reltih Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 la mine pe bascula scrie clar 2 fata si 2 spate doar rider si 2 fata 2.3 spate incarcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 De azi nu mai am TA-ul, dupa 2 luni si 4000km a plecat pe maini bune, in familie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Nasol... Nu exista mobra ca transalpul.. doar unele care par mai bune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Nasol... Nu exista mobra ca transalpul.. doar unele care par mai bune.. Si eu am ajuns la concluzia ca pt mine Transalpul e motocicleta ideala Nu exceleaza la nimic, dar e buna la toate Iata si poza cu eticheta pt presiunea in pneuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 De azi nu mai am TA-ul, dupa 2 luni si 4000km a plecat pe maini bune, in familie Stati ca io-s mai greu de cap. Gixule deja ai vandut-o ? Sau ce-ai vrut sa spui cand ai zis ca "a plecat pe maini bune, in familie" ? Iti propusesei de la inceput sa-l tii doar pentru tura asta de 4000 de km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Stati ca io-s mai greu de cap. Gixule deja ai vandut-o ? Sau ce-ai vrut sa spui cand ai zis ca "a plecat pe maini bune, in familie" ? Iti propusesei de la inceput sa-l tii doar pentru tura asta de 4000 de km ? E vanduta ! Cand m-am intors din concediu ma astepta deja un client si mi-am zis ca in functie de cum se comporta in vacanta o dau sau nu. Sincer sa fiu n-am venit chitit sa o dau si mi-am zis ca daca nu iau pe ea exact atat cat cer n-o dau si la mine ramane. Planurile mele si ale posibilului client au fost date peste cap de catre un prieten care miercuri seara pe nepusa masa mi-a pus banii in brate, exact cat am cerut si m-a lasat fara replica. Sunt sigur ca o sa se bucure de ceva km impreuna prin Europa si nu numai. Am dat TA-ul fara parere de rau desi eu cred ca este una din cele mai bune mobre care a trecut pe la mine, cealalta fiind tot o Honda dar din alta clasa. Avand in vedere ca din 1900+ km de "concediu" nici 100 n-au fost de offroad iar pe asfalt n-am fost cei mai buni prieteni datorita proastei mele obisnuinte de-a lungul anilor cu 16-17 pe fata, am decis ca in cazul in care primesc suma corecta pe ea o dau si revin la ST-uri, cel mai probabil o Honda VFR 750 (95-97) regina balului ... In concediu mi-a consumat o medie de 5,3% si a pornit la prima apasare de buton in orice moment din zi sau din noapte. Tind sa cred ca este cea mai onesta motocicleta din clasa ei si daca ai rabdare cu ea si n-ai gargauni in cap ca mine , te tine o viata lunga fara sa schimbi altceva decat consumabile si alea destul de rar si ieftin! Bafta maxima noului proprietar si astept cu nerabdare poze din Italia! Am pastrat toba si ma gandesc daca o sa o pun sau nu pe viitoarea achizitie. Am ramas mirat cat de repede a plecat atunci cand am zis ca nu mai vreau sa o vand Life is funny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Enduro touring rules. Cel putin la noi in tara . E posibil sa mai auzim de tine pe ceva de genul asta. Intrebare: Unde se afla filtrul de benzina la TA de 650 ? Nu ma puneti sa caut in Haynes ca e facut din poze, n-are search ) . D-apoi daca nu-mi spune nimeni o sa cauti si acolo... Din seara asta ma apuc de deschiolat sa vad ce s-a infundat sau dereglat. Urati-mi succes. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Enduro touring rules. Cel putin la noi in tara . E posibil sa mai auzim de tine pe ceva de genul asta. Intrebare: Unde se afla filtrul de benzina la TA de 650 ? Nu ma puneti sa caut in Haynes ca e facut din poze, n-are search ) . D-apoi daca nu-mi spune nimeni o sa cauti si acolo... Din seara asta ma apuc de deschiolat sa vad ce s-a infundat sau dereglat. Urati-mi succes. Bafta! Ca sa-l citez pe Ramirez "daca avea 20 de cai in plus (si 19 pe fata ) era motocicleta ideala". Nu e exclus sa ma mai pricopsesc cu un ET, mi-a placut dar inca nu sunt pregatit sa fac fata limitarilor. Poate mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 (editat) Din ce am cautat pe net si din ce am citit din Haynes pana acum incep sa fiu din ce in ce mai convins ca nu exista filtru de benzina la TA. Auziti , dar Sub Air-filter , ce-i ala ? Si unde-l gasesc ? L-AM GASIT ! Teoretic... Cica "XL650V models have one sub-air filter , mounted on the rear of the air filter housing" Ciudat. Ultima data cand am ajuns la filtrul de aer n-am gasit nimic special in spatele cutiei in afara de filtrul in sine. Dar de filtrul de benzina tot nu am gasit nimic.... Editat August 6, 2010 de mitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Si eu am ajuns la concluzia ca pt mine Transalpul e motocicleta idealaNu exceleaza la nimic, dar e buna la toate Iata si poza cu eticheta pt presiunea in pneuri pai si zi-mi si mie de unde ti-a iesit tie dupa stickeru ala 2,5 pe fata si 2,9 spate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Din ce am cautat pe net si din ce am citit din Haynes pana acum incep sa fiu din ce in ce mai convins ca nu exista filtru de benzina la TA. Auziti , dar Sub Air-filter , ce-i ala ? Si unde-l gasesc ? L-AM GASIT ! Teoretic... Cica "XL650V models have one sub-air filter , mounted on the rear of the air filter housing" Ciudat. Ultima data cand am ajuns la filtrul de aer n-am gasit nimic special in spatele cutiei in afara de filtrul in sine. Dar de filtrul de benzina tot nu am gasit nimic.... Nr. 12 in poza de mai jos - ca idee ... daca stai pe partea dreapta a motocicletei deasupra cilindrului din spate este cutia acelui filtru ... functie - ceva legat de gazele de carter ... dar nu bag mana in foc ... nu ma pricep . Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Proaspat transalpist. O dorinta implinita dupa o lunga asteptare. De la sport-touring am trecut la enduro touring si nu-mi pare rau. Alte senzatii, alte planuri de duca. Acum nu mai sterg traseele cu drumuri proaste de pe lista. Imi permit ca am cu ce . Bine v-am gasit domnilor transalpisti! Sper ca mai e loc si pentru mine. Iata si mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Poze de la ultima tura, concediu in Moldova si imprejurimi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Proaspat transalpist. O dorinta implinita dupa o lunga asteptare. De la sport-touring am trecut la enduro touring si nu-mi pare rau. Alte senzatii, alte planuri de duca. Acum nu mai sterg traseele cu drumuri proaste de pe lista. Imi permit ca am cu ce . Bine v-am gasit domnilor transalpisti! Sper ca mai e loc si pentru mine. Iata si mobra! O O O O O Lume nouuua! Felicitari domnu Kato! Sa fie intr-un ceas bun si calatorii placute! Mesaj completat Dar de filtrul de benzina tot nu am gasit nimic.... N-are nene asa ceva, nu-s ce tot insisti atat, ce nu intelegi? Nu e dacie. Sunt multe modele de moto care nu au filtru de benzina in sensul clasic, si daca proiectantii nu au pus inseamna ca nu trebuie. Iti zic eu la TA unde se filtreaza benzina: 1 filtru in rezervor 1 filtru + paharutz decantor la robinetul vacuumatic. 