dani_d Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 daca nu sunt bani pentru ambreiaj original(nu am idee cat costa), stiu ca EBC face consumabile bunicele. http://www.wemoto.ro/bikes/honda/xl_600_vm_vn_vp_transalp/91-93/picture/clutch_kit_-_ebc_drc_series/ Nu stiu daca vi se intampla si voua, dar din cauza acceleratiei tari, imi amorteste mana dreapta dupa 50-60 de km(mers constant, de exemplu DN-uri libere, autostrada). La plimbari de o zi nu e chiar problema dar la o tura mai lunga se adauga la ceilalti factori care te obosesc. Vad decat doua solutii, sa schimb arcul / arcurile de pe bateria de carburatoare cu ceva mai moale sau sa montez pe ghidon ceva care sa-mi tina acceleratia blocata 1-2 km. Voi cum ati rezolvat problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 un ambreiaj original costa 728 ron cel recomandat de tine este ~ 450 ron. Merita diferenta pana la unul original, a vazut cineva ambele variante la lucru? Pe original ce marca este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 un ambreiaj original costa 728 ron cel recomandat de tine este ~ 450 ron. Merita diferenta pana la unul original, a vazut cineva ambele variante la lucru? Pe original ce marca este? ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) daca nu sunt bani pentru ambreiaj original(nu am idee cat costa), stiu ca EBC face consumabile bunicele. http://www.wemoto.ro/bikes/honda/xl_600_vm_vn_vp_transalp/91-93/picture/clutch_kit_-_ebc_drc_series/ Nu stiu daca vi se intampla si voua, dar din cauza acceleratiei tari, imi amorteste mana dreapta dupa 50-60 de km(mers constant, de exemplu DN-uri libere, autostrada). La plimbari de o zi nu e chiar problema dar la o tura mai lunga se adauga la ceilalti factori care te obosesc. Vad decat doua solutii, sa schimb arcul / arcurile de pe bateria de carburatoare cu ceva mai moale sau sa montez pe ghidon ceva care sa-mi tina acceleratia blocata 1-2 km. Voi cum ati rezolvat problema asta? Mi se pare foarte buna acceleratia, este ca directia masinii - calculata sa simti raspunsul in volan. daca e prea moale e ca la bmw si nu stii nimica, daca e prea tare te doare mana(ma rog nu e acc chestie dar asa o mica analogie). Mie unu mi se pare excelenta, Honda a stiut ce sa faca, nu jucarele. Sau alta solutie - curata si unge cablurile de la acceleratie poate sunt varza Editat Iunie 14, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) Nu stiu daca vi se intampla si voua, dar din cauza acceleratiei tari, imi amorteste mana dreapta dupa 50-60 de km(mers constant, de exemplu DN-uri libere, autostrada). La plimbari de o zi nu e chiar problema dar la o tura mai lunga se adauga la ceilalti factori care te obosesc. Vad decat doua solutii, sa schimb arcul / arcurile de pe bateria de carburatoare cu ceva mai moale sau sa montez pe ghidon ceva care sa-mi tina acceleratia blocata 1-2 km. Voi cum ati rezolvat problema asta? Pt. drumurile in afara orasului folosesc asta http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/447 Editat Iunie 15, 2013 de snapshoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 cablurile sunt bune, unse. Am doua TA-uri si la ambele am aceeasi problema cu mana la drum intins. Am inca doi prieteni cu TA si se plang si ei de acelasi lucru. Snapshot, chestia aia e ca sa apesi cu podul palmei, lasand degetele libere? Imi poate tine acceleratia intr-o pozitie data daca o intorc la 180 de grade, lasand-o sa se opreasca in maneta de frana? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) Eu o sa comand saptamana asta o pereche albastre. Inainte o sa intreb chinezul daca sunt albe sau albastre. In acelasi anunt mai scrie: Description: Brand New Color: Blue Update: Chinezul a raspuns la mail spunandu-mi ca sunt albastre, nu albe. Are multe culori. Deja am dat comanda pentru cele albastre si sunt pe drum. Platit prin paypal 130 lei. Acelasi model sunt pe motocicleta unui prieten, arata bine si sunt foarte rezistente. Referitor la acceleratia tare, am comandat prin Kronaumoto de la Louis un film din teflon care se pune pe ghidon sub mansonul de la acceleratie si reduce frecarea. Cod Louis 10026095. http://www.louis.de/_20950b3659f6a8e5b36fc8ae3ed6751397/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10026095 Editat Iunie 15, 2013 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) Salutare baieti! Am o mare problema,careia nu reusesc sa-i dau de cap! Anul trecut am avut un accident cu o honda transalp(din 96).....furca rupta,cerene,bord spart,cam atat!Dupa ce am refacut cele stricate,surpriza: motorul merge ca dracu...porneste la sfert,dar cand incerci sa accelerezi se inneaca,nu se tureaza,etc. Am schimbat de la bujii,fise,bobine,stator,regulator tensiune,cititori,carboratoare,chiar si instalatia electrica.