziua aia era ceva dubios pe tot bulevardul, probabil spalase primaria cu sampon in loc de apa, alunecam si cu picioarele cand opream pe loc, deci nu ca ar fi o anvelopa nasoala. Am facut Transfagarasanul cu pasager si bagaje, pe ploaie rea de jos pana jos in partea cealalta si nu m-am simtit ca pe gheata, dar nici n-am alergat iti dai seama. Nu te gandi ca alerg sa le testez la limita, dar mai repede m-a salvat abs-ul pana la anvelopa. As incerca Dunlop pentru urmatoarele, am vazut ca prea le lauda baietii grei. Editat Februarie 10, 2017 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Eu am avut MIchelin Pilot Power 3. Le-am luat ca erau mai ieftine decat Pilot Road si ca nu stiam ca este diferenta.Pilot POwer stau bine in curbe ca sunt mai mult pentru asa ceva in schimb se tocesc repede pe mijloc. Pilot Road is mai tari me mijloc ca sa reziste si la naveta sau drumuri lungi de autostrada. Eu probabil o sa-mi iau PR 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Tare liniste dragii mei.Aici nu discuta nimeni despre acest model.eu ast sa vina pana la sf lunii martie, am promisiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Eu am PR3 pe amandoua. Pe CBF e ok, n-am avut probleme. Si cand am mers pe ud, tot ok a fost. Pe VFR sunt un pic cam vechi si-s cam patratite. Dar daca nu tragi tare de ea, mai merg ceva In alta ordine de idei, daca nu se aliniaza planetele pana la sf. lui Martie, cred ca o sa vand CBF-ul. Am luat-o pentru nevasta si anul trecut a facut cam 300 km cu ea Iar anul asta vad ca nu prea pare dornica de plimbari. Inca mai suntem in discutii daca merita sa tinem doua motorete sau raman doar cu VFR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crowlee Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Salut! Posesor de N și mândru nevoie mare. Din 2009 import It, sunt al doile proprietar in țara, 19000km injecție, singurul aspect regretabil din punctul meu de vedere ar fi lipsa ABS-ului, altfel MINUNATĂ! La inceput de sezon mi-am propus să fac o revizie amplă, nu stiu cum s-a purtat cu ea "talianu", dealer-ul și fostul proprietar. Recunosc ca am parcurs topicul si sunt multe info pretioase si va multumesc pentru efortul și timpul alocat acestui topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 11, 2017 Share Postat Februarie 11, 2017 Spor la facut kilometri! If it works, don't fix it!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 @George : pe Dunlop m-am cam setat si eu , cred ca sportsmart 2 . Cert e ca nu vreau sa incep sezonul cu astea vechi. Pirelli Diablo Strada NU recomand nimanui. Nu am eu experienta , dar nu trebuie sa fii expert ca sa iti dai seama ca sunt printre cele mai proaste ( periculoase , imprevizibile) anvelope ever. Cat despre Iuliu Maniu...e o poezie alunecoasa pe toata lungimea lui. De cel putin 5 ori a plecat spatele inaintea mea ...si iti dai seama ca dupa prima experienta am acordat atentie plecarilor de la semafor. @Metal Heart : nasol moment, dar , mai bine sa o calareasca cineva decat deloc. @Crowlee : sa o stapanesti sanatos si fara incidente! @brake : hai ca mi s-au lungit urechile mie de cand o astepti Alte experiente cu anvelope ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Eu am avut Pirelli Diablo Rosso (parca) pe VTR. http://www.pneurimoto.ro/cumpara/pirelli-set-diablo-120-70-17-58w-180-55-17-73w-pi1430700-pi1430000-9084 Luate de noi, m-au tinut 2 ani fara probleme. Mers si pe ploaie, si pe uscat. Destul de ok. Problema e ca spre sf. sezonului 2, spatele pierdea aderenta destul de grav si nici pe fata nu mai aveam asa siguranta. Sunt cauciucuri bune, dar nu pe motociclete mai puternice. Si nici nu recomand a fi tinute mai mult de doua sezoane. Asta pentru cine nu are bani de ceva mai calumea - sunt o solutie de compromis si trebuie avut in vedere chestia asta. Pe VFR tre' sa le schimb acum in primavara si cred ca totun set de Pirelli din asta o sa iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 (editat) Roadsmart III de la Dunlop pentru touring, asa le vad. Sportsmart cred ca ar fi pentru putina alergatura. Editat Februarie 13, 2017 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Va salut! Nou posesor de CBF 600 s. Ma introduc si eu in discutia despre cauciucuri. Si va intreb daca aveti un manual de service pt PC43. Multam! Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Buun, injectie, sa o plimbi sanatos domnule! Apropo de anvelope, mai citisem tot pe la baietii grei, cica Bridgestone la fel ar fi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 (editat) Merci! Sa va bucurati toti de ele fara incidente! In cateva cuvinte: sunt nou in domeniul touring 4 in linie si Honda. Am avut doar Suzuki GS, SV, DL. Am cautat o motocicleta mai valenta pentru naveta si oras, DL-ul nu se impaca cu asta. Sigur CBF-ul este mai prietenos si mai user-friendly. Trebuie sa schimb cauciucurile si placutele spate, motorul avand CBS, proprietarul anterior mi-a marturisit ca frana pe spate f. mult. Nu stiu legat de modulul ABS cat complica schimbarea lichidului de frana. Ce placute ati mai montat si voi? Ce cauciucuri? Si un manual de service, daca aveti o sursa ok. Multumesc! Sanatate! Editat Februarie 16, 2017 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Pai ai si ABS si CBS pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Nu cred ca exista abs fara cbs la pc43. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Pai de asta intreb Ca habar n-am! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Da are si si. De fapt se numeste ''Combined ABS''. Pe fata etrier cu 3 pistonase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 @flanker Poti sa-mi zici cat ai dat pe ea? Ce an e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Va salut! Nou posesor de CBF 600 s. Ma introduc si eu in discutia despre cauciucuri. Si va intreb daca aveti un manual de service pt PC43. Super frumoasa ! Sa o stapanesti sanatos! Dupa mine , printre cele mai frumoase CBF-uri dupa forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Multumesc frumos! Motorul asta a fost motivul pentru care am decis sa-mi iau altul dupa ce am dat DL-ul. Are de toate. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 (editat) S-o stapanesti sanatos! Legat de inlocuirea lichidului de frana, cauta manualul de service sau macar un Haynes - CBS-ul cred ca face procedura un pic mai complicata decat la motocicletele fara. ABS-ul in sine nu ar trebui sa aduca nici o schimbare a procedurii, nu e un sistem complicat ca cele de la bmw, cu aerisirea modulului ABS, etc. La PC38-ul meu, lichidul de frana se schimba la fel ca la orice motocicleta fara ABS. Ca si cauciucuri: orice model touring e ok pt naveta/oras, schimbate la 2 ani maxim indiferent de uzura. Michelin Pilot Road 4, Metzeler Roadtec 01, etc. au fost ceva recomandari foarte bune si mai sus. Editat Februarie 17, 2017 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.