Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@George , ce simptome avea? Ai descoperit jocul la mana , cu ocazia vreunei revizii , sau avea ceva "la mers" ( voblaj , etc)?

 

Apropo , ce placute de frana folositi? Am luat pe spate Brembo carbon ceramic , vreau sa fie cat mai moi , sa crute discul , dar tot par sa aiba multa pilitura de meatl in compozitie. Inca nu le-am montat ...daca intereseaza pe cineva , oferta pe Viilor ( 99 RON).

Editat de Aurex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are un mic joc, ii apesi frana fata si te lasi pe ea, daca auzi vreun tacanit, aia sunt.

plus ca, da, vobleaza putin la viteze relativi mici, 40-80 km/h. vreau sa servisez si furca si mi-am propus s-o rezolv cu totul.

am mers 1 sezon asa, este indeajuns.

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ave!

 

Fata, Pilot Road 4 luat la recomandarea unui prieten.

Spate, Pirelli Diablo Rosso, asa am luat moto, mai tine maxim sezonul asta. Ca reactii, cu el rece, pe iuliu maniu prin iulie, am tras maxim de gaz cu a 2-a de pe la 1500 ture si mi-a fugit spatele simtitor, prietena mea era in spate cu masina si a crezut ca gata, ma pravalesc, dar stiu ca in ziua aia era ceva dubios pe tot bulevardul, probabil spalase primaria cu sampon in loc de apa, alunecam si cu picioarele cand opream pe loc, deci nu ca ar fi o anvelopa nasoala.

Am facut Transfagarasanul cu pasager si bagaje, pe ploaie rea de jos pana jos in partea cealalta si nu m-am simtit ca pe gheata, dar nici n-am alergat iti dai seama.

Nu te gandi ca alerg sa le testez la limita, dar mai repede m-a salvat abs-ul pana la anvelopa.

As incerca Dunlop pentru urmatoarele, am vazut ca prea le lauda baietii grei.

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut MIchelin Pilot Power 3. Le-am luat ca erau mai ieftine decat Pilot Road si ca nu stiam ca este diferenta.

Pilot POwer stau bine in curbe ca sunt mai mult pentru asa ceva in schimb se tocesc repede pe mijloc.

Pilot Road is mai tari me mijloc ca sa reziste si la naveta sau drumuri lungi de autostrada.

 

Eu probabil o sa-mi iau PR 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am PR3 pe amandoua. Pe CBF e ok, n-am avut probleme. Si cand am mers pe ud, tot ok a fost.

Pe VFR sunt un pic cam vechi si-s cam patratite. Dar daca nu tragi tare de ea, mai merg ceva :)

 

In alta ordine de idei, daca nu se aliniaza planetele pana la sf. lui Martie, cred ca o sa vand CBF-ul. Am luat-o pentru nevasta si anul trecut a facut cam 300 km cu ea :) Iar anul asta vad ca nu prea pare dornica de plimbari. Inca mai suntem in discutii daca merita sa tinem doua motorete sau raman doar cu VFR-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Posesor de N și mândru nevoie mare.

Din 2009 import It, sunt al doile proprietar in țara, 19000km injecție, singurul aspect regretabil din punctul meu de vedere ar fi lipsa ABS-ului, altfel MINUNATĂ!

La inceput de sezon mi-am propus să fac o revizie amplă, nu stiu cum s-a purtat cu ea "talianu", dealer-ul și fostul proprietar.

Recunosc ca am parcurs topicul si sunt multe info pretioase si va multumesc pentru efortul și timpul alocat acestui topic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@George : pe Dunlop m-am cam setat si eu , cred ca sportsmart 2 . Cert e ca nu vreau sa incep sezonul cu astea vechi. Pirelli Diablo Strada NU recomand nimanui. Nu am eu experienta , dar nu trebuie sa fii expert ca sa iti dai seama ca sunt printre cele mai proaste ( periculoase , imprevizibile) anvelope ever.

Cat despre Iuliu Maniu...e o poezie alunecoasa pe toata lungimea lui. De cel putin 5 ori a plecat spatele inaintea mea ...si iti dai seama ca dupa prima experienta am acordat atentie plecarilor de la semafor.

@Metal Heart : nasol moment, dar , mai bine sa o calareasca cineva decat deloc.

@Crowlee : sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

@brake : hai ca mi s-au lungit urechile mie de cand o astepti :)

Alte experiente cu anvelope ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Pirelli Diablo Rosso (parca) pe VTR.

 

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/pirelli-set-diablo-120-70-17-58w-180-55-17-73w-pi1430700-pi1430000-9084

 

Luate de noi, m-au tinut 2 ani fara probleme. Mers si pe ploaie, si pe uscat. Destul de ok. Problema e ca spre sf. sezonului 2, spatele pierdea aderenta destul de grav si nici pe fata nu mai aveam asa siguranta. Sunt cauciucuri bune, dar nu pe motociclete mai puternice. Si nici nu recomand a fi tinute mai mult de doua sezoane. Asta pentru cine nu are bani de ceva mai calumea - sunt o solutie de compromis si trebuie avut in vedere chestia asta. Pe VFR tre' sa le schimb acum in primavara si cred ca totun set de Pirelli din asta o sa iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Nou posesor de CBF 600 s. Ma introduc si eu in discutia despre cauciucuri. Si va intreb daca aveti un manual de service pt PC43.

 

Multam!

 

Sanatate!

post-24664-0-56441000-1487074955_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci! Sa va bucurati toti de ele fara incidente!

 

In cateva cuvinte: sunt nou in domeniul touring 4 in linie si Honda. Am avut doar Suzuki GS, SV, DL. Am cautat o motocicleta mai valenta pentru naveta si oras, DL-ul nu se impaca cu asta.

Sigur CBF-ul este mai prietenos si mai user-friendly.

Trebuie sa schimb cauciucurile si placutele spate, motorul avand CBS, proprietarul anterior mi-a marturisit ca frana pe spate f. mult. Nu stiu legat de modulul ABS cat complica schimbarea lichidului de frana.

Ce placute ati mai montat si voi?

Ce cauciucuri?

Si un manual de service, daca aveti o sursa ok.

 

Multumesc!

 

Sanatate!

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Nou posesor de CBF 600 s. Ma introduc si eu in discutia despre cauciucuri. Si va intreb daca aveti un manual de service pt PC43.

Super frumoasa ! Sa o stapanesti sanatos! Dupa mine , printre cele mai frumoase CBF-uri dupa forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos!

Legat de inlocuirea lichidului de frana, cauta manualul de service sau macar un Haynes - CBS-ul cred ca face procedura un pic mai complicata decat la motocicletele fara.

ABS-ul in sine nu ar trebui sa aduca nici o schimbare a procedurii, nu e un sistem complicat ca cele de la bmw, cu aerisirea modulului ABS, etc. La PC38-ul meu, lichidul de frana se schimba la fel ca la orice motocicleta fara ABS.

 

Ca si cauciucuri: orice model touring e ok pt naveta/oras, schimbate la 2 ani maxim indiferent de uzura.

Michelin Pilot Road 4, Metzeler Roadtec 01, etc. au fost ceva recomandari foarte bune si mai sus.

Editat de stokerel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...