(toate acestea de pe un motor donator).La un moment dat am auzit un zgomot la una dintre aprinderi si am schimbat-o si pe aceea,dar fara rezultat.Intrebarea mea este daca CDI-urile de pe modelul de 96 este compatibila cu cele din de pe modelele mai vechi? Intreb,deoarece nu stiu daca problema poate fi cauzata de blestematele astea de cdi-uri. Am citit pe net ca din 96 s-au facut modificari si pe la aprinderi (In 1996, new 34 mm carburetors were introduced, and the CDI ignition system was replaced by a microprocessor-driven design.) pot aparea probleme de compatibilitate? Poate avea legatura accidentul cu problema(vreo protectie,ceva?) poze https://www.dropbox.com/sc/asvq26q2wxfdhfv/rgXKWBfvJL https://www.dropbox.com/sc/arhxxzb4cw4j767/coykjD_ctM Editat Iunie 18, 2013 de alex22_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Salutare baieti! Am o mare problema,careia nu reusesc sa-i dau de cap! Anul trecut am avut un accident cu o honda transalp(din 96).....furca rupta,cerene,bord spart,cam atat! Dupa ce am refacut cele stricate,surpriza: motorul merge ca dracu...porneste la sfert,dar cand incerci sa accelerezi se inneaca,nu se tureaza,etc. Am schimbat de la bujii,fise,bobine,stator,regulator tensiune,cititori,carboratoare,chiar si instalatia electrica.(toate acestea de pe un motor donator).La un moment dat am auzit un zgomot la una dintre aprinderi si am schimbat-o si pe aceea,dar fara rezultat. Intrebarea mea este daca CDI-urile de pe modelul de 96 este compatibila cu cele din de pe modelele mai vechi? Intreb,deoarece nu stiu daca problema poate fi cauzata de blestematele astea de cdi-uri. Am citit pe net ca din 96 s-au facut modificari si pe la aprinderi (In 1996, new 34 mm carburetors were introduced, and the CDI ignition system was replaced by a microprocessor-driven design.) pot aparea probleme de compatibilitate? Poate avea legatura accidentul cu problema(vreo protectie,ceva?) poze https://www.dropbox.com/sc/asvq26q2wxfdhfv/rgXKWBfvJL https://www.dropbox.com/sc/arhxxzb4cw4j767/coykjD_ctM ce pot sa iti spun eu, modelul 96 are un singur CDI, sau TCI parca ii zice. A meu asa e. poate a tau e model mai vechi de 96 si cu prima inmatriculare in 96. la prima impresie problema ar fi la carburatore, membrane, cui ponton din moment ce porneste, dar cand ii dai gaz se ineaca.eu cred ca fara un cdi ar trebui sa mearga, desi mai prost. sa ma corecteze cine stie mai bine. aceasi simtoma, dar numai in sarcina, o ai cand ii filtru aer foarte infundat cu praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 ce pot sa iti spun eu, modelul 96 are un singur CDI, sau TCI parca ii zice. A meu asa e. poate a tau e model mai vechi de 96 si cu prima inmatriculare in 96. la prima impresie problema ar fi la carburatore, membrane, cui ponton din moment ce porneste, dar cand ii dai gaz se ineaca.eu cred ca fara un cdi ar trebui sa mearga, desi mai prost. sa ma corecteze cine stie mai bine. aceasi simtoma, dar numai in sarcina, o ai cand ii filtru aer foarte infundat cu praf. Cu siguranţă nu sunt carburatoarele....chiar si supapele au fost verificate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Cum ai verificat carburatoarele? Scânteia e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Cum ai verificat carburatoarele? Scânteia e ok? Cum ai verificat carburatoarele? Scânteia e ok? Scanteia este ok! Carburatoarele au fost inlocuite cu cele de pe motocicleta donatoare,iar simptomele erau identice! Singurul lucru ce mai ramane ar fi instalatia electrica!(poate un scurt,un fir semirupt...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Dezmembrez Transalp 1989 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 @alex. Da alex, dar un fir semirupt ar duce la scanteie imperfecta, intrerupta. Problema pare a fi de aer/benzina/admisie mai degraba. Verifica filtru de aer, cutia de la filtru...orificii infundate sau care sunt in plus. Oricum, sa ne dai si noua de stire cand ii dai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) Salut O intrebare pt posesorii de 700V. ABS-ul e de serie sau e o dotare suplimentara? Acelasi lucru legat de CBS, daca are ca nici asta nu imi e foarte clar. Au fost introduse dintr-un anumit an sau sunt prezente din 2008? Editat Iunie 22, 2013 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Dintre cei care poarta cizme de cross pe Transalp, a fost cineva nevoit sa modifice sau sa inlocuiasca schimbatorul de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Eu l-am dat una sau două trepte mai sus, dar