Sari la conținut

Postări Recomandate

Transalp 600 1999. Motorul merge f bine. Filtru de aer ca nou, bujiile nu stiu cum arata ca nu am umblat, nu bat tachetii, nu s-a facut sincronizare de carburatoare.....DA RATEURI PE DECELERARE cand turatia incepe sa scada sub 3000. Suruburile de amestec relantiu sunt la 3 ture respectiv 3 1/4 cilindru spate.

 

De la ce sa fie problema. Cum remediez. Nu pare sa afecteze mersul dar e stresant!.

 

n-o remediezi, e din ciclul ''asa face toate'' asta daca nu vrei sa dai 200-300 de euri pe niste membrane de cacao, air cut-off valves :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp 600 1999. Motorul merge f bine. Filtru de aer ca nou, bujiile nu stiu cum arata ca nu am umblat, nu bat tachetii, nu s-a facut sincronizare de carburatoare.....DA RATEURI PE DECELERARE cand turatia incepe sa scada sub 3000. Suruburile de amestec relantiu sunt la 3 ture respectiv 3 1/4 cilindru spate.

 

De la ce sa fie problema. Cum remediez. Nu pare sa afecteze mersul dar e stresant!.

 

Pot fi mai multe cauze....vreo supapa care nu inchide bine, jiglerul de relanti....cu "mecanica de forum" e mai complicat.

Si Africana mea face cateodata dar nu m-am stresat. Pentru asa ceva e timp la iarna.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot fi mai multe cauze....vreo supapa care nu inchide bine, jiglerul de relanti....cu "mecanica de forum" e mai complicat.

Si Africana mea face cateodata dar nu m-am stresat. Pentru asa ceva e timp la iarna.

Bafta

Salut

Daca face faza asta la decelerare incearca sa faci o sincronizare si curatare carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote Suruburile de amestec relantiu sunt la 3 ture respectiv 3 1/4 cilindru spate.

 

 

Sunt curios care sunt "suruburile amestec relantiu" ... :)

 

post-41938-1287045570_thumb.jpg

daca nu sti de ce se numesc asa, let me know ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate suruburi amestec aer. Nu prea vad cum "amesteci" relanti-ul.

 

Este surubul de amestec aer. Corect. Amestec cu ce? Cu benzina. Deci, este si surub de ameste benzina. Mai corect este surubul de amestec aer cu benzina. Motorul functioneaza cu amestec de aer cu benzina. Carburatorul are mai multe circuite de amestec. Circuitul de functionare normala, circuitul de functionare la rece (choke - soc) si circuitul de relanti. Surubul respectiv regleaza amestecul in circuitul de relanti. Acest circuit functioneaza tot timpul cand motorul functioneaza si el. Daca atat socul cat si acceleratia sunt inchise, circuitul de relanti va avea o pondere de peste 90%. Cand se deschide acceleratia, ponderea lui scade. De aceea ii spune circuit de relanti. Iar surubul care regleaza amestecul in acest circuit se numeste surub de relanti sau de aer. E fix acelasi lucru. E adevarat, daca spui surub de relanti, se poate confunda cu surubul de reglare a deschiderii suberului sau clapetei de accelerate. Corect este sa spui surub de reglare a amestecului la relanti. De aceea, pt a nu da nastere la confuzii, este preferata denumirea de surub de aer.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este surubul de amestec aer.

E jumatate adevarat ce ai zis acolo, mai putin ce EXACT regleaza surubul.

Nu mai scriu inca odata:

/index.php?...t&p=2625685

 

E si o schema acolo cat se poate de explicita.

Sunt carburi la care este cum zici tu.. dar nu e cazul carburatorului de Transalp.

La transalp circuitul de relanti e exact cum am desenat eu acolo.

 

Deci nu e nici benzina nici aer, e AMESTEC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E jumatate adevarat ce ai zis acolo, mai putin ce EXACT regleaza surubul.

 

Da. Exact asta am vrut sa scriu si eu. MotoMax a spus ca e surubul de reglaj al amestecului aer. De fapt regleaza debitul amestecului, nu proportia lui. Dar in Romania, popular, poarta denumirea de surub de aer. Denumirea asta naste confuzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E jumatate adevarat ce ai zis acolo, mai putin ce EXACT regleaza surubul.

