Sari la conținut

Postări Recomandate

<small>--- Mesaj completat în 21 Jan 2008 12:09 -------------</small><br/>

La fiecare carburator ai un surub de golire. Scurgi benzina din camera de nivel si in felul asta scapi de apa. Urmareste turometrul, daca si "acul cade" concomitent cu pierderea de putere, atunci ai sanse mari sa fie de CDI. Sper pt. tine sa fie de la apa.

 

Salut,

 

Merci de atentie ... chiar am urmarit turometrul ... nu pica cand scade puterea si asta e de bine oarecum. Sambata am golit carburatoarele ... imediat dupa operatie a mai facut o singura data faza de pierdere de putere ... de atunci nimic ( si nu a stat motoreta in weekend! ) ... pana azi cand s-a manifestat din nou .... ce am observat ca daca trag socul pare sa isi revina in acelasi moment cu trasul socului ...

Ce e iarasi de bine ca azi mi-au ajuns jicloarele si asta inseamana ca diseara surubarim din greu.

 

Tineti-mi pumnii ... o sa am nevoie!

 

Vreme buna,

Paul

 

--- Mesaj completat în 21 Jan 2008 21:29 -------------

<small>--- Mesaj completat în 21 Jan 2008 12:09 -------------</small><br/>

 

Tineti-mi pumnii ... o sa am nevoie!

 

Vreme buna,

Paul

 

Cum fras se scoate corpul celor doua carburatoare dupa ce dai filtru de aer jos si desfaci toate furtunele?

Pe unde se presupune ca ar trebui sa iasa? ...in sus? ...lateral stanga? ...dreapta? ... oricum incerc pare ca nu are loc sa iasa de acolo .... :blink: :laugh: :o

 

Stima,

Paul

 

--- Mesaj completat în 21 Jan 2008 21:38 -------------

<small>--- Mesaj completat în 21 Jan 2008 21:29 -------------</small><br/>

 

Cum fras se scoate corpul celor doua carburatoare dupa ce dai filtru de aer jos si desfaci toate furtunele?

Pe unde se presupune ca ar trebui sa iasa? ...in sus? ...lateral stanga? ...dreapta? ... oricum incerc pare ca nu are loc sa iasa de acolo .... :( :D :D

 

Stima,

Paul

 

Later Edit: Sper ca scrie in Haynessssssssss

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu o intrebare? A mai avut cineva transalp limitat la 34 de cai? In ce consta acea limitare, si cum e poate scoate? Ca de ceva vreme tot caut sa-mi iau transalp, dupa 94, si acum am gasit unul in Austria dar scrie ca are 26kw. Din cate stiu la ei era treaba de legislatie, ca la ei chiar se respecta. As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta.

 

Andrei C.

 

PS Si in continuare caut Transalp, dupa 94, daca stiti ceva oferte le primesc cu placere. :o

 

Mai mult ca sigur e Transalp de 400cc, s-a facut parca pana in '96... are intradevar 27 KW adica 37 CP.

Parerea mea e ca motorul pe care vrei sa il cumperi nu e limutat, ci e de 400 cc :laugh:

 

Uite un mic articol ce spune cate ceva de ce au fost facute TA-ul de 400 CLICK AICI

 

Numai bine ! si bafta multa ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur e Transalp de 400cc, s-a facut parca pana in '96... are intradevar 27 KW adica 37 CP.

Parerea mea e ca motorul pe care vrei sa il cumperi nu e limutat, ci e de 400 cc :laugh:

 

Uite un mic articol ce spune cate ceva de ce au fost facute TA-ul de 400 CLICK AICI

 

Numai bine ! si bafta multa ! :blink:

Nu cred ca e de 400 pt ca nemtii chiar au o gramada de motoare limitate, de la suzuki gs la F 650 .

m-ar interesa sa nu fie limitarea din axul supapelor sau cdi, daca e vb de schimbat jigloare sau flanse de admisie nu e asa problema.

Editat de andrei_c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am inca o problema:)

 

spune`ti`mi si mie daca releul de incarcare se poate adapta cu un altul....

 

adica...

de la ce modele se mai potriveste?..

 

sau cele de masina se pot adapta?...

 

orice....chiar nu gasesc ptr transalp decat foarte scump...

 

toate cele bune!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi schimb ambreiajul , are careva idee de unde iau garnituri pt ce o sa desfac?

 

Salut,

 

Pana acum cel mai bun furnizor de chestii a fost Honda Bucuresti - tu nu ai avea de platit nici transport! ...tineam legatura/comenzi cu tipul de mai jos - foarte prompti cel putin in cazul meu!

