vlady_80 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 sunt el mai prost transalpist ma intorceam de la Retro Bike de la bulgari cand mi s-a infundat filtrul de bezina (cel de pe furtun) pentru ca l-am montat in sens invers si nu l-am schimbat cand mi-am dat seama ) pe magheru pe banda de langa axul drumului nu mai intra bezina in carburi si dadea sa moara la peste 2000rpm nu puteam sa plec de pe loc am rezolvat-o pana la urma si am ajuns pe ea acasa. mi-am marturisit pacatele astept iertare acum bonus am atasat niste poze de la Retro Bike filtrul de benzina cu pricina este cel mic alb de se vede in ultima poza sub rezervor Oare de ce cel care a proiectat Transalpul ( Japonezul ) nu a gandit un filtru suplimentar pe furtun ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Pentru ca japonezul se rapprteaza la codul lui de conduita si a neamului din care gace parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Salut. Un parbriz pentru model 95 se potriveste la prinderi pentru un 99 ? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 94-99, acelasi plastic din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Super! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 BAIETI ,stiti cumva dava Transalpul vechi....adica 1990-1989 consuma si ulei ? adica daca trebe sa fac amestec de benzina cu ulei? asa mi-a zis cineva....si sunt interesat de unul din anii astia ca are cea mai mica greutate! multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Isi face el singur amestecul, din cauza vechimii si a uzurii implicite, ochii la joja tot la 1000 de km sau dupa o forja mai sanatoasa. ))) Totusi, nu e in 2 timpi, cum vad ca ai inteles tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Estem motoare de due type. In doi timpi si in 4 timpi. Do the math...vechime=uzura+maimite de utilizatori rezulta ca motorul mai si papa ulei, adicalea completezi cu ulei . De unde pana unde cu amestec oloi cu benzina ca la.2timpi..estem de la alcool sau de labprea multi neuroni poerduti la carciuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Are cineva un parbriz mic sau mare de Transalp 600 PD06 din 87-93 0744599752. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Am terminat ieri in mare ce mi-am propus sa repar la motocicleta: schimbat termostat, kit lant, placute frana, ulei furca, ulei filtru motor. Multumesc colegului fairplaybiker pentru sfaturile date la telefon. Dar mai am o nemultumire: am schimbat termostatul din cauza ca la 2 minute dupa pornirea motorului, radiator era deja caldut, eu ma gandesc ca ar trebui sa ajunga apa la 80 de grade si abia apoi sa deschida termostatul sa dea drumu la apa in radiatoare (deci am considerat ca e blocat pe deschis). Dupa schimbarea termostatului la fel face. Ma gandesc ca o fi de bai gaurica aceea din termostat (aprox 2mm diametru), prin care ma gandesc ca trece apa indiferent daca e deschis sau inchis. La motoarele voastre cu termostat "functional", se incalzesc radiatoarele imediat dupa pornirea motorului? Care ar fi problema? As vrea si eu sa stea acul la apa la jumatatea cadranului, ca la masina, dar nu l-am vazut sa urce nici macar pana la un sfert. Sa astup gaura aceea? Dar totusi japonezul nu a facut-o de prost. Multumesc. Sa aveti o zi frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Nici un termostat nu deschide "brusc" la 80 de grade. Ele incep sa deschida de pe la 60 sa zicem si ajung la deschiderea maxima la 80 de grade. Eu am pus termostat de tico pe a mea. cu termostatul vechi se incalzeau radiatoarele ca la tine, cu asta nou incep sa se incalzeasca dupa ce ajunge acul la a 2 a liniuta. In mers la drum intins, 25 de grade afara, acul sta cu vreo 5 mm mai jos de verticala. A,si partea cea mai faina, se incalzeste motorul mult mai repede de la rece. Ai putea sa incerci sa astupi gaura aia din termostat sa vezi ce se intampla, dar nu o astupa etans, ma gandesc ca are rol de auto aerisire a instalatiei de racire. Eu din cate termostate auto am vazut, nici unul nu avea gaura. Cel de tico are gaura acoperita cu un fel de nit, care totusi nu este etans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Gaurica respectiva presupun ca este un fel de siguranta, in cazul in care termostatul ramane blocat pe pozitia inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mailat calin Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Si la masina mea termostatul are acea gaurica, si nu trebuie infundata pentru ca termostatul are de obicei niste arcuri puse de o parte si alta iar corpul lui e din metal. Daca el inchide