Nu mai scriu inca odata:

/index.php?...t&p=2625685

 

E si o schema acolo cat se poate de explicita.

Sunt carburi la care este cum zici tu.. dar nu e cazul carburatorului de Transalp.

La transalp circuitul de relanti e exact cum am desenat eu acolo.

 

Deci nu e nici benzina nici aer, e AMESTEC.

 

"Mosule"....m-am uitat la munca prin ceva documentatie de Honda si se pare ca ai dreptate !

Pot sa spun ca am desfacut pana acum ceva carburatoare....e drept ca nici nu am stat sa analizez prea mult....le-am depistat defectul si "valea" ! Oricum ma mai uit maine la cateva chestii in EPC-ul Honda.

In fine....pare sa fie un surub de dozaj amestec....un surub de debit.

Pe mine m-a amuzat faza cu "amestecatul relantiului"...chiar eram curios cum se face !

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine se amesteca relantiul cand a cazut in baia de ulei!!!

 

sunt chiar curios de acest carburator minune de pe transalp si de surubul magic de amestec... de unde pot descarca ceva documentatie honda, un manual ceva, cred ca e vorba doar de o traducere eronata a unui termen tehnic. dupa cum spunea cineva mai sus exista trei circuite ale benzinei in carburator si toate se fac prin fenomenul denumit jiglaj. volumul de aer pentru circuitulde relanti se ajusteaza din surubul indicat mai sus, un surub cu varf conic, pa care intra un arculet,o saiba si un oring. volumul de benzina pulverizat in camera de ardere pe timpul functionarii in regim relanti se dozeaza din jiglerul de relenti(ala lunguietz cu gaurele pe tzevusca) operatiunea asta se face prin inlocuirea jiglerului cu unul de dimensiuni mai mari sau mai mici dupa caz.

in timpul funtcionarii motorului in regim de sarcina volumul de aer se poate ajusta prin inlocuirea filtrului de aer cu unul de densitate diferita(KNN,BMC etc) iar volumul de benzina din acul dozator ce se afla la capatul shubarului si de obicei are mai multe pozitii in care poate fi momtat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine se amesteca relantiul cand a cazut in baia de ulei!!!

 

sunt chiar curios de acest carburator minune de pe transalp si de surubul magic de amestec...

Nu e minune, e simplu

La acest carburator exista jigler de aer pt relanti si jigler de benzina pt relanti, deci amestecul in relanti este setat din fabrica

Din surubul de reglare (conic) se regleaza doar debitul, nu si proportiile

Mie mi se pare corect si cinstit asa, au calculat jiglerele pentru amestecul optim

Eu am incredere in galbejitii de la Honda

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine se amesteca relantiul cand a cazut in baia de ulei!!!

 

sunt chiar curios de acest carburator minune de pe transalp si de surubul magic de amestec... de unde pot descarca ceva documentatie honda, un manual ceva, cred ca e vorba doar de o traducere eronata a unui termen tehnic. dupa cum spunea cineva mai sus exista

 

Man, eu n-am tradus nimic de nicaieri, am vazut cu ochii mei in carbelitor deschis in fata ochilor.

Asa e cum zic, surubelul conic cu oring denumit "pilot screw" regleaza debitul de AMESTEC, amestecul e deja facut.

Am si desenat acolo..uat the fuck, crezi ca am visat .. :laugh:

 

 

Legat de acul de dozaj, la transalp acesta nu se regleaza, n-are mai multe pozitii, are decat una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, eu n-am tradus nimic de nicaieri, am vazut cu ochii mei in carbelitor deschis in fata ochilor.

Asa e cum zic, surubelul conic cu oring denumit "pilot screw" regleaza debitul de AMESTEC, amestecul e deja facut.

Am si desenat acolo..uat the fuck, crezi ca am visat .. :laugh:

 

Vorbim impreuna si ne intelegem separat. Toata lumea a spus acelasi lucru despre surubelul conic. Eu doar am specificat faptul ca acest surubel poarta popular denumirea de surub de aer pt al deosebi de cel care regleaza deschiderea clapetei/suberului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegi Transalpisti, ma confrunt cu o situatie, si am nevoie de un sfat.

