Sari la conținut

Postări Recomandate

https://www.dropbox.com/s/4f0sp9i0bzp42c4/Service_Repare_Manual_Honda_XL600_650V_Transalp_XRV750_AfricaTwin_87_07_st_font_fin.pdf?dl=0

 

color si cu text !


» Post actualizat in 21 Mar 2017 14:23

Ca tot veni vorba.....inca nu m-am dumirit nici acum. La TA-urile cu un singur disc pe fata e normal sa tina frana mai putin decat la cele cu 2 discuri, sa nu poti bloca roata fata chiar daca tragi de maneta cu toata forta? Ca eu m-am invatat asa cu ea, am mers ani intregi batraneste, si cand m-am urcat pe una cu 2 discuri am avut o revelatie despre cum trebuie sa fie o frana.

 

Cu ce as putea sa incep? Schimbat placute ca poate sunt prea tari? Sau direct cu kit reparatie pompa frana?

 

am schimbat fata, am lasat master cilinderu original+ furtun cu insertie de otel. frana este foarte buna.

clar franeaza mai bine cu 2 discuri. numa cand o pisc se lasa suspensia; in schimb 1 disc mie imi e de ajuns. oircum sunt si usor., am 60kg ..conteaza foarte mult greutatea omului.

oricum folosesti si spatele mult, mai ales la franari de urgenta ca are influenta mare spatele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost sa umblati la garnituri daca nu curge lichidul de frana.

 

Maneta e ok, nu e stramba?

 

Pentru frana mai buna, se pun placute de frana mai moi in prima faza. Daca asa tot nu functioneaza se face upgrade la furtune cu insertie metalica.

 

P.S.

La Transalp cu un singur disc pe fata, din 1993, furtune fara insertie, discul fata se blocheaza fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o frana mai buna este data la placute de HH, care sunt sinterizare, contin Cupru, alea moi sunt organice - GG. cele metalice ridica coeficientul de frecare dintre placuta si disc la franari puternice. prin disiparea de energie prin etrier.. astea se folosesc la curse; alea care dau un scartait mecanic, alea sunt sinterizate.

 

de blocat blocheaza orice frana, chestia e ca alea organice nu disipa destula caldura incat sa ramana acelasi coeficient de frecare la o frana blana. astea organice sunt bune la inceputul franarii. sunt cele mai decente pt strada, chiar si pe o vitezana e destul.

 

https://www.pinkbike.com/news/brake-pad-information-2009.html

 

se poate frana bine cu orice motoreta, important e sa cunosti motoreta, sa ii stii limitele in diverse conditii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Din minimul meu de cunostiinte vizavi de subiect as zice sa:

* mergi cu ea la cineva care sudeaza plastic sau repara carene/bare de masini. La ce miscare moto/auto exista in Bucuresti imi este greu sa cred ca nu gasesti un specialist

* intaresti zona prin introducerea unei/unor saibe sau piulite peste care sa vii cu rasina si plasa;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din minimul meu de cunostiinte vizavi de subiect as zice sa:

* mergi cu ea la cineva care sudeaza plastic sau repara carene/bare de masini. La ce miscare moto/auto exista in Bucuresti imi este greu sa cred ca nu gasesti un specialist

* intaresti zona prin introducerea unei/unor saibe sau piulite peste care sa vii cu rasina si plasa;

Ideea cu saiba este perfecta asta asteptam. Ideea e sa fac lipirea, chituirea si vopsirea singur. Imi trebuia doar ideea pentru lipire. Mersi!

