Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, am si eu nevoie de piulita de la axul rotii de pe spate daca are cineva asa ceva; xl600v '96

si eu am pierdut-o.

 

pune orice piulita gasesti. numa sa fie cu pas fin. si o saiba grover si ai rezolvat problema

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: mi-e asa de dor de botul afrikanei incat trebuie sa stiu daca se potriveste pe Transalp fara modificari majore

Protecti la vint era net superioara la AT fata de TA.

Cam asa as vrea la TA.

post-39145-0-93796500-1383221705_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

De curand am intrat si eu in randul Transalpistilor, dupa ce am mers pe rand intai pe un F650St si apoi pe un V-Strom 650.

Minunea e mai jos.

 

Felicitari!

 

Si eu am mers o singura data cu un TA700 si am ramas placut impresionat, nu se compara cu vechiul TA desi iti da oarecum acelasi feelling.

Cat despre cum arata, mie imi place. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reuşit să schimb bascula. Totul uns până la fixarea etrierului cu corpul de alu. Trebuie umpic de persuasiune cu o pilă. Ahh şi mai trebe distantier la axu roţii da 13mm. Nu am cantarit basculele dar făcând balanţa cu amândouă cea de AT e mai uşoară cu 1kg.

 

Ps: vând bascula TA cu toate dracoveniile de pe ea sau pe bucăţi. Ghidaj lanţ, protecţie cauciuc capăt bascula, intinzatoare Samd. Subvenţii şi bucsile is ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reuşit să schimb bascula. Totul uns până la fixarea etrierului cu corpul de alu. Trebuie umpic de persuasiune cu o pilă. Ahh şi mai trebe distantier la axu roţii da 13mm. Nu am cantarit basculele dar făcând balanţa cu amândouă cea de AT e mai uşoară cu 1kg.

 

Ps: vând bascula TA cu toate dracoveniile de pe ea sau pe bucăţi. Ghidaj lanţ, protecţie cauciuc capăt bascula, intinzatoare Samd. Subvenţii şi bucsile is ok.

spune-mi te rog ce ai schimbat? ce ai cumparat si de unde?

 

ma intereseaza si pe mine o astfel de schimbare. cum se simte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is multe de zis şi is pe mobil. Eu am mers pe bascula de rd03 unde nu se schimbă decât bascula şi ciclistica înălţimea mobrei rămâne neschimbată. Cu bascula de rd04/07 se schimbă povestea deoarece bascula e mai lungă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Easy way e cu bascula rd03. Trebe bascula,semilune reglat lanţ şi surubul cu cap imbus de la oase.

Cu bascula de rd04 trebe cele de mai sus plus triunghi oase, etrier complet rd04, un lanţ mai lung. Buba e că frână calcă pe 2/3din disc, şi ori faci rost de suport etrier de rd03 ori roată de afrikana pe spate. Faza cu etrieru sigur are şi altă rezolvare decât ce am găsit eu.

Bascula şi suport etrier de rd03 se găsesc f f f greu. Italia are cele mai multe, im rest eu am numărat 5în europa la anunţuri.

Bascula and co de rd04/07 sunt garla.

Userul Cstelia are bascula,oase de rd04. Nush dacă şi suport etrier. Am avut noroc că am găsit în germania bascula actuală, altfel reluăm de la Cstelia.

Modificarea ajunge lejer la peste 100e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greutate, aspect, reglat lanţ mai facil. Îţi tine mintea ocupată. La modele 04/07 prin lungimea basculele cu un amprtizor mai lung/modif câştigi ground clearence

 

Modificarea asta se pretează la modelele cu tambur

 

Error Error Error

Ieri nu am verificat rafinamentul găurilor. Şi se pare că e mai lungă bascula ce o am. Ceva în practică nu a puscat cu teoria. Urmează să investigheze. Vă rog să nu luaţi de bune cele scrise mai sus. În practică se pare că bascula de rd03 nu e plug and play

 

Sau bascula ce o am e de la vreun prototip

 

Sau bascula ce o am e de la vreun prototip

 

Pics

 

post-43689-0-48379000-1383400177_thumb.jpg

 

post-43689-0-97474900-1383400394_thumb.jpgpost-43689-0-34166800-1383400459_thumb.jpgpost-43689-0-19389500-1383400523_thumb.jpgo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greutate, aspect, reglat lanţ mai facil. Îţi tine mintea ocupată. La modele 04/07 prin lungimea basculele cu un amprtizor mai lung/modif câştigi ground clearence

 

Modificarea asta se pretează la modelele cu tambur

 

Error Error Error

Ieri nu am verificat rafinamentul găurilor. Şi se pare că e mai lungă bascula ce o am. Ceva în practică nu a puscat cu teoria. Urmează să investigheze. Vă rog să nu luaţi de bune cele scrise mai sus. În practică se pare că bascula de rd03 nu e plug and play

 

Sau bascula ce o am e de la vreun prototip

 

Sau bascula ce o am e de la vreun prototip

 

Pics

 

attachicon.gifIMAG1027.jpg

 

attachicon.gifIMAG1046.jpgattachicon.gifIMAG1032.jpgattachicon.gifIMAG1039.jpgo

Da ,ai bascula de Africana .care nu e la fel ca cel de TA.E mai lunga si nici kit-ul de lant pt TA nu ti se potriveste.

 

Am mai vazut TA asa modificat,dar tot ansamblul bascula roata sistem de franare era de la AT.Se pare ca asta era rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Şi eu am citit, văzut poze, discutat cu internauti şi informaţia era că bascula de africa twin model rd03 e plug and play şi nu necesită nici o modificare la lanţ, frane etc. Ba chiar am găsit infocul că cea de rd03 e diferită că lungime de rd04/07.

Acuma,nah.... Distracţia mea. Am să fac măsurători pe africane şi am să sharui ceva palpabil pt TA-işti

 

post-43689-0-46672500-1383492632_thumb.jpgpost-43689-0-17319000-1383492676_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare transalpisti !

 

Unde se gaseste de cumparat pentru transalp 650 un parbriz inalt de la GIVI, si daca este mai bun decat decat cele de la MRA mai ales cel cu deflectorul incorporat.

 

Astept si eu raspunsurile voastre.

 

De aici am cuparat eu, si era MRA.

http://www.kappamoto.ro/ro/208-xl-650v-transalp-00-07-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un amic cu un transalp 600 din 1995 care vrea sa-si revopseasca jentile (sablare + vopsire electrostatica), sunt corodate, au culoare aurita.

 

Asta implica demontarea cercurilor de la roti si automat centrarea lor, cunoasteti pe cineva care se pricepe la asa ceva, sa fie din bucuresti.

 

Cu respect, o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru centrat te poti adresa oricarui atelier sau club de biciclete/ bicicliszm.

Marimea nu schimba principiile spitzatului, centratului, eliminarii hop-urilor (pe care unii le rezolva cu plumbi - rusine!)

Stiam un atelier bun pe str. de leaga p-ta Alba Iulia de Muncii. Mai exact de la tramvaie de la Dudesti venind spre centru, dreapta inainte de a ajunge la Molu' vechi (Vitan parca) adica iesi de pe linia de tramvai si in loc de stanga imediat spre giratoriu la Alba Iulia o tii tot dreapta si la vreo 50-100m pe dreapta ar trebui sa fie. De-s inexact scuze, am parasit capitala definitiv de cativa ani. Dadui un ochi la harta, cred ca Aurel Botea se numeste strada.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un amic cu un transalp 600 din 1995 care vrea sa-si revopseasca jentile (sablare + vopsire electrostatica), sunt corodate, au culoare aurita.

 

Asta implica demontarea cercurilor de la roti si automat centrarea lor, cunoasteti pe cineva care se pricepe la asa ceva, sa fie din bucuresti.

 

Cu respect, o zi buna.

 

Iar cineva priceput la demontarea jantelor cunosc eu :D

 

Pentru centrat te poti adresa oricarui atelier sau club de biciclete/ bicicliszm.

Marimea nu schimba principiile spitzatului, centratului, eliminarii hop-urilor (pe care unii le rezolva cu plumbi - rusine!)

 

Ai inteles tu gresit ca unii rezolva eliminarea hopurilor cu plumbi. Echilibratul rotilor nu are nici o legatura cu centratul lor. Singura problema e ca il faci degeaba daca ai roata descentrata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Am o intrebare in special pentru userul ivanp, insa orice raspuns e binevenit.

Am avut un PD10 din 99 iar acum am un DL650.

DL-ul e fantastic insa cumva, nu pot sa ma atasez de el. Transalpul ala mi-a ramas in suflet.

Nu am bani deocamdata sa plusez pentru un XL 700, asa ca ma tot roade gandul sa dau DL-ul si sa iau un XL-650.

 

De aceea intrebarea mea se adreseaza unuia care le cunosate pe amandoua si e urmatoarea/urmatoarele: Crezi ca ar fi mai degraba un regres ? Este DL-ul net superior XL650-ului ?

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Este DL-ul net superior XL650-ului ?

 

Va multumesc!

Ca motorizare si caracteristici, eu zic ca da, este superior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he, buna intrebare.

nush cum sa iti explic - si dupa 3 ani de dl pot sa zic si eu ca am fost mai atasat de transalp. poate pentru ca a fost prima motoreta serioasa, poate pentru ca a fost prima cu care am descoperit plimbarile lungi cu motoreta - asta e partea subiectiva la care nu ai ce sa ii faci si prin urmare are un loc special la mine (daca imi arati un surub de transalp pot inca sa iti zic de unde e :D). poate doar eram mai tanar cu mai mult timp liber de plimbari.

 

nu as zice ca e un regres - depinde de ce vrei sa faci cu motoreta.

daca mergi doar stradal - cred ca ti-e mai ok dl. daca offroad sau drumuri asfaltate prost preponderent - o sa iti placa mai mult transalpul.

 

Eu am hotarat sa trec la DL atunci cand am mers doar stradal (nu ma deranjau suspensiile mai rigide de la dl) si mult mai mult cu pasager la ture lungi (mi-au trebuit cei 10 caluti in plus).

Pe drumuri proaste - inca ma gandesc ce fain era cu transalpul. avantaj la dl ca este mult mai stabil la viteza si pe curbe (nu o data am intrat in voblaj cu transalpul de la franat brusc surprins de diverse cat eram inclinat in curba - o data era sa ma infig in peretele pasajului - nu a fost fun deloc).

ca si fiabilitate - sunt tot pe acolo.

vecinul de bloc inca imi spune ca ce fain suna vechiul motor - puf puf puf - dl face ca o masina de cusut (cu toba standard).

eu zic sa iti gasesti un prieten cu dl650 si sa iesiti in ture impreuna si mai faceti schimb de motor si o sa iti dai seama daca iti trebuie - ce spun unii si altii pe aici sau pe colo - e subiectiv.

vad ca ai avut pd10 - daca era in stare buna - suspensii intretinute + motor + cadru - nu e o diferenta FANTASTIC (de mare) spre DL650.

 

PS - dupa o tura scurta cu TA700 la un moment dat - si dl650 si ta700 sunt cam din acelasi film dupa mine. eu unul nu as da dl-ul pe ta700.

 

numai bine,

paul

 

Va salut,

Am avut un PD10 din 99 iar acum am un DL650.

Crezi ca ar fi mai degraba un regres ? Este DL-ul net superior XL650-ului ?

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns Paul.

 

Nu ma asteptam sa fie un raspuns usor de dat :) Am sa-ti urmez sfatul si am sa lansez o invitatie (nu acum ca mi-a expirat asigurarea) pentru posesorii de Transalp 650 care vor sa incerce un V-Strom.

 

Eu pe offroad am ajuns extrem de rar insa fug sistematic de autostrazi, drumuri europene si nationale. Dar chiar si asa parca tot as face pasul.

Transalpul meu ara atat de frumos incat nu ma saturam niciodata sa-l admir si de cate ori vad un Transalp aratos ma apuca jalea.

Despre sunetul motorului nu mai vorbesc, era muzica. Pana si pornirea aia cu soc avea schepsis pentru mine...

 

Ma simt si cumva nerecunoscator... :)

Stroama asta pe care o am acum e de asemenea impecabila. Am fost in vara asta pana la Helsinki, prin Ucraina si Rusia, pe drumuri rele, cu benzina proasta, dar nu a ezitat odata. Nu am strans un surub, n-am pus mana pe vre-o cheie. Mi-am pus si un Loobman d-ala asa ca nici lantul nu a trebuit sa il curat.

A pornit in fiecare dimineata la primul buton, cu celasi rapait mecanic, cu acelasi zgomot de zici ca macini piulite :)

 

Asa ca iata ... sunt foarte framantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...