 

Luni seara am facut buba... pe ploaia aia, un taximetrist kamikaze a intentionat sa intoarca pe contrasens de pe banda 1 si eu pe banda 2 am oprit in el... in fine... ce e bine e ca desi am sarit binisor peste taxiu si m-am imprastiat pe jos, nu am patit nimic, decat o usoara julitura in cot, iar apa de pe jos m-a ajutat sa nu-mi rup nici echipamentul. Problema e ca motoreta, desi functionala, are ghidonul stramb, carenele pocnite, parbrizul praf, si crashguardul stramb. Mecanic este ok roata fata, furca, juguri nu au nimic, pentru ca am reusit sa o pun pe laterala blocand roata spate inainte sa intru in taxi. De mers merge fara probleme, doar ca ghidonul stramb creeaza o senzatie ciudata (e mai inalt pe dreapta).

 

Am deschis dosar de dauna la AMA Asigurari, de unde avea RCA vinovatul. Problema e ca aia nu au decontare directa cu nici un service moto, dar mi s-a spus ca in principiu nu ii deranjeaza sa deconteze direct cu nici un service autorizat RAR atat timp cat se de un acord initial de plata pe un deviz de constatare de la service. Pe de alta parte am apucat sa vorbesc la un service autorizat RAR si acestia au nevoie de un avans de 60% din patea asiguratorului pentru piese. SUnt sigur ca asigurarile nu se complica cu chestii de genul.

 

Intrebarea e daca aveti idee de un service OK, care sa nu ceara avans de la asigurari. Sau trebuie sa achit reparatia+piesele din banii mei si sa recuperez dupa de la AMA? Voi cum ati proceda?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si desenat acolo..uat the fuck, crezi ca am visat ..

 

stai bre nu te ambala :laugh: vorba lui andrei vb impreuna si ne intelegem separat

gata am elucidat misterul, de obicei reglajul standar e 2,5 ture desurubate dupa ce a fost strans la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegi Transalpisti, ma confrunt cu o situatie, si am nevoie de un sfat.

 

Luni seara am facut buba... pe ploaia aia, un taximetrist kamikaze a intentionat sa intoarca pe contrasens de pe banda 1 si eu pe banda 2 am oprit in el... in fine... ce e bine e ca desi am sarit binisor peste taxiu si m-am imprastiat pe jos, nu am patit nimic, decat o usoara julitura in cot, iar apa de pe jos m-a ajutat sa nu-mi rup nici echipamentul. Problema e ca motoreta, desi functionala, are ghidonul stramb, carenele pocnite, parbrizul praf, si crashguardul stramb. Mecanic este ok roata fata, furca, juguri nu au nimic, pentru ca am reusit sa o pun pe laterala blocand roata spate inainte sa intru in taxi. De mers merge fara probleme, doar ca ghidonul stramb creeaza o senzatie ciudata (e mai inalt pe dreapta).

 

Am deschis dosar de dauna la AMA Asigurari, de unde avea RCA vinovatul. Problema e ca aia nu au decontare directa cu nici un service moto, dar mi s-a spus ca in principiu nu ii deranjeaza sa deconteze direct cu nici un service autorizat RAR atat timp cat se de un acord initial de plata pe un deviz de constatare de la service. Pe de alta parte am apucat sa vorbesc la un service autorizat RAR si acestia au nevoie de un avans de 60% din patea asiguratorului pentru piese. SUnt sigur ca asigurarile nu se complica cu chestii de genul.

 

Intrebarea e daca aveti idee de un service OK, care sa nu ceara avans de la asigurari. Sau trebuie sa achit reparatia+piesele din banii mei si sa recuperez dupa de la AMA? Voi cum ati proceda?

 

Multumesc.

 

Incearca cu o intrebare la edisone (user pe forumul dedicat) si te va directiona el la un service. A avut o situatie similara si i-a gasit rezolvarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanks, i-am lasat un offline pe mess. Daca va mai vine vreo idee nu ezitati :laugh:

Mesaj completat

Thanks, i-am lasat un offline pe mess. Daca va mai vine vreo idee nu ezitati :D .