» Post actualizat in 23 Mar 2017 21:03

Am plecat de la ideeea cu saiba si cu ce am gasit in cutia de suruburi a iesit ce se vede. Totul o sa fie inchegat cu rasina pentru reparat carene.

post-67547-0-12101900-1490302911_thumb.jpg

post-67547-0-84142200-1490302916_thumb.jpg

post-67547-0-59630400-1490302922_thumb.jpg

post-67547-0-76407000-1490302927_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arunca bani pe lucrări care nu merită, bagă acolo de umplutură niște bicomponent, dă-i cu un marker roșu și aia e, oricum e ascuns locul ăla și nici nu nu apuci să-l vezi de două ori pe sezon.(ți-aș ura să nu-l vezi deloc :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arunca bani pe lucrări care nu merită, bagă acolo de umplutură niște bicomponent, dă-i cu un marker roșu și aia e, oricum e ascuns locul ăla și nici nu nu apuci să-l vezi de două ori pe sezon.(ți-aș ura să nu-l vezi deloc :D )

Da-mi detalii ce bicomponent, bison? Nu am apucat sa lipesc cu nimic inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti incerca cu un pistol de lipit la cald, au avut la Lidl

Am asa ceva dar... nu as lipi cu asa ceva pentru ca cu cred ca este o solutie de durata....e prea moale si nu pot vopsi peste

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asa ceva dar... nu as lipi cu asa ceva pentru ca cu cred ca este o solutie de durata....e prea moale si nu pot vopsi peste

Plus ca la caldura mai serioasa de vara devine usor maleabil.

 

 

Mergi si cumpara de la ceva magazin.de bricolat un bicomponennt pentru plastic/metal si rezolvi usor.

 

Costa cca 20-30 lei si cred ca poate fi vopsit/ chituit

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu asta pot sa zic ca am rezolvat, mai trebuie sa lipesc si sa vopsesc, e o chestie de timp doar. Acum sa rezolv cauza pentru care s-au rupt prinderile din carenele, imi lipsesc sau sunt rupte garniturile dintre parile de metal ale motocicletei, rezervor, cadru si carene http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/4571-83551300000-grommet-air-cleaner-case-honda.html

Am facut un calcul si cum imi trebuie 8 in total ajunge pe la 126 lei pe original, cam mult. Cine imi da o idee unde sa gasesc ceva similar la o fractiune din pret, nici nu trebuie sa fie pentru motociclete doar sa aibe aceeasi functionalitate si sa fie ieftine.


» Post actualizat in 24 Mar 2017 13:58

Poate chiar plotul asta de cauciuc de la Logan dar nu scrie nicaieri cati centimetri are in diametru http://www.piesedaciaonline.ro/tampoane-suporturi/846-plot-elastic.html


» Post actualizat in 24 Mar 2017 14:48

Pana la urma am gasit la chinezi doar ca e ambiguu anuntul nu imi dau seama ce dimensiune o sa trimita http://www.ebay.com/itm/12pcs-Rubber-Grommet-Single-Side-Panel-Fairing-Washer-for-Honda-Motorcycle-/182011914355?hash=item2a60c16873:g:5c4AAOSwnLdWsc6M

 

Pe wemoto care se potrivesc sigur sunt 27x12mm forma ovala si este o 1.66 lire una http://www.wemoto.co.uk/bikes/honda/xl_600_vt_transalp/96/picture/side_cover___panel_fastening_grommet_27mm_x_12mm_oval/

Cele din china sunt de doua dimensiuni:

Large Oval Grommet size (L x W): approx. 3.6 x 2.5cm / 1.42 x 0.98 inch

Small Oval Grommet size (L x W): approx. 2.7 x 2.3cm / 1.06 x 0.91 inch"

Presupun ca cele de 2.7x2.3cm ar merge indesate, trebuie sa ajung acasa sa masor si astept sa raspunda si chienzii sa vad daca pot trimite doar cele de dimensiunea mica.


» Post actualizat in 24 Mar 2017 16:59

Deci am masurat garnitura de pe transalp si are 2.7 x 2.3cm, deci cele de pe wemoto care au 27x12mm nu sunt bune si nu ma surprinde, nu este pentru prima data cand wemoto o da in bara cu reperele. Se pare ca au nimerit-o chinezii urmeaza sa dau comanda. Chiar afacere sa fie 12 bucati 13 lei, numai sa inteleaga ca le vreau pe toate de 2.7x23cm...


» Post actualizat in 24 Mar 2017 17:06

2.7x2.3cm edit

post-67547-0-95182400-1490349896_thumb.jpg

post-67547-0-13685200-1490374486_thumb.jpg

post-67547-0-03368800-1490374492_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problem la transalp pe care nu am mai intalnit-o

 

Cand accelerez acul de temperatura se ridica..