1 filtru in fiecare carburator exact in scaunul cuiului pontou. Multumit? Sfatul meu: nu improviza si nu ciunti furtunul de benzina ca sa adaugi vreun filtru de benzina suplimentar - NU E NECESAR. Sistemul e proiectat in asa fel incat benzina sa curga cu un anumit debit..orice limitare a acestui debit va face ca motorul sa nu se alimenteze corect. Cand se verifica filtrele de care ziceam mai sus? Iarna, cand nu ai ce face..si vrei sa cureti rezervorul si carburatoarele. Gixu, m-ai dezamagit, nu stii ce-i bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Merci pt sfaturi. M-am lamurit si eu cum e cu filtrele de benzina. In alta ordinede idei , am gasit o shaiba in camera plutitoarelor. Statea si ea pe acolo. Era shaiba ce trebuia sa vina intre scaunul cuiului ponton si filetul sau. Probabol cine a umblat ultima data in carburatoare , i-a scapat pe langa si nu a mai pus-o la locul ei. Am pus-o inapoi unde ii e locul. Acum am alta nelamurire. Cum se masoara nivelul plutitoarelor ? Si anume: 1. Cum trebuie tinut carburatorul cand se masoara ? Invers decat cum sta el montat pe motocicleta ? 2. Cuiul cu arc dinauntrul cuiului ponton trebuie sa stea inauntru de tot , apasat fiind de tablitza plutitorului ? 3. De unde pana unde se masoara ? De la tavanul camerei plutitorului ( carburatorul stand invers, cu tavanul in jos ) ? 4. Pana la care capat al plutitorului ? Capatul de sus al plutitorului in sensul normal de asezare a carburatorului ? Din manualul Haynes nu reusesc sa-mi dau seama pentru ca imaginea e infecta si din cauza exprimarii si termenilor tehnici folositi. Poate cineva sa-mi explice mai pe intelesul astora mai batuti in cap si mai putin imecanici ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Iti explic tot eu, stiu ca e ciudat, mi-a luat si mie ceva timp sa inteleg. Se masoara cu carburatorul tinut cu fundul in sus in pozitie orizontala - deci invers fata de cum e pe motocicleta. Lamela plutitorului NU trebuie sa apese pe arculetul din cuiul pontou, trebuie doar sa se sprijine in el. Se masoara "inaltimea" plutitorului pornind de la bordura cu care se imbina capacul.. pana la raza maxima a plutitorului. Cred ca o poza calumea ar fi cea mai edificatoare... o sa caut. uite aici - http://www.ta-deti.de/ta/fcv.html - dar iar pozele sunt de-amboulea.. dar din ultima poza iti dai seama ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 stie cineva un trasalp de vanzare? Transalp din '99 , 2200 e 0722 348 326 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Se masoara cu carburatorul tinut cu fundul in sus in pozitie orizontala - deci invers fata de cum e pe motocicleta.Lamela plutitorului NU trebuie sa apese pe arculetul din cuiul pontou, trebuie doar sa se sprijine in el. Se masoara "inaltimea" plutitorului pornind de la bordura cu care se imbina capacul.. pana la raza maxima a plutitorului. Am reusit pana la urma sa reglez inaltimea. Asa am masurat si eu. Inainte, unul dintre plutitoare era la 13-14 mm iar celalalt la 15-16 mm. Am intors carburatorul cu plutitoarele in jos , (in pozitia lui normala) sa vad ce se intampla cu plutitoarele cand stau in jos. Si aproape ca nu trageau deloc cuiul pontou din camasha, cand stateau atarnate de tot. Imi intra f putina benzina. Simptomele erau urmatoarele: - cand incercam sa accelerez ceva mai brusc , de la mai putin de 4000 de ture, devenea puturos rau , parca era martzoaga, urca extrem de greu in turatie. Ma enerva rau. - iar cand faceam frana de motor ( trecand de la a 3-a la a 2-a sa zicem) scadea rau in turatie, se ducea si pana la 2500 de ture. Nu vroia sa ramana deloc turat. Trebuia sa tin acceleratia deschisa si sa patinez ambreiajul sa compensez pierderea de putere si scaderea in turatie la schimbarea in treapta inferioara. Cel mai nasol era cand ma pregateam sa intru intr-o curba. Ca faceam frana de motor, o aplecam , apoi vedeam cum incepe sa se aplece si mai mult in curba din cauza ca se tura greu. Si dai si patineaza ambreiajul si accelereaza