 

Later edit: In principiu se rezolva datorita sfaturilor lui Andy si edisone. Va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca si la Dilly se poate face deviz de reparatie pt moto. Cred ca te poate ajuta si el daca ai nevoie.

Cat de autorizat e nu stiu, dar service nu cred ca e!

 

(Si eu as merge tot pe mainile lui Andy si Edisone - dar cred ca i-ar durea :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor!

ma cheama mihai, sunt posesor de Honda Dominator.

in ultima vreme m-am tot gandit sa trec la un transalp.

in scopul asta, v-as ruga sa imi dati si mie ceva informatii privind costurile de intretinere, si in special cum sta cu consumul, in oras, afara(110-120kmh) si offroad.

 

cam ceea ce s-ar putea incadra in bugetul meu ar fi cel de 600, eventual de 650.

 

multumesc anticipat.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor!

ma cheama mihai, sunt posesor de Honda Dominator.

in ultima vreme m-am tot gandit sa trec la un transalp.

in scopul asta, v-as ruga sa imi dati si mie ceva informatii privind costurile de intretinere, si in special cum sta cu consumul, in oras, afara(110-120kmh) si offroad.

 

cam ceea ce s-ar putea incadra in bugetul meu ar fi cel de 600, eventual de 650.

 

multumesc anticipat.

:D

intra si tu pe transalp.ro si gaseti absolut tot ce vrei sa stii despre transalp. despre consum, de exemplu, gasesti un topic aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am deschis dosar la Elf Workshop, si baietii de acolo fac devizul initial. Tot ce sper este sa nu-mi faca probleme asigurarile si sa-mi dea accept de plata. In cazul in care sunt probleme la capitolul asta cum poti sa ataci decizia asiguratorului? Alex de la service mi-a spus ca de obicei apar astfel de probleme la motoare mai vechi de 5 ani :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am deschis dosar la Elf Workshop, si baietii de acolo fac devizul initial. Tot ce sper este sa nu-mi faca probleme asigurarile si sa-mi dea accept de plata. In cazul in care sunt probleme la capitolul asta cum poti sa ataci decizia asiguratorului? Alex de la service mi-a spus ca de obicei apar astfel de probleme la motoare mai vechi de 5 ani :D .

 

 

Ma si miram de ce nu mai vii la munca cu mobra, am crezut ca te-a speriat vremea de afara :P....Vorbea cineva de Dilly, este ok cu asigurarile, are si service, sau te poate indruma catre un service bun.

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hihi, anul trecut capra mea a fost ultima moto care a vazut parcarea asta. Pe 13 decembrie a fost ultima zi, pe 14 a nins, eu inca mai sper sa mai merg cu ea anul asta.

Am auzit si de Dilly, dar am apucat deja sa deschid dosarul la Elf Workshop. Cei de acolo par foarte OK pana acum, dar costa 200 RON constatare, dosar si alte cele si se deconteaza cu asigurarile la sfarsit odata cu celelalte facturi, asa ca las lucrurile sa mearga inainte cu ei. Daca am probleme si nu se rezolva mai incerc si in alta parte.

Motoreta merge dar plasticele sunt praf si zornaie ca dracii, plus ca ghidonul e stramb pe partea dreapta si mana sta mai sus si mai in fata cu vreo 5 cm, asa ca e incomod de mers, si nu simt ca mai am precizia chirurgicala care ma ajuta sa ma strecor printre masini. Plus ca acceleratia merge mai greu si are tendinta sa ramana blocata, probabil tot din cauza curburii ghidonului. Astea fiind spuse prefer sa nu o mai chinui sa merg cu ea. Astept sa vad care este deznodamantul cu asigurarile si sa vad ce fac mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai probleme cu ghidonul si s-a strambat in halul asta, asigura-te ca pe devizul de dauna e trecut si jugul superior, caci aproape sigur ti s-au belit si bucsele de cauciuc turnate in jug. Nu de alta, dar bucsele alea nu se inlocuiesc, si un jug nou e vreo 1400 de lei la Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...