Cand pun luminile in functiune treptat pana la faza lung la fel...acul se ridica treptat. pana cand toate luminile sunt puse acul ajunge pe rosu...

 

Ce am mai citit poate fi o masa pe undeva...

 

A mai intalnit careva problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

help cu sfaturi, pareri , opinii, patanii similare

 

am urmatoarea belea la furca, jamba dreapta, si anume, din cele patru suruburi faca cap M6 ce intra in furca (in ele se prinde capacul care tine axul rotii fata) 2 (cele de jos) sunt originale, iar cele de sus, unul este schimbat dar in regula iar cel de al patrulea era M8 (asa am luat moto), deci facut filet cu tarod de 8. dupa inlocuirea anvelopei fata cand am strans cele 4 suruburi cel de 8 a iesit cu tot cu filet (fiind strans muuuuult mai incet decat celelalte :eek: ). mi s-a recomandat asa:

1. umplere cu aluminiu prin sudura, si facut filet de 6

2. helicoil post-46353-0-42392200-1490439978_thumb.jpg

 

eu am urmatoarele dileme:

1. o sa fie rezistenta treaba cu sudura? o sa afecteze caldura degajata ce mai e prin furca?

2. avand in vedere ca deja a fost facut deja filet de 8 ar trebui facut de 10 pt helicoil pt ca surubul final sa fie de 8, rezista bucata aia de al la inca o largire - nu o sa fie peretii prea subtiri?

:pics: post-46353-0-46536800-1490440022_thumb.jpg

 

si cel mai important unde pot sa fac respectiva reparatie in Bucuresti, preturi etc. inlocuit jamba sh mi se pare prea mare bataie de cap cheltuieli etc

 

merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba exact jamba de schimb o sa fie cea mai ieftina si ok. Daca te bagi cu sudura...trebuie sa ai grija sa nu se ovalizeze, deformeze in interior, alu trebe incalzit tare. Pt urm helicoil nu prea mai ai perete. Mai poti incerca sa pui ceva lipici industrial si sa tina m8 ul la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai 3 suruburi bune eu ti-as recomanda varianta cu un adeziv bicomponent.

Dai jos roata, scoti surubul ala, cureti si degresezi gaura aia pana e doar aluminiu curat, cu o scobitoare bagi adeziv bicomponent incepand cu zona cea mai adanca, si incet incet umplii pana afara.

In mod normal cand ai ajuns la fata piesei, trebuie sa nivelezi adezivul sa ai o suprafata dreapta. Asta o poti face si cu mana umezita cu apa si sapun.

 

Dupa 24h, dai gaura de 5mm si apoi filet M6. Apoi cu grija la strans, si ar trebui sa tina fara mari batai de cap.

 

 

O varianta care este poate mai buna, este sa desfaci furca, si sa duci doar jamba la sudat (MIG), doar sa gasesti pe cineva bine intentionat, sa dea cate un punct scurt, cateva secunde pauza... s.a.m.d. Doar ca sa nu deformeze prea tare pe aclolo....

 

Nu iti recomand sa sudezi fara sa desfaci furca. (cel putin uleiul se va arde)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge MIG/MAG si la aluminiu. Mai ales la chestii uzuale unde nu se cer rezistente deosebite.

Cu MIG am sudat janta din fata care avea o fisura, si totul e bine si frumos.O verific mereu inainte de a pleca, si cam la fiecare plin de carburant, si nu se vede sa cedeze in nici un fel. Nici dupa mers pe forestiere cu presiune 1 bar.

 

Singura problema pentru locasul acelui surub este adancimea la care trebuie sa ajunga sarma ca sa formeze baia incepand din adancul gaurii. Ca sa iasa bine ori trebuie largita gaura ori taiat un canal pe lateral in asa fel incat se se obtina o pozitie buna pt. sudura. Dupa ce totul e umplut si racit se poate prelucra sa iasa forma, si filetul necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...