Sari la conținut

Postări Recomandate

Se pare ca nu am scapat de problema CDI.Unul nu mai functioneaza de loc.Cred ca nu scap fara o achizitie noua.

Cine ma poate ajuta cu unul de incercare in Cluj?

Am o saptamana de rezolvat problema sa pot prinde intalnirea transalp. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti identifica piesele din interior?. fa o poza la cum arata demontat.. schema electrica(electronica, etc). oricum fa rost de altul pentru intalnire , dar nu al arunca pe cel busit. imposibil sa nu existe o cale de a se schimba piese din el.si a fii din nou functional. vb

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu am scapat de problema CDI.Unul nu mai functioneaza de loc.Cred ca nu scap fara o achizitie noua.

Cine ma poate ajuta cu unul de incercare in Cluj?

Am o saptamana de rezolvat problema sa pot prinde intalnirea transalp. :moto:

 

ia vezi sa nu fie doar de la contact imperfect la mufa CDI-ului .....incearca si un spray de curatat contacte electrice

Editat de MihaiM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul abia le-a desfacut, vezi cateva pagini mai devreme.

 

@Jakalu, subscriu, e imposibil sa nu poata fi reparat, doar sa nu vie vorba de piese SMD, chichinete, dar si alea se schimba pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de CDI-urile astea

O sa fac si o poza sa va arat, desi poate unii dintre voi cunosc acest aspect:

Dupa cum stiti CDIurile sunt amplasate (la PD06 cel putin) exact sub poponeata pilotului. Si cum japonezii sunt mai firavi de felul lor cred ca au calculat ca nu se va indoi prea tare plasticul din care e făcută placa Âşeii. Evident, nu au calculat bine, sau nu s-au gândit ca europenii papă si altceva in afara de orez. Din acest motiv plasticul Âşeii atinge usor dar constant CDIurile, anuland efectul suportilor de cauciuc in care sunt amplasate, prin transmiterea vibratiilor de la cadru la Âşa Âşi de la Âşa la CDI. Mie mi-a decuplat de vreo 2-3 ori unul dintre CDIuri Âşi când am dat jos Âşaua am vazut urme evidente de frecuÂş atât pe CDI cât Âşi pe Âşa

AÂşa că am pus niÂşte distanțiere suplimentare între cadru Âşi Âşa exact la nivelul poponeței, Âşaua înălțându-se cu maxim 3 mm, dar erau exact cei 3 mm necesari pentru ca CDI-ul Âşi Âşaua să nu se mai atingă

 

Asta a fost acum o lună, iar de atunci nu am mai avut treabă cu CDI. Desigur, nu garantează nimeni că nu voi avea în viitor probleme, dar e un început

Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportul de CDI de la modelul >94 (parca) rullzz! Nu mai ajunge saua neam sa atinga!

Ref la ce s-a discutat de frane eu unul am fost super dezamagit de Lucas ca placute la masina, iar la TA am pus discuri + placute Brembo si nu-mi place deloc cum franeaza... Cel putin fata care e disc inox (si de baza pe deasupra). Ma rog, nu de aia am dat in masina cu calugarite :-) Placutele originale tineau mult mai bine pe un disc vai de mama lui. Asa ca ferodoul de tractor sau alte ieftinataturi... Cu ciorap de dama mai lipeau meseriasii acu' 30 de ani la Fiat-ul 850 al lui tata.

Are cineva in format electronic vectorial scrisul "TRANSALP" de la PD 06? Mi-ar fi de mare ajutor in incercarea de a restaura vaca. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-am noroc NAM si gata :moto: .Trebuie 2 noi .Am desfacut a doua oara si am refacut ceva lipituri .DEGEABA.De ajutat vad ca nimeni nu se ofera asa ca din 4 CDI-uri 2 merg cat de cat si poate ne inghesuim pe un motor.Astept un vanzator priceput cu un pret rezonabil. :ok: Multumesc oricum de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am observat pe cablaj niste rezistente (alea mici patrate negre. ), masoara-le cu un ohmetru=ap de masura=, si vezi dc sunt bune. eu zic ca se poate repara, numai ca trebuie demontat. intre cele doua placi sigur ai si strapuri facute de la unul la altul. curata-l de smacul alb de jur imprejur si cauta un electronist care sa aiba si aparate de masura bune.e bine dc ai mai avea inca unul bun care stii ca functioneaza ca sa compare omul masuratorile. daca erai din bucuresti gaseam o cale sa il rezolvam. nu-l arunca. daca iti iei altul poate vb si il trimiti cu posta aici si vad ce se poate face. da un pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-am noroc NAM si gata :kiss: .Trebuie 2 noi .Am desfacut a doua oara si am refacut ceva lipituri .DEGEABA.De ajutat vad ca nimeni nu se ofera asa ca din 4 CDI-uri 2 merg cat de cat si poate ne inghesuim pe un motor.Astept un vanzator priceput cu un pret rezonabil. :) Multumesc oricum de sfaturi.