etans pe partea catre motor apa o sa se incalzeasca foarte tare pentru ca pe partea cu radiatoarele apa ramane rece si termostatul o sa ramana mai rece deci o sa deschida prea tarziu. Acea gaura se asigura ca a trecut suficienta apa calda incat termostatul sa deschida la timp , dar nu o sa reuseasca sa ti incalzeasca radiatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Se pot sincroniza carburatoarele la Transalp 650 , cu aparat dinala de sincron ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Da. Îndepărtezi cele doua furtunuri, unul de la robinet și al doilea merge spre radiatorul cu ventilator. Apoi conectezi cele doua ceasuri de sincronizare. Cu O șuruburelnita lunga lunga prin cutia filtrului de aer ajustezi pana ai valori egale. Înainte Trebuie sa ai motorul încălzit bine. Sa faci reglaj bun la șuruburile de amestec.pleci de la valorile din manual. Desfaci 3 ture parca la 650. Și le reglezi pana ai turometru la valoare mica și foarte stabil. Sa meargă motorul rotund. Și sa ai relatiul ca în manual. Cu mers rotund și valori bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Am revenit in randul transalpinistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 felicitari Kirane.... sper ca n-ai platit-o a doua oara...)?? sa te bucuri la maxim de ea,si plimbari cat mai lungi,placute si intense! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Intreb si eu: cine are o astfel de pastila de prindere pentru Giwi monokey? Am pierdut una. Contra cost, bineanteles. Mersi! ai rezolvat cu "pastila"? stiu ca mi-am luat una de rezerva mai demult dar trebuie cautata prin garaj si vreau sa stiu daca ma apuc sa "numar" suruburile, piulitele si saibele din garaj. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 are CAREVA chef de duca pt maine si Duminica? pana in PIATRA CRAIULUI,si o tura mica de 5-6 ore cu rucsacul in spate...si pana acolo ocolim pe dn1A...pt curbe? sau pleaca ....careva pe undeva din Bucuresti pe Transalpina,transfagarasan....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Salutare! Doar ce mi am vandut tdm ul si vreau sa mi iau transalp generatia 94-00. Mentionez ca am mai detinut un TA din 89. Voi ce generatie imi sugerati sa achizitonez? Care e mai reusita? » Post actualizat in 16 Jun 2014 12:11 Si daca are cineva de vanzare vreunul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Salut,Sunt cititor pe forum de ceva vreme, dar pana acum nu am avut probleme dubioase, care sa-l puna pe nea google in dificultate.Ce s-a intamplat:Azi, in urma unei trante de rutina (ploaie, gratar metalic + nisip, curba stransa - mi-am cam cautat-o ),am reusit sa-i rup o chestie pe care Sf Google nu mi-o gaseste pe nici un site de piese: urechile in care sta maneta de frana fata, cu rezervorul de lichid de frana atasat. in schema din link, cele in care intra surubul 22 https://www.motosp.gr/partcategory.php?sc=%20158%206%20&partcat=FR.+BRAKE+MASTER+CYLINDER&year=2009#contentMotorul e un transalp din 92, iar riderul e un incepator in primul an, cu cunostine minimale in ale mersului pe ud.Daca stiti unde gasesc asa ceva, dati va rog un semn, ca nu pot merge cu ea asa. Varianta cu poxipol de care-mi tot zice un coleg nu-mi surade pentru un element critic cum e frana.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Tie ti s-a rupt piesa care de fapt e rezervor+pompa de frana fata. Sunt destule TA la dezmemebrari, cred ca se potrivesc si de la alte modele gen Honda Dominator. Vezi aici de ex: http://www.transalp.ro/forum/post32363.html?hilit=dezmembrez#p32363 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Mersi fain @Emilian, nu stiam exact cum ii zice. Vad ca exista intradevar pe la dezmembrari. La cele de Dominator nu ma intind deocamdata ca nu stiu daca se potriveste oglinda. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Salutare! Doar ce mi am vandut tdm ul si vreau sa mi iau transalp generatia 94-00. Mentionez ca am mai detinut un TA din 89. Voi ce generatie imi sugerati sa achizitonez? Care e mai reusita? » Post actualizat in 16 Jun 2014 12:11 Si daca are cineva de vanzare vreunul Eu am 97-99 foarte laudate, dar iti spun sincer ca la un buget de minim 3000 de euro as cauta generatia 650 de prin 2005 sau chiar un 700. Crede ma, conteaza sa fie cat mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 ai rezolvat cu "pastila"? stiu ca mi-am luat una de rezerva mai demult dar trebuie cautata prin garaj si vreau sa stiu daca ma apuc sa "numar" suruburile, piulitele si saibele din garaj. stima, paul ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.