Sari la conținut

Postări Recomandate

daca ai rabdare pana deseara, masor la a mea sa vad si eu circumferinta

Intre timp m-am uitat si eu pe user's manual si am vazut ca ai nevoie de circumferinta, asa ca eu zic ca masuratul cu ruleta e cea mai buna si mai reala si mai simpla metoda

 

care dupa parerea mea este variabila (daca-i vorba de milimetri) avand in vedere ca aerul din roata este supus variatiilor de temperatura, ca roata se mai si toceste dupa ceva (zeci/sute de) kilometri, ca sa nu mai zic ca se mai si dezumfla ca d-aia e aer, ca sa iasa in timp prin porii camerei... so care-i rostul circumferintei precise in milimetri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata are 21 inch diametru, cauciucul e 90/90 - 21. deci 21 x 25,4 = 533,4 mm diametrul jantei. La asta aduni de doua ori inaltimea cauciucului, deci 533 + 90 + 90 = 713,4 - diametrul exterior al rotii cu tot cu cauciuc. Pe asta il inmultesti cu pi si gata.

713,4 x 3,14 = 2240,076 mm si cu asta basta.

 

Valoarea pe care o bagi acolo nu trebuie sa aiba clasa de precizie mare... eu zic ca valoarea calculata e suficienta, sau o valoare intre cea masurata si cea calculata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata are 21 inch diametru, cauciucul e 90/90 - 21. deci 21 x 25,4 = 533,4 mm diametrul jantei. La asta aduni de doua ori inaltimea cauciucului, deci 533 + 90 + 90 = 713,4 - diametrul exterior al rotii cu tot cu cauciuc. Pe asta il inmultesti cu pi si gata.

713,4 x 3,14 = 2240,076 mm si cu asta basta.

 

Valoarea pe care o bagi acolo nu trebuie sa aiba clasa de precizie mare... eu zic ca valoarea calculata e suficienta, sau o valoare intre cea masurata si cea calculata.

Si eu am un vitezometru cu mai multe functii electronic care tot asa cere. Si acum m-am uitat la cat e pus, 2260 . L-am reglat sa mearga cam la fel cu kilometrajul original. Si vad ca am fost destul de aproape. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(3) This stands for metres_moved per engine_revolution. It assumes a wheel circumference of 2.025 m. The diameter (mm) of a wheel with a 17" rim and a 130-80 tyre is 17*25.4+130*80/100*2 = 2,010 mm (au inmultit cu Pi, deci 2,010 e circumferinta)

 

Calculul e pentru roata spate, dar se observa ca si ei fac ceva aproximari. Sursa : http://tinet.org/~crull/dades.html

 

Daca, ar fi sa inlocuim valorile pentru roata fata ar iesi :21*25.4+90*90/100*2 = 695.4mm. xPI = 2185mm (cricumferinta)

 

Mai teoretic de atat nu pot fi. Succes, si sa ne spui care dintre calcule a fost mai exact.

Editat de cristi001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: ce sa mai spun....bai nene,sunt in domeniu auto-moto de vreo 15 ani....NU puteam sa fiu chiar asa de ipocrit ca sa bag ulei auto in motocicleta...VALVOLINE 10 W 40 API SG 4 T

si referitor la ,,Încă o întrebare: cum ai ajuns la concluzia că trebuie desfacut motorul, făcea ceva zgomot?``....cum am mai povestit dupa ce am ajuns cu ea acasa am mai incercat sa o pornesc....NIMIC...parca ceva nu lasa motorul sa se invarta...pui mei...si atunci mia picat fisa..era si incalzit de mi-a pornit termocupla(apa era pe rosu)

Ce era de facut :laugh: pai am dat jos bujia de la pistonu de la care se auzea bataia...si am bagat o surubelnitza...e...am impins de ea in jos si.........spre NEFERICIREA mea pistonul a coborat....stiam :cheers: ori boltzul de piston ori cuzinetzii de la biela....sii erau cuzinetii...

........nu am mai prea avut timp de el acuma in ultimul timp....sunt sofer de camion ,numai in week-en ce mai dau pe acasa....poate la iarna...

Hai pa :lol: ne mai auzim...

astept rasp :D

 

 

cand am dus ambielajul la rectificat...cei de acolo au zis ca are un strat mai special....adica mai tare....dar nu e adevarat...chestia asta e doar la masini.la motoare este facut in totalitate din otel calit

Iar cuzinetul este facut din BRONZ GRAFITAT...este un material cam moale....aproape ca si CUPRU,si asta ca sa permita ungerea,pt.ca estfe facut la cote fixe ,iar daca uleiul este de calitate ,motorul nu are cum sa se uzeze.....e....la mine asta a fost,norocul meu ca nu a fost ceva mai grav

Si daca vreo data o sa-ti treaca vreun cuzinet prin mana...ia un cutit si vezi ca il poti taia cu el :D

 

 

 

 

 

 

cuzinetii stiam ca au un start special de protectie pe partea care ''freaca''pe arborele cotit. bineinteles cu canal de ungere. cum ai facut aia artizanali? i-ai tratat? cum?. cu scuzele de rigoare ca ma bag si eu

 

 

cand am dus ambielajul la rectificat...cei de acolo au zis ca are un strat mai special....adica mai tare....dar nu e adevarat...chestia asta e doar la masini.la motoare este facut in totalitate din otel calit

Iar cuzinetul este facut din BRONZ GRAFITAT...este un material cam moale....aproape ca si CUPRU,si asta ca sa permita ungerea,pt.ca estfe facut la cote fixe ,iar daca uleiul este de calitate ,motorul nu are cum sa se uzeze.....e....la mine asta a fost,norocul meu ca nu a fost ceva mai grav

Si daca vreo data o sa-ti treaca vreun cuzinet prin mana...ia un cutit si vezi ca il poti taia cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

As avea nevoie de o roata melcata ca mi s-a dus kilometrajul, si sigur melcul ala e de vina. Stiti careva de unde as putea sa-mi cumpar (in afara de reprezentanta Honda, ca e cam scump...)