 

Numai bine,

Paul

 

Dan MAINESCU

Honda Spare Parts

Departamentul Tehnic

 

Bd. Timisoara nr. 117A

Bucharest, ROMANIA

tel: +40.21.778.20.46

+40.21.529.41.31

fax: +40.21.778.64.44

http://www.honda-bikes.ro/

 

--- Mesaj completat în 23 Jan 2008 08:02 -------------

Salut,

 

Dupa ce am citit pe aici: http://www.ta-deti.de/ta/index.html

si mai ales pe aici: http://techtransalp.co.uk/V3t/tech/subchamber.html

mi-a rasarit o intrebare :friends: .

 

Voi ce parerea ati avea de inlaturarea catalizatorului? ... care de fapt nu e chiar un catalizator dupa cum arata!

 

Vreme buna!

:friends:

 

<small>--- Mesaj completat în 29 Dec 2007 17:34 -------------</small><br/>

 

Am comis-o ... detalii: http://transalp.ro/forum/viewtopic.php?t=4.

:rock:

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am inca o problema:)

 

spune`ti`mi si mie daca releul de incarcare se poate adapta cu un altul....

 

adica...

de la ce modele se mai potriveste?..

 

sau cele de masina se pot adapta?...

 

orice....chiar nu gasesc ptr transalp decat foarte scump...

 

toate cele bune!!

Ce model de TA posezi? Sau vezi poza daca asta este releul tau.

post-28037-1201092598_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preacinstiti proprietari de Transalp, sunt foarte aproape de achizitia unui astfel de minunat obiect - desi partener ar fi un termen mai potrivit - pe care il caut de cativa ani.

Am la domniile voastre o intrebare: a scos cineva sub 4% consum? si daca da, in ce conditii?

Multumesc pentru atentie (cui mi-o va acorda) si sper sa ma alatur cat mai curand comunitatii.

 

 

Pace voua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un transalp de 650 din `91...

 

poti sa`mi zici te rog unde gasesc un releu?

mersi

 

multa bafta...

NU pot!!! Pt. ca in '91 nu se fabrica TA650 doar Ta 600. Am postat o poza pt. tine ai vazut-o??? Seamana cu ce ai tu? Si?... De ce esti asa sigur ca este releul defect? Poate nu este de la releu...descrie simptomele, ca doar pt. asta este facut forumul asta sa invatam unii de la altii. Daca faci experiente si pui unul universal (de Dacia) ai sanse mari sa arzi CDI...si buzunarul.

 

<small>--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 04:18 -------------</small><br/>

vreau sa-mi schimb ambreiajul , are careva idee de unde iau garnituri pt ce o sa desfac?

Zilele trecute prietenul meu a efectuat aceasta operatiune, fara nici o garnitura. Totul functioneaza perfect, chiar mai bine. Daca vrei ati dau datele lui de contact pe PN.

 

--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 05:09 -------------

Preacinstiti proprietari de Transalp, sunt foarte aproape de achizitia unui astfel de minunat obiect - desi partener ar fi un termen mai potrivit - pe care il caut de cativa ani.

Am la domniile voastre o intrebare: a scos cineva sub 4% consum? si daca da, in ce conditii?

Multumesc pentru atentie (cui mi-o va acorda) si sper sa ma alatur cat mai curand comunitatii.

Pace voua

Preacinstitule! Bine ai venit pe forum! Daca vrei sa si devii membru al transalpistilor, uita politica de 3,99 % , Transalpul e facut pt. alte satisfactii...

Sau cumperi un scuter, sau mai astepti pina apare minunatul model Hybrid!!!

Editat de valentin25de
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

aaaa si apropo ya ridica mana care ai B 13 SYM :friends:

 

HA, HA, i-al meu de 3 zile... :friends:

 

cu o singura precizare... inca e BV-13-SYM... o sa ma preocup saptamana viitoare sa-l fac bucurestean...

Editat de BAlanuS-u'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am la domniile voastre o intrebare: a scos cineva sub 4% consum? si daca da, in ce conditii?

Multumesc pentru atentie (cui mi-o va acorda) si sper sa ma alatur cat mai curand comunitatii.

Pace voua

4,2% singur, la drum intins, viteza intre 70 si 90 la ora, fara forje, doar depasirile necesare

Imi reinnoiesc opinia ca Transalpul va deveni in curand motocicleta nationala a romanului

 

--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 11:51 -------------

HA, HA, i-al meu de 3 zile... :friends:

Balanule, ce mica-i lumea!