m-am obişnuit aşa cu el şi mi-e confortabil chiar şi când încalţ adidaji Nike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) Salutare. Care le are cu electronica? Am o problema la indicatorul de racire, am decuplat de la instalatia el. bobina de la indicator si acuma nu mai stiu sa le pun inapoi ca nu le-am notat si in plus trebuie corelata rezistenta bobinei cu temp apei si trebuie facuta o masuratoare si nu stiu unde. Stie careva ceva legat de chestiunea asta sau macar sa ma ajute cu o poza la cuplarea firelor la bobina sa restrang cautarile. Motoreta e xl 600v din '89 Multumesc. Editat Iunie 28, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Va salut. Voiam sa va intreb unde va faceti revizia la motor. MUltumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) Salut, postez in legatura cu consumul de ulei. Eu fac verificarea nivelului cum scrie in manual. O las sa mearga cateva mintute si verific nivelul dupa inca cateva minute. TA-ul meu xl600v-t daca merg in oras nu observ sa consume ulei. La un drum mai lung de 300 km de ex si mers moderat 60 localitate si 120 sa zicem pe DN, la o medie generalade 75km/h de ex consuma foarte putin ulei, prea putin sa imi faca griji. La un mers pe o distanta de 550km de ex cum am facut spre Grecia, am scos o medie de 64km/h pentru 550km in 8.5 ore de mers cu tot cu pauze. Estimez ca a consumat cam 100ml de ulei ca am uleiul intr-un pet de 0.5 de borsec E clar faptul ca consuma ulei cand merg la turatie mai mare pentru perioade mai mari de tmp. Problema e ca m-am intors din Grecia in regim de urgenta aseara ca sa nu ma prinda noaptea prin Bulgaria, nu am nimic cu ei dar au niste zone cu drumuri de tot rahatul. Nu am avut de ales si am plecat pe autostrada din Alexandroupolis la 16:25 si am ajuns cam la 22:30 acasa deci o medie de 91km/h pe >> drumul asta << Unde am putut sa merg cu 150/h am mers. Nivelul cand am ajuns acasa era peste cel minim. Estimez ca am completat cu vreo 250-300 ml pentru drumul de intoarcere. Eu am un mecanic la care sa apelez dar intai vroiam sa vad mai multe opinii pertinente. Eu pot sa merg "la consum" sa nu am probleme dar am nevoie de pareri. Uneori poate am nevoie sa merg mai tare si imi da neliniste consumul asta de ulei. Ce se poate face, e nevoie de segmentare urgenta de ex? Mentionez ca inca nu am masurat compresia de ex de cand am luat-o. Consuma cam 4.7l% daca merg la consum 5.1 -5.5 % la un mers peste limitele de viteza. Editat Iunie 30, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Ai două posibile cauze : simeringurile valvelor uzate sau segmenţii de ulei blocaţi. Le verifici şi eventual schimbi pe primele, faci atunci şi-o verificare a jocurilor, după care verifici dacă s-a modificat consumul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Nu umbla la motor. Multe TA-uri si AT-uri consuma ulei in turatii mari(6.500-7000 si peste ). Daca faci touring cu ea, completeaza in dimineata fiecarei zi lungi si o sa desfaci motorul abia pe la 2-300.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Ca să nu vă mai plângeţi de consumul de ulei : în aproape 6000km am completat cu 3 litri şi acum este iar sub nivelul minim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Ca să nu vă mai plângeţi de consumul de ulei : în aproape 6000km am completat cu 3 litri şi acum este iar sub nivelul minim Ai două posibile cauze : simeringurile valvelor uzate sau segmenţii de ulei blocaţi. Le verifici şi eventual schimbi pe primele, faci atunci şi-o verificare a jocurilor, după care verifici dacă s-a modificat consumul de ulei. Nu umbla la motor. Multe TA-uri si AT-uri consuma ulei in turatii mari(6.500-7000 si peste ). Daca faci touring cu ea, completeaza in dimineata fiecarei zi lungi si o sa desfaci motorul abia pe la 2-300.000 km Cred ca stau bine cu consumul. TA-u; in mod normal nu trebuie sa consume ulei dar Honda aproba consum pana la 1L/1000km deci sunt in grafic cu 250-300 ml la 550km in regim de touring peste 7000rpm. O sa stau in continuare cu bidonul de ulei dupa mine sa nu patesc ca altii care au calat motorul. Editat Iulie 2, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Salut O intrebare pt posesorii de 700V. ABS-ul e de serie sau e o dotare suplimentara? Acelasi lucru legat de CBS, daca are ca nici asta nu imi e foarte clar. Au fost introduse dintr-un anumit an sau sunt prezente din 2008? Nu e standard, e optiune extra. Exista modele cu si modele fara.Da, au aparut din 2008, dar ca optiune. Cele cu ABS erau ceva mai scumpe. Despre CBS habar nu am. Din ce stiu nu are CBS nici un model. Editat Iulie 2, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.