 

Thanks.

:grinbandit:

eu l-am cumparat de la arad prin comanda

il gasesti si la Viena la magazinul www.2radboerse.at daca ai drum pe acolo

pret 26 euro

ar fi bine sa desfaci roata sa vezi daca nu e dus tot sistemul, costa 107 euro

parerea mea

din alte surse mai ieftin nu cred ca gasesti

Editat de calinbac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu l-am cumparat de la arad prin comanda

il gasesti si la Viena la magazinul www.2radboerse.at daca ai drum pe acolo

pret 26 euro

ar fi bine sa desfaci roata sa vezi daca nu e dus tot sistemul, costa 107 euro

parerea mea

din alte surse mai ieftin nu cred ca gasesti

 

 

si la honda cam tot acolo e, chiar mai ieftin daca nu ma insel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi bine sa desfaci roata sa vezi daca nu e dus tot sistemul,

nu poate fi tot sistemul Caline,

e facut in asa fel incat sa se strice doar pinionul de plastic

MARE atentie pentru ca de obicei bucatile de rupte din pinionul de plastic raman prin zona si blocheaza pinionul de metal care angreneaza cablul de kilometraj

Trebuie demontat si curatat foarte bine, sa se invarta liber, dupa care se unge si se poate monta noul pinion de plastic

Eu l-am curatat cu spray de curatat lantul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt sfaturi. Am gasit (prin intermediul si bunavointa lui Lutzifer, caruia ii multumesc) pe comanda din arad la 22 Euro. Din pacate la Honda am gasit la 40!! Ceea ce mi s-a parut cam scump. Si la Honda Romania n-am indraznit sa sun pentru ca de o luna de zile stau dupa ei pentru niste arcuri de cric central... ma tot amana cu tot felul de aberatii...

In fine, miercuri o sa am melcul :blink:.

 

Thanks

:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fine, miercuri o sa am melcul

Nu uita sa cureti pinionul acela de metal care este antrenat de cel de plastic si care la randul lui antreneaza cablul de kilometraj

Trebuie sa mearga FOARTE usor. In juma' de ora ai terminat si nu te mai doare capul

Recomand tuturor sa se schimbe vaselina anual, altfel se intareste (mai ales daca e tinut in frig) si nu mai valoreaza nici cat un bob de mazare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uita sa cureti pinionul acela de metal care este antrenat de cel de plastic si care la randul lui antreneaza cablul de kilometraj

Trebuie sa mearga FOARTE usor. In juma' de ora ai terminat si nu te mai doare capul

Recomand tuturor sa se schimbe vaselina anual, altfel se intareste (mai ales daca e tinut in frig) si nu mai valoreaza nici cat un bob de mazare

 

... unii recomanda vaselina siliconica .... ca cica cealalta ar fi nesanatoasa pentru plasticul ala "special".

 

spor,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca apar si eu cu o problema mai maricica. Am nevoie de carena de far, carena stanga fata si spate pentru PD 10 din 99.

Cauza e ca am facut buf pt. ca m-a lovit una din spate.

Carenele nu mai pot fi reparate pt lipsesc bucati multe din ele.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care are o camera fata in plus de ta pt cauciuc 90/90-21 si vrea sa o vanda pls PM! thk!

Eu cred ca mai usor gasesti la un magazin de profil, in Bucuresti sunt destule

Chiar si la noi, in Arad, se gasesc destul de usor cu toate ca avem doar vreo 2-3 magazine

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca mai usor gasesti la un magazin de profil, in Bucuresti sunt destule

Chiar si la noi, in Arad, se gasesc destul de usor cu toate ca avem doar vreo 2-3 magazine

 

acolo am incercat prima data, am pus o valva mecanica pe aiai fututa momentan thk oricum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca mai usor gasesti la un magazin de profil, in Bucuresti sunt destule

Chiar si la noi, in Arad, se gasesc destul de usor cu toate ca avem doar vreo 2-3 magazine

Dar camere de 17" 130/80?? , in vara cand imi ardea buza ,nu am gasit nici in Bucuresti. Mi s-a raspuns ca e criza de camere pe 17..

 

Acum as lua de rezerva, si de 17" si de 21" , dar de unde? Pe haideneau.ro am comandat online in august, si nu am primit nici un raspuns.

Editat de cristi001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar camere de 17" 130/80?? , in vara cand imi ardea buza ,nu am gasit nici in Bucuresti. Mi s-a raspuns ca e criza de camere pe 17..

 

Acum as lua de rezerva, si de 17" si de 21" , dar de unde? Pe haideneau.ro am comandat online in august, si nu am primit nici un raspuns.

Ma voi interesa, dar nu vad cum te-ar ajuta sa gasesc eu in Arad, eventual sa ti le trimit prin posta

Eventual poti sa te intersezi AICI

Voi raspunde tot aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit problema CDI pentru PD06 rezolvata :) .

Recomand firma din Cehia http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm.

Am trimis in plic 135 euro(banca vroia 30 euro comision) si peste 2 saptamani am primit CDI-ul dublu cu adaptorul de mufe si CD cu softul si prezentare.

post-30525-1222794700_thumb.jpg

Editat de jakalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...