 

 

Eu acum un an am cumparad un CDI nou nout de pe e-bay.de cu aprox 130Eu. Se gasesc si CDIuri second hand la preturi mult mai bune, daca nu ma insel am vazut chiar si cu 20Eu. Eu zic ca merita sa incerci.

 

Daca are cineva un set lant(pinioane si lant) care mai rezista cateva kilometrii si nu mai are nevoie as fi recunoscator! Lantul meu sare de pe pinionul din spate ca e prea uzat nu mai am curajul sa ma plimb cu ea ca data trecuta chiar mi sa blocat roata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul abia le-a desfacut, vezi cateva pagini mai devreme.

 

@Jakalu, subscriu, e imposibil sa nu poata fi reparat, doar sa nu vie vorba de piese SMD, chichinete, dar si alea se schimba pana la urma.

Poti sa-mi dai un pret pentru 2 x CDI si cum ajung la mine in Cluj? Transalp 93

Editat de jakalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la cei de la IgniTech, trebuie sa iei legatura direct cu ei. Le trimiti un mail la ignitech@ignitech.cz si le spui exact ce vrei, modelul motocicletei, si cum se procedeaza cu plata si cu trimisul. O sa-ti raspunda imediat. Scrie in engleza. Nu sunt reprezentatul lor. :kiss:

Eu mi-am luat regulator de la ei, am comandat prin mail si am primit prin posta cu plata ramburs. (aici in Cehia) Dar stiu ca trimit oriunde.

Din ce am vazut pe site-ul lor, un CDI pt TA costa 70euro (cu tot cu TVA) deci doua vor costa 140, plus 10e probabil posta.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Bine v-am gasit. :D

 

Ma uit la www.honda-bikes.ro, pagina cu accesorii pt Transalp 2008. Am o nelamurire.

De ce zice ca priza de 12v nu se poate monta la varianta cu ABS? ABS-ul este electric? Consuma prea mult, sau de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cred... Se schimba mai greu din I in a II-a, adica mi se intampla sa ramana la N cateodata cand vreau sa dau a II-a si trag cu acceasi intensitate ca mai demult de schimbator in sus. Daca trag mai tare in schimb, se schimba mereu ok. Or fii primele indicii a unei hibe pe cale sa se agraveze ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cred... Se schimba mai greu din I in a II-a, adica mi se intampla sa ramana la N cateodata cand vreau sa dau a II-a si trag cu acceasi intensitate ca mai demult de schimbator in sus. Daca trag mai tare in schimb, se schimba mereu ok. Or fii primele indicii a unei hibe pe cale sa se agraveze ?

Nu, stai linistit. E normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e un pic greu de gasit.

http://www.honda-bikes.ro/accesoriu.php?motoId=17 Mai departe trebuie sa navighezi singur, ca site-ul e facut in flash. Gasesti mufa de 12v in lista de accesorii.

:D :P :D :P :D

 

58 euro????!

 

Astia sunt nebuni? Un rahat de priza pe care il iau din piata auto cu 20-30 lei?!

N-au decat sa si-o bage intre fese

 

Da, nu se monteaza pe varianta cu ABS pentru ca si ABS-ul consuma curent, evident

Desi nici eu nu vad care e legatura,ca are alternator de peste 300 W

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am crezut ca e ceva in neregula, dar am renuntat sa mai schimb in a doua la peste 3000 rot/min, si nu mai intra asa greu in a 2-a la turatii mai mici.

Hmm... cred ca ai dreptate, si eu am observat "problema" doar de cand merg mai turat (schimb pe la 5000)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce m-am intors de pe drumuri si am patit o chestie rusinoasa. Inainte de a pleca am schimbat guma pe spate dar se pare ca nu am strans prea bine intinzatorul de lant si ghici-ti ce s-a intamplat?

Am pierdut capacul de la intinzatorul de pe bratul stang al basculei spate. ala mic dreptunghiular cu gaura in el. Noroc ca am oprit inainte de Alesd la o benzinarie si era un shrot auto aproape si am improvizat un capac dintr-o saiba de telescop de masina taiata la 3/4 ca sa nu atinga in roata.

Asa am mai bagat 1200 km fara probleme cu 2 persoane si 3 cutii de bagaje pe motor.

Deci si in concluzie as avea nevoie de respectivul capac de la intinzatorul de lant.

PLEAZZZZZZZZZZZZZ daca are cineva sa ma ajute cu vreo informatie!!!!!!!!

A si mai ceva Transalp rulzzzzzzz - cu toate ca voi stiti asta

Numai bine si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...