Am trecut amandoi de la Simson la Transalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se tot discuta la capitolul excursii de pe forum despre o iesire spre grecia - thassos in jur de 1 mai.

m-ar coafa si pe mine ideea dar nu ma pre potrivesc cu nici una din variantele de acolo.

desi sunt multe (4 sau 5), variantele comporta cateva aspecte neestetice pt mine

 

eu nu am vitezana si acolo vad ca se baga oameni cu sete de viteza

eu nu vreau sa fac 600 km zilnic ci 300 la 2 zile

eu nu sunt asa legat de timp, adica pot sa-mi iau liber poate si 10 zile ca sa vad grecia mai bine

 

ma intereseaza sa fim un grup de 3-4 cu motoare din aceeasi clasa si care sa se potriveasca cu ce as dori si eu

daca sunteti da-ti si voi PM ca sa nu incarcam topicul asta si de rest ma ocup eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HA, HA, i-al meu de 3 zile... :friends:

 

cu o singura precizare... inca e BV-13-SYM... o sa ma preocup saptamana viitoare sa-l fac bucurestean...

eu parca am vazut un b 13 sym ieri camicaze pe maniu pe langa cora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4,2% singur, la drum intins, viteza intre 70 si 90 la ora, fara forje, doar depasirile necesare

Imi reinnoiesc opinia ca Transalpul va deveni in curand motocicleta nationala a romanului

 

 

4.27l/100 , eu(63kg) cu nevasta(45kg pe atunci), pe o sosea foarte libera, tinuta aproape constant la 105-110, pe distanta Constanta-Slobozia (145 km). (6.2 l benzina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. cam ce spune sabin obtin si cu batranica mea, dar la viteze un pic mai mici; deci e acceptabil. Sa nu ma considerati pescar daca voi face declaratii extraoptimiste legate de consum. (atunci cand voi fi proprietar, evident)

 

 

Caut Transalp peste 2000, km putini cu factura neaparat; cric central, coburi, protectii motor sunt un bonus dorit. Si daca nu e busit e si mai bine :friends:

Editat de Pelerinul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preacinstiti proprietari de Transalp, sunt foarte aproape de achizitia unui astfel de minunat obiect - desi partener ar fi un termen mai potrivit - pe care il caut de cativa ani.

Am la domniile voastre o intrebare: a scos cineva sub 4% consum? si daca da, in ce conditii?

Multumesc pentru atentie (cui mi-o va acorda) si sper sa ma alatur cat mai curand comunitatii.

Pace voua

 

Eu am facut in interval de 24 de ore aproape 400km, si am consumat media 4,6 % , am trecut prin multe sate unde am mers 50-60 km/h , restul in afara condus normal, prudent, fara exagerari de viteza ( ~ 30 % sat, 70 % drum national, european ) Parera mea e sa nu it faci probleme cu consumul, consumul este mic, iar satisfactiile pe care t-i l-e da sunt de neuitat, fara sa mai vbim de confort... am condus toata ziua, pe frig, si crede-ma nu m-a durut spatele, picioarele, nu am fost stresat, ci din contra, dupa ce am descalecat am rams cu un zambet "cre-tin." pe chip. :friends:

 

Isi merita toti banii :friends:

Editat de Lee_e
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am descalecat am rams cu un zambet "cre-tin." pe chip.

Aha, de aia se uita vecinii asa de ciudat la mine dupa ce cobor de pe motor...

Acum sunt sigur ca si eu am acelasi zambet pe fata :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-26942-1201526021_thumb.jpgsalutare! am reusit cu ajutorul unui mare mester faurar sa-mi tunez vacuta cu cric central si crash bar. :rock:

a iesit super! :friends:

revin in cateva zile si cu poze :P

abia astept sa-i dau o pedala :wink:

asfalt uscat la toata lumea!

 

p.s. poze de la prima cazatura pe 24.11.07, ca de, se intampla :friends:

si una de la o tura prin cheile dobrogei 25.11.07

post-26942-1201526153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o pedala - la sensul figurat :bigstar: sa-l scot la o tura

intradevar e suportul de genti ce se vede in poza asta si nu la ala ma refeream, poze cu cricul si crash barul am spuz ca voi posta ulterior :bigstar:

am iesit sambata la o tura scurta, dar scurta, ca era asfaltul rece :bigstar:

asteptam vreo 3 -4 grade in plus :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar e suportul de genti ce se vede in poza asta si nu la ala ma refeream, poze cu cricul si crash barul am spuz ca voi posta ulterior

Sa pui poze si cu toba de esapament

Mi se pare mie sau nu mai e originala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...