cu mici ajustari ca sa pot sa o tin inclinata constant la acelasi unghi si apoi chinuie-te sa o scoti din curba ... Intr-un fel tot raul a fost spre bine ca primul an l-am avut limitat cum ar veni. Doar ca in ultima vreme devenise chiar frustrant cand era subturat si vedeam cat de greu se accelereaza. Urca foarte greu in turatie. Nu mai aveam rabdare pana la sfarsitul sezonului. Chiar nu mai puteam sa o las asa. Acum le-am modificat pe la vreo 8 mm pe amandoua. Merge mult mai bine acum. Ar mai fi fost loc de mici ajustari si imbunatatiri. Dar e bine si asa. N-am mai vrut sa ma mai joc prea mult cu lamelele acelea de otel ale plutitoarelor sa nu cumva sa le crap. In concluzie, daca vi se intrerupe alimentarea pe la 6000 de ture in a cincea inseamna ca e posibil sa aveti o shaiba in camera plutitoarelor . Multumesc frumos inca o data pentru explicatii si sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Bravo, ma bucur ca ai rezolvat.. ! Saiba aia nu numai ca izoleaza acolo, dar e destul de grosutza.. are vreo 1-2mm si cu ea se modifica si pozitia initiala a cuiului pontou. Nu-s ce-o fi fost in capul celui care nu a montat-o la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dara Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Buna, e cineva din Bucuresti intr-atat de dragut incat sa ne lase (in modul ales de el) sa copiem modelul de suport de bagaje pt. top-case-uri laterale, pt. noul nostru TA (XL 650 V - model dupa 2000). Multumesc anticipat. Ca sa nu incarcam forumul pt. cei care nu-s interesati, please PM sau mail la dara76@gmail.com. Multumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Buna, e cineva din Bucuresti intr-atat de dragut incat sa ne lase (in modul ales de el) sa copiem modelul de suport de bagaje pt. top-case-uri laterale, pt. noul nostru TA (XL 650 V - model dupa 2000). Multumesc anticipat. Ca sa nu incarcam forumul pt. cei care nu-s interesati, please PM sau mail la dara76@gmail.com. Multumesc inca o data. salut, ce model de suporti va intereseaza pt sidecase-uri? honda? givi? krauser? sw-motech? ... si or mai fi. pe transalp.ro sunt multi cu suporti din bucuresti . numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Buna, e cineva din Bucuresti intr-atat de dragut incat sa ne lase (in modul ales de el) sa copiem modelul de suport de bagaje pt. top-case-uri laterale, pt. noul nostru TA (XL 650 V - model dupa 2000). Multumesc anticipat. Ca sa nu incarcam forumul pt. cei care nu-s interesati, please PM sau mail la dara76@gmail.com. Multumesc inca o data. vezi ca joi seara se intalnesc transalperi din Bucuresti la Bikers cred ca asa poti sa rezolvi mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Aici cateva poze printre multe altele de la Intalnirea TransALPistilor 2010. Si un SlideShow! Tot Concediul pe Blog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Proaspat transalpist. O dorinta implinita dupa o lunga asteptare. De la sport-touring am trecut la enduro touring si nu-mi pare rau. Alte senzatii, alte planuri de duca. Acum nu mai sterg traseele cu drumuri proaste de pe lista. Imi permit ca am cu ce . Bine v-am gasit domnilor transalpisti! Sper ca mai e loc si pentru mine. Iata si mobra! Bine ai (re)venit in staulul nostru ! De data asta si cu vaca potrivita acestui colt. Drumuri placute sa ai cu ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Transalp din '99 , 2200 e 0722 348 326 acum si cu poza merge nemaipomenit, un proprietar in italia, unul in romania (je), ulei fi filtre tocmai schimbate, kit lant nou, itp 2012 il dau ca mi-am mai strans ceva banuti si vreau